De mazzelaarquote:Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk niet
Dat weet ie wel.... Hij is het er alleen niet helemaal mee eens, maar snapt ook dat ik sowieso niet nog een keer het traject inwil. Deze Sjakie is er namelijk ook al allesbehalve makkelijk gekomen.quote:
nou dat was ik mooi ook nie van plan neequote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik las gister het baby-boek dat ik van m'n moeder kreeg...."Sommige mensen hebben 2 weken na de geboorte al weer seks. Meeste stellen moeten echter rekenen op een pauze die 6 maanden tot een jaar kan aanhouden." En bedankt voor de waarschuwing, mooi niet dus![]()
En Laura, gooi het excuus van een broertje of zusje voor je beeb erin, dan moettie wel
Dan heb je geluk...Mijne begon laatst over dattie het toch echt wel saai vond om alleen maar "anfass-sex" te hebben. Ja, fijn voor je, maar jij piept steeds na 5 minuten dat je het niet meer kan door die babyquote:Op zondag 17 mei 2009 17:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
De mazzelaarHaha, nee hoor, buiten het werkelijke 'laatste honken' is er natuurlijk nog veel meer te doen op sexgebied. Dus droog sta ik niet
Whaha, waar woon je?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:20 schreef Linda2205 het volgende:
Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen! Kunnen wij lekker dikke-buiken-baby-kletsen en dan kunnen ze die sexuele frustraties op elkaar loslaten
Och, gelukkig woon ik in Noordnederlandquote:
Dan PM je maar als je wegrijdt, ik ben thuisquote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef McLaura het volgende:
[..]
Och, gelukkig woon ik in Noordnederland
Ik weet niet of dat zo'n strak plan is, ik heb geen winterbandenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dan PM je maar als je wegrijdt, ik ben thuis
En Faja, ik duim voor je!
Haha, ja, dan krijg ik misschien ook weer eens een beurt Neeee Laura, dat is de man van iemand anders, dat magnie!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef innepin het volgende:
FajaHoop dat het vals alarm is inderdaad...
Linda en McLaura, ik vind jullie echt heel grappigZal ik mijn vent ook naar jullie toesturen, zodat die enthousiast dingen kan roepen over hoe prachtig "ultiem vrouwelijk" zwangere vrouwen zijn enzo?
Hopelijk is het niet nodig, maar wel fijn dat jullie er allebei helemaal achterstaan!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
De schrik zit er idd goed in. Heb net even huilend met mijn wederhelft aan de telefoon gehangen, die is weer werken, en we zijn het over 1 ding eens. Mocht het mis gaan dan hang ik nog de zelfde week aan de telefoon met de gyn om weer aan de hormonen te gaan. We zijn er allebei achter dat we toch wel heel graag nog een 3e willen.
Nou, tot morgenochtend dan! Vriendlief is thuis, ik heb een korte afspraak, maar dat duurt max een uurtje! Winterbanden trouwens nergens voor nodig. Zonnetje en strak blauw hierquote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n strak plan is, ik heb geen winterbanden
Hoppaaaaaaaa
snelste route over 633,3 km
in ongeveer 6 uur en 15 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |