abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 12:13:22 #1
5428 crew  miss_sly
pi_69113183
Zwangerschap en geboorte deel 485

as. papa's en mama's

20 mei 2009: Roonaan en Lief (meisje)
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky (meisje)
06 juni 2009: Mammamia (jongen)
13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
24 juni 2009: MamaNik ( )
03 juli 2009: mikoxx ( )
03 juli 2009: MeNicole
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
15 september 2009: Stiemie
17 september 2009: Linda2205
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje
10 oktober 2009: het-is-mij
12 oktober 2009: Martine1984
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup
29 november 2009: Poppejans
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
15 december 2009: Bumbaloe
22 december 2009: Lijnloos
30 december 2009: Vlindur

2010

01 januari 2010: Beessie-Jen
07 januari 2010: Tan
10 januari 2010: Faja-lobi

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 12:15:42 #2
5428 crew  miss_sly
pi_69113246
Laatste posts:
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat is ook wel zo, en het lijkt me ook wel nuttig enzo maar mn hoofd staat er gewoon echt niet naar waarom hebben ze niet ook gewoon van die cursussen in 1 avond, moet t allemaal gelijk 10 weken duren enzo
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
had gister een goede dag (tot 21 uur ofzo, toen kreeg ik migraine), maar vandaag weer enorm beroerd....
en morgen, na een week vakantie, weer aan het werk en heb vroege dienst, ben wel bang dat ik dan ook zo beroerd ben...best zin in werken, maar als ik me zo voel als vandaag, dan wordt dat werken een hel....

(en ik wil eigenlijk mijn werk pas inlichten NA mijn familie, dus moet nog 2 weken enorm hard voor mezelf gaan zijn denk ik....)
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

de onze duurt volgens mij maar 6 weken en is op zaterdag van 12-14 uur. Echt heel veel zin heb ik er ook niet in, maar het lijkt me van de andere kant wel prettig om wat info te krijgen en advies over puffen en massage enzo. Ik ben ook wel blij dat schaap meegaat, dat ik niet alleen hoef.
  zondag 17 mei 2009 @ 12:16:04 #3
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69113260
Ghi, en toen postte ik mijn reactie en was het topic ineens op slot

In de ctrl+c:

Welkom, Nieuwe User, en heel erg gefeliciteerd! Ik zou idd ook denken dat je verder bent dan hetgeen de VK nu aanhoud, idd toch nog even bellen misschien

En ja hoor, ik ben dus gezellig nog even tegen de vlakte gegaan zo'n uurtje geleden. Heel naar, ben zo uit mijn bureaustoel gevallen. Werd wakker met mijn lief naast me, die behoorlijk is geschrokken en ik weet ff niet wat ik ermee moet. Nadien had ik allemaal witte vlekken op mijn armen en benen, dat zou duiden op iets met de doorbloeding denk ik? Ik weet eigenlijk niet of ik nu de verloskundige zou moeten bellen ofzo :S

Ennuhm, nog zoiets: hoe heet zo'n pufcursus nu eigenlijk écht? Ik heb me opgegeven voor yoga, maar dat is iets anders denk ik?
3!
pi_69113346
Oh ja dat vergat ik helemaal, gefeliciteerd Nieuwe User!

Incantrix, wat naar zeg! Ik zou als ik jou was wel even je VK bellen hoor...
En pufcursus/pufclub heet volgens mij gewoon zwangerschapscursus, en daar heb je verschillende soorten voor, ook zwangerschapsyoga dus. Ik doe de cursus Bevallen doe je samen.

Huup, als je geen cursus wil doen, hoeft dat toch niet joh. Ik heb niet het idee dat we heel veel leren. Het is heel veel herhalen. Heb je niemand die je gewoon even die ademhalingsdingen uit kan leggen / voor kan doen? Volgens mij is dat het belangrijkste... Wij doen dat tenminste elke week weer bij de pufclub.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69113353
Incantrix kijk je wel uit
ja zeker de vk bellen, wat het is weet ik niet maar voor dit soort dingen kun en moet je wel echt gewoon bellen hoor!

Pufcursussen heb je in allerlei soorten enzo. Van Yoga tot Mensendieck en weet ik het wat. De meer algemene heten volgens mij gewoon zwangerschapscursus?

@Miss_sly ja bij ons duurt de meest algemene normale cursus dus 10 weken, 9 lessen voor de bevalling, 1 erna. Partners mogen niet mee het is de bedoeling dat die op les 9 ofzo komen naar een speciale partneravond.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69113591
Ik heb me ook nog nergens voor opgegeven, Huup. Weet niet wanneer die cursussen bij ons in de buurt gegeven worden, maar zie er echt tegenop om op een doordeweekse avond van half negen tot half tien oid in een gymzaaltje te zitten puffen.

Maar aan de andere kant lijkt het me wel een fijne voorbereiding. Zodat ik iig een beetje weet wat me te wachten staat en hoe ik straks m'n weeen het beste kan opvangen. Ook lijkt het me fijn voor N., zodat ie straks weet hoe ie mij wat kan helpen en zich zo iets minder langs de zijlijn voelt staan.
  zondag 17 mei 2009 @ 12:27:38 #7
95408 Incantrix
pi_69113603
Ok, toch maar even bellen dus, dank jullie wel Ik kijk wel uit hoor, hang nu een beetje in halve ligstand op de bank en als ik naar het toilet moet ofzo gaat lief even met me mee. Voel me wel echt slap nu, dus ga zo maar eens inspreken bij de VK..

Ohja, zwangerschapscursus, die heb ik ook wel eens zien staan idd.. Nouja, nog maar eens kijken binnenkort
3!
pi_69113729
Ik vind de pufclub wel heel gezellig, het is ook voor een groot gedeelte gewoon kletsen met elkaar over zwangerschap. En het uurtje is zo voorbij vind ik altijd. Maar ja, ik weet niet wat ik precies had verwacht te leren, maar wat we tot nu toe geleerd hebben vind ik echt niet zoveel. Dat puffen ja, maar dat had ik vast ook wel op youtube ofzo op kunnen zoeken En de massagetips en tips voor houdingen enzo, ja, ik vraag me af of je dat op het moment dat je echt weeen hebt ook wel gaat gebruiken, maar het is wel fijn om in elk geval te weten vind ik. Ik ben toch wel blij dat we elke week gaan. Maar als je het niets vind, mis je volgens mij echt niet zoveel hoor.
pi_69113741
Jeetje Icantrix, dat is ff schrikken..
en idd de vk ff bellen.. better safe than sorry!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 17 mei 2009 @ 12:34:51 #10
95408 Incantrix
pi_69113814
Hmpf, nou, inspreken kan niet en voor vragen die niet kunnen wachten tot het telefonisch spreekuur morgen om 14.00 uur is er een 06-nr. Ik wacht wel gewoon, en dan maar hopen dat ze morgenmiddag geen bevalling hebben tijdens het spreekuur..
3!
  zondag 17 mei 2009 @ 12:35:01 #11
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69113821
Heb je al gebeld Icantrix? Ik ben zelf ook niet zo'n beller, maar met dit soort zaken zou ik geen risico nemen.

Beessie Jen, wat balen dat je zo beroerd bent. Kun je wel een beetje slapen enzo?

Ik had gister toevallig een redelijk goede dag, maar vandaag ben ik weer zo beroerd Het is ook mede de reden dat we besloten hebben het de kinderen toch maar alvast te vertellen. Wat een opluchting nu ze het weten... hoef ik niet meer zo krampachtig te doen. De hoofdreden was mijn groeiende buik. Hij is nu zo dik, ik kan het zelfs met een wijde trui niet meer verbergen, tenzij ik voorover gebukt sta. Ik snap ook niet hoe het nu zo extreem snel kan groeien, vond bij Ayden al dat ik snel dik werd, maar zo dik als ik nu ben was ik toen pas met een week of 12 (en ik ben nu zes weken).
Ze waren in ieder geval heel erg blij, Jessai stond helemaal te springen van blijdschap. Maar ze vinden het allemaal supernieuws.

Voor mij is het nu ook wel lekker dat ik ook kan toegeven aan het me niet lekker voelen en desnoods een keer overdag op de bank gaan liggen of op bed of zo.
Nu hoop ik wel eens te meer dat het allemaal goed gaat, dat is de keerzijde van het al aan de kinderen vertellen, maar goed...
pi_69113839
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:34 schreef Incantrix het volgende:
Hmpf, nou, inspreken kan niet en voor vragen die niet kunnen wachten tot het telefonisch spreekuur morgen om 14.00 uur is er een 06-nr. Ik wacht wel gewoon, en dan maar hopen dat ze morgenmiddag geen bevalling hebben tijdens het spreekuur..
gewoon het 06 nummer bellen hoor!

Tan, fijn dat de kindren zo reageerde!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 17 mei 2009 @ 12:39:54 #13
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69113967
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:34 schreef Incantrix het volgende:
Anders bel je de huisartsenpost? Daar kunnen ze ook je bloeddruk nameten hoor.
  zondag 17 mei 2009 @ 12:40:09 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69113981
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:35 schreef Tan het volgende:
Heb je al gebeld Icantrix? Ik ben zelf ook niet zo'n beller, maar met dit soort zaken zou ik geen risico nemen.

Beessie Jen, wat balen dat je zo beroerd bent. Kun je wel een beetje slapen enzo?

Ik had gister toevallig een redelijk goede dag, maar vandaag ben ik weer zo beroerd Het is ook mede de reden dat we besloten hebben het de kinderen toch maar alvast te vertellen. Wat een opluchting nu ze het weten... hoef ik niet meer zo krampachtig te doen. De hoofdreden was mijn groeiende buik. Hij is nu zo dik, ik kan het zelfs met een wijde trui niet meer verbergen, tenzij ik voorover gebukt sta. Ik snap ook niet hoe het nu zo extreem snel kan groeien, vond bij Ayden al dat ik snel dik werd, maar zo dik als ik nu ben was ik toen pas met een week of 12 (en ik ben nu zes weken).
Ze waren in ieder geval heel erg blij, Jessai stond helemaal te springen van blijdschap. Maar ze vinden het allemaal supernieuws.

Voor mij is het nu ook wel lekker dat ik ook kan toegeven aan het me niet lekker voelen en desnoods een keer overdag op de bank gaan liggen of op bed of zo.
Nu hoop ik wel eens te meer dat het allemaal goed gaat, dat is de keerzijde van het al aan de kinderen vertellen, maar goed...
fijn dat je het hebt verteld. Wordt het vast wel makkelijker van en je kids begrijpen het vast wel als je je wat minder voelt. en wat ontzettend leuk dat ze ook zo blij zijn met het nieuws!!!

Ik had gister dus ook een betere dag, maar vandaag wil het helemaal niet....

ik ben wel erg benieuwd naar je buik eigenlijk.. is er kans op een foto? ben wel benieuwd naar het verschil met 2 weken geleden?
zal die van mij zo ook eens gaan inspecteren in de spiegel...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 17 mei 2009 @ 12:41:24 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69114013
Tan, wat fijn dat je het hebt verteld en dat ze zo positief reageerden! Nu kan je idd wat makkelijker toegeven aan dingen.
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:19 schreef Tan het volgende:
@innepin, ze komen toch niet je slaapkamer inspecteren?
Ze is bij mij wel op de slaapkamer geweest om te zien wat voor bed ik dan had, omdat het niet op de standaard klossen kon.

Huup, je zegt dat het je wel nuttig lijkt maar dat je niet weet of je er de puf voor hebt, waarom geef je je niet gewoon op en ga je een keertje kijken, als het idd niks is dan ga je gewoon niet meer.
(Althans, als het door je verzekering vergoed wordt, anders is het wel zonde van je geld natuurlijk. )

Bij ons is het een x-aantal lessen ervoor en dan nog 4 of 5 erna, het heet dan ook gezond en fit rondom de bevalling oid. Dus de lessen erna zijn om je weer een beetje op te krikken met wat simpele oefeningetjes enzo. Maar wel pas ook 5-6 weken na de bevalling.
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 12:43:12 #16
5428 crew  miss_sly
pi_69114066
Incantrix gewoon even dat 06-nummer bellen!

Tan fijn dat de kinderen het weten en zo blij waren!

Over die cursus: geven ze geen andere cursussen bij jou, huup? Wij hebben even gezocht, en kwamen toen bij deze uit. Vrienden hadden verteld dat zij ook iets van Samen Bevallen hadden gedaan en dat ze dat heel fijn hadden gevonden. Ook omdat vriendlief dan iets meer wist, en ze dus ook echt samen naar de bevalling toeleefden. En samen onthoud je dingen toch beter, misschien.
pi_69114219
Huup, ik heb zwangerschapsyoga gedaan, en er echt veel aan gehad tijdens de weeen. Waar ik zat is echt niet zweverig ofzo, ontzettend leuke, aardige vrouw! En er is 1x per maand een partneravond. Volgens mij heeft KP daar ook yoga-dingen gedaan.
PM maar even als je interesse hebt! (weet dat het voor jou ver weg is, (in de buurt van DH CS) maar toch)
pi_69114223
Ik zou ook gewoon ff dat 06nr bellen hoor Incantrix.

En ik vind zo´n cursus samen ook een stuk fijner. Mijn geheugen is echt zo prut, ik denk dat als ik weeen heb, het sowieso dan allemaal niet meer weet. Dan is het wel handig dat mijn Lief het nog wel weet en het ff kan uitleggen/voordoen enzo

Ik had trouwens vannacht steeds last van buikkrampjes enzo. Was echt bang dat ik weeen zou gaan krijgen Pas om een uur of 4 ben ik in slaap gevallen Nu voelt het gewoon als beetje menstruatiekrampjes, maar dat heb ik wel vaker, dus dat is niet eng meer gelukkig.

Tan, fijn dat je het toch verteld hebt en dat je kids zo leuk reageerden! Lijkt me wel fijn dat je het nu niet meer hoeft te verbergen.
pi_69114248
Idd gewoon het 06-nr bellen, Icantrix! Vind dit reden genoeg!

Fijn dat je het verteld hebt, Tan! Ben ook erg benieuwd naar je buik!

Vandaag precies 22 weken!
pi_69114255
Ik heb bij Amber ook Yoga gedaan, vond het leuk om te doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 17 mei 2009 @ 12:50:01 #21
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69114292
grappig, hadden net de schoonfam even aan de telefoon, en die vroegen hoe ver het met de kinderkamer stond, dus wij dat verteld.
hun ja maar dan moet je nu echt wel gaan opschieten want met 7 maanden komen ze inspecteren.

blijft wel gezellig dit soort reacties.
Hier is toendertijd niemand boven geweest, laat staan gekeken heeft wat we allemaal al hadden.
maak me er echt nog niet druk om.

Hier trouwens een steeds drukker lijkende kleine doet me wel goed, zeker in de combi daarnet in het kamertje bezig zijn, en dan je kleintje voelen

strakjes nog even de stad in voor nog wat spullen, en dan op het gemakje verder rommelen daar.

Icantrix gewoon bellen en anders zoals Tan al aangaf de hap even bellen
Tan wat leuk dat ze allemaal zo enthousiast reageren op hun toekomstige brusje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69114349
Bij mij hebben ze de babykamer en mijn slaapkamer ook niet geinspecteerd, stond ook duidelijk in de brief die ik kreeg.. Ze kwam alleen voor de intake en om te kijken op hoeveel uu rik reht heb..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 17 mei 2009 @ 13:06:10 #23
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69114753
idd vicky dat had ik ook, over de uren waar ik recht op had, en wat ik kon gaan verwachten.
pi_69114867
Ik begin de 25ste met zwangerschapscursus. Harold mag 1 keer mee, de 8ste keer ofzo.

Kan er hier ook een klaagmaarraaktopic komen.... ik ben joepieindegloriaeindelijkzwanger maar niet alles gaat makkelijk meer.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69114907
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Vicky het volgende:
Bij mij hebben ze de babykamer en mijn slaapkamer ook niet geinspecteerd, stond ook duidelijk in de brief die ik kreeg.. Ze kwam alleen voor de intake en om te kijken op hoeveel uu rik reht heb..
Ja, en bij mij hebben ze me ingeschaald voor 'niet bv gevend' terwijl ik wel bv wil proberen, dus ik moet er nog even achteraan!
Onder het mom van 'spijkers met koppen' heb ik de consulente direct maar even hierover gemaild
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zondag 17 mei 2009 @ 13:12:12 #26
95408 Incantrix
pi_69114956
Tan, fijn als het hoge woord eruit is he? Hoef je tenminste geen smoezen meer te bedenken enzo. Ook leuk dat ze zo blij waren hoor

Mjah, ik twijfelde eigenlijk, ben dan altijd bang dat ik dan toch niet zo'n spoedgeval blijk te zijn en ze me als zeurpiet bestempelen. Maar ik denk dat ik jullie advies toch maar ga opvolgen en ga bellen (het is een pieper, dat geeft ook al zo'n drempel), want met de huisartsenpost heb ik eigenlijk niet zulke beste ervaringen.. Thnx voor jullie zorgen in elk geval
3!
pi_69114982
Ik sluit mij aan bij de rest en roep: Jeetje Incantrix doe je voorzichtig en heb je al gebeld?!

Tan, wat fijn dat je het niet meer geheim hoeft te houden voor je kinderen Nou kan je gewoon lekker uitbuiken

Huup, doe gewoon waar je je goed bij voelt joh Als jij geen pufclub wil, doe je geen pufclub. Simpel zat. Je hebt Fok!, als je wil weten hoe je moet puffen, vraag je het hier gewoon
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 17 mei 2009 @ 13:15:39 #28
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69115066
gewoon bellen hoor Icantrix...
Ik hoop dat ze je een beetje kunne helpen, want dat flauwvallen iedere keer lijkt me erg vervelend...
  zondag 17 mei 2009 @ 13:16:15 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69115090
Nou, over dat 'je hebt FOK' gesproken... Ik heb heel wat keren op mijn tong moeten bijten omdat ik vanaf hier al zo vreselijk veel wist en weet over allerlei scenario's die langs kwamen enzo. Maar ik wilde ook niet constant betweterig zijn. Heb me dus braaf gedragen.
pi_69115099
Ja heel simpel Huup, klein beetje inademen, en dan uit puffen kort kort langgggg En als je persweeen tegen moet houden puf je op 5 keer op de lettergrepen van altijd is kortjakje ziek (of ik ben sterker dan de wee, of deze wee komt niet meer terug) Heel simpel
pi_69115155
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, over dat 'je hebt FOK' gesproken... Ik heb heel wat keren op mijn tong moeten bijten omdat ik vanaf hier al zo vreselijk veel wist en weet over allerlei scenario's die langs kwamen enzo. Maar ik wilde ook niet constant betweterig zijn. Heb me dus braaf gedragen.
BE toch, ik zie het helemaal voor me. "Jamaar juuhuuf, op Fok! zeggen ze..."
  zondag 17 mei 2009 @ 13:18:52 #32
11753 Roonaan
Strictly
pi_69115159
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
(Althans, als het door je verzekering vergoed wordt, anders is het wel zonde van je geld natuurlijk. )
Bij ons was het 'maar' 50 euro voor tien lessen, kom je ook wel overheen als je een keertje mist, als je kijkt hoeveel je voor de rest al uitgeeft.
  zondag 17 mei 2009 @ 13:19:03 #33
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69115164
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Incantrix gewoon even dat 06-nummer bellen!

Tan fijn dat de kinderen het weten en zo blij waren!

Over die cursus: geven ze geen andere cursussen bij jou, huup? Wij hebben even gezocht, en kwamen toen bij deze uit. Vrienden hadden verteld dat zij ook iets van Samen Bevallen hadden gedaan en dat ze dat heel fijn hadden gevonden. Ook omdat vriendlief dan iets meer wist, en ze dus ook echt samen naar de bevalling toeleefden. En samen onthoud je dingen toch beter, misschien.
ja ze geven er hier eentje (wel een eind uit de richting nog maar goed) die me wel nuttig lijkt voor met zn twee. Als enige van alle cursussen. Die gaat elke les over iets anders en daar worden onderwerpen meegenomen als "De bevalling" (1 les dus.), borstvoeding, opvoeden, slapen van het kind, voedsel, veiligheid dat soort dingen. Dat lijkt mij persoonlijk veel nuttiger en handiger dan een pufclub. Ik geloof best dat het gezellig is enzo maar ik heb het idee dat het "nuttige" of informatieve gedeelte ook wel in 1 avond kan. (waarom hoeven de vaders anders maar 1 keer te komen? )
Maar goed, nadeel van die cursus die ik gezien heb is dat hij dus uit de buurt is (overkomelijk op zich) maar dat ie ook 120 euro per deelnemer kost (dus 240 voor met zn 2) en dat is me dan ook weer iets te veel

Yoga is niet echt mijn ding. Ik hou er gewoon niet van haha. En dingen als partnercursussen waar massages bij komen kijken enzo hoeven van mij helemaal niet. ik word uitermate aggressief van massages vind het helemaal niets, als enige in NL geloof ik...

Tan wat fijn dat het hoge woord eruit is en dat ze het zo leuk vinden
komen er eeneiige tweelingen aan jouw kant van de familie voor? Misschien groeit je buik wel tweeling hard zeg maar? Of misschien wel gewoon omdat je zwangerschap van Ayden toch nog wel relatief kort geleden is?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69115176
Tan, wat fijn dat je kids zo positief reageerden! Geruststelling zeker?

Icantrix, doe je voorzichtig? En idd, huisartsenpost kan je ook bellen als je de VK niet wil "lastig vallen"

Sssserpente 22 weken

Hier 22 weken en 3 dagen. Nog 3 daagjes en dan nog maar 100 te gaan! Woensdag weer controle bij de gyn en dan ook nog een keertje spieken voor het geslacht. We verwachten een meisje en tante die ook gyn is dacht het ook nav wat ik vertelde, maar ze vond het verstandig dat de arts niks gezegd had. Vrijdag jarig en neemt me van donderdag tot zaterdag mee naar de Ostsee, lekker saampjes in een hotelletje en aan het strand! Onze eerste "vakantie" samen

Nog even een vraagje...als we seks hebben, krijg ik na een tijdje een beetje een drukkend en trekkend gevoel op mn buik, mn buik lijkt dan ook wat steviger aan te voelen. Is dat normaal en is dat nou een harde buik?

Owja, pufclub edit: Hier wordt het vergoed voor de verzekering voor de mama, als papa meewilt moettie betalen. Ik wil ook niet denk ik. Het beeld dat ik er van heb (klopt waarschijnlijk voor geen meter) is beetje in een kringetje zitten en kletsen over zwangerschappen en kwaaltjes. "Ik heb zooooo'n striae! Ja, nou ik ook! Ow, en heb jij ook steeds..." Das dus echt helemaal niks voor mij, daar ga ik me alleen maar aan irriteren. En ik ken mezelf, ik moet alleen, omdat onregelmatig werkt en daar gewoon echt geen rekening mee kan houden en dan na 2x heb ik geen zin meer en die 2x heb ik me er al met lood in m'n schoenen naar toe gesleept. In Afrika krijgen ze ook kindjes en daar hebben ze ook geen pufclub.
En ik zat net heel lomp in mn bedje de pufjes van Tessie te doen, dus dat komt wel goed

[ Bericht 28% gewijzigd door Linda2205 op 17-05-2009 13:25:07 ]
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 13:21:29 #35
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69115240
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Bij ons was het 'maar' 50 euro voor tien lessen, kom je ook wel overheen als je een keertje mist, als je kijkt hoeveel je voor de rest al uitgeeft.
hier is de normale pufclub 90 euro. En persoonlijk zit ik niet enorm ruim in mn geld kutauto dat ik dan zeg van och ik ga gewoon es kijken. Vooral ook als ik kijk naar wat ik voor de rest al uitgeef en nog moet uitgeven voor ons kind...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 mei 2009 @ 13:25:19 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69115343
quote:
[b]Op zondag 17 mei 2009 12:47 schreef tessie het volgende:

En ik vind zo´n cursus samen ook een stuk fijner. Mijn geheugen is echt zo prut, ik denk dat als ik weeen heb, het sowieso dan allemaal niet meer weet. Dan is het wel handig dat mijn Lief het nog wel weet en het ff kan uitleggen/voordoen enzo

I
Ach, als het zo ver is dan herinner je je wel hoe je moet puffen hoor
En mocht dat niet zo fijn dan heb je binnen 2 weeen wel een manier gevonden die prettig is voor je om ze op te vangen
Ik had iets geleerd in de trant van 7 keer uitblazen maar vond op het moment zelf fijner om het in 5 keer te doen ofzo...
  zondag 17 mei 2009 @ 13:25:41 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69115359
tan, wat fijn dat je kinderen het nu weten, en hopelijk blijft het goed inderdaad

incatrix, heb je al gebeld?
  zondag 17 mei 2009 @ 13:27:41 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69115405
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef innepin het volgende:

[..]

BE toch, ik zie het helemaal voor me. "Jamaar juuhuuf, op Fok! zeggen ze..."
Nou ja, het is meer die honderden kennisen die je hebt: 'een kennis van mij had dat ook en bij haar zus en zo... '

Huup, krijg je het niet van je verzekering terug? Die van mij vergoed het nl. wel.
  zondag 17 mei 2009 @ 13:30:23 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69115478
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef Linda2205 het volgende:
Hier 22 weken en 3 dagen. Nog 3 daagjes en dan nog maar 100 te gaan!
Hoe tel jij dan?
Ik ben 26w4d en heb nog 94 dagen te gaan. Dan zou jij toch nog een stukje moeten wachten op die 100 dagen?

Oh, en je beeld van pufclubjes klopt idd totaal niet.
Je kan het het beste vergelijken met dit hier.
Ja, er zijn mensen die het over kwaaltjes hebben, maar ook mensen die komen vragen of ze nou een harde buik krijgen van seks of niet.

Huup, lekker niet doen dan als je het niet ziet zitten! Even met je vk over hebben de volgende keer en die zal je wrsch zeggen dat het helemaal niet per se hoeft, dat zij je ook prima kan begeleiden.
pi_69115572
Maar...dat staat in Mefke's teller...en die hou ik altijd aan omdat die net zo ver is Stom...ik wil ook nog maar 100 dagen

En ik ging er idd al vanuit dat het beeld niet klopte, maar dat is toch 1 van die rare kronkeltjes in mn hoofd die me tegenhoudt. (Wrs ook door mn eerste VK hier die begon of ik geen interesse had in een lotusbevalling en zij doet ook de pufclub )
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 13:34:43 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69115635
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:32 schreef Linda2205 het volgende:
Maar...dat staat in Mefke's teller...en die hou ik altijd aan omdat die net zo ver is Stom...ik wil ook nog maar 100 dagen
Huh? Als ik daarop klik, in de OP moet ze nog 123 dagen.
Nog even geduld dus. Die mijlpaal komt echt wel hoor!
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 13:36:02 #42
5428 crew  miss_sly
pi_69115667
Ik weet niet of de cursus wordt vergoed, heb ik niet eens nagevraagd zal het eens doen, want het was ook 182 euro, maar wel met tweeen. Hier in Amsterdam wordt trouwens ook een gratis cursus gegeven, is dat bij jou in de buurt niet zo, huup?
pi_69115685
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Huh? Als ik daarop klik, in de OP moet ze nog 123 dagen.
Nog even geduld dus. Die mijlpaal komt echt wel hoor!
Ben ik nou echt zo scheel of hebben jullie stiekem in de laatste minuut die teller veranderd? Ik kijk namelijk best vaak op haar teller en ik ga er al een week vanuit dat mn 100 dagen mijlpaal er aan zat te komen
Lotte!
Noah!
pi_69115710
Volgende week zaterdag precies 37 weken. Het is wel Kermis hier in het dorp dan. En hoewel kermis voor veel plaatsen in nederland niet spannend is betekend het hier bier bier en nog een bier. (west friesland he, degene die er wonen weten precies wat ik bedoel)

Anyway, word een rustig jaartje voor mij, moet er niet aan denken dat ik half dronken een telefoontje krijg dat we gaan beginnen . Nee..... even koest.

Het gaat nog altijd goed! Gelukkig
pi_69115723
Huup hier eigenlijk precies hetzelfde als wat jij zegt, Ik heb 's avonds wel iets anders aan mijn hoofd, yoga is niks voor mij en daar komt bij dat ik het gewoon best duur vind.
Gelukkig heb ik een schoonmoeder, moeder en buurvrouw die alle drie zeggen dat je het zonder ook echt wel red dus dat stelt weer wat gerust.

Ik ga zo ook aan de schoonmaak, ook hier morgen de intake voor kraamzorg, ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten, maar ik denk dat er best wat dingen zullen zijn waar ze hier over zullen vallen, we zien wel. Morgen eind van de dag ook weer naar de VK, ben benieuwd hoeveel ik dit keer aangekomen ben, hopelijk niet zoveel als vorige keer (5kg)
  zondag 17 mei 2009 @ 13:42:11 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69115828
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ben ik nou echt zo scheel of hebben jullie stiekem in de laatste minuut die teller veranderd? Ik kijk namelijk best vaak op haar teller en ik ga er al een week vanuit dat mn 100 dagen mijlpaal er aan zat te komen

Ik heb er niks aan gedaan hoor!
Kusje erop?
pi_69115843
Linda, je vraag over seks, dat heb ik ook. Heb her en der gelezen dat dat heel normaal is. Vooral wanneer je klaarkomt. Dan trekt je baarmoeder samen.
pi_69115970
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kusje erop?
Graag...en een dubbel feestje als het echt zo ver is, om m'n teleurstelling van de eerste valse mijlpaal weg te vieren

Enne..Sssserpente, ja dat doet tegenwoordig gewoon pijn...maar dat trekkerige is gewoon irritant en komt ook gewoon zomaar zeg maar. En dan als een oude oma vriendlief vragen of ik ff mag uitrusten
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 13:54:11 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69116184
Bij mij staat de boel alleen strak na het klaarkomen idd.
En stiekem vind ik dat best leuk. Kan ik namelijk echt precies dat kleine ventje voelen liggen. Zo'n mooi bolleke in mijn buik.
pi_69116296
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij staat de boel alleen strak na het klaarkomen idd.
En stiekem vind ik dat best leuk. Kan ik namelijk echt precies dat kleine ventje voelen liggen. Zo'n mooi bolleke in mijn buik.
Zelfs als dat hier het geval zou zijn zou ik het nog niet zeggen...vriendlief denkt sowieso teveel aan de baby ivm pijn doen enzo Maar wel leuk voor stinkie, BE, verplichte seks omdat de baby dan beter te voelen is
Lotte!
Noah!
pi_69117084
Gelukkig zijn er Rennies, de druk is al iets van mijn maag en dat lucht op.
  zondag 17 mei 2009 @ 14:36:41 #52
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69117496
gelukkig maar Laura.

Thanks voor de adviezen en meningen over de cursus ladies
Ik heb besloten om het niet te doen en bij de VK te informeren naar een algemene info-avond. Het gaat me vooral om de informatie en ik heb heel sterk het idee dat die ook best in 1 avond kan, de gezelligheid eromheen heb ik gewoonweg even geen tijd voor nu BE via mn verzekering wordt alleen een klein gedeelte vergoedt en dan wordt er ook nog gekeken naar het soort cursus wat je doet dus hm..

Hier ook dat trekkerige gevoel maar gelukkig geen pijn ofzo bij seks
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69117594
En is dat trekkerige gevoel dan een harde buik? Ik weet nooit zo goed of ik dat nou heb of niet...

En Huup, als er iets is wat echt superbelangrijk is, kan je VK je dat ook altijd nog tijdens de bevalling vertellen (of de gyn of wie dan ook). Zo moeilijk kan het toch ook niet zijn? En hulp krijg je altijd, het is niet dat ze je aan je lot overlaten als je geen pufclub gedaan hebt. Als jij er geen tijd voor hebt, gewoon lekker niet doen!

Enne, Tessie had de pufjes al gemeld toch? Ik heb ze hier net ook even zitten doen
Lotte!
Noah!
pi_69117750
Ik voel beebje!!! Sinds gisteravond! Toen wist ik het nog niet zeker, ik dacht dat het m'n darmen waren. Steeds soort van plofjes op ongeveer dezelfde plek net boven m'n schaambeen. hihi wat grappig
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69117757
@ Huup : wij hebben de 19de een info-avond hier in het MCL. En als die zwangerschapscursus echt geen bal aan is, ga ik gewoon niet meer (ik betaal maar 30 euro).
@ de rest : wat een mazzelaars, gewoon nog sexen. Als ik een keer wel wil, wil mijn man niet, en zo komt het dat we het sinds november al 4 keer gedaan hebben......
pi_69117837
Pfoeh Icantrix, nu al last van flauwvallen, misschien reageer je gewoon heel sterk op de hormonen en is je bloeddruk daardoor lager? Jammer dat je niet nu al de verloskundige kunt spreken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69117894
Wat leuk Twinkly, gefeli! Lief gevoel hah?
Lotte!
Noah!
pi_69117984
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef McLaura het volgende:
@ de rest : wat een mazzelaars, gewoon nog sexen. Als ik een keer wel wil, wil mijn man niet, en zo komt het dat we het sinds november al 4 keer gedaan hebben......
Hehe, de mijne heeft ernstig geklaagd tijdens mijn eerste 12 weken (die voor mij te vergelijken waren met een winterslaap) en nu durftie niet meer omdattie bang is de baby pijn te doen. Miss moet je een weekje weg? Ik was vorige week in NL en hij bleef hier, en sindsdien vragen ze op zn werk waaromie er zo moe uit ziet Voor die tijd kreegie meeeer dan genoeg slaap...en ik ook trouwens

En zeg maar tegen je vent: zin moet je maken
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 14:53:08 #59
256130 Brooklynn
Brooooooklyn
pi_69118062
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Zelfs als dat hier het geval zou zijn zou ik het nog niet zeggen...vriendlief denkt sowieso teveel aan de baby ivm pijn doen enzo Maar wel leuk voor stinkie, BE, verplichte seks omdat de baby dan beter te voelen is
Dat doe ik ook
Papa van ??
Mike Hartje Elynn
pi_69118221
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Hehe, de mijne heeft ernstig geklaagd tijdens mijn eerste 12 weken (die voor mij te vergelijken waren met een winterslaap) en nu durftie niet meer omdattie bang is de baby pijn te doen. Miss moet je een weekje weg? Ik was vorige week in NL en hij bleef hier, en sindsdien vragen ze op zn werk waaromie er zo moe uit ziet Voor die tijd kreegie meeeer dan genoeg slaap...en ik ook trouwens

En zeg maar tegen je vent: zin moet je maken
Nou, hij vindt het een raar idee zijn piemel ergens in te steken waar zijn zoon zit. Begrijpelijk, maar ik vind het niet logisch.....
pi_69118407
Twinkly, gefeliciteerd!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:05:06 #62
95408 Incantrix
pi_69118517
Ondertussen heb ik maar even een tukje gedaan en heb het even gegoogled en ik zie overal staan dat dit niet ongebruikelijk is. Ik ga dus toch maar morgen bellen denk ik, en het toeval wil dat we vanavond bij een vriendin hebben afgesproken die huisarts is. Misschien wil zij dus wel even kijken

Twinkly, superleuk dat je de baby kunt voelen! Dat lijkt me echt zoiets bijzonders, geniet er maar fijn van En is het echt vroeg voor de flauwvalleritus? Ik las ergens iets over een toename in bloedvolume en dat je daar flauw van kunt vallen, dus misschien is dat het. Mijn huisartshad overigens meteen al gezegd dat ik gevoelig ben voor deze hormonen (ik was al misselijk in week 3) dus wat jij zegt klinkt ook wel plausibel
3!
pi_69118563
Jamaar...Laura...ik heb eiks geen argument, hij heeft ergens wel een beetje gelijk Ik zeg ook altijd tegen vriendlief dat het maar goed is dattie geen zin meer heeft op het moment dat de baby door zn hoofd schiet...beter dan alsie daardoor alleen maar meer zin krijgt

En Brooklynn, niks ten nadele van uw voortplantingsorganen, maar je kan er echt niet bij
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:07:41 #64
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69118618
Incantrix, ik ben wel een paar keer flauw gevallen tussen 12 en 15 weken en dit was niet echt verontrustend volgens mijn vk (vandaar mijn ietwat makkelijkere reactie dan die van anderen geloof ik )

Twinkly Lief he? <3 Ik voel mijn pupke eigenlijk de hele dag door en weet precies hoe hij ligt. Nu vind ik em nog liever!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69118688
Oeh, Rocka, leg eens uit hoe je dat voelt? Ik voel wel steeds schopjes enzo, de hele dag, maar echt weten hoe die ligt snap ik nog niet echt...

Ik heb trouwens een Pip-muziekdoosje gekocht en als ik die 's avonds aan doe en op mn buik leg wordt er ook altijd hevig tegenaan geschopt en geduwt
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:10:38 #66
95408 Incantrix
pi_69118718
Rocka, dat is ook precies waarom ik een beetje weerzin heb tegen het bellen van dat noodnummer.. Wel fijn (voor mij nu even) dat jij er ook ervaring mee hebt, dan lift ik nu gewoon even mee op het advies van jouw VK Dank je wel!
3!
pi_69118760
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:09 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb trouwens een Pip-muziekdoosje gekocht en als ik die 's avonds aan doe en op mn buik leg wordt er ook altijd hevig tegenaan geschopt en geduwt
Misschien vindt ie het wel een rete-irritant geluid.
pi_69118814
Dat zei ik ook al ja
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:13:36 #69
256130 Brooklynn
Brooooooklyn
pi_69118826
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef Linda2205 het volgende:
Jamaar...Laura...ik heb eiks geen argument, hij heeft ergens wel een beetje gelijk Ik zeg ook altijd tegen vriendlief dat het maar goed is dattie geen zin meer heeft op het moment dat de baby door zn hoofd schiet...beter dan alsie daardoor alleen maar meer zin krijgt

En Brooklynn, niks ten nadele van uw voortplantingsorganen, maar je kan er echt niet bij
Nee, weet ik Het is ook niet persé dat, maar dat je bv in je enthousiasme met je knie tegen de buik komt. Ik wil gewoon voorzichtig zijn
Maar ik maak het wel goed met dr
Papa van ??
Mike Hartje Elynn
pi_69118855
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef Linda2205 het volgende:

Haha, dat is wel een goeie
pi_69118864
Ik wil geen seks met jou...knieen in buiken... Hoe krijg je dat voor elkaar? hehe! Enne, voorzichtig zijn kan natuurlijk nooit kwaad!
Lotte!
Noah!
pi_69118902
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef McLaura het volgende:

[..]

Haha, dat is wel een goeie
Gister zei die heel trots: Ik heb nog helemaal niet aan de baby gedacht! Ow, maar nu wel...zullen we gaan slapen?
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:17:43 #73
256130 Brooklynn
Brooooooklyn
pi_69118951
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil geen seks met jou...knieen in buiken... Hoe krijg je dat voor elkaar? hehe! Enne, voorzichtig zijn kan natuurlijk nooit kwaad!

Bij het van positie wisselen e.d.
Papa van ??
Mike Hartje Elynn
  zondag 17 mei 2009 @ 15:22:56 #74
190853 RockabeIIa
pi_69119121
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:09 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh, Rocka, leg eens uit hoe je dat voelt? Ik voel wel steeds schopjes enzo, de hele dag, maar echt weten hoe die ligt snap ik nog niet echt...

Meestal voel ik in de rechterkant van mijn buik iets onder navelhoogte een hard koppie (vooral als ik ga zitten) en dan voel ik de voetjes links of linksonder trappelen. Soms schuurt ie echt met zijn billen en rug tegen de voorkant van mijn baarmoeder en dan wordt mijn buik daar ook harder

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het nu ook beter herken omdat Brent precies zo lag en volgens de vk is je baarmoeder na een eerst voldragen zwangerschap daarnaast ook veel gevoeliger.
pi_69119393
Ah ok. Ik heb wel af en toe dat ik links en rechts tegelijk iets voel, dus dattie dan op zn zij ligt. Of links iets voor en 1sec later rechts ook, alsoffie zich afgezet heeft. Maar wat jij zegt klinkt echt wel heel lief
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:34:06 #76
190853 RockabeIIa
pi_69119456
Volgens mij liggen veel kindjes over dwars tot ruim na 25 weken gewoon omdat die ruimte er is en dan draaien ze veelal later met de billen omhoog zodat die net onder je ribben zit
pi_69119566
ja, ik maakte me ook geen zorgen hoor Lekker laten liggen zo, ik lig ook het liefste op m'n zij
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 16:05:02 #78
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69120436
Hier ook een dwarsligger

Of dwars of in stuit
Vind het niet erg maar dat gevoel alsof er ieder moment een voetje mn doos uit kan komen is een beetje raar en niet echt prettig.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 mei 2009 @ 16:24:26 #79
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69120959
Ach, ik heb ook een stuitbevalling achter de rug, kippetje Als zijn kontje eerst komt.

HIer ben ik weer. Niet zwanger. Wel vandaag alleen naar huis gestuurd. Ik was gisteren ontroosbaar en voelde me zo ellendig om mijn kleine heerlijke kind achter te laten en vandaag toen ik ging (tuurlijk buiten wel even gejankt) had ik er toch vrede mee. Even naar huis, mezelf even zijn, want in dat ziekenhuis word je zo geleefd!

Mijn man ging gisteren zelf om 18.30 ons kind verschonen (18.30 is een voedingstijd,... dus eerst verschonen). Komt de verpleegster binnen: "Zo! Was ie al wakker? beginnen jullie voortaan zelf?"
GRRRRR het is gvd MIJN kind. Echt, ze bedoelen het heel lief, maar soms kon ik ze wel wat doen. Of een ontzettend huilend kind tegen je tiet aandrukken en dan zonder het te vragen je tiet vast pakken! Ik zo: "Eeeuuhm mevrouw? kunt u huilend eten? Nee, nou mijn baby ook niet hoor".
Mijn hele bevallingsverhaal zal ik snel een keer posten. Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor het hart onder de riem wat jullie aan mijn man hebben gegeven. DIe heeft het ook te stellen gehad met mijn kraamtranen en al het gedoe hoor. Hij is zo'n een grote steun voor mij, niet normaal meer. Ik ben helemaal verliefd op mijn 2 kerels
Voor iedereen hier, ik blijf zo af en toe wel mee lezen hoor, want ik wil weten hoe het AE, Huup, Innepin, BE, miss_sly, duchess en iedereen die vergeet vergaat!
Niet mieten! Door gieten!
pi_69121052
Al die seksverhalen
Hier niks te klagen

Hè bah seilram, dat klinkt ook niet leuk, natuurlijk is het jouw kind en mag je 't lekker zelf bepalen!

edit: oh en welkom thuis natuurlijk! [/warhoofd]
pi_69121058
Huup, doet die van jou ook af en toe naar beneden schoppen? Ik krijg af en toe echt zo'n soort van golf daar beneden langskomen zeg maar...

Marlies, fijn dat je weer thuis bent. Jammer dat je Joep in het ziekenhuis moet laten! Weet je al iets over wanneer hij naar huis kan?

Innepin, je moet wat hah, bij gebrek aan beter
Lotte!
Noah!
pi_69121113
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Linda2205 het volgende:
Beter dan seks? Wat dan?
  zondag 17 mei 2009 @ 16:29:46 #83
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69121126
Seilram! welkom thuis!

wat een typische gang van zaken in het ziekenhuis... het zal inderdaad vast met de beste bedoelingen zijn maar het komt wel raar over haha. Hebben jullie enig zicht op hoelang Joep nog in het ziekenhuis moet blijven? Met jou verder ook alles okay nu? Lichamelijk ook zeg maar?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 mei 2009 @ 16:31:38 #84
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69121165
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, doet die van jou ook af en toe naar beneden schoppen? Ik krijg af en toe echt zo'n soort van golf daar beneden langskomen zeg maar...

Marlies, fijn dat je weer thuis bent. Jammer dat je Joep in het ziekenhuis moet laten! Weet je al iets over wanneer hij naar huis kan?

Ja ik voel eigenlijk alleen maar beneden geschop. Nooit boven mn navel, en 80% van de tijd zo in de buurt van mn schaambot ongeveer daar. Dat gevoel als ze beneden schopt dan schopt ze echt tegen mn baarmoedermond aan en dat voel je haha. Het voelt serieus alsof er ieder moment een voetje naar buiten kan komen de eerste keer schrok ik me dood
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 16:32:01 #85
5428 crew  miss_sly
pi_69121178
seilram, fijn dat je weer thuis bent
Hoe is het met je, lichamelijk? Kan me voorstellen dat je Joep niet achter wil laten, ook al weet je dat het beter is. Enig idee wanneer hij naar huis mag?
pi_69121253
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:29 schreef innepin het volgende:

[..]

Beter dan seks? Wat dan?
Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk niet
Lotte!
Noah!
pi_69121277
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:31 schreef huuphuup het volgende:
Het voelt serieus alsof er ieder moment een voetje naar buiten kan komen
*mental image*
Ik voelde mijn kind ook altijd onderin, tot twee à drie weken geleden. Sindsdien is het all over the place en ook in ribben enzo
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk niet

ik zie mijn vriend echt héél weinig hoor, mag ik er van genieten als we een keer op dezelfde tijden wakker zijn
  zondag 17 mei 2009 @ 16:36:22 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69121293
Seilram, wat een gedoe zo... ik weet niet hoe assertief je bent, maar ik zou er toch voorzichtig wat van zeggen. Ik ben ook altijd tegen ziekenhuisregels ingegaan, zonder vervelend te worden, dat wel. Maar ik mocht bijv. niet eens 's nachts voeden, maar ik wilde dat gewoon PUNT! En ik kreeg mijn zin ook En ze bleven heel lief en begripvol.
Ik hoop voor je dat Joep snel weer naar huis mag. Gaat het wel goed met hem?
  zondag 17 mei 2009 @ 16:38:30 #89
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69121359
Dank Zeker fijn dat ik weer thuis ben. Lichamelijk is alles prima. Ik voel me zelfs beter dan dat zij daar voorspelt hebben (heb al huishoudelijke ondersteuning geregeld want ik zou zeker 6 weken echt niets kunnen, maar ik heb al een wasje aangezet, gedouchet en ik voel me goed, wel nog wat moe, maar goed, dat is logisch

Joep moet 7 voedingen per dag zelfstandig kunnen eten. Sinds de nacht van 14-5 heeft hij voor het eerst aan mijn borst gedronken (toen nog 5 cc). Nu drinkt hij om de voeding bij mij, ongeveer 20 cc en ze laten hem een voeding doorslapen (dan via sonde) om op kracht te komen. Nu ik thuis ben ga ik 4 voedingen per dag doen. Dus van 09.30 en 12.30 en dan naar huis, dus 14.00 thuis en om 18.00 weer weg en dan de voeding van 18.30 en 21.30 en dan om 23.00 weer thuis. Tussendoor kolf ik thuis. Zodra ze denken of merken dat hij meer wil, ze noemen dat "zoeken" dan moet ik weer een keer 24 uur komen en dan gaan ze kijken hoeveel hij zelf in die 24 uur drinkt. Als dat voldoende is, dan mag zijn sonde eruit en mag hij naar huis.
Zelf denk ik dat het iets met mijn placenta is, die was niet goed en voor 36,5 weken is hij gewoon klein vind ik. Hij zou nu in mijn buik 38,1 week zijn en hij slaapt echt nog veel. Hij is ook snel moe na het eten, dan moet ie na 1 borst even rust en kan dan pas door met borst 2. Gemiddeld ben ik met 2 borsten 1 uur bezig en hij zuigt dan in totaal 25 tot 30 minuten. Maar er zit sinds gisteren ineens zo'n stijgende lijn in! dat ik vreselijke baalde dat ik weg moest. Ik hoop zo dat hij volgend weekend thuis is.
Lieve dames, ik ga even eten en wat chillen en dan weer naar het ziekenhuis (achter op de fiets bij manlief, zegt iets over mijn toestand he ).
Niet mieten! Door gieten!
pi_69122174
Ik heb net de verloskundige gebeld en wordt straks terug gebeld. Ik had net helder bloed in mijn broek. Niet veel maar toch genoeg om me de stuipen op het lijf te jagen.
pi_69122470
oeh, faja, vervelend! Laat je even weten wat ze zei?
Lotte!
Noah!
pi_69122598
ja zodra ik wat weet laat ik het hier wel weten maar ergens in mijn achterhoofd is al een stemmetje me aan het vertellen dat ik moet rekenen op het ergste.
pi_69122708
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Gister zei die heel trots: Ik heb nog helemaal niet aan de baby gedacht! Ow, maar nu wel...zullen we gaan slapen?

En ach, dat sexleven van ons komt ooit wel weer op peil denk ik. Alleen vast niet de komende 10 weken
pi_69122819
Sjakie hier ligt bijna altijd met zijn hoofd naar beneden. Inderdaad niet meer overdwars of andersom, wat wel lekker rustig is voor mijn blaas.
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 17:27:54 #95
5428 crew  miss_sly
pi_69123020
Faja, wat naar. Ik hoop zo voor je dat het niets ergs is!
pi_69123683
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef McLaura het volgende:

[..]

En ach, dat sexleven van ons komt ooit wel weer op peil denk ik. Alleen vast niet de komende 10 weken
Ik las gister het baby-boek dat ik van m'n moeder kreeg...."Sommige mensen hebben 2 weken na de geboorte al weer seks. Meeste stellen moeten echter rekenen op een pauze die 6 maanden tot een jaar kan aanhouden." En bedankt voor de waarschuwing, mooi niet dus

En Laura, gooi het excuus van een broertje of zusje voor je beeb erin, dan moettie wel
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 17:54:36 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69123835
hey bah Faja, ik hoop voor je dat het meevalt.... kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent...

@Marlies, fijn dat je zelf weer naar huis mag, maar lijkt me ook erg moeilijk om je mannetje daar achter te moeten laten... hoop echt voor jullie dat je hem snel mee kan nemen naar huis en dan lekker je eigen draai kan vinden en het op je eigen manier kan doen en regelen...
pi_69123898
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:

En Laura, gooi het excuus van een broertje of zusje voor je beeb erin, dan moettie wel
No way, ik wil er zelf maar één!
pi_69123915
En iedereen die een knuffel nodig heeft, bij deze!
pi_69123982
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:56 schreef McLaura het volgende:

[..]

No way, ik wil er zelf maar één!
Dat hoeftie nog niet te weten
Lotte!
Noah!
pi_69124031
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

De mazzelaar Haha, nee hoor, buiten het werkelijke 'laatste honken' is er natuurlijk nog veel meer te doen op sexgebied. Dus droog sta ik niet
pi_69124063
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat hoeftie nog niet te weten
Dat weet ie wel.... Hij is het er alleen niet helemaal mee eens, maar snapt ook dat ik sowieso niet nog een keer het traject inwil. Deze Sjakie is er namelijk ook al allesbehalve makkelijk gekomen.
  zondag 17 mei 2009 @ 18:04:25 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69124217
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik las gister het baby-boek dat ik van m'n moeder kreeg...."Sommige mensen hebben 2 weken na de geboorte al weer seks. Meeste stellen moeten echter rekenen op een pauze die 6 maanden tot een jaar kan aanhouden." En bedankt voor de waarschuwing, mooi niet dus

nou dat was ik mooi ook nie van plan nee
tenzij het van onder dichtgehecht wordt

Nu is seks wel wat minder vanwege enerzijds maagzuur te pas en ontepas en anderzijds een lief die zich soms ineens dingen realiseert maar gelukkig zitten we niet helemaal zonder
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69124269
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:59 schreef McLaura het volgende:

[..]

De mazzelaar Haha, nee hoor, buiten het werkelijke 'laatste honken' is er natuurlijk nog veel meer te doen op sexgebied. Dus droog sta ik niet
Dan heb je geluk...Mijne begon laatst over dattie het toch echt wel saai vond om alleen maar "anfass-sex" te hebben. Ja, fijn voor je, maar jij piept steeds na 5 minuten dat je het niet meer kan door die baby

En nee, dat is wel te begrijpen idd! Kan je straks extra gaan genieten van jullie wondertje
Lotte!
Noah!
pi_69124483
Je vriend moet niet klagen, HIJ durft niet En dan moet het echte 'uitbuiken' nog beginnen
pi_69124582
Inderdaad...voor mij is het pas sneu! Hij gaat maar lekker met zichzelf aan de gang, ik trap er niet meer in
Lotte!
Noah!
pi_69124632
Ja, stomme kerels
pi_69124736
Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen! Kunnen wij lekker dikke-buiken-baby-kletsen en dan kunnen ze die sexuele frustraties op elkaar loslaten
Lotte!
Noah!
pi_69124747
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:20 schreef Linda2205 het volgende:
Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen! Kunnen wij lekker dikke-buiken-baby-kletsen en dan kunnen ze die sexuele frustraties op elkaar loslaten
Whaha, waar woon je?
pi_69124772
Berlijn
Lotte!
Noah!
pi_69124908
Faja, heb je de verloskundige ondertussen al gesproken? Hopo dat het niets ernstigs is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69125229
het is afwachten zegt de verloskundige. Geen echo want er valt met 6 weken volgens haar nog te weinig te zien en ook al zie je misschien een hartje dan kan het als nog mis gaan. Pas wanneer ik veel kramp krijg en bloedverlies toeneemt moet ik weer bellen.
pi_69125259
En hoe is het nu met het bloedverlies dan? Hopelijk is het vals alarm
Lotte!
Noah!
pi_69125276
ik zie nu geen bloed maar heb wel een zeurend gevoel onderin mijn buik
pi_69125538
Dat hoeft niet perse iets slechts te betekenen. Had je dat nooit bij de zwangerschappen van Morgaine en Nathan?
Lotte!
Noah!
pi_69125558
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:21 schreef Linda2205 het volgende:
Berlijn
Och, gelukkig woon ik in Noordnederland
pi_69125572
ik had alleen bij Morgaine der zwangerschap een aantal weken last van oud bloed maar nooit rood. Volgens de verloskundige kan het ook nog de innesteling zijn.
pi_69125626
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef McLaura het volgende:

[..]

Och, gelukkig woon ik in Noordnederland
Dan PM je maar als je wegrijdt, ik ben thuis

En Faja, ik duim voor je!
Lotte!
Noah!
pi_69125679
Faja Hoop dat het vals alarm is inderdaad...
Linda en McLaura, ik vind jullie echt heel grappig Zal ik mijn vent ook naar jullie toesturen, zodat die enthousiast dingen kan roepen over hoe prachtig "ultiem vrouwelijk" zwangere vrouwen zijn enzo?
pi_69125770
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dan PM je maar als je wegrijdt, ik ben thuis

En Faja, ik duim voor je!
Ik weet niet of dat zo'n strak plan is, ik heb geen winterbanden

Hoppaaaaaaaa

snelste route over 633,3 km
in ongeveer 6 uur en 15 minuten

[ Bericht 7% gewijzigd door McLaura op 17-05-2009 19:02:28 ]
pi_69125824
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef innepin het volgende:
Faja Hoop dat het vals alarm is inderdaad...
Linda en McLaura, ik vind jullie echt heel grappig Zal ik mijn vent ook naar jullie toesturen, zodat die enthousiast dingen kan roepen over hoe prachtig "ultiem vrouwelijk" zwangere vrouwen zijn enzo?
Haha, ja, dan krijg ik misschien ook weer eens een beurt Neeee Laura, dat is de man van iemand anders, dat magnie!
  Jubileum moderator zondag 17 mei 2009 @ 18:59:22 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69125858
Faja wat eng! Ik hoop dat het hier bij blijft, kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69126001
De schrik zit er idd goed in. Heb net even huilend met mijn wederhelft aan de telefoon gehangen, die is weer werken, en we zijn het over 1 ding eens. Mocht het mis gaan dan hang ik nog de zelfde week aan de telefoon met de gyn om weer aan de hormonen te gaan. We zijn er allebei achter dat we toch wel heel graag nog een 3e willen.
pi_69126053
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
De schrik zit er idd goed in. Heb net even huilend met mijn wederhelft aan de telefoon gehangen, die is weer werken, en we zijn het over 1 ding eens. Mocht het mis gaan dan hang ik nog de zelfde week aan de telefoon met de gyn om weer aan de hormonen te gaan. We zijn er allebei achter dat we toch wel heel graag nog een 3e willen.
Hopelijk is het niet nodig, maar wel fijn dat jullie er allebei helemaal achterstaan!
pi_69126070
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo'n strak plan is, ik heb geen winterbanden

Hoppaaaaaaaa

snelste route over 633,3 km
in ongeveer 6 uur en 15 minuten

Nou, tot morgenochtend dan! Vriendlief is thuis, ik heb een korte afspraak, maar dat duurt max een uurtje! Winterbanden trouwens nergens voor nodig. Zonnetje en strak blauw hier

En innepin, jouw vent mag alleen komen alsie die van ons iets leert over het niet eng zijn van seks met zwangere vrouwen! Kom je ook dan? Heb hier om de hoek een erg leuke cocktailbar ontdekt, waar ook de alcoholvrije cocktails zijn!

En Faja, hopelijk is dat allemaal niet nodig. Maar in ieder geval fijn dat jullie het er over eens zijn!
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 19:06:06 #126
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69126102
Faja
ik hoop dat het niet nodig is maar het is wel een fijne gedachte dat jullie op dat front in ieder geval een knoop hebben doorgehakt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69126261
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nou, tot morgenochtend dan! Vriendlief is thuis, ik heb een korte afspraak, maar dat duurt max een uurtje! Winterbanden trouwens nergens voor nodig. Zonnetje en strak blauw hier

En innepin, jouw vent mag alleen komen alsie die van ons iets leert over het niet eng zijn van seks met zwangere vrouwen! Kom je ook dan? Heb hier om de hoek een erg leuke cocktailbar ontdekt, waar ook de alcoholvrije cocktails zijn!

En Faja, hopelijk is dat allemaal niet nodig. Maar in ieder geval fijn dat jullie het er over eens zijn!
Nou, als je in Duitsland een aanrijding krijgt, dan is degene zonder winterbanden aansprakelijk. Of het nou je schuld is of niet. Schtomme regels. We daten wel op de helft, das veel socialer
  zondag 17 mei 2009 @ 19:11:24 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69126284
Faja, wat naar zeg... hopelijk blijft het hierbij.

Over seks, ik moet zeggen dat deze zwangerschap mijn zin wel minder is dan toen bij Sasha. Ik moet mezelf er af en toe echt even toe zetten.
Het is vanbinnen ook allemaal veel gevoeliger dus ook gewoon niet altijd even lekker meer. Maar goed, als we het dan doen...
pi_69126305
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:10 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou, als je in Duitsland een aanrijding krijgt, dan is degene zonder winterbanden aansprakelijk. Of het nou je schuld is of niet. Schtomme regels. We daten wel op de helft, das veel socialer
Maar dan gaat Innepin huilen omdat ze graag terug wilde naar Berlijn En nee hoor, dat is helemaal niet mijn excuus omdat ik dan lekker niet in de trein hoef
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:11 schreef Brighteyes het volgende:
Het is vanbinnen ook allemaal veel gevoeliger dus ook gewoon niet altijd even lekker meer. Maar goed, als we het dan doen...
Dan voel je meteen de baby heel goed, hè BE
Lotte!
Noah!
pi_69126385
Tsssss laat Innepin maar huilen, dat is gewoon een hormonale jankerd. Zwangere vrouwen, pffffffffff.
pi_69126418
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef McLaura het volgende:

[..]

Haha, ja, dan krijg ik misschien ook weer eens een beurt Neeee Laura, dat is de man van iemand anders, dat magnie!
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef McLaura het volgende:
Tsssss laat Innepin maar huilen, dat is gewoon een hormonale jankerd. Zwangere vrouwen, pffffffffff.
Nogmaals ! Ga je lekker?
pi_69126448
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:15 schreef innepin het volgende:

[..]

Je mag geen zwangere soepkippen slaan, en hen al helemaal niet aanrekenen wat ze zeggen. Ontoerekeningsvatbare, ongeleide projectielen zijn het.....
pi_69126516
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:15 schreef innepin het volgende:

Nogmaals ! Ga je lekker?
Hmmm.... ik hou al op, straks krijg ik blauwe plekken, mevrouw die 3 dagen verder is dan ik
pi_69126524
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef McLaura het volgende:

[..]

Je mag geen zwangere soepkippen slaan, en hen al helemaal niet aanrekenen wat ze zeggen. Ontoerekeningsvatbare, ongeleide projectielen zijn het.....
Kom jij serieus weg met dat soort smoesjes? Dat werkt bij mij thuis niet helaas
maar ja, ík heb tenminste wel seks.
pi_69126610
Zou daar miss een verband liggen? Ik zeg ook met alles: ik mag dat, ik ben zwanger. En meestal legtie zich er dan bij neer. Dus mannen die dat niet doen, hebben nog seks met hun vrouw. Conclusie: mannen die zich niet laten leiden door hormonen (van vrouwlief of van zichzelf) kunnen seks hebben met zwangere vrouwen!
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 19:21:03 #136
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69126627
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef innepin het volgende:

[..]

hahahahha

ik ga echt stuk hier
lekker bezig met zn allen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69126654
*popcorn uitdeelt*
Lotte!
Noah!
pi_69126662
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef innepin het volgende:

[..]

Neeeeeeee, wil ik zelf ook niet. Ik ben dan wel zwanger, maar ook nog steeds bij mijn volle verstand. Hoewel... mijn laptop heeft het een keer moeten ontgelden. Die deed boem, en harde schijf deed niks meer. Toen was mijn wederhelft wel zo aardig een nieuwe harde schijf te bestellen
quote:
Natrappen hè, heb je nog niet genoeg gemept?
pi_69126680
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
Zou daar miss een verband liggen? Ik zeg ook met alles: ik mag dat, ik ben zwanger. En meestal legtie zich er dan bij neer. Dus mannen die dat niet doen, hebben nog seks met hun vrouw. Conclusie: mannen die zich niet laten leiden door hormonen (van vrouwlief of van zichzelf) kunnen seks hebben met zwangere vrouwen!
Heldere redenering

Huup: Gratis entertainment, voor en door zwangere vrouwen
pi_69126720
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
Nou, hier ligt het nog anders : voor veel vrouwen zal mijn man onder de noemer 'mietje' vallen. Zachtaardig, veel inlevingsvermogen etc.

Dus ik verander je statement naar 'ongevoelige, op zichzelf gerichte mannen kunnen sex hebben met zichtbaar zwangere vrouwen'

*duikt weg voor Innepin*
pi_69126777
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:22 schreef innepin het volgende:

[..]

Heldere redenering

Huup: Gratis entertainment, voor en door zwangere vrouwen
En uw animatieteam bestaat uit :

Links : Linda en Laura die sexueel verwaarloosd worden met als excuus een ongeboren kind
Rechts : Innepin, die wel sex heeft en haar man niet wil uitlenen
pi_69126783
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou, hier ligt het nog anders : voor veel vrouwen zal mijn man onder de noemer 'mietje' vallen. Zachtaardig, veel inlevingsvermogen etc.

Dus ik verander je statement naar 'ongevoelige, op zichzelf gerichte mannen kunnen sex hebben met zichtbaar zwangere vrouwen'

*duikt weg voor Innepin*
Pas op hoor, ander stuur ik mijn ongevoelige machoman type hersenloze bodybuilder op je af! *
mensen wat gaan we off topic

* = vanzelfsprekend is dit geen accurate omschrijving van mijn lief
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:25 schreef McLaura het volgende:

[..]

En uw animatieteam bestaat uit :

Links : Linda en Laura die sexueel verwaarloosd worden met als excuus een ongeboren kind
Rechts : Innepin, die wel sex heeft en haar man niet wil uitlenen
Nu snap ik het, al dat gekat van jou is gewoon omdat ik m'n vent niet uit wil lenen Jaloers kreng.
pi_69126832
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef innepin het volgende:

[..]

Pas op hoor, ander stuur ik mijn ongevoelige machoman type hersenloze bodybuilder op je af!
mensen wat gaan we off topic
Dan stuur ik mijn goedaardige gozer op jouw Johnny Bravo af om te onderhandelen.

Wat had ik daar nog een dikke kop in vergelijking met nu
pi_69126854
En we gaan niet offtopic, we zijn ontopic zwanger
  zondag 17 mei 2009 @ 19:28:52 #145
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69126871
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:21 schreef Linda2205 het volgende:
*popcorn uitdeelt*
dankje!

Innepin ja ik vind het wel een mooie regeling zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69126892
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dan stuur ik mijn goedaardige gozer op jouw Johnny Bravo af om te onderhandelen.

[ afbeelding ]
Wat moet ik dáár nou weer mee...

Wanhopige poging tot ontopic praten: Ik heb de hele slaapkamer schoongemaakt en heel eigenwijs een veel te zwaar kastje van z'n plaats gesjouwd enzo. En nou doet alles pijn. Goh, wie had dat nou verwacht
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:

Sorry, we gaan hier zo snel, ik volg je niet! Welke regeling bedoel je nou?
pi_69126907
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dankje!

Heyhey, geen bijdrage maar wel aan de consumpties zitten, mag dat
pi_69126939
Wedden dat ik vannacht zwetend wakker word van een nachtmerrie over mijn vriend met een hele zwangere-Fok!-dames-harem
pi_69126942
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef innepin het volgende:

[..]

Wat moet ik dáár nou weer mee...

Wanhopige poging tot ontopic praten: Ik heb de hele slaapkamer schoongemaakt en heel eigenwijs een veel te zwaar kastje van z'n plaats gesjouwd enzo. En nou doet alles pijn. Goh, wie had dat nou verwacht
Waarmee? Met mijn computernerd met poedelhaar?

Oef, niet zo slim dat kastje (zegt zij die constant teveel doet). Mijn poging tot on-topic : ik ga met beeb en al in bad
pi_69126967
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef innepin het volgende:
Wedden dat ik vannacht zwetend wakker word van een nachtmerrie over mijn vriend met een hele zwangere-Fok!-dames-harem
*springt op en neer*
Mag ik in je droom, mag ik in je droom
  Jubileum moderator zondag 17 mei 2009 @ 19:31:44 #151
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69126968
Eh lieve dames?? We gaan dit topic toch niet volslowchatten he? Toch?
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 17 mei 2009 @ 19:33:12 #152
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69127004
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef McLaura het volgende:

[..]

Heyhey, geen bijdrage maar wel aan de consumpties zitten, mag dat
ik weet zeker dat er heul veel lurkers zijn die zich kostelijk vermaken met deze posts

Innepin woehoe! Ben je dr klaar voor voor morgen? Ben je zenuwachtig?
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat. En voor vanavond, lekker rustig zitten enzo, bijkomen en lekker niets doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69127005
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef Lois het volgende:

Ik haaaaaaaaaat retorische vragen
pi_69127038
Huup : tis weer eens wat anders.... Maar mijn bad roept, is Lois ook tevreden

En succes morgen Innepin!
  Jubileum moderator zondag 17 mei 2009 @ 19:36:22 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69127128
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:33 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik haaaaaaaaaat retorische vragen
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat moeten ingrijpen in een topic
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69127136
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef McLaura het volgende:
Wat had ik daar nog een dikke kop in vergelijking met nu
Nu is alles naar je buik gezakt
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef McLaura het volgende:

[..]

Mijne valt niet echt onder 1 van beide categorieen. Alhoewel miss de eerste beter is. Hij lag vanmorgen mn buik te vertellen hoeveel die van 'm hield

En wat valt er morgen bij Innepin te beleven? Was dat de kraam-intake?

Sorry Lois
Lotte!
Noah!
pi_69127142
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef Lois het volgende:
Ik probeerde heus het geheel ontopic te krijgen
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik weet zeker dat er heul veel lurkers zijn die zich kostelijk vermaken met deze posts

Innepin woehoe! Ben je dr klaar voor voor morgen? Ben je zenuwachtig?
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat. En voor vanavond, lekker rustig zitten enzo, bijkomen en lekker niets doen.
Ik hoop het (dat eerste dus).
En neuh, maar aangezien vriendlief zijn vrije dag verkwanselt aan stomme treintjes kijken en op het strand lopen met een stel vrienden, mag hij de rest doen. Plus hij heeft me vorige week beloofd dat ie m'n schoonmaaktaken over ging nemen, dus dat mag ie mooi voor morgenochtend in de praktijk brengen

Linda, ja de kraamintake. Niets spectaculairs, maar het was het enige onderwerp dat ik kon bedenken dat niet onder slowchat zou vallen
pi_69127176
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nu is alles naar je buik gezakt
[..]

Das zeker!
pi_69127245
Komt er dan gewoon iemand van het bureau, of echt degene die bij jou in huis komt? Succes dan, hopen dat ze lief is
Lotte!
Noah!
pi_69127249
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik haaaaaaaaaaaaaaaat moeten ingrijpen in een topic
Ik haat mijn werk ook wel eens Ik ga braaf mijn bad in met de Mijn Geheim en zoonlief
pi_69128227
Geniet er van!
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 20:07:47 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69128387
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Linda2205 het volgende:
Komt er dan gewoon iemand van het bureau, of echt degene die bij jou in huis komt? Succes dan, hopen dat ze lief is
Iemand van het bureau, vaak een ex-kraamhulp.
  zondag 17 mei 2009 @ 20:41:08 #163
4774 DuchessX
DuchessX
pi_69129707
Jeee dames wat hebben jullie veel gepost vandaag! Zo raak ik nog meer achter

Wat zijn de headlines? Al bij Mikoxx mss?
Alles goed met jullie?

Sorry maar ik ben na een dagje weg en uit eten etc gewoon helemaal kapot, was eik een beetje teveel van het goede, kan bijna niet meer recht zitten

#geen
  zondag 17 mei 2009 @ 20:44:17 #164
4774 DuchessX
DuchessX
pi_69129866
*MIJLPAAL-ALERT*

Vandaag nog maar 100 dagen te gaan en morgen een half jaar zwanger

Dit móést ik gewoon toch wel even met jullie delen
#geen
pi_69130212
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef DuchessX het volgende:
Jeee dames wat hebben jullie veel gepost vandaag! Zo raak ik nog meer achter
99% ervan is pure onzinslowchat hoor

En de mijlpaal is wel een heeeele grote, niet te missen joh Feli! Laat het grote aftellen beginnen
  zondag 17 mei 2009 @ 21:29:26 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69131793
100 dagen is ok!

Hier een druk kindje vanavond.
En daardoor al een paar harde buiken ook. Vaag, ik zit toch alleen maar op de bank te zitten.
pi_69132073
Duchess, mooie mijlpaal! Jammer dat je dagje weg er zo in hakt. Nu eerst maar weer bijtanken

Faja, hoe is het daar?
Fake it till you make it...
pi_69132157
Ik heb t vandaag ook een paar keer tegen mezelf moeten zeggen.. 26 weken gewoon alweer, een halluf jaar al! Man, t is echt snel gegaan tot nu toe. toch herken ik ook wle t gevoel dat t op dit moment even wat minder snel lijkt te gaan dan t de afgelopen weken is gegaan...

Hier morgen ook al de Kraam-intake... We gaan steeds gelijk op Innepin... We kregen volgens mij t kamertje ook al op dezelfde dag, nu de intaker... We zouden haast voor een datumtweeling moeten gaan, maar dat zal ik je niet aandoen, aangezien ik er stellig van overtuigd ben dat ik richting de 41+ wkn zal gaan!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 17 mei 2009 @ 21:40:07 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69132228
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
100 dagen is ok!

Hier een druk kindje vanavond.
En daardoor al een paar harde buiken ook. Vaag, ik zit toch alleen maar op de bank te zitten.
Herkenbaar Be, ik was het stukje intypen voor het estafette topic, en moest een paar keer herzitten omdat ik schopjes kreeg op plekken waarvan ik dacht, wat doe jij nou

nu ben ik wel vanmiddag aardig druk geweest met slenteren, misschien dat kleintje nu tot leven komt ofzo
pi_69132322
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb t vandaag ook een paar keer tegen mezelf moeten zeggen.. 26 weken gewoon alweer, een halluf jaar al! Man, t is echt snel gegaan tot nu toe. toch herken ik ook wle t gevoel dat t op dit moment even wat minder snel lijkt te gaan dan t de afgelopen weken is gegaan...

Hier morgen ook al de Kraam-intake... We gaan steeds gelijk op Innepin... We kregen volgens mij t kamertje ook al op dezelfde dag, nu de intaker... We zouden haast voor een datumtweeling moeten gaan, maar dat zal ik je niet aandoen, aangezien ik er stellig van overtuigd ben dat ik richting de 41+ wkn zal gaan!
Datumtweeling vind ik alleen prima als we het doen als ik 40 weken ben en jij 36, maar dat zal jij wel weer niet zo prettig vinden Maar alles is mogelijk...
Waarom ben je er van overtuigd dat je overtijd gaat lopen? Ik heb volgens mij écht geen intuïtie voor dit soort dingen. Überhaupt de zwangerschap had ik niet door, geslacht weet ik ook niet, en wanneer het gaat komen is mij ook al een raadsel
pi_69132479
Omdat mijn moeder 3x bij 13 dagen overtijd bevallen is, mijn schoonmoeder ook nooit voor 10 dagen overtijd en mijn ervaring gewoon leert dat de meeste eerste kindjes bij 40+ geboren worden (piek ligt bij 40+5wkn)...
Ik heb op t proefdrukje voor t geboortekaartje maar vast 3 september gezet en dat zou ik zelf heel netjes vinden (En stiekem bovenstaande steeds hardop roepen en in je achterhoofd gewoon keihard hopen dat ik de 40 weken niet eens haal maar ik wil wél over de 37 weken hoor!! DUs dan zul jij toch 41 moeten worden )
pi_69132662
Heeft het echt zoveel invloed dan, wanneer je moeder is bevallen?
En wat flauw dat Ons Zwangere Vrouwen dat 40+5 verhaal nooit verteld wordt

Maar eh, drie september is mij wat te laat hoor Poppedein
  zondag 17 mei 2009 @ 21:52:27 #173
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69132738
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:50 schreef innepin het volgende:
En wat flauw dat Ons Zwangere Vrouwen dat 40+5 verhaal nooit verteld wordt

Maar eh, drie september is mij wat te laat hoor Poppedein
Ghehe toch wel te laat?

maar jij hebt je kraamintake ook snel dan al Poppedein?

Ik ga voor mezelf van 41+1 uit. Geen idee waarom, gewoon, waarom niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69132794
Jemig wat gaat het snel hier

Hier is het huis ook weer op orde en klaar voor de intake morgen. Wel eerst nog even werken ze zou rond kwart over 2 hier zijn.
Sinds deze week heb ik 's avonds steeds last van mn enkels, zal wel door het extra gewicht komen ofzo?

Seilram, wat fijn dat alles met jou goed gaat! Ik hoop dat je mannetje snel naar huis mag!

Faja
pi_69132838
heb effe niks te melden/moe zijn/lurk-tvp... (mooie "show")
  zondag 17 mei 2009 @ 21:55:15 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69132853
Bij mij ging dat wel op Innepin.
Mijn zusje was 3 weken te laat, ik een dag of 10, mijn zus is zelf 1 of 2 dagen over de 42 weken gegaan en ik ben met 41w2d bevallen.
Ik was daar zelf dus idd ook al echt vanuit gegaan, dat maakte het wachten die laatste weken een heel stuk makkelijker.
  zondag 17 mei 2009 @ 21:56:51 #177
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69132925
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:50 schreef innepin het volgende:

Neuh lijkt me een bakerpraatje Mijn moeder beviel met ruim 40 weken van mij en mijn broer, mijn schoonmoeder met ruim 41 weken van haar beide kinderen.
En ik bij Isa met 37 wk en 3 dagen en bij Ties met exact 37 weken.... volgens mij bepaalt ook de baby wanneer hij/zij geboren wilt worden en niet de moeder en aangezien de baby steeds anders is
Mama van Isa en Ties
pi_69132929
Kan me dr íets bij voorstellen hoor Innepin

Ik vind t zelf altijd wel "grappig".. ik denk echt dat 80% van de dames die hun eerste krijgen het gevoel heeft dat hun kindje eerder dan de uitgerekende datum zal komen...die uitspraak horen we op de praktijk dan ook regelmatig langskomen, terwijl de statistieken toch laten zien dat de meeste eerste kinderen toch ná de 40 wkn geboren worden.. Ik vertel mensen dan ook regelmatig het "40+5 wkn verhaal" al klinkt dat wel een beetje demotiverend als ik dat zo zeg.. Het is gewoon best sneu om al die teleurgestelde dames na hun uitgerekende datum langs te zien komen, omdat ze verwacht hadden hun kindje al laaaaang in hun armen te hebben...

En nee hoor..zoveel invloed hebben die moeders niet... maar tis nou eenmaal t beste vergelijkingsmateriaal wat je hebt... Uiteindelijk is het t in principe t kind zelf wat bepaald wanneer t geboren gaat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 17-05-2009 22:30:07 ]
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 21:57:57 #179
5428 crew  miss_sly
pi_69132976
Ow, als dat echt wat zegt, haal ik de 41 weken niet! Mijn moeder geloof ik alledrie net over de 40 en mijn zusje een keer 1 dag voor de 40 en de rest ervoor.
Zelf hou ik het op 40+2 omdat ik een gevoel heb bij 2 augustus. Geen idee waarom, maar dat heb ik gewoon
pi_69133038
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

maar jij hebt je kraamintake ook snel dan al Poppedein?
Ja he !? Ik "schrok" er zelf ook van, maar ach, of ze nou nu of over 2 maanden komen, t maakt maar weinig uit....
  zondag 17 mei 2009 @ 22:00:47 #181
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69133085
het is dan wel frustrerend om bij de gyn te zitten met 37 weken en 1 dag en dat je dat praatje krijgt terwijl je al ween hebt .... en de keizersnede gewoon naar week 39 word gezet. Soms is luisteren naar de moeder wel essentieel en word dat praatje dus te snel aangewend is mijn persoonlijke ervaring.
Ik was dus blij dat mijn huidige gyn me wel op mijn woord geloofde anders waren Ties en ik er misschien niet meer geweest als ik de vk mag geloven.
Mama van Isa en Ties
  zondag 17 mei 2009 @ 22:07:13 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69133358
Ja, maar goed marlieske, het blijft mensenwerk... Daar doe je niks aan.
Er zijn hier in al die jaren OUD al zo verschrikkelijk veel meiden langs gekomen bij wie het nu toch echt begonnen was en die net zo hard onverrichter zaken terug keerden.

Een vk/gyn kan alleen maar op kennis, gevoel en instinct en de as moeder af gaan en soms wordt er een verkeerde afweging gemaakt...
pi_69133435
Ik ga gewoon voor 41+6, dan beval ik op 07-08-09, vind ik ook wel een leuke. Plus dan valt het niet tegen als mijn uitgerekende datum komt en gaat zonder dat er iets gebeurt

Mijn moeder beviel van mijn broer op de uitgerekende dag, en van mij twee uur na de uitgerekende datum... maar ja, haar zwangerschap was ook heel anders dan die van mij ze vindt het nodig om er steeds in te wrijven hoe geweldig en pijn- en probleemloos haar zwangerschappen waren als ik roep dat ik moe ben of bekkenklachten heb of bandenpijn... zucht Dus ik ga daar maar niet van uit
  zondag 17 mei 2009 @ 22:17:45 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69133750
ik ga ook deze keer weer uit van overtijd lopen.
pi_69133799
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:00 schreef marlieske het volgende:
het is dan wel frustrerend om bij de gyn te zitten met 37 weken en 1 dag en dat je dat praatje krijgt terwijl je al ween hebt .... en de keizersnede gewoon naar week 39 word gezet. Soms is luisteren naar de moeder wel essentieel en word dat praatje dus te snel aangewend is mijn persoonlijke ervaring.
Ik was dus blij dat mijn huidige gyn me wel op mijn woord geloofde anders waren Ties en ik er misschien niet meer geweest als ik de vk mag geloven.
Als mijn werk íets niet is dan is dat "volgens de boekjes"... iedere zwangerschap, bevalling en vrouw is anders... Ik noem alleen de ervaringen en statistieken.. Ik neem iedereen serieus, bij wélke termijn dan ook!! Mijn werk draait júist om het luisteren naar vrouwen en het begeleiden van die gevoelens!! Bovendien meld ik bovengenoemde niet op t moment dat mensen weeën hebben, maar slechts als antwoord op de door hun gestelde vraag wanneer de meeste eerste kinderen geboren worden...

T zal vast niet zo bedoeld zijn, maar hormonaal als ik ben trek ik t toch wel even persoonlijk aan!

Anyhow... ik ben hier niet om mijn werk, mijzelf of mijn collega's ter verdedigen...

[ Bericht 8% gewijzigd door Poppedein op 17-05-2009 22:24:32 ]
  zondag 17 mei 2009 @ 22:20:49 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69133871
07-08-09 klinkt leuk idd! Dat is voor mij ook nog wel haalbaar, maar ja... dat is 2 weken voor de uitgerekende datum, dat gaat me niet gebeuren gok ik maar zo.
Ik vrees met grote vreze eigenlijk dat ik op de uitgerekende datum ga bevallen, en liever zou ik dus of 2 weken te vroeg of 2 weken te laat bevallen, maakt me niet uit welke van de 2.
pi_69133971
Waarom vrees je met grote vreze BE? Is t een "bezette" datum je uitgerekende datum?
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 22:24:22 #188
5428 crew  miss_sly
pi_69134029
07-08-09 hadden wij ook al bedacht inderdaad
Of 09-08-09, of 09-07-09, maar voor dat laatste moet ze dan wel erg te vroeg komen en dat hoeft niet zo nodig!!
  zondag 17 mei 2009 @ 22:26:27 #189
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69134083
hier heeft vriend verplichte vakantie in de bouwvak en die begint de eerste week van aug, en laat ik nu net 9 aug uitgerekend zijn,
hopen ergens dat ik toch wel redelijk optijd beval zodat vriend ook gewoon nog lekker thuis is en kunnen we lekker wennen met zijn 3tjes
  zondag 17 mei 2009 @ 22:26:28 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69134084
Wij hebben altijd ons jaarlijkse congres in augustus en dan meestal de 2e/3e week.
Volgend jaar dus 14-19 augustus in Australie. 19 augustus bevallen betekent dus dat ik dan zijn eerste verjaardag ga missen. Ik zie F. nog niet even in zijn eentje met 2 kleintjes erachteraan komen voor een weekje vakantie in Australie ofzo.
Nou zal hij er zelf niet veel van merken, maar ik zou het toch wel jammer vinden.

Kijk, ik zal er niet voor eeuwig blijven werken, maar ik denk dat ik er volgend jaar zeker nog wel zit.

Dus liever 2 weekjes vroeger of later. Maar je zal net zien dat je dan prompt wel op de uitgerekende datum bevalt.
Ach, so be it dan natuurlijk, maar toch...
pi_69134087
Hier zou 09-09-09 ook nog haalbaar zijn, maar dat zal dan waarschijnlijk de dag zijn waarop ik ingeleid word nadat ik toch écht over die 42 weken heengegaan ben Dan wil ik toch liever die 07-08-09 Of iedere datum daartussen in.. die maken we dan lekker zelf ieder jaar wel bijzonder!
pi_69134173
oh ja BE! Dan kan ik t me heel goed voorstellend at je dat zegt! Hahaha, heerlijk hoe je nu al over dat soort dingen na kunt denken/dubben hè! Dan maar 8 augustus dus... flink feestje vieren en mama vervolgens 24 uur de tijd om in stilte bij te komen in t vliegtuig
pi_69134181
Hey, 09-09-09 is al van mij Ik beval gewoon met 38+6...niet zo lang wachten, toch een gezonde baby (als je naar het aantal weken kijkt) en een leuke datum! Perfect!

(Vriendlief en ik zijn ook samen sinds 08-08-08 dus als de beeb nou op 09-09-09 komt, kunnen we trouwen op 10-10-10 )
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 22:29:14 #194
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69134193
Maar zelfs als je bijna de hele zwangerschap door denkt dat je inderdaad de 40+5 gaat lopen (toevallig komt dat op die datum die ik in mijn hoofd had uit bij mij ) dan evengoed komt er een tijd dat je gaat hopen op een eerdere bevalling
En wie weet komt het evengoed pas met 42 weken

Seilram, ik hoop dat je mannetje snel thuis mag komen
No more games, no more drama...
  zondag 17 mei 2009 @ 22:29:44 #195
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69134216
ik moet nu best wel lachen om onze uitgerekende data, als je dat wat snel achter elkaar zegt lijkt het wel zo'n sexlijn nummer 090809
  zondag 17 mei 2009 @ 22:32:59 #196
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69134336
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:09 schreef innepin het volgende:
Ik ga gewoon voor 41+6, dan beval ik op 07-08-09, vind ik ook wel een leuke. Plus dan valt het niet tegen als mijn uitgerekende datum komt en gaat zonder dat er iets gebeurt

Mijn moeder beviel van mijn broer op de uitgerekende dag, en van mij twee uur na de uitgerekende datum... maar ja, haar zwangerschap was ook heel anders dan die van mij ze vindt het nodig om er steeds in te wrijven hoe geweldig en pijn- en probleemloos haar zwangerschappen waren als ik roep dat ik moe ben of bekkenklachten heb of bandenpijn... zucht Dus ik ga daar maar niet van uit
over die datum heb ik ook gedroomd!!

Ja hier ook hoor. Mn moeder en schoonmoeder doen dat ook steeds, vergelijken met hun eigen zwangerschappen. Met mn moeder valt het wel mee, haar zwangerschap van mij was wel probleemloos maar bij mijn zusje heeft ze heel veel last van bekkenpijn gehad en ook van misselijkheid en spugen van dag 1 tot het laatst. Dus die weet wel dat het ook anders kan zeg maar.

Mn zwager vroeg vandaag waar mn schoonmoeder bij was van goh hoe voel je je nu? Ben je ook meer moe of heb je nou ook meer honger? En mn schoonmams antwoordde voor mij dat je daar als zwangere helemaaaal geen last van hebt en dat dat allemaal maar onzinpraatjes zijn van hetzelfde genre als de zure bom met slagroom Beetje jammer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 mei 2009 @ 22:47:02 #197
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69134823
Ik ben juist heel angstig om echt over tijd te gaan lopen (dus richting 42 weken). In mijn naaste omgeving nu al twee keer in zeer korte tijd gehoord dat het kindje om onverklaarbare redenen was overleden, terwijl de moeder al dik over tijd was.
Is dat iets waar een vk reeel iets mee kan? In hoeverre heb je er zelf iets over te zeggen wat de stappen zijn wanneer je over tijd loopt?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 17 mei 2009 @ 22:48:11 #198
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69134865
je kunt het allicht aangeven Memmel
pi_69135195
Helaas zijn ze daar hierin NL vrij conservatief in Memmel.. Maar ik zou je angst in ieder geval zeker uitspreken bij je VK en desnoods verzoeken om een consult bij de gynaecoloog bij een week of 41. Uiteindelijk is hij/zij namelijk degene die gaat over de knoop doorhakken mbt een inleiding, niet je VK.
Je kunt je VK natuurlijk wel altijd eerder al vragen om je te strippen!
  zondag 17 mei 2009 @ 23:08:46 #200
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69135666
toch wel gek eigenlijk? Dat ze daar zo conservatief in zijn. Er was toch een heel duidelijke achteruitgang van de placenta enzo na de 42 weken? Ik bedoel een spoedkeizersnede hoeft niet direct Maar inleiding of iets in die richting zou toch niet heel moeizaam moeten zijn na de termijn. vind ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69136034
Oh nee..dan begrijp ik Memmels vraag verkeerd geloof ik, ik begreep dat het haar juist om vóór de 42 weken al ging...
Het beleid van de ziekenhuizen over inleiden ná 42 wkn is heel verschillend. Ik begrijp zelf ook nooit zo het nut van het nog willen rekken na deze termijn.. Absoluut, er zitten veel voordelen aan het spontaan weeën krijgen, o.a minder te verwachten complicaties. Maar die moeten wel kunnen opwegen tegen veel grotere complicaties! En écht de kans dat een kindje bij die termijn ondanks verslechterende placenta zich nog niet zelf aan zal kondigen is erg klein, maar hoe klein het percentage ook moge zijn..niemand wil degene hoeven wezen waarbij nét de hele lage procentuele kans toeslaat terwijl je zó dichtbij was!
  maandag 18 mei 2009 @ 06:39:55 #202
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69140067
goedemorgen dames

slecht geslapen van8 en nu zo aan het werk.. ben wel misselijk.. maar hoop dat het mee gaat vallen vandaag..

over de uitgerekende datum, ik hoop zooo dat ik niet teveel over tijd ga lopen, aangezien ik zelf binnen 2 weken na uitgerekende datum jarig ben...
maja heb er toch geen invloed op enzo....
  maandag 18 mei 2009 @ 06:52:28 #203
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69140123
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
Hey, 09-09-09 is al van mij Ik beval gewoon met 38+6...niet zo lang wachten, toch een gezonde baby (als je naar het aantal weken kijkt) en een leuke datum! Perfect!

(Vriendlief en ik zijn ook samen sinds 08-08-08 dus als de beeb nou op 09-09-09 komt, kunnen we trouwen op 10-10-10 )
En het volgende kindje komt dan 11-11-11?
pi_69140165
Meldt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 18 mei 2009 @ 07:07:50 #205
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69140179
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef Poppedein het volgende:
Oh nee..dan begrijp ik Memmels vraag verkeerd geloof ik, ik begreep dat het haar juist om vóór de 42 weken al ging...
Het beleid van de ziekenhuizen over inleiden ná 42 wkn is heel verschillend. Ik begrijp zelf ook nooit zo het nut van het nog willen rekken na deze termijn.. Absoluut, er zitten veel voordelen aan het spontaan weeën krijgen, o.a minder te verwachten complicaties. Maar die moeten wel kunnen opwegen tegen veel grotere complicaties! En écht de kans dat een kindje bij die termijn ondanks verslechterende placenta zich nog niet zelf aan zal kondigen is erg klein, maar hoe klein het percentage ook moge zijn..niemand wil degene hoeven wezen waarbij nét de hele lage procentuele kans toeslaat terwijl je zó dichtbij was!
Ho wacht misschien heb ik het wel verkeerd begrepen nu ik het zo teruglees, ik was eigenlijk gewoon van boven de 42 weken uitgegaan.
Maar wat je beschrijft is idd ook gek. En eigenlijk ook wel een naar idee dat je zelf weinig te zeggen hebt in zo'n geval over je eigen gezondheid maar vooral die van je kindje, maar dat de beslissing bij een gyn of een andere specialist ligt. Nouja ach, we blijven optimistisch, het komt vast allemaal gewoon vanzelf op gang

Hier vannacht enorm bout geslapen. Maagzuur-aanvallen tot en met echt niet leuk meer gewoon. Met mn nek in iedere mogelijke rare hoek geslapen die ik kon bedenken om het niet te voelen en rennies op enzo maar t bleef maar komen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 mei 2009 @ 07:27:38 #206
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69140268
Nou dat wat Poppedein en Huup dus allebei zeggen. Ik heb het meer over die tijd van de 41 naar de 42 weken toe. Ik zou geen moment meer rustig slapen en me continue afvragen of alles nog wel goed zit en of de baby het nog wel doet enzo. En ik zou daar ook graag zelf een zegje in hebben, ja.
Ik zal dit morgen zeker even bespreken en vragen hoe zij normaal handelen met overtijd lopen.

Ik maak me gewoon veel drukker dan tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik denk over hele andere dingen na.

Maar goed: *meldt* !
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 18 mei 2009 @ 07:45:21 #207
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69140343
Erhm mn borst lekt... !! help?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 18 mei 2009 @ 07:59:23 #208
5428 crew  miss_sly
pi_69140427
Memmel, ik heb dat precies hetzelfde. Heb het ook al met mijn vk besproken, en zal dat ook regelmatig blijven doen zodat ze echt weten dat ik me daar zorgen over maak. Mijn vk raadde trouwens eventueel accupuntuur aan en/of zwangerschapsmassage. En vooral rustig aan doen. Het waren geen wetenschappelijk te bewijzen zaken, maar de ervaring had hun geleerd dat het om wat voor reden dan ook vaak wel hielp om op tijd te bevallen.

huup, haha. Dat lijkt me nou zo raar Ik heb nog steeds het idee dat er uit mijn borsten niets gaat komen. nog geen druppeltje vocht uitgekomen.
pi_69140507
Mijn vorige gyn had gezegd dat ik niet over tijd hoefde te lopen, ook door angst ontstaan in mijn omgeving. En behalve dat vond hij dat met IVF de datum zo secuur is dat het 'geen zin' heeft, en aangezien het ook nog hoog zomer is dan...... (28 juli uitgerekend)

27 mei heb ik een afspraak met mijn nieuwe gyn, hopelijk vindt die hetzelfde.....
  maandag 18 mei 2009 @ 08:18:10 #210
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69140562
Maar bedoelt je gyn dan overtijd als in over de 42 weken heen? Of wat de meeste mensen overtijd noemen zeg maar na 40 weken?

Miss_sly ik zag het ook niet echt aankomen ofzo heel idioot haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 mei 2009 @ 08:27:15 #211
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69140649
quote:
Op maandag 18 mei 2009 07:59 schreef miss_sly het volgende:
huup, haha. Dat lijkt me nou zo raar Ik heb nog steeds het idee dat er uit mijn borsten niets gaat komen. nog geen druppeltje vocht uitgekomen.
Meestal gebeurt dat ook pas na de bevalling

Ik heb er zelf sinds ik ben gestopt met Junah borstvoeding geven (twee jaar terug) nog steeds last van. Is ook nooit meer opgehouden. En wordt nu ook weer erger.
pi_69140842
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:18 schreef huuphuup het volgende:
Maar bedoelt je gyn dan overtijd als in over de 42 weken heen? Of wat de meeste mensen overtijd noemen zeg maar na 40 weken?

Miss_sly ik zag het ook niet echt aankomen ofzo heel idioot haha.
Als u het tegen mij had : over de 40 weken heen.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:01:59 #213
11753 Roonaan
Strictly
pi_69141104
quote:
Op maandag 18 mei 2009 07:45 schreef huuphuup het volgende:
Oh, dat had mijn vrouw eind april ook inderdaad. Niets om van te schrikken. Ga je borstvoedingscursus etc doen trouwens?
  maandag 18 mei 2009 @ 09:31:07 #214
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_69141751
quote:
Op maandag 18 mei 2009 07:45 schreef huuphuup het volgende:

Whehehe dat doen die van mij ook

Ik heb toen gegoogled op: zwanger + tiet lek

Het is colostrum a.k.a. supermelk

Voor de rest heb ik een hormonaal dagje, en me dus net zwanger gemeld op mijn werk. Probeer thuis wel wat te doen, maar wil gewoon niet weg hier eigenlijk wil ik gewoon de hele dag op mijn rug liggen en mijn meisje voelen.... is dat raar???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator maandag 18 mei 2009 @ 09:43:32 #215
5428 crew  miss_sly
pi_69142046
Nee, niet raar, dat soort dagen heb ik zo veel. Ik vind alleen dat ik het niet kan maken om em dan ziek te melden en ga gewoon werken.

Vanochtend bijna flauwgevallen op de trap. Voel me nog steeds slapjes, maar ja, nog maar 19 dagen en veel te veel werk en nog geen vervanging. Dus tja, er moet toch gewerkt worden...
  maandag 18 mei 2009 @ 09:45:04 #216
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69142085
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Voor de rest heb ik een hormonaal dagje, en me dus net zwanger gemeld op mijn werk. Probeer thuis wel wat te doen, maar wil gewoon niet weg hier eigenlijk wil ik gewoon de hele dag op mijn rug liggen en mijn meisje voelen.... is dat raar???
Nou echt uitzonderlijk raar, wie wil er nou lekker genieten van het zwanger zijn? Werken moet je

maandag 18 mei 2009 @ 09:48:03 #217
95408 Incantrix
pi_69142156
Goodmorning allemaal

Ik ben ook ziek thuis vandaag, vanmorgen toen ik opstond wéér een wegtrekker, dus nu eerst maar eens de huisarts en de VK bellen.

En Miss_Sly, gatver, jij ook al omvallerig? Wel een beetje aan jezelf denken hoor, dit is toch wel een flink signaal van je lijf! Take it easy!
3!
pi_69142169
Volgens mij zit ik me zelf gewoon knettergek te maken. Ik voel me niet misselijk meer, tot eergisteren nog wel. Mijn borsten doen nog wel pijn en ik heb ook geen bloed meer verloren sinds gisterenavond. Ik wil misselijk zijn, ik wil 100% zeker weten dat het goed zit. Eigenlijk wil ik gewoon met mijn kop onder de dekens verdwijnen tot ik een week of 12 ben en zekerheid heb.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:55:21 #219
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_69142333
heheh Tan

Wel een beetje rustig aan doen hoor miss_sly en incantrixxxx !!!

Gelukkig ben ik met thuiswerk al aardig productief, maar als mijn meisje komt schoppen ga ik lekker snel op de bank liggen en voelen

Faja, ik snap hoe het voelt. Ik heb me tot 12 weken (wat zeg ik, 17 weken) ook niet zwanger gevoeld (had ook nergens last van) zelfs niet toen ze me met 8 weken op de echo een cashewnootje lieten zien dat komt op een gegeven moment wel, hou vol!!! Die onzekerheid en ongeloof kan heel vervelend zijn
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 18 mei 2009 @ 10:11:28 #220
190853 RockabeIIa
pi_69142728
Effe ego: zit bij de vk had me al vergist in de afspraaktijd ook, maar het loopt hier 'gelukkig' weer uit.
pi_69143235
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet raar, dat soort dagen heb ik zo veel. Ik vind alleen dat ik het niet kan maken om em dan ziek te melden en ga gewoon werken.

Vanochtend bijna flauwgevallen op de trap. Voel me nog steeds slapjes, maar ja, nog maar 19 dagen en veel te veel werk en nog geen vervanging. Dus tja, er moet toch gewerkt worden...
Doe je wel voorzichtig Sly.... als het ten koste van jezelf gaat, maak je er maar mooi HUN probleem van hoor!
pi_69143351
quote:
Op maandag 18 mei 2009 06:52 schreef Tan het volgende:

[..]

En het volgende kindje komt dan 11-11-11?
Jij hebt soms best wel goede ideeen
Lotte!
Noah!
  maandag 18 mei 2009 @ 10:56:20 #223
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_69143993
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe ego: zit bij de vk had me al vergist in de afspraaktijd ook, maar het loopt hier 'gelukkig' weer uit.

Whehehe ik had dat laatst ook was ik 's ochtends geweest, afspraak dubbel dus ik 's avonds, blijken dan alle afspraken een half uur uit te lopen ofzo wist ik veel

Succes met wachten....
Alexa en Seth zijn lief
pi_69144004
Faja, is vannacht alles goed gegaan?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69144116
Lief dat je er naar vraagt. Geen bloedverlies of kramp gehad vannacht, en nu ook niks van dat soort. Wel loop ik ieder half uur naar het toilet om te controleren.
pi_69144202
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lief dat je er naar vraagt. Geen bloedverlies of kramp gehad vannacht, en nu ook niks van dat soort. Wel loop ik ieder half uur naar het toilet om te controleren.
Hartstikke fijn zeg! Hopelijk blijft het zo, en een beetje bloedverlies hebben heel veel vrouwen in de eerste weken, ik heb 2 dagen best wel wat innestelingsbloed gehad en daarna het tot en met de 8e week gehad, niet in mn ondergoed maar steeds met afvegen na het plassen, maakte mezelf ook hartstikke ongerust en bleef ook veel naar de wc gaan.
Hopelijk zit alles gewoon goed, op naar een eerste hele goede echo!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 18 mei 2009 @ 11:05:49 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_69144234
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens mij zit ik me zelf gewoon knettergek te maken. Ik voel me niet misselijk meer, tot eergisteren nog wel. Mijn borsten doen nog wel pijn en ik heb ook geen bloed meer verloren sinds gisterenavond. Ik wil misselijk zijn, ik wil 100% zeker weten dat het goed zit. Eigenlijk wil ik gewoon met mijn kop onder de dekens verdwijnen tot ik een week of 12 ben en zekerheid heb.
Ik pleit voor een "dag 1, je weet dat je zwanger bent" en een "dag 2, je kindje is er". Geen onzekerheid meer, geen bloedverlies of het nou rood of bruin of paars of blauw is, geen andere kwaaltjes, gewoon kindjes.
Maar ergens ben ik bang dat dat nooit zal gebeuren omdat onze mannen dat niet aankunnen, die hebben die maanden wel nodig om te wennen aan het idee

Inmiddels gelezen dat je de nacht bent doorgekomen, hou je taai, het is ontzettend klote die zekerheid, maar hoop doet leven toch?

Hier overigens een ontzettend groeiend iets in mijn buik, ik voel het echt groeien, heel raar. Kan me niet herinneren dat dat bij Ruben toen ook zo was.

Twinkly, jij ook al geschopt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69144385
Dat is het ook, het is 1 grote onzekerheid. Het is een cadeautje wat we hebben gekregen en nu we gewent er aan zijn dat er een 3e komt willen we het niet kwijt. Het is een kwestie idd van wachten, wachten en nog eens wachten.
  maandag 18 mei 2009 @ 11:21:05 #229
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69144758
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Whehehe dat doen die van mij ook

Ik heb toen gegoogled op: zwanger + tiet lek

Het is colostrum a.k.a. supermelk

hahahaha zomaar op tiet lek
ja ik had al wel zo'n vermoeden dat het daarmee te maken zou hebben haha.

En nee das niet raar hoor ik heb dat ook voornamelijk, werk is gelukkig rustig op het moment bij mij, dat scheelt.

@ Roonaan, ik ga zeker wel borstvoeding geven (uiteraard onder behoud dat alles goed gaat en lukt enzo); Er is hier een bv-cursusavond waar ook de partner bij mee gaat van een lactatiekundige, daar wil ik wel heen ja (wel een fijn idee als mijn lief ook weet wat een tepelhoedje is enzo )

Miss_sly doe je voorzichtig? Niet teveel pushen he, gewoon rustig aan. Doe het op Jamaicaans-tempo, harder achteruit dan vooruit

Faja komt goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69144798
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik pleit voor een "dag 1, je weet dat je zwanger bent" en een "dag 2, je kindje is er". Geen onzekerheid meer, geen bloedverlies of het nou rood of bruin of paars of blauw is, geen andere kwaaltjes, gewoon kindjes.
Maar ergens ben ik bang dat dat nooit zal gebeuren omdat onze mannen dat niet aankunnen, die hebben die maanden wel nodig om te wennen aan het idee
Ik geloof dat ik zelf ook het tussenstuk niet wil missen hoor Het is allemaal enorm spannend, dat zeker, maar ik vind het ook léuk spannend (naast het zal-het-wel-allemaal-goed-gaan- en is-het-ons-echt-wel-gegund-spannend )
  maandag 18 mei 2009 @ 11:24:32 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69144878
Faja wanneer mag je naar de vlos voor je eerste afspraak en/of echo?

Miss_sly en alle anderen die het nodig hebben
  maandag 18 mei 2009 @ 11:35:49 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_69145311
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:22 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik zelf ook het tussenstuk niet wil missen hoor Het is allemaal enorm spannend, dat zeker, maar ik vind het ook léuk spannend (naast het zal-het-wel-allemaal-goed-gaan- en is-het-ons-echt-wel-gegund-spannend )
Ik zou het tussenstuk best willen missen hoor Zonder moeite
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69145396
Faja,

Blech, ik ben de laatste dagen best wel vaak duizelig en heb redelijk vaak harde buiken..
Van mij mag de kleine meid nu wel komen hoor.. vooral nadat ik gister een klein meisje van 4 dagen oud vast heb mogen houden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 18 mei 2009 @ 11:39:20 #234
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69145432
Huup, je tiet lekt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_69145452
Faja, ik wou dat ik iets kon zeggen wat je nu zou helpen... maar het enige dat ik weet is 'sterkte'!
  maandag 18 mei 2009 @ 11:40:07 #236
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69145460
ohh Vick, ik hoop voor je dat ze snel komt nja nog uiterlijk 2 weken
  maandag 18 mei 2009 @ 11:41:04 #237
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69145489
oh en Faja, wat naar die onzekerheid.
  maandag 18 mei 2009 @ 11:43:54 #238
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69145584
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:39 schreef pinquit het volgende:
Huup, je tiet lekt

mijn tiet kan dingen!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 mei 2009 @ 11:46:51 #239
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69145680
huuuuuu
pi_69145686
Faja

Ik heb een kleine drukte maker in mn buik, gekietel en geplop
pi_69145720
@Faja - sterkte met de onzekerheid. 't Zit vast wel goed, maar ik snap dat je de bibbers krijgt van dat bloedverlies!

@Miss_sly - Rustig aan hoor! Ik vind al die duizelig/flauwvalverhalen van iedereen eng. Pff...gewoon naar je lijf luisteren!

@wie ook alweer? Vergeten........zucht....
pi_69145747
Goeiemorgen

Ik ben helemaal kapot omdat we dit weekend mijn verjaardag hebben gevierd (was gister jarig) en ondanks dat J. Zoveel heeft gedaan blijf ik zó moe.

Ik ben nog steeds niet misselijk, alleen maar verschrikkelijk moe , maar ik kan alleen niet slapen

Vandaag 7w5d zwanger..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 18 mei 2009 @ 11:49:51 #243
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69145762
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef martine1984 het volgende:
Faja

zo leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69145789
Oh ja! Huup!

Ik ben nogal visueel ingesteld en zie nu dus jouw lekkende tiet voor me. Altijd leuk zo op de maandagmorgen

En gisteravond heeft Sorbo-man de baby voor 't eerst gevoeld. Was zo'n bijzonder moment!
pi_69145827
Vlindur! Van harte nog!
  maandag 18 mei 2009 @ 11:52:52 #246
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69145856
een lekkende tiet vind ik niet zo erg om te zien, maar een tiet die dingen kan *raar*
  maandag 18 mei 2009 @ 11:53:51 #247
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_69145890
Net het hartje van onze koter in wording weer gehoord. Zo tof.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
  maandag 18 mei 2009 @ 12:02:30 #248
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69146121
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef pinquit het volgende:
een lekkende tiet vind ik niet zo erg om te zien, maar een tiet die dingen kan *raar*
hij kan lekken hoor, das voorlopig voor zover ik weet het enige wat ie kan

Sorbootje hahaha ook goeiemorgen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69146471
Weer goedgekeurd bij de vk vanmorgen. Was de laatste keer hier, volgende controle wordt in onze nieuwe woonplaats *slik*.
Fake it till you make it...
pi_69146507
Vreemd Nijna!
Gaat alles verder goed met de zwangerschap ? Kom je een beetje aan je eigen rust toe met de naderende verhuizing?
pi_69146508
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef martine1984 het volgende:
Faja

Hihi, dat van visueel ingesteld zijn, dat heb ik ook, eeks een tiet die dingen kan!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_69147462
Waarom moet ik nu opeens aan de fembots van Austin Powers denken?
pi_69148135
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur! Van harte nog!
Dank je
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 18 mei 2009 @ 13:11:25 #254
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69148437
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom moet ik nu opeens aan de fembots van Austin Powers denken?

nounounou
hihi das wel erg drastisch gelijk he...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 mei 2009 @ 13:16:55 #255
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69148567
Nou we het toch over onsmakelijke dingen hebben, ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap wat groengelige afscheiding, maar ik ben getest op alle schimmels, bacteriën en SOA's die er zo'n beetje bestaan en er kwam niks uit. Het was iets hormonaals zij de HA. Nou ja, het zal wel.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:18:56 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69148626
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Tan het volgende:
Nou we het toch over onsmakelijke dingen hebben, ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap wat groengelige afscheiding, maar ik ben getest op alle schimmels, bacteriën en SOA's die er zo'n beetje bestaan en er kwam niks uit. Het was iets hormonaals zij de HA. Nou ja, het zal wel.
het is voornamelijk voor jezelf heel vervelend, hier dus precies het zelfde.
en de ene keer is het ook echt veel, en de andere keer amper iets.

even leek het erop dat het laten staan van melkprodukten hielp, maar na verloop van tijd kwam het toch weer terug.
maar als ik nu terug denk aan 2004, toen had ik dat naar het einde van zwangerschap toe ook best wel wat last van.
  Moderator maandag 18 mei 2009 @ 13:20:36 #257
5428 crew  miss_sly
pi_69148673
Vlindur, nog gefeliciteerd

Hier gaat het wel verder. Beetje slapjes nog, maar goed, ik zit voornamelijk op een stoel dus omvallen zal wel meevallen.

nog 18.5 dag....ik tel af, valt het op

Helaas nog geen vervangster en ook nog geen beslissing over de vervangster...wordt dus op z'n vroegst volgende week denk ik. Tja, dan nog 16 dagen max, afhankelijk van hoe ik me voel, want ik begin het echt wel steeds zwaarder te vinden. Ik heb het aantal uren teruggebracht door eigen verlofuren in te leveren, maar als er nog meer af moet omdat ik het niet trek, gaat het toch echt in de vorm van ziektewet/wettelijke verlofuren ivm zwangerschap of wat dan ook...
pi_69148707
Goedemiddag dames!
Huup, lekkende tiet
Tan, vervelend zeg. Hoop dat je er verder geen last van hebt? ik heb al twee keer een schimmelinfectie gehad deze zwangerschap

Kraamintake gehad, hele lieve vrouw, was allemaal prima. Hele huis opgeruimd natuurlijk, inclusief slaapkamer... komen we boven, heeft er een kat op bed gekotst! Terwijl die beesten er niet eens mogen komen

maandag 18 mei 2009 @ 13:23:05 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69148757
* _Bar_ zet bij miss_Sly een grote schaal vol lekkere snoepjes neer
(hier zei de vlos tegen mij omdat ik ook geregeld mezelf behoorlijk slapjes voel, doe maar wat lekkere snoepjes of druivesuikers in je tas/jas enz en neem daar maar van als je je slap voelt worden)
  maandag 18 mei 2009 @ 13:23:35 #260
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69148776
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

het is voornamelijk voor jezelf heel vervelend, hier dus precies het zelfde.
en de ene keer is het ook echt veel, en de andere keer amper iets.

even leek het erop dat het laten staan van melkprodukten hielp, maar na verloop van tijd kwam het toch weer terug.
maar als ik nu terug denk aan 2004, toen had ik dat naar het einde van zwangerschap toe ook best wel wat last van.
Dat heb ik dus ook, de ene keer niks, en de andere keer best een flinke sliert, maar het geurt en jeukt niet, dus ik geloof de huisarts maar, dat het onschuldig is. Ik herinner het me alleen niet van de andere keren. Dan had ik wel meer afscheiding, maar was het 'gewoon' wit.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:25:05 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69148818
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef Tan het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, de ene keer niks, en de andere keer best een flinke sliert, maar het geurt en jeukt niet, dus ik geloof de huisarts maar, dat het onschuldig is. Ik herinner het me alleen niet van de andere keren. Dan had ik wel meer afscheiding, maar was het 'gewoon' wit.
hier geurt het alleen rond de tijd dat ik normaal een eisprong zou moeten hebben. en daarna is het weer weg.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:25:24 #262
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69148828
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef innepin het volgende:
Kraamintake gehad, hele lieve vrouw, was allemaal prima. Hele huis opgeruimd natuurlijk, inclusief slaapkamer... komen we boven, heeft er een kat op bed gekotst! Terwijl die beesten er niet eens mogen komen

Oh erg Zou mij ook kunnen overkomen, kat mag ook niet op de slaapkamer komen, maar die keer dat ze dat dan toch doet zul je dat net treffen.
pi_69149214
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nounounou
hihi das wel erg drastisch gelijk he...

Hoezo? Die hadden ook tieten die dingen kunnen
pi_69149680
heb nog niet teruggelezen, sorry

Ik zou vanmi naar Mikoxx op bezoek, maar krijg een sms waarin ze schrijft dat ze een onrustige nacht heeft gehad en vandaag een slaapdag inlast. Of het bezoekje een andere keer kan...

Zou me niet verbazen als de bevalling is begonnen!
(of ze heeft echt een slaapdag ingelast )
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69149806
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Oh wat erg. Zo zenuwslopend voor je.
Als ik zo je berichten lees, ga ik weer terug naar 1 april. Toen ik zelf bloedverlies kreeg en 2 april was het weg.

Ben blij voor jouw dat het bloeden gestopt is. En ik snap dat je misselijk wilt zijn, maar he, het hoeft helemaal niets te betekenen!! Waarschijnlijk ben je gewoon nog steeds happy zwanger hoor
  maandag 18 mei 2009 @ 13:56:11 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69149850
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Hoezo? Die hadden ook tieten die dingen kunnen
jamaar zulke dingen kunnen de mijne nog niet hoor, das advanced technology man

Innepin! haha oooh stom beest ghehe. Zul je altijd zien inderdaad.
Fijn dat het verder allemaal prima was enzo, weer wat geregeld/gedaan

Oeh Karin, spannend van Mikoxx tenzij ze idd ligt te slapen, dan is t iets minder spannend...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69149877
Tan! je bent echt zwanger, wat fijn!
Ik zag al eens op je blog dat je erover dacht, en nu is het dus zover.. Gefeliciteerd!
  maandag 18 mei 2009 @ 14:01:45 #268
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69150068
Ow spannend bij Mikoxx... of jij maakt het in elk geval spannend Karin
Hoe gaat het met jouzelf Karin?

Ik meld me trouwens
Vanmorgen bij de vk geweest, mijn hb is eindelijk op peil, maar zo op peil, dat ze toch overleg hebben gehad met de ass.gyn., die me uiteraard graag wil zien.
Hoge hb kan namelijk ook komen door de hoge bloeddruk, dan zou mijn bloed indikken namelijk

Dus ik ben net in het zkh geweest om bloed te laten prikken en urine in te leveren. En vertrek zo weer naar het zkh voor de uitslagen en afspraak met die ass.gyn
Hopelijk alles gewoon weer goed en zou het wel fijn vinden als ze ook een ctg maken voor de zekerheid.

Dus ik meld me later weer met meer nieuws
  maandag 18 mei 2009 @ 14:03:45 #269
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69150142
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef poemojn het volgende:
Tan! je bent echt zwanger, wat fijn!
Ik zag al eens op je blog dat je erover dacht, en nu is het dus zover.. Gefeliciteerd!
Klopt en dankje, maar op mijn blog heb ik nog niks gemeld dat het toch zover is nu, dat komt nog wel Eigenlijk waren we er tot voor kort nog totaal niet over uit, maar nu dan toch de knoop door gehakt.
  maandag 18 mei 2009 @ 14:05:10 #270
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69150205
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Angel-Eyez het volgende:

Hoge hb kan namelijk ook komen door de hoge bloeddruk, dan zou mijn bloed indikken namelijk
Meten ze dat niet meteen na dan?
  maandag 18 mei 2009 @ 14:06:26 #271
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69150250
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:05 schreef Tan het volgende:

[..]

Meten ze dat niet meteen na dan?
uh weet niet hoe je dat bedoelt.
maar ik heb dus al een week of 10 een te hoge bloeddruk.. en mijn hb ineens op peil was dus "verdacht" in mijn geval voor de vk
  maandag 18 mei 2009 @ 14:07:42 #272
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69150296
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

uh weet niet hoe je dat bedoelt.
maar ik heb dus al een week of 10 een te hoge bloeddruk.. en mijn hb ineens op peil was dus "verdacht" in mijn geval voor de vk
Ah, dat stuk heb ik dus niet meegekregen

Maar dan neem ik dus aan dat je bloeddruk nog steeds te hoog is?
pi_69150589
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ow spannend bij Mikoxx... of jij maakt het in elk geval spannend Karin
Hoe gaat het met jouzelf Karin?

Ik meld me trouwens
Vanmorgen bij de vk geweest, mijn hb is eindelijk op peil, maar zo op peil, dat ze toch overleg hebben gehad met de ass.gyn., die me uiteraard graag wil zien.

Dus ik ben net in het zkh geweest om bloed te laten prikken en urine in te leveren. En vertrek zo weer naar het zkh voor de uitslagen en afspraak met die ass.gyn
Hopelijk alles gewoon weer goed en zou het wel fijn vinden als ze ook een ctg maken voor de zekerheid.

Dus ik meld me later weer met meer nieuws
Nou hou je nog bloed over met al dat geprik?
Hang in there!

Hier is alles oke... voel me prima, heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho.
We hebben afgelopen week de 20w echo gehad, en die is ons toch een beetje tegengevallen (qua duur van de echo, we hebben geen hartje gehoord (wel gezien) en veel vage beelden....ze racete er nogal doorheen) We hebben onszelf maar getrakteerd op een pretecho met 30 weken.

Pfff en ik vind het allemaal zo spannend bij Mikoxx.... ik droom al over haar kids ipv mijn eigen

Faja, dat is zenuwslopend. Hoe lang moet je nog wachten op een volgend vkbezoekje of echo?
pi_69150616
poe....in ieder geval flink spannend en onzeker voor Mikoxx dus!!

Huup hep lekkende tetjes, hooray!

Blegh... mijn slokdarm brand echt mn strot uit..bah! Alhoewel Perenijsjes goed helpen... voor 10 minuutjes
  maandag 18 mei 2009 @ 14:17:37 #275
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69150647
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef Tan het volgende:

[..]

Ah, dat stuk heb ik dus niet meegekregen

Maar dan neem ik dus aan dat je bloeddruk nog steeds te hoog is?
yep nog steeds onderdruk 95

en Karin, jammer dat ze zo hard ging met de echo dan... maar wel leuk dat jullie voor een pretecho gaan
  maandag 18 mei 2009 @ 14:17:47 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69150654
Hoe was de intake bij jou Poppedein? Of zijn ze nog niet geweest?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69150824
Ja..t was hier een gezellig kraamzorgochtendje Eerst vanochtend "mijn" kraamverzorgster op bezoek gehad, gewoon voor de gezellig en vervolgens 15 min later de intaker, die heeft alles nog eens doorgenomen, maar stelde vooral veel vragen aan mij ter update van welke "regels" wij hanteren mbt een thuisbevalling etc, haha! Ze is niet eens op de babykamer geweest... (En ik had alles nog wel zooooooooo netjes gepoetst enzo vanochtend heel vroeg )
Alles verder oké... ik "moet" alleen nog een dienblad

Innepin, ik lees jouw ervaring net pas, hahahaha! Ohh wat voel je je dan genant door zoiets he.. Een "dat doet ie anders noooooooooit" durf je bijna niet te laten vallen uit angst dat ze toch zal denken "dat zal wel..."
  maandag 18 mei 2009 @ 14:26:37 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_69150944
Hier kreeg ik een brief dat de intake telefonisch plaats zal vinden bij 37 weken zwangerschap. Denk dat ik maar ga bellen dat gezien de voorgeschiedenis het misschien verstandig is om die intake eerder te doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 mei 2009 @ 14:32:59 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69151157
Ja shit... lange post, doe ik iets stoms, verhaal weg...

Ik deed een voor Ziggy3, tof he, dat hartje!
En een voor AE, ik vind dat van dat indikken eng klinken. Hopelijk valt het mee, maar ze mogen jouw kindje ook best een zetje geven nu hoor.

Karin, dat van Mikoxx klinkt bijna wel alsof... Ik ben benieuwd, hopelijk is het alleen maar een slaapdagje.

Nou ja, en verder...

Oh, en over geruststellende verhalen van gyn's over evt. eerder helpen... Ik zou het zeker over hebben, maar wat ik hier zo in al die jaren OUD er zo van mee krijg komt het bij heel veel gevallen neer op geruststellen vroeg in de zwangerschap en trekken ze tegen die 40 weken de moeders vaak toch nog wel een paar dagen verder door, oa. door van dag tot dag uit te gaan. Dagje strippen, dagje wachten op resultaat, nog maar eens een keertje strippen etc. etc.
pi_69151190
Ik heb zo'n zin in een kroket

Waarom krijg ik van zwanger zijn geen onbedwingbare zin in groene salades ofzo
  maandag 18 mei 2009 @ 14:37:57 #281
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69151302
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

yep nog steeds onderdruk 95

en Karin, jammer dat ze zo hard ging met de echo dan... maar wel leuk dat jullie voor een pretecho gaan
Oh wat vervelend zeg. Heb je er verder klachten van? Hoofdpijn of zo?
Beetje cliché, maar rustig aan dan maar Ben benieuwd wat de uitslagen zijn. Heb je nu niet zoiets van.. doe maar inleiden?
pi_69151652
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Faja, dat is zenuwslopend. Hoe lang moet je nog wachten op een volgend vkbezoekje of echo?
3 juni kan ik pas terecht en dan maken hun nog geen eens een echo. Ik krijg dan een verwijsbrief voor een echo.
pi_69151849
Zoooo....ben ik weer na gigantisch veel slaap
Mijn buik was vanmorgen keihard toen ik wakker werd en ineens een heel stuk gegroeid! En links zat een deuk en rechts puilde het uit (Ligt mijn meisje dan met haar ruggetje rechts ofzo?)
Oooh ik ben toch zó blij dat ik zwangert ben!!!!

Dalijk ga ik babykleertjes strijken en de kast opnieuw inruimen

Faja, van mij een dikke meid...!

Mikoxx...what are you doing????

Ik hou het hier even bij, ik moet nog heel veel teruglezen maar heb de energie er niet voor
#geen
pi_69151886
Innepin, dat zul je altijd zien fijn dat alles in orde was, ook bij poppedein.

Hier ook alles in orde bij de intake, het was duidelijk te merken dat ze in Rotterdam vaak een ander soort mensen treft. Ze was helemaal verbaasd dat ik de brochure had doorgelezen en alles al in huis had. Op het eind vroeg ze of ze de babykamer mocht zien, omdat ze dat altijd zo leuk vond. Ze vond de wieg geweldig en dat maakte me toch wel weer trots zoveel werk maar een super resultaat!

10 voor half 6 naar de VK en dan hebben we alles voor vandaag weer gehad.
pi_69151934
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

3 juni kan ik pas terecht en dan maken hun nog geen eens een echo. Ik krijg dan een verwijsbrief voor een echo.
pff dat lijkt me echt niet grappig at all
Ik zou ze denk ik bellen om zo vroeg mogelijk een echo te krijgen.
Dan ben je in ieder geval gerustgesteld.
Hoewel, als het bloed maar wegblijft is dat natuurlijk heel positief!
  maandag 18 mei 2009 @ 14:57:32 #286
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69151975
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb zo'n zin in een kroket

Waarom krijg ik van zwanger zijn geen onbedwingbare zin in groene salades ofzo
Dat heb ik wel gehad, bakken met groentes gingen erin! en fruit enzo.
Maarja, gehad. Ging wel weer over

BE dat is ook het idee wat ik heb eigk hoor, over gyn's enzo.
En terug
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69151993
Hé Duchess! Dat klinkt gezellig, die bobbel op je buik! Wat is zwanger zijn toch heerlijk hè, op de momenten dat je je goed voelt . Fijn dat je zo lang geslapen hebt! Maar kennelijk nog niet genoeg? Merk je al iets van de Ferro enzo?
pi_69151997
quote:

[..]

jeetje dat duurt nog lang, hopelijk ben je snel weer misselijk en gaan je borsten gespannen aan voelen, normaal gesproken zou ik dat niemand toewensen, maar voor jou gemoedstoestand zal het wel helpen hoop ik
pi_69152060
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat heb ik wel gehad, bakken met groentes gingen erin! en fruit enzo.
Maarja, gehad. Ging wel weer over

En nu? Nog gekke voorkeuren?

Met fruit heb ik het wel. En van die verse vruchtensappen. De AH heeft een goede klant aan me! Maar verder... ik heb vooral zin in Tompoucen, BOssche bollen, ijsjes en kroketten. Moet me dus constant inhouden... En somsss gewoon even aan toegeven natuurlijk
pi_69152071
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Net het hartje van onze koter in wording weer gehoord. Zo tof.
`

Kloppende hartjes rule!!!
pi_69152162
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Met fruit heb ik het wel. En van die verse vruchtensappen. De AH heeft een goede klant aan me! Maar verder... ik heb vooral zin in Tompoucen, BOssche bollen, ijsjes en kroketten. Moet me dus constant inhouden... En somsss gewoon even aan toegeven natuurlijk
noem nou die roze dingen met een T niet!!
* XXXKarinXXX vreest dat ze straks eindelijk gaat toegeven in de supermarkt.... maar het zou de eerste tompouce zijn in heel mijn zwangerschap....dan mag het he? ja he?

Duchess in de wolken, lekker meid! Lekker zo doorgaan!

Trouwens, ik heb steeds steken in mijn linkerborst, hoort dat zo? Ik gok dat het erbij hoort, maar vind het vreemd dat het maar een kant zit!
pi_69152164
Dat van die afscheiding heb ik ook last van, de ene keer is het veel en de andere dag bijna niks.
Vooral met warm weer is het erger dan anders...
  maandag 18 mei 2009 @ 15:06:12 #293
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69152220
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet
geen gekke voorkeuren ofzo. Wel dingen die ik normaal gesproken erg lekker vond en die ik nu nauwelijks meer hoef. Mn rijst intake is gedaald van 6 keer per week naar eens per maand ofzo en afhaal-chinees hoef ik helemaal niet meer.
Achja, gaat vast vanzelf wel weer over
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69152224
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

noem nou die roze dingen met een T niet!!
* XXXKarinXXX vreest dat ze straks eindelijk gaat toegeven in de supermarkt.... maar het zou de eerste tompouce zijn in heel mijn zwangerschap....dan mag het he? ja he?

Duchess in de wolken, lekker meid! Lekker zo doorgaan!

Trouwens, ik heb steeds steken in mijn linkerborst, hoort dat zo? Ik gok dat het erbij hoort, maar vind het vreemd dat het maar een kant zit!
Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce

Nu moet je wel! (en ik ook, en een kroket )
pi_69152238
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet
geen gekke voorkeuren ofzo. Wel dingen die ik normaal gesproken erg lekker vond en die ik nu nauwelijks meer hoef. Mn rijst intake is gedaald van 6 keer per week naar eens per maand ofzo en afhaal-chinees hoef ik helemaal niet meer.
Achja, gaat vast vanzelf wel weer over
Ja over een dag of 92 denk ik
  maandag 18 mei 2009 @ 15:09:06 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_69152301
Hier valt het ook wel mee met voorkeuren. Mijn liefde voor pannenkoeken is in ieder geval niet zo erg als toen bij Ruben. Die combicrackertjes vliegen er wel behoorlijk hard doorheen en ook grote brokken kaas met de mosterdsaus van de AH
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 mei 2009 @ 15:09:07 #297
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69152302
quote:

[..]

Dat is balen... kun je niet een soort van heel erg bezorgd doen aan de telefoon? Dat je dan misschien eerder mag? (ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf niet zo gauw zou doen, maar goed, als je echt bezorgd bent...)
pi_69152355
Ik moet zeggen trouwens dat de intake mevrouw me wel wat gerust heeft weten te stellen met betrekking tot mijn angst voor de aller eerste nacht. Ze gaf aan dat ze echt niet weg gaan totdat ik me er zeker bij voel en als er 's nachts iets is ik altijd de nachtzuster kan bellen.

huup ik ga werkelijk van alleen al de geur van afhaal chinees, terwijl ik het voor de zwangerschap wel iedere week kon eten!
Verder heb ik ook niet echt bijzonder veel trek in iets, ik drink wel veel melk
  maandag 18 mei 2009 @ 15:12:16 #299
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69152406
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja over een dag of 92 denk ik

wat klinkt dat nog maar kort zeg

FTA ja ik dus ook haha, de gedachte alleen al *ril* terwijl ik er normaal niet echt in spuug hoor
misschien dat mn maag die vettigheid minder goed trekt ofzo? raar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69152773
Melk is ook wel een favoriet hier. Net als Brinta als ontbijt

Trouwens gisteren een superlief gebaar van mijn schoonzus (en vriendin ). We mogen haar kinderkamer, box, kinderwagen, wippertje etc... eigenlijk gewoon ALLES gebruiken voor ons kindje. Het is allemaal maar voor één kindje gebruikt en in prima staat. Dit scheelt ons zo ontzettend veel geld! Zo lief van haar. Zelf kan ze het helaas niet meer gebruiken. Ze kan door ziekte geen kinderen meer krijgen, terwijl ze dat graag zou willen. En in het verdriet dat ze daarover heeft kan ze het gewoon opbrengen om superblij voor ons te zijn, mee te leven én dit aan te bieden. Had ik al gezegd dat ik de liefste schoonzus ter wereld heb?
pi_69152816
En Huup, 92 dagen is toch ook best kort!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')