quote:Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat is ook wel zo, en het lijkt me ook wel nuttig enzo maar mn hoofd staat er gewoon echt niet naarwaarom hebben ze niet ook gewoon van die cursussen in 1 avond, moet t allemaal gelijk 10 weken duren enzo
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
had gister een goede dag (tot 21 uur ofzo, toen kreeg ik migraine), maar vandaag weer enorm beroerd....
en morgen, na een week vakantie, weer aan het werk en heb vroege dienst, ben wel bang dat ik dan ook zo beroerd ben...best zin in werken, maar als ik me zo voel als vandaag, dan wordt dat werken een hel....![]()
(en ik wil eigenlijk mijn werk pas inlichten NA mijn familie, dus moet nog 2 weken enorm hard voor mezelf gaan zijn denk ik....)
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
de onze duurt volgens mij maar 6 weken en is op zaterdag van 12-14 uur. Echt heel veel zin heb ik er ook niet in, maar het lijkt me van de andere kant wel prettig om wat info te krijgen en advies over puffen en massage enzo. Ik ben ook wel blij dat schaap meegaat, dat ik niet alleen hoef.
gewoon het 06 nummer bellen hoor!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:34 schreef Incantrix het volgende:
Hmpf, nou, inspreken kan niet en voor vragen die niet kunnen wachten tot het telefonisch spreekuur morgen om 14.00 uur is er een 06-nr. Ik wacht wel gewoon, en dan maar hopen dat ze morgenmiddag geen bevalling hebben tijdens het spreekuur..
Anders bel je de huisartsenpost? Daar kunnen ze ook je bloeddruk nameten hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:34 schreef Incantrix het volgende:
Hmpf, nou, inspreken kan niet en voor vragen die niet kunnen wachten tot het telefonisch spreekuur morgen om 14.00 uur is er een 06-nr. Ik wacht wel gewoon, en dan maar hopen dat ze morgenmiddag geen bevalling hebben tijdens het spreekuur..
fijn dat je het hebt verteld. Wordt het vast wel makkelijker van en je kids begrijpen het vast wel als je je wat minder voelt. en wat ontzettend leuk dat ze ook zo blij zijn met het nieuws!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:35 schreef Tan het volgende:
Heb je al gebeld Icantrix? Ik ben zelf ook niet zo'n beller, maar met dit soort zaken zou ik geen risico nemen.
Beessie Jen, wat balen dat je zo beroerd bent. Kun je wel een beetje slapen enzo?
Ik had gister toevallig een redelijk goede dag, maar vandaag ben ik weer zo beroerdHet is ook mede de reden dat we besloten hebben het de kinderen toch maar alvast te vertellen. Wat een opluchting nu ze het weten... hoef ik niet meer zo krampachtig te doen. De hoofdreden was mijn groeiende buik. Hij is nu zo dik, ik kan het zelfs met een wijde trui niet meer verbergen, tenzij ik voorover gebukt sta. Ik snap ook niet hoe het nu zo extreem snel kan groeien, vond bij Ayden al dat ik snel dik werd, maar zo dik als ik nu ben was ik toen pas met een week of 12 (en ik ben nu zes weken).
Ze waren in ieder geval heel erg blij, Jessai stond helemaal te springen van blijdschap. Maar ze vinden het allemaal supernieuws.
Voor mij is het nu ook wel lekker dat ik ook kan toegeven aan het me niet lekker voelen en desnoods een keer overdag op de bank gaan liggen of op bed of zo.
Nu hoop ik wel eens te meer dat het allemaal goed gaat, dat is de keerzijde van het al aan de kinderen vertellen, maar goed...
Ze is bij mij wel op de slaapkamer geweest om te zien wat voor bed ik dan had, omdat het niet op de standaard klossen kon.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:19 schreef Tan het volgende:
@innepin, ze komen toch niet je slaapkamer inspecteren?
Ja, en bij mij hebben ze me ingeschaald voor 'niet bv gevend' terwijl ik wel bv wil proberen, dus ik moet er nog even achteraan!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Vicky het volgende:
Bij mij hebben ze de babykamer en mijn slaapkamer ook niet geinspecteerd, stond ook duidelijk in de brief die ik kreeg.. Ze kwam alleen voor de intake en om te kijken op hoeveel uu rik reht heb..
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, over dat 'je hebt FOK' gesproken... Ik heb heel wat keren op mijn tong moeten bijten omdat ik vanaf hier al zo vreselijk veel wist en weet over allerlei scenario's die langs kwamen enzo.![]()
Maar ik wilde ook niet constant betweterig zijn. Heb me dus braaf gedragen.
Bij ons was het 'maar' 50 euro voor tien lessen, kom je ook wel overheen als je een keertje mist, als je kijkt hoeveel je voor de rest al uitgeeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
(Althans, als het door je verzekering vergoed wordt, anders is het wel zonde van je geld natuurlijk.![]()
)
ja ze geven er hier eentje (wel een eind uit de richting nog maar goed) die me wel nuttig lijkt voor met zn twee. Als enige van alle cursussen. Die gaat elke les over iets anders en daar worden onderwerpen meegenomen als "De bevalling" (1 les dus.), borstvoeding, opvoeden, slapen van het kind, voedsel, veiligheid dat soort dingen. Dat lijkt mij persoonlijk veel nuttiger en handiger dan een pufclub. Ik geloof best dat het gezellig is enzo maar ik heb het idee dat het "nuttige" of informatieve gedeelte ook wel in 1 avond kan. (waarom hoeven de vaders anders maar 1 keer te komen?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Incantrix gewoon even dat 06-nummer bellen!
Tan fijn dat de kinderen het weten en zo blij waren!
Over die cursus: geven ze geen andere cursussen bij jou, huup? Wij hebben even gezocht, en kwamen toen bij deze uit. Vrienden hadden verteld dat zij ook iets van Samen Bevallen hadden gedaan en dat ze dat heel fijn hadden gevonden. Ook omdat vriendlief dan iets meer wist, en ze dus ook echt samen naar de bevalling toeleefden. En samen onthoud je dingen toch beter, misschien.
hier is de normale pufclub 90 euro. En persoonlijk zit ik niet enorm ruim in mn geld kutautoquote:Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Bij ons was het 'maar' 50 euro voor tien lessen, kom je ook wel overheen als je een keertje mist, als je kijkt hoeveel je voor de rest al uitgeeft.
Ach, als het zo ver is dan herinner je je wel hoe je moet puffen hoorquote:[b]Op zondag 17 mei 2009 12:47 schreef tessie het volgende:
En ik vind zo´n cursus samen ook een stuk fijner. Mijn geheugen is echt zo prut, ik denk dat als ik weeen heb, het sowieso dan allemaal niet meer weet. Dan is het wel handig dat mijn Lief het nog wel weet en het ff kan uitleggen/voordoen enzo
I
Nou ja, het is meer die honderden kennisen die je hebt: 'een kennis van mij had dat ook en bij haar zus en zo... 'quote:Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef innepin het volgende:
[..]BE toch, ik zie het helemaal voor me. "Jamaar juuhuuf, op Fok! zeggen ze..."
Hoe tel jij dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef Linda2205 het volgende:
Hier 22 weken en 3 dagen. Nog 3 daagjes en dan nog maar 100 te gaan!
Huh? Als ik daarop klik, in de OP moet ze nog 123 dagen.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:32 schreef Linda2205 het volgende:
Maar...dat staat in Mefke's teller...en die hou ik altijd aan omdat die net zo ver isStom...ik wil ook nog maar 100 dagen
![]()
Ben ik nou echt zo scheel of hebben jullie stiekem in de laatste minuut die teller veranderd?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Als ik daarop klik, in de OP moet ze nog 123 dagen.
Nog even geduld dus.Die mijlpaal komt echt wel hoor!
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ben ik nou echt zo scheel of hebben jullie stiekem in de laatste minuut die teller veranderd?Ik kijk namelijk best vaak op haar teller en ik ga er al een week vanuit dat mn 100 dagen mijlpaal er aan zat te komen
![]()
Graag...en een dubbel feestje als het echt zo ver is, om m'n teleurstelling van de eerste valse mijlpaal weg te vierenquote:
Zelfs als dat hier het geval zou zijn zou ik het nog niet zeggen...vriendlief denkt sowieso teveel aan de baby ivm pijn doen enzoquote:Op zondag 17 mei 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij staat de boel alleen strak na het klaarkomen idd.
En stiekem vind ik dat best leuk.Kan ik namelijk echt precies dat kleine ventje voelen liggen. Zo'n mooi bolleke in mijn buik.
Hehe, de mijne heeft ernstig geklaagd tijdens mijn eerste 12 weken (die voor mij te vergelijken waren met een winterslaap) en nu durftie niet meer omdattie bang is de baby pijn te doen. Miss moet je een weekje weg? Ik was vorige week in NL en hij bleef hier, en sindsdien vragen ze op zn werk waaromie er zo moe uit zietquote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef McLaura het volgende:
@ de rest : wat een mazzelaars, gewoon nog sexen. Als ik een keer wel wil, wil mijn man niet, en zo komt het dat we het sinds november al 4 keer gedaan hebben......
Dat doe ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zelfs als dat hier het geval zou zijn zou ik het nog niet zeggen...vriendlief denkt sowieso teveel aan de baby ivm pijn doen enzoMaar wel leuk voor stinkie, BE, verplichte seks omdat de baby dan beter te voelen is
Nou, hij vindt het een raar idee zijn piemel ergens in te steken waar zijn zoon zit. Begrijpelijk, maar ik vind het niet logisch.....quote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hehe, de mijne heeft ernstig geklaagd tijdens mijn eerste 12 weken (die voor mij te vergelijken waren met een winterslaap) en nu durftie niet meer omdattie bang is de baby pijn te doen. Miss moet je een weekje weg? Ik was vorige week in NL en hij bleef hier, en sindsdien vragen ze op zn werk waaromie er zo moe uit zietVoor die tijd kreegie meeeer dan genoeg slaap...en ik ook trouwens
![]()
En zeg maar tegen je vent: zin moet je maken
Misschien vindt ie het wel een rete-irritant geluid.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:09 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb trouwens een Pip-muziekdoosje gekocht en als ik die 's avonds aan doe en op mn buik leg wordt er ook altijd hevig tegenaan geschopt en geduwt
Nee, weet ikquote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef Linda2205 het volgende:
Jamaar...Laura...ik heb eiks geen argument, hij heeft ergens wel een beetje gelijkIk zeg ook altijd tegen vriendlief dat het maar goed is dattie geen zin meer heeft op het moment dat de baby door zn hoofd schiet...beter dan alsie daardoor alleen maar meer zin krijgt
![]()
En Brooklynn, niks ten nadele van uw voortplantingsorganen, maar je kan er echt niet bij
Haha, dat is wel een goeiequote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef Linda2205 het volgende:
Jamaar...Laura...ik heb eiks geen argument, hij heeft ergens wel een beetje gelijkIk zeg ook altijd tegen vriendlief dat het maar goed is dattie geen zin meer heeft op het moment dat de baby door zn hoofd schiet...beter dan alsie daardoor alleen maar meer zin krijgt
![]()
Gister zei die heel trots: Ik heb nog helemaal niet aan de baby gedacht!quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil geen seks met jou...knieen in buiken...Hoe krijg je dat voor elkaar? hehe! Enne, voorzichtig zijn kan natuurlijk nooit kwaad!
Meestal voel ik in de rechterkant van mijn buik iets onder navelhoogte een hard koppie (vooral als ik ga zitten) en dan voel ik de voetjes links of linksonder trappelen. Soms schuurt ie echt met zijn billen en rug tegen de voorkant van mijn baarmoeder en dan wordt mijn buik daar ook harderquote:Op zondag 17 mei 2009 15:09 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh, Rocka, leg eens uit hoe je dat voelt? Ik voel wel steeds schopjes enzo, de hele dag, maar echt weten hoe die ligt snap ik nog niet echt...
Ik heb trouwens een Pip-muziekdoosje gekocht en als ik die 's avonds aan doe en op mn buik leg wordt er ook altijd hevig tegenaan geschopt en geduwt
Beter dan seks? Wat dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin, je moet wat hah, bij gebrek aan beter![]()
Ja ik voel eigenlijk alleen maar beneden geschop. Nooit boven mn navel, en 80% van de tijd zo in de buurt van mn schaambot ongeveer daar. Dat gevoel als ze beneden schopt dan schopt ze echt tegen mn baarmoedermond aanquote:Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, doet die van jou ook af en toe naar beneden schoppen? Ik krijg af en toe echt zo'n soort van golf daar beneden langskomen zeg maar...
Marlies, fijn dat je weer thuis bent. Jammer dat je Joep in het ziekenhuis moet laten! Weet je al iets over wanneer hij naar huis kan?
Innepin, je moet wat hah, bij gebrek aan beter![]()
Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk nietquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:31 schreef huuphuup het volgende:
Het voelt serieus alsof er ieder moment een voetje naar buiten kan komen
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk niet
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Gister zei die heel trots: Ik heb nog helemaal niet aan de baby gedacht!Ow, maar nu wel...zullen we gaan slapen?
Ik las gister het baby-boek dat ik van m'n moeder kreeg...."Sommige mensen hebben 2 weken na de geboorte al weer seks. Meeste stellen moeten echter rekenen op een pauze die 6 maanden tot een jaar kan aanhouden." En bedankt voor de waarschuwing, mooi niet dusquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef McLaura het volgende:
[..]
En ach, dat sexleven van ons komt ooit wel weer op peil denk ik. Alleen vast niet de komende 10 weken
No way, ik wil er zelf maar één!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:
En Laura, gooi het excuus van een broertje of zusje voor je beeb erin, dan moettie wel
De mazzelaarquote:Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk niet
Dat weet ie wel.... Hij is het er alleen niet helemaal mee eens, maar snapt ook dat ik sowieso niet nog een keer het traject inwil. Deze Sjakie is er namelijk ook al allesbehalve makkelijk gekomen.quote:
nou dat was ik mooi ook nie van plan neequote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik las gister het baby-boek dat ik van m'n moeder kreeg...."Sommige mensen hebben 2 weken na de geboorte al weer seks. Meeste stellen moeten echter rekenen op een pauze die 6 maanden tot een jaar kan aanhouden." En bedankt voor de waarschuwing, mooi niet dus![]()
En Laura, gooi het excuus van een broertje of zusje voor je beeb erin, dan moettie wel
Dan heb je geluk...Mijne begon laatst over dattie het toch echt wel saai vond om alleen maar "anfass-sex" te hebben. Ja, fijn voor je, maar jij piept steeds na 5 minuten dat je het niet meer kan door die babyquote:Op zondag 17 mei 2009 17:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
De mazzelaarHaha, nee hoor, buiten het werkelijke 'laatste honken' is er natuurlijk nog veel meer te doen op sexgebied. Dus droog sta ik niet
Whaha, waar woon je?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:20 schreef Linda2205 het volgende:
Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen! Kunnen wij lekker dikke-buiken-baby-kletsen en dan kunnen ze die sexuele frustraties op elkaar loslaten
Och, gelukkig woon ik in Noordnederlandquote:
Dan PM je maar als je wegrijdt, ik ben thuisquote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef McLaura het volgende:
[..]
Och, gelukkig woon ik in Noordnederland
Ik weet niet of dat zo'n strak plan is, ik heb geen winterbandenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dan PM je maar als je wegrijdt, ik ben thuis
En Faja, ik duim voor je!
Haha, ja, dan krijg ik misschien ook weer eens een beurt Neeee Laura, dat is de man van iemand anders, dat magnie!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef innepin het volgende:
FajaHoop dat het vals alarm is inderdaad...
Linda en McLaura, ik vind jullie echt heel grappigZal ik mijn vent ook naar jullie toesturen, zodat die enthousiast dingen kan roepen over hoe prachtig "ultiem vrouwelijk" zwangere vrouwen zijn enzo?
Hopelijk is het niet nodig, maar wel fijn dat jullie er allebei helemaal achterstaan!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
De schrik zit er idd goed in. Heb net even huilend met mijn wederhelft aan de telefoon gehangen, die is weer werken, en we zijn het over 1 ding eens. Mocht het mis gaan dan hang ik nog de zelfde week aan de telefoon met de gyn om weer aan de hormonen te gaan. We zijn er allebei achter dat we toch wel heel graag nog een 3e willen.
Nou, tot morgenochtend dan! Vriendlief is thuis, ik heb een korte afspraak, maar dat duurt max een uurtje! Winterbanden trouwens nergens voor nodig. Zonnetje en strak blauw hierquote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n strak plan is, ik heb geen winterbanden
Hoppaaaaaaaa
snelste route over 633,3 km
in ongeveer 6 uur en 15 minuten
Nou, als je in Duitsland een aanrijding krijgt, dan is degene zonder winterbanden aansprakelijk. Of het nou je schuld is of niet. Schtomme regels. We daten wel op de helft, das veel socialerquote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nou, tot morgenochtend dan! Vriendlief is thuis, ik heb een korte afspraak, maar dat duurt max een uurtje! Winterbanden trouwens nergens voor nodig. Zonnetje en strak blauw hier![]()
En innepin, jouw vent mag alleen komen alsie die van ons iets leert over het niet eng zijn van seks met zwangere vrouwen! Kom je ook dan? Heb hier om de hoek een erg leuke cocktailbar ontdekt, waar ook de alcoholvrije cocktailszijn!
En Faja, hopelijk is dat allemaal niet nodig. Maar in ieder geval fijn dat jullie het er over eens zijn!
Maar dan gaat Innepin huilen omdat ze graag terug wilde naar Berlijn En nee hoor, dat is helemaal niet mijn excuus omdat ik dan lekker niet in de trein hoefquote:Op zondag 17 mei 2009 19:10 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, als je in Duitsland een aanrijding krijgt, dan is degene zonder winterbanden aansprakelijk. Of het nou je schuld is of niet. Schtomme regels. We daten wel op de helft, das veel socialer
Dan voel je meteen de baby heel goed, hè BEquote:Op zondag 17 mei 2009 19:11 schreef Brighteyes het volgende:
Het is vanbinnen ook allemaal veel gevoeliger dus ook gewoon niet altijd even lekker meer. Maar goed, als we het dan doen...
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Haha, ja, dan krijg ik misschien ook weer eens een beurt Neeee Laura, dat is de man van iemand anders, dat magnie!
Nogmaalsquote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef McLaura het volgende:
Tsssss laat Innepin maar huilen, dat is gewoon een hormonale jankerd. Zwangere vrouwen, pffffffffff.
Je mag geen zwangere soepkippen slaan, en hen al helemaal niet aanrekenen wat ze zeggen. Ontoerekeningsvatbare, ongeleide projectielen zijn het.....quote:
Hmmm.... ik hou al op, straks krijg ik blauwe plekken, mevrouw die 3 dagen verder is dan ikquote:
Kom jij serieus weg met dat soort smoesjes?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Je mag geen zwangere soepkippen slaan, en hen al helemaal niet aanrekenen wat ze zeggen. Ontoerekeningsvatbare, ongeleide projectielen zijn het.....
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Kom jij serieus weg met dat soort smoesjes?Dat werkt bij mij thuis niet helaas
maar ja, ík heb tenminste wel seks.![]()
Neeeeeeee, wil ik zelf ook niet. Ik ben dan wel zwanger, maar ook nog steeds bij mijn volle verstand. Hoewel... mijn laptop heeft het een keer moeten ontgelden. Die deed boem, en harde schijf deed niks meer. Toen was mijn wederhelft wel zo aardig een nieuwe harde schijf te bestellenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Kom jij serieus weg met dat soort smoesjes?Dat werkt bij mij thuis niet helaas
![]()
Natrappen hè, heb je nog niet genoeg gemept?quote:maar ja, ík heb tenminste wel seks.![]()
Heldere redeneringquote:Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
Zou daar miss een verband liggen? Ik zeg ook met alles: ik mag dat, ik ben zwanger. En meestal legtie zich er dan bij neer. Dus mannen die dat niet doen, hebben nog seks met hun vrouw. Conclusie: mannen die zich niet laten leiden door hormonen (van vrouwlief of van zichzelf) kunnen seks hebben met zwangere vrouwen!
Nou, hier ligt het nog anders : voor veel vrouwen zal mijn man onder de noemer 'mietje' vallen. Zachtaardig, veel inlevingsvermogen etc.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
Zou daar miss een verband liggen? Ik zeg ook met alles: ik mag dat, ik ben zwanger. En meestal legtie zich er dan bij neer. Dus mannen die dat niet doen, hebben nog seks met hun vrouw. Conclusie: mannen die zich niet laten leiden door hormonen (van vrouwlief of van zichzelf) kunnen seks hebben met zwangere vrouwen!
En uw animatieteam bestaat uit :quote:Op zondag 17 mei 2009 19:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Heldere redenering
Huup: Gratis entertainment, voor en door zwangere vrouwen
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, hier ligt het nog anders : voor veel vrouwen zal mijn man onder de noemer 'mietje' vallen. Zachtaardig, veel inlevingsvermogen etc.
Dus ik verander je statement naar 'ongevoelige, op zichzelf gerichte mannen kunnen sex hebben met zichtbaar zwangere vrouwen'
*duikt weg voor Innepin*
Nu snap ik het, al dat gekat van jou is gewoon omdat ik m'n vent niet uit wil lenenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:25 schreef McLaura het volgende:
[..]
En uw animatieteam bestaat uit :
Links : Linda en Laura die sexueel verwaarloosd worden met als excuus een ongeboren kind
Rechts : Innepin, die wel sex heeft en haar man niet wil uitlenen
Dan stuur ik mijn goedaardige gozer op jouw Johnny Bravo af om te onderhandelen.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef innepin het volgende:
[..]Pas op hoor, ander stuur ik mijn ongevoelige machoman type hersenloze bodybuilder op je af!
mensen wat gaan we off topic![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dan stuur ik mijn goedaardige gozer op jouw Johnny Bravo af om te onderhandelen.
[ afbeelding ]
Sorry, we gaan hier zo snel, ik volg je niet! Welke regeling bedoel je nou?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
Innepin ja ik vind het wel een mooie regeling zo![]()
Heyhey, geen bijdrage maar wel aan de consumpties zitten, mag datquote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dankje!![]()
Innepin ja ik vind het wel een mooie regeling zo![]()
Waarmee? Met mijn computernerd met poedelhaar?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat moet ik dáár nou weer mee...
Wanhopige poging tot ontopic praten: Ik heb de hele slaapkamer schoongemaakt en heel eigenwijs een veel te zwaar kastje van z'n plaats gesjouwd enzo. En nou doet alles pijn. Goh, wie had dat nou verwacht
*springt op en neer*quote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef innepin het volgende:
Wedden dat ik vannacht zwetend wakker word van een nachtmerrie over mijn vriend met een hele zwangere-Fok!-dames-harem
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Heyhey, geen bijdrage maar wel aan de consumpties zitten, mag dat
Ik haaaaaaaaaat retorische vragenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef Lois het volgende:
Eh lieve dames?? We gaan dit topic toch niet volslowchatten he? Toch?
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat moeten ingrijpen in een topicquote:
Nu is alles naar je buik gezaktquote:Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef McLaura het volgende:
Wat had ik daar nog een dikke kop in vergelijking met nu![]()
Mijne valt niet echt onder 1 van beide categorieen. Alhoewel miss de eerste beter is. Hij lag vanmorgen mn buik te vertellen hoeveel die van 'm hieldquote:Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, hier ligt het nog anders : voor veel vrouwen zal mijn man onder de noemer 'mietje' vallen. Zachtaardig, veel inlevingsvermogen etc.
Dus ik verander je statement naar 'ongevoelige, op zichzelf gerichte mannen kunnen sex hebben met zichtbaar zwangere vrouwen'
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef Lois het volgende:
Eh lieve dames?? We gaan dit topic toch niet volslowchatten he? Toch?
Ik hoop het (dat eerste dus).quote:Op zondag 17 mei 2009 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik weet zeker dat er heul veel lurkers zijn die zich kostelijk vermaken met deze posts
![]()
Innepin woehoe! Ben je dr klaar voor voor morgen? Ben je zenuwachtig?![]()
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat.En voor vanavond, lekker rustig zitten enzo, bijkomen en lekker niets doen.
Das zeker!quote:
Ik haat mijn werk ook wel eensquote:Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat moeten ingrijpen in een topic
Iemand van het bureau, vaak een ex-kraamhulp.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Linda2205 het volgende:
Komt er dan gewoon iemand van het bureau, of echt degene die bij jou in huis komt? Succes dan, hopen dat ze lief is
99% ervan is pure onzinslowchat hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef DuchessX het volgende:
Jeee dames wat hebben jullie veel gepost vandaag!Zo raak ik nog meer achter
![]()
Herkenbaar Be, ik was het stukje intypen voor het estafette topic, en moest een paar keer herzitten omdat ik schopjes kreeg op plekken waarvan ik dacht, wat doe jij nouquote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
100 dagen is ok!
Hier een druk kindje vanavond.
En daardoor al een paar harde buiken ook. Vaag, ik zit toch alleen maar op de bank te zitten.
Datumtweeling vind ik alleen prima als we het doen als ik 40 weken ben en jij 36, maar dat zal jij wel weer niet zo prettig vindenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb t vandaag ook een paar keer tegen mezelf moeten zeggen.. 26 weken gewoon alweer, een halluf jaar al!Man, t is echt snel gegaan tot nu toe. toch herken ik ook wle t gevoel dat t op dit moment even wat minder snel lijkt te gaan dan t de afgelopen weken is gegaan...
Hier morgen ook al de Kraam-intake... We gaan steeds gelijk op Innepin... We kregen volgens mij t kamertje ook al op dezelfde dag, nu de intaker... We zouden haast voor een datumtweeling moeten gaan, maar dat zal ik je niet aandoen, aangezien ik er stellig van overtuigd ben dat ik richting de 41+ wkn zal gaan!
Ghehe toch wel te laat?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:50 schreef innepin het volgende:
Heeft het echt zoveel invloed dan, wanneer je moeder is bevallen?
En wat flauw dat Ons Zwangere Vrouwen dat 40+5 verhaal nooit verteld wordt![]()
Maar eh, drie september is mij wat te laat hoor Poppedein
Neuh lijkt me een bakerpraatjequote:Op zondag 17 mei 2009 21:50 schreef innepin het volgende:
Heeft het echt zoveel invloed dan, wanneer je moeder is bevallen?
Ja he !? Ik "schrok" er zelf ook van, maar ach, of ze nou nu of over 2 maanden komen, t maakt maar weinig uit....quote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar jij hebt je kraamintake ook snel dan al Poppedein?
Als mijn werk íets niet is dan is dat "volgens de boekjes"... iedere zwangerschap, bevalling en vrouw is anders... Ik noem alleen de ervaringen en statistieken.. Ik neem iedereen serieus, bij wélke termijn dan ook!! Mijn werk draait júist om het luisteren naar vrouwen en het begeleiden van die gevoelens!! Bovendien meld ik bovengenoemde niet op t moment dat mensen weeën hebben, maar slechts als antwoord op de door hun gestelde vraag wanneer de meeste eerste kinderen geboren worden...quote:Op zondag 17 mei 2009 22:00 schreef marlieske het volgende:
het is dan wel frustrerend om bij de gyn te zitten met 37 weken en 1 dag en dat je dat praatje krijgt terwijl je al ween hebt .... en de keizersnede gewoon naar week 39 word gezet. Soms is luisteren naar de moeder wel essentieel en word dat praatje dus te snel aangewend is mijn persoonlijke ervaring.
Ik was dus blij dat mijn huidige gyn me wel op mijn woord geloofde anders waren Ties en ik er misschien niet meer geweest als ik de vk mag geloven.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:09 schreef innepin het volgende:
Ik ga gewoon voor 41+6, dan beval ik op 07-08-09, vind ik ook wel een leuke. Plus dan valt het niet tegen als mijn uitgerekende datum komt en gaat zonder dat er iets gebeurt
Mijn moeder beviel van mijn broer op de uitgerekende dag, en van mij twee uur na de uitgerekende datum... maar ja, haar zwangerschap was ook heel anders dan die van mij ze vindt het nodig om er steeds in te wrijven hoe geweldig en pijn- en probleemloos haar zwangerschappen waren als ik roep dat ik moe ben of bekkenklachten heb of bandenpijn... zucht Dus ik ga daar maar niet van uit
En het volgende kindje komt dan 11-11-11?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
Hey, 09-09-09 is al van mijIk beval gewoon met 38+6...niet zo lang wachten, toch een gezonde baby (als je naar het aantal weken kijkt) en een leuke datum! Perfect!
(Vriendlief en ik zijn ook samen sinds 08-08-08 dus als de beeb nou op 09-09-09 komt, kunnen we trouwen op 10-10-10)
Ho wacht misschien heb ik het wel verkeerd begrepen nu ik het zo teruglees, ik was eigenlijk gewoon van boven de 42 weken uitgegaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef Poppedein het volgende:
Oh nee..dan begrijp ik Memmels vraag verkeerd geloof ik, ik begreep dat het haar juist om vóór de 42 weken al ging...
Het beleid van de ziekenhuizen over inleiden ná 42 wkn is heel verschillend. Ik begrijp zelf ook nooit zo het nut van het nog willen rekken na deze termijn.. Absoluut, er zitten veel voordelen aan het spontaan weeën krijgen, o.a minder te verwachten complicaties. Maar die moeten wel kunnen opwegen tegen veel grotere complicaties! En écht de kans dat een kindje bij die termijn ondanks verslechterende placenta zich nog niet zelf aan zal kondigen is erg klein, maar hoe klein het percentage ook moge zijn..niemand wil degene hoeven wezen waarbij nét de hele lage procentuele kans toeslaat terwijl je zó dichtbij was!
Meestal gebeurt dat ook pas na de bevallingquote:Op maandag 18 mei 2009 07:59 schreef miss_sly het volgende:
huup, haha. Dat lijkt me nou zo raarIk heb nog steeds het idee dat er uit mijn borsten niets gaat komen. nog geen druppeltje vocht uitgekomen.
Als u het tegen mij had : over de 40 weken heen.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:18 schreef huuphuup het volgende:
Maar bedoelt je gyn dan overtijd als in over de 42 weken heen? Of wat de meeste mensen overtijd noemen zeg maar na 40 weken?
Miss_sly ik zag het ook niet echt aankomen ofzoheel idioot haha.
Oh, dat had mijn vrouw eind april ook inderdaad. Niets om van te schrikken. Ga je borstvoedingscursus etc doen trouwens?quote:
quote:
Nou echt uitzonderlijk raar, wie wil er nou lekker genieten van het zwanger zijn? Werken moet jequote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik een hormonaal dagje, en me dus net zwanger gemeld op mijn werk. Probeer thuis wel wat te doen, maar wil gewoon niet weg hiereigenlijk wil ik gewoon de hele dag op mijn rug liggen en mijn meisje voelen.... is dat raar???
Doe je wel voorzichtig Sly.... als het ten koste van jezelf gaat, maak je er maar mooi HUN probleem van hoor!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet raar, dat soort dagen heb ik zo veel. Ik vind alleen dat ik het niet kan maken om em dan ziek te melden en ga gewoon werken.
Vanochtend bijna flauwgevallen op de trap. Voel me nog steeds slapjes, maar ja, nog maar 19 dagen en veel te veel werk en nog geen vervanging. Dus tja, er moet toch gewerkt worden...
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe ego: zit bij de vkhad me al vergist in de afspraaktijd ook, maar het loopt hier 'gelukkig' weer uit.
Hartstikke fijn zeg! Hopelijk blijft het zo, en een beetje bloedverlies hebben heel veel vrouwen in de eerste weken, ik heb 2 dagen best wel wat innestelingsbloed gehad en daarna het tot en met de 8e week gehad, niet in mn ondergoed maar steeds met afvegen na het plassen, maakte mezelf ook hartstikke ongerust en bleef ook veel naar de wc gaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lief dat je er naar vraagt. Geen bloedverlies of kramp gehad vannacht, en nu ook niks van dat soort. Wel loop ik ieder half uur naar het toilet om te controleren.
Ik pleit voor een "dag 1, je weet dat je zwanger bent" en een "dag 2, je kindje is er". Geen onzekerheid meer, geen bloedverlies of het nou rood of bruin of paars of blauw is, geen andere kwaaltjes, gewoon kindjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens mij zit ik me zelf gewoon knettergek te maken. Ik voel me niet misselijk meer, tot eergisteren nog wel. Mijn borsten doen nog wel pijn en ik heb ook geen bloed meer verloren sinds gisterenavond. Ik wil misselijk zijn, ik wil 100% zeker weten dat het goed zit. Eigenlijk wil ik gewoon met mijn kop onder de dekens verdwijnen tot ik een week of 12 ben en zekerheid heb.
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Whehehe dat doen die van mij ook![]()
![]()
Ik heb toen gegoogled op: zwanger + tiet lek
Het is colostrum a.k.a. supermelk![]()
Voor de rest heb ik een hormonaal dagje, en me dus net zwanger gemeld op mijn werk. Probeer thuis wel wat te doen, maar wil gewoon niet weg hiereigenlijk wil ik gewoon de hele dag op mijn rug liggen en mijn meisje voelen.... is dat raar???
Ik geloof dat ik zelf ook het tussenstuk niet wil missen hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik pleit voor een "dag 1, je weet dat je zwanger bent" en een "dag 2, je kindje is er". Geen onzekerheid meer, geen bloedverlies of het nou rood of bruin of paars of blauw is, geen andere kwaaltjes, gewoon kindjes.
Maar ergens ben ik bang dat dat nooit zal gebeuren omdat onze mannen dat niet aankunnen, die hebben die maanden wel nodig om te wennen aan het idee
Ik zou het tussenstuk best willen missen hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 11:22 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zelf ook het tussenstuk niet wil missen hoorHet is allemaal enorm spannend, dat zeker, maar ik vind het ook léuk spannend (naast het zal-het-wel-allemaal-goed-gaan- en is-het-ons-echt-wel-gegund-spannend
)
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef martine1984 het volgende:
Faja![]()
Ik heb een kleine drukte maker in mn buik, gekietel en geplop
hij kan lekken hoor, das voorlopig voor zover ik weet het enige wat ie kanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef pinquit het volgende:
een lekkende tiet vind ik niet zo erg om te zien, maar een tiet die dingen kan*raar*
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef martine1984 het volgende:
Faja![]()
Ik heb een kleine drukte maker in mn buik, gekietel en geplop
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom moet ik nu opeens aan de fembots van Austin Powers denken?
het is voornamelijk voor jezelf heel vervelend, hier dus precies het zelfde.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Tan het volgende:
Nou we het toch over onsmakelijke dingen hebben, ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap wat groengelige afscheiding, maar ik ben getest op alle schimmels, bacteriën en SOA's die er zo'n beetje bestaan en er kwam niks uit. Het was iets hormonaals zij de HA. Nou ja, het zal wel.
Dat heb ik dus ook, de ene keer niks, en de andere keer best een flinke sliert, maar het geurt en jeukt niet, dus ik geloof de huisarts maar, dat het onschuldig is. Ik herinner het me alleen niet van de andere keren. Dan had ik wel meer afscheiding, maar was het 'gewoon' wit.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
het is voornamelijk voor jezelf heel vervelend, hier dus precies het zelfde.
en de ene keer is het ook echt veel, en de andere keer amper iets.
even leek het erop dat het laten staan van melkprodukten hielp, maar na verloop van tijd kwam het toch weer terug.
maar als ik nu terug denk aan 2004, toen had ik dat naar het einde van zwangerschap toe ook best wel wat last van.
hier geurt het alleen rond de tijd dat ik normaal een eisprong zou moeten hebben. en daarna is het weer weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, de ene keer niks, en de andere keer best een flinke sliert, maar het geurt en jeukt niet, dus ik geloof de huisarts maar, dat het onschuldig is. Ik herinner het me alleen niet van de andere keren. Dan had ik wel meer afscheiding, maar was het 'gewoon' wit.
Oh ergquote:Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef innepin het volgende:
Kraamintake gehad, hele lieve vrouw, was allemaal prima. Hele huis opgeruimd natuurlijk, inclusief slaapkamer... komen we boven, heeft er een kat op bed gekotst!Terwijl die beesten er niet eens mogen komen
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
nounounou
hihi das wel erg drastisch gelijk he...
Oh wat erg. Zo zenuwslopend voor je.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens mij zit ik me zelf gewoon knettergek te maken. Ik voel me niet misselijk meer, tot eergisteren nog wel. Mijn borsten doen nog wel pijn en ik heb ook geen bloed meer verloren sinds gisterenavond. Ik wil misselijk zijn, ik wil 100% zeker weten dat het goed zit. Eigenlijk wil ik gewoon met mijn kop onder de dekens verdwijnen tot ik een week of 12 ben en zekerheid heb.
jamaar zulke dingen kunnen de mijne nog niet hoor, das advanced technology manquote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hoezo? Die hadden ook tieten die dingen kunnen
Klopt en dankje, maar op mijn blog heb ik nog niks gemeld dat het toch zover is nu, dat komt nog welquote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef poemojn het volgende:Tan! je bent echt zwanger, wat fijn!
Ik zag al eens op je blog dat je erover dacht, en nu is het dus zover.. Gefeliciteerd!
Meten ze dat niet meteen na dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hoge hb kan namelijk ook komen door de hoge bloeddruk, dan zou mijn bloed indikken namelijk
uh weet niet hoe je dat bedoelt.quote:
Ah, dat stuk heb ik dus niet meegekregenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
uh weet niet hoe je dat bedoelt.
maar ik heb dus al een week of 10 een te hoge bloeddruk.. en mijn hb ineens op peil was dus "verdacht" in mijn geval voor de vk
Nou hou je nog bloed over met al dat geprik?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ow spannend bij Mikoxx... of jij maakt het in elk geval spannend Karin
Hoe gaat het met jouzelf Karin?
Ik meld me trouwens
Vanmorgen bij de vk geweest, mijn hb is eindelijk op peil, maar zo op peil, dat ze toch overleg hebben gehad met de ass.gyn., die me uiteraard graag wil zien.
Hoge hb kan namelijk ook komen door de hoge bloeddruk, dan zou mijn bloed indikken namelijk
Dus ik ben net in het zkh geweest om bloed te laten prikken en urine in te leveren. En vertrek zo weer naar het zkh voor de uitslagen en afspraak met die ass.gyn
Hopelijk alles gewoon weer goed en zou het wel fijn vinden als ze ook een ctg maken voor de zekerheid.
Dus ik meld me later weer met meer nieuws
yep nog steeds onderdruk 95quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef Tan het volgende:
[..]
Ah, dat stuk heb ik dus niet meegekregen
Maar dan neem ik dus aan dat je bloeddruk nog steeds te hoog is?
Oh wat vervelend zeg. Heb je er verder klachten van? Hoofdpijn of zo?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
yep nog steeds onderdruk 95
en Karin, jammer dat ze zo hard ging met de echo dan... maar wel leuk dat jullie voor een pretecho gaan
3 juni kan ik pas terecht en dan maken hun nog geen eens een echo. Ik krijg dan een verwijsbrief voor een echo.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Faja, dat is zenuwslopend. Hoe lang moet je nog wachten op een volgend vkbezoekje of echo?
pff dat lijkt me echt niet grappig at allquote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
3 juni kan ik pas terecht en dan maken hun nog geen eens een echo. Ik krijg dan een verwijsbrief voor een echo.
Dat heb ik wel gehad, bakken met groentes gingen erin!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb zo'n zin in een kroket![]()
Waarom krijg ik van zwanger zijn geen onbedwingbare zin in groene salades ofzo
jeetje dat duurt nog lang, hopelijk ben je snel weer misselijk en gaan je borsten gespannen aan voelen, normaal gesproken zou ik dat niemand toewensen, maar voor jou gemoedstoestand zal het wel helpen hoop ikquote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
3 juni kan ik pas terecht en dan maken hun nog geen eens een echo. Ik krijg dan een verwijsbrief voor een echo.
En nu? Nog gekke voorkeuren?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gehad, bakken met groentes gingen erin!en fruit enzo.
Maarja, gehad. Ging wel weer over
`quote:Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Net het hartje van onze koter in wording weer gehoord. Zo tof.
noem nou die roze dingen met een T niet!!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En nu? Nog gekke voorkeuren?
Met fruit heb ik het wel. En van die verse vruchtensappen. De AH heeft een goede klant aan me! Maar verder... ik heb vooral zin in Tompoucen, BOssche bollen, ijsjes en kroketten. Moet me dus constant inhouden... En somsss gewoon even aan toegeven natuurlijk
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En nu? Nog gekke voorkeuren?
Met fruit heb ik het wel. En van die verse vruchtensappen. De AH heeft een goede klant aan me! Maar verder... ik heb vooral zin in Tompoucen, BOssche bollen, ijsjes en kroketten. Moet me dus constant inhouden... En somsss gewoon even aan toegeven natuurlijk
Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom poucequote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
noem nou die roze dingen met een T niet!!![]()
* XXXKarinXXX vreest dat ze straks eindelijk gaat toegeven in de supermarkt.... maar het zou de eerste tompouce zijn in heel mijn zwangerschap....dan mag het he? ja he?
Duchess in de wolken, lekker meid! Lekker zo doorgaan!
Trouwens, ik heb steeds steken in mijn linkerborst, hoort dat zo? Ik gok dat het erbij hoort, maar vind het vreemd dat het maar een kant zit!
Ja over een dag of 92 denk ikquote:Op maandag 18 mei 2009 15:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet![]()
geen gekke voorkeuren ofzo. Wel dingen die ik normaal gesproken erg lekker vond en die ik nu nauwelijks meer hoef. Mn rijst intake is gedaald van 6 keer per week naar eens per maand ofzoen afhaal-chinees hoef ik helemaal niet meer.
Achja, gaat vast vanzelf wel weer over
Dat is balen... kun je niet een soort van heel erg bezorgd doen aan de telefoon? Dat je dan misschien eerder mag? (ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf niet zo gauw zou doen, maar goed, als je echt bezorgd bent...)quote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |