Beter dan seks? Wat dan?quote:foto Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin, je moet wat hah, bij gebrek aan beter![]()
Ja ik voel eigenlijk alleen maar beneden geschop. Nooit boven mn navel, en 80% van de tijd zo in de buurt van mn schaambot ongeveer daar. Dat gevoel als ze beneden schopt dan schopt ze echt tegen mn baarmoedermond aanquote:Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, doet die van jou ook af en toe naar beneden schoppen? Ik krijg af en toe echt zo'n soort van golf daar beneden langskomen zeg maar...
Marlies, fijn dat je weer thuis bent. Jammer dat je Joep in het ziekenhuis moet laten! Weet je al iets over wanneer hij naar huis kan?
Innepin, je moet wat hah, bij gebrek aan beter![]()
Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk nietquote:
quote:foto Op zondag 17 mei 2009 16:31 schreef huuphuup het volgende:
Het voelt serieus alsof er ieder moment een voetje naar buiten kan komen
quote:foto Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk niet
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Gister zei die heel trots: Ik heb nog helemaal niet aan de baby gedacht!Ow, maar nu wel...zullen we gaan slapen?
Ik las gister het baby-boek dat ik van m'n moeder kreeg...."Sommige mensen hebben 2 weken na de geboorte al weer seks. Meeste stellen moeten echter rekenen op een pauze die 6 maanden tot een jaar kan aanhouden." En bedankt voor de waarschuwing, mooi niet dusquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef McLaura het volgende:
[..]
En ach, dat sexleven van ons komt ooit wel weer op peil denk ik. Alleen vast niet de komende 10 weken
No way, ik wil er zelf maar één!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:
En Laura, gooi het excuus van een broertje of zusje voor je beeb erin, dan moettie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop