abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69117084
Gelukkig zijn er Rennies, de druk is al iets van mijn maag en dat lucht op.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 17 mei 2009 @ 14:36:41 #52
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69117496
gelukkig maar Laura.

Thanks voor de adviezen en meningen over de cursus ladies
Ik heb besloten om het niet te doen en bij de VK te informeren naar een algemene info-avond. Het gaat me vooral om de informatie en ik heb heel sterk het idee dat die ook best in 1 avond kan, de gezelligheid eromheen heb ik gewoonweg even geen tijd voor nu BE via mn verzekering wordt alleen een klein gedeelte vergoedt en dan wordt er ook nog gekeken naar het soort cursus wat je doet dus hm..

Hier ook dat trekkerige gevoel maar gelukkig geen pijn ofzo bij seks
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69117594
En is dat trekkerige gevoel dan een harde buik? Ik weet nooit zo goed of ik dat nou heb of niet...

En Huup, als er iets is wat echt superbelangrijk is, kan je VK je dat ook altijd nog tijdens de bevalling vertellen (of de gyn of wie dan ook). Zo moeilijk kan het toch ook niet zijn? En hulp krijg je altijd, het is niet dat ze je aan je lot overlaten als je geen pufclub gedaan hebt. Als jij er geen tijd voor hebt, gewoon lekker niet doen!

Enne, Tessie had de pufjes al gemeld toch? Ik heb ze hier net ook even zitten doen
Lotte!
Noah!
pi_69117750
Ik voel beebje!!! Sinds gisteravond! Toen wist ik het nog niet zeker, ik dacht dat het m'n darmen waren. Steeds soort van plofjes op ongeveer dezelfde plek net boven m'n schaambeen. hihi wat grappig
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69117757
@ Huup : wij hebben de 19de een info-avond hier in het MCL. En als die zwangerschapscursus echt geen bal aan is, ga ik gewoon niet meer (ik betaal maar 30 euro).
@ de rest : wat een mazzelaars, gewoon nog sexen. Als ik een keer wel wil, wil mijn man niet, en zo komt het dat we het sinds november al 4 keer gedaan hebben......
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_69117837
Pfoeh Icantrix, nu al last van flauwvallen, misschien reageer je gewoon heel sterk op de hormonen en is je bloeddruk daardoor lager? Jammer dat je niet nu al de verloskundige kunt spreken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69117894
Wat leuk Twinkly, gefeli! Lief gevoel hah?
Lotte!
Noah!
pi_69117984
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef McLaura het volgende:
@ de rest : wat een mazzelaars, gewoon nog sexen. Als ik een keer wel wil, wil mijn man niet, en zo komt het dat we het sinds november al 4 keer gedaan hebben......
Hehe, de mijne heeft ernstig geklaagd tijdens mijn eerste 12 weken (die voor mij te vergelijken waren met een winterslaap) en nu durftie niet meer omdattie bang is de baby pijn te doen. Miss moet je een weekje weg? Ik was vorige week in NL en hij bleef hier, en sindsdien vragen ze op zn werk waaromie er zo moe uit ziet Voor die tijd kreegie meeeer dan genoeg slaap...en ik ook trouwens

En zeg maar tegen je vent: zin moet je maken
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 14:53:08 #59
256130 Brooklynn
Brooooooklyn
pi_69118062
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Zelfs als dat hier het geval zou zijn zou ik het nog niet zeggen...vriendlief denkt sowieso teveel aan de baby ivm pijn doen enzo Maar wel leuk voor stinkie, BE, verplichte seks omdat de baby dan beter te voelen is
Dat doe ik ook
Papa van ??
Mike Hartje Elynn
pi_69118221
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Hehe, de mijne heeft ernstig geklaagd tijdens mijn eerste 12 weken (die voor mij te vergelijken waren met een winterslaap) en nu durftie niet meer omdattie bang is de baby pijn te doen. Miss moet je een weekje weg? Ik was vorige week in NL en hij bleef hier, en sindsdien vragen ze op zn werk waaromie er zo moe uit ziet Voor die tijd kreegie meeeer dan genoeg slaap...en ik ook trouwens

En zeg maar tegen je vent: zin moet je maken
Nou, hij vindt het een raar idee zijn piemel ergens in te steken waar zijn zoon zit. Begrijpelijk, maar ik vind het niet logisch.....
pi_69118407
Twinkly, gefeliciteerd!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:05:06 #62
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69118517
Ondertussen heb ik maar even een tukje gedaan en heb het even gegoogled en ik zie overal staan dat dit niet ongebruikelijk is. Ik ga dus toch maar morgen bellen denk ik, en het toeval wil dat we vanavond bij een vriendin hebben afgesproken die huisarts is. Misschien wil zij dus wel even kijken

Twinkly, superleuk dat je de baby kunt voelen! Dat lijkt me echt zoiets bijzonders, geniet er maar fijn van En is het echt vroeg voor de flauwvalleritus? Ik las ergens iets over een toename in bloedvolume en dat je daar flauw van kunt vallen, dus misschien is dat het. Mijn huisartshad overigens meteen al gezegd dat ik gevoelig ben voor deze hormonen (ik was al misselijk in week 3) dus wat jij zegt klinkt ook wel plausibel
3!
pi_69118563
Jamaar...Laura...ik heb eiks geen argument, hij heeft ergens wel een beetje gelijk Ik zeg ook altijd tegen vriendlief dat het maar goed is dattie geen zin meer heeft op het moment dat de baby door zn hoofd schiet...beter dan alsie daardoor alleen maar meer zin krijgt

En Brooklynn, niks ten nadele van uw voortplantingsorganen, maar je kan er echt niet bij
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:07:41 #64
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69118618
Incantrix, ik ben wel een paar keer flauw gevallen tussen 12 en 15 weken en dit was niet echt verontrustend volgens mijn vk (vandaar mijn ietwat makkelijkere reactie dan die van anderen geloof ik )

Twinkly Lief he? <3 Ik voel mijn pupke eigenlijk de hele dag door en weet precies hoe hij ligt. Nu vind ik em nog liever!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69118688
Oeh, Rocka, leg eens uit hoe je dat voelt? Ik voel wel steeds schopjes enzo, de hele dag, maar echt weten hoe die ligt snap ik nog niet echt...

Ik heb trouwens een Pip-muziekdoosje gekocht en als ik die 's avonds aan doe en op mn buik leg wordt er ook altijd hevig tegenaan geschopt en geduwt
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:10:38 #66
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69118718
Rocka, dat is ook precies waarom ik een beetje weerzin heb tegen het bellen van dat noodnummer.. Wel fijn (voor mij nu even) dat jij er ook ervaring mee hebt, dan lift ik nu gewoon even mee op het advies van jouw VK Dank je wel!
3!
pi_69118760
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:09 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb trouwens een Pip-muziekdoosje gekocht en als ik die 's avonds aan doe en op mn buik leg wordt er ook altijd hevig tegenaan geschopt en geduwt
Misschien vindt ie het wel een rete-irritant geluid.
pi_69118814
Dat zei ik ook al ja
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:13:36 #69
256130 Brooklynn
Brooooooklyn
pi_69118826
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef Linda2205 het volgende:
Jamaar...Laura...ik heb eiks geen argument, hij heeft ergens wel een beetje gelijk Ik zeg ook altijd tegen vriendlief dat het maar goed is dattie geen zin meer heeft op het moment dat de baby door zn hoofd schiet...beter dan alsie daardoor alleen maar meer zin krijgt

En Brooklynn, niks ten nadele van uw voortplantingsorganen, maar je kan er echt niet bij
Nee, weet ik Het is ook niet persé dat, maar dat je bv in je enthousiasme met je knie tegen de buik komt. Ik wil gewoon voorzichtig zijn
Maar ik maak het wel goed met dr
Papa van ??
Mike Hartje Elynn
pi_69118855
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef Linda2205 het volgende:

Haha, dat is wel een goeie
pi_69118864
Ik wil geen seks met jou...knieen in buiken... Hoe krijg je dat voor elkaar? hehe! Enne, voorzichtig zijn kan natuurlijk nooit kwaad!
Lotte!
Noah!
pi_69118902
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef McLaura het volgende:

[..]

Haha, dat is wel een goeie
Gister zei die heel trots: Ik heb nog helemaal niet aan de baby gedacht! Ow, maar nu wel...zullen we gaan slapen?
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:17:43 #73
256130 Brooklynn
Brooooooklyn
pi_69118951
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil geen seks met jou...knieen in buiken... Hoe krijg je dat voor elkaar? hehe! Enne, voorzichtig zijn kan natuurlijk nooit kwaad!

Bij het van positie wisselen e.d.
Papa van ??
Mike Hartje Elynn
  zondag 17 mei 2009 @ 15:22:56 #74
190853 RockabeIIa
pi_69119121
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:09 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh, Rocka, leg eens uit hoe je dat voelt? Ik voel wel steeds schopjes enzo, de hele dag, maar echt weten hoe die ligt snap ik nog niet echt...

Meestal voel ik in de rechterkant van mijn buik iets onder navelhoogte een hard koppie (vooral als ik ga zitten) en dan voel ik de voetjes links of linksonder trappelen. Soms schuurt ie echt met zijn billen en rug tegen de voorkant van mijn baarmoeder en dan wordt mijn buik daar ook harder

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het nu ook beter herken omdat Brent precies zo lag en volgens de vk is je baarmoeder na een eerst voldragen zwangerschap daarnaast ook veel gevoeliger.
pi_69119393
Ah ok. Ik heb wel af en toe dat ik links en rechts tegelijk iets voel, dus dattie dan op zn zij ligt. Of links iets voor en 1sec later rechts ook, alsoffie zich afgezet heeft. Maar wat jij zegt klinkt echt wel heel lief
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 15:34:06 #76
190853 RockabeIIa
pi_69119456
Volgens mij liggen veel kindjes over dwars tot ruim na 25 weken gewoon omdat die ruimte er is en dan draaien ze veelal later met de billen omhoog zodat die net onder je ribben zit
pi_69119566
ja, ik maakte me ook geen zorgen hoor Lekker laten liggen zo, ik lig ook het liefste op m'n zij
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 16:05:02 #78
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69120436
Hier ook een dwarsligger

Of dwars of in stuit
Vind het niet erg maar dat gevoel alsof er ieder moment een voetje mn doos uit kan komen is een beetje raar en niet echt prettig.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 mei 2009 @ 16:24:26 #79
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69120959
Ach, ik heb ook een stuitbevalling achter de rug, kippetje Als zijn kontje eerst komt.

HIer ben ik weer. Niet zwanger. Wel vandaag alleen naar huis gestuurd. Ik was gisteren ontroosbaar en voelde me zo ellendig om mijn kleine heerlijke kind achter te laten en vandaag toen ik ging (tuurlijk buiten wel even gejankt) had ik er toch vrede mee. Even naar huis, mezelf even zijn, want in dat ziekenhuis word je zo geleefd!

Mijn man ging gisteren zelf om 18.30 ons kind verschonen (18.30 is een voedingstijd,... dus eerst verschonen). Komt de verpleegster binnen: "Zo! Was ie al wakker? beginnen jullie voortaan zelf?"
GRRRRR het is gvd MIJN kind. Echt, ze bedoelen het heel lief, maar soms kon ik ze wel wat doen. Of een ontzettend huilend kind tegen je tiet aandrukken en dan zonder het te vragen je tiet vast pakken! Ik zo: "Eeeuuhm mevrouw? kunt u huilend eten? Nee, nou mijn baby ook niet hoor".
Mijn hele bevallingsverhaal zal ik snel een keer posten. Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor het hart onder de riem wat jullie aan mijn man hebben gegeven. DIe heeft het ook te stellen gehad met mijn kraamtranen en al het gedoe hoor. Hij is zo'n een grote steun voor mij, niet normaal meer. Ik ben helemaal verliefd op mijn 2 kerels
Voor iedereen hier, ik blijf zo af en toe wel mee lezen hoor, want ik wil weten hoe het AE, Huup, Innepin, BE, miss_sly, duchess en iedereen die vergeet vergaat!
Niet mieten! Door gieten!
pi_69121052
Al die seksverhalen
Hier niks te klagen

Hè bah seilram, dat klinkt ook niet leuk, natuurlijk is het jouw kind en mag je 't lekker zelf bepalen!

edit: oh en welkom thuis natuurlijk! [/warhoofd]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69121058
Huup, doet die van jou ook af en toe naar beneden schoppen? Ik krijg af en toe echt zo'n soort van golf daar beneden langskomen zeg maar...

Marlies, fijn dat je weer thuis bent. Jammer dat je Joep in het ziekenhuis moet laten! Weet je al iets over wanneer hij naar huis kan?

Innepin, je moet wat hah, bij gebrek aan beter
Lotte!
Noah!
pi_69121113
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Linda2205 het volgende:
Beter dan seks? Wat dan?
  zondag 17 mei 2009 @ 16:29:46 #83
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69121126
Seilram! welkom thuis!

wat een typische gang van zaken in het ziekenhuis... het zal inderdaad vast met de beste bedoelingen zijn maar het komt wel raar over haha. Hebben jullie enig zicht op hoelang Joep nog in het ziekenhuis moet blijven? Met jou verder ook alles okay nu? Lichamelijk ook zeg maar?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 mei 2009 @ 16:31:38 #84
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69121165
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, doet die van jou ook af en toe naar beneden schoppen? Ik krijg af en toe echt zo'n soort van golf daar beneden langskomen zeg maar...

Marlies, fijn dat je weer thuis bent. Jammer dat je Joep in het ziekenhuis moet laten! Weet je al iets over wanneer hij naar huis kan?

Ja ik voel eigenlijk alleen maar beneden geschop. Nooit boven mn navel, en 80% van de tijd zo in de buurt van mn schaambot ongeveer daar. Dat gevoel als ze beneden schopt dan schopt ze echt tegen mn baarmoedermond aan en dat voel je haha. Het voelt serieus alsof er ieder moment een voetje naar buiten kan komen de eerste keer schrok ik me dood
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 16:32:01 #85
5428 crew  miss_sly
pi_69121178
seilram, fijn dat je weer thuis bent
Hoe is het met je, lichamelijk? Kan me voorstellen dat je Joep niet achter wil laten, ook al weet je dat het beter is. Enig idee wanneer hij naar huis mag?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69121253
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:29 schreef innepin het volgende:

[..]

Beter dan seks? Wat dan?
Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk niet
Lotte!
Noah!
pi_69121277
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:31 schreef huuphuup het volgende:
Het voelt serieus alsof er ieder moment een voetje naar buiten kan komen
*mental image*
Ik voelde mijn kind ook altijd onderin, tot twee à drie weken geleden. Sindsdien is het all over the place en ook in ribben enzo
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk niet

ik zie mijn vriend echt héél weinig hoor, mag ik er van genieten als we een keer op dezelfde tijden wakker zijn
  zondag 17 mei 2009 @ 16:36:22 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69121293
Seilram, wat een gedoe zo... ik weet niet hoe assertief je bent, maar ik zou er toch voorzichtig wat van zeggen. Ik ben ook altijd tegen ziekenhuisregels ingegaan, zonder vervelend te worden, dat wel. Maar ik mocht bijv. niet eens 's nachts voeden, maar ik wilde dat gewoon PUNT! En ik kreeg mijn zin ook En ze bleven heel lief en begripvol.
Ik hoop voor je dat Joep snel weer naar huis mag. Gaat het wel goed met hem?
  zondag 17 mei 2009 @ 16:38:30 #89
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69121359
Dank Zeker fijn dat ik weer thuis ben. Lichamelijk is alles prima. Ik voel me zelfs beter dan dat zij daar voorspelt hebben (heb al huishoudelijke ondersteuning geregeld want ik zou zeker 6 weken echt niets kunnen, maar ik heb al een wasje aangezet, gedouchet en ik voel me goed, wel nog wat moe, maar goed, dat is logisch

Joep moet 7 voedingen per dag zelfstandig kunnen eten. Sinds de nacht van 14-5 heeft hij voor het eerst aan mijn borst gedronken (toen nog 5 cc). Nu drinkt hij om de voeding bij mij, ongeveer 20 cc en ze laten hem een voeding doorslapen (dan via sonde) om op kracht te komen. Nu ik thuis ben ga ik 4 voedingen per dag doen. Dus van 09.30 en 12.30 en dan naar huis, dus 14.00 thuis en om 18.00 weer weg en dan de voeding van 18.30 en 21.30 en dan om 23.00 weer thuis. Tussendoor kolf ik thuis. Zodra ze denken of merken dat hij meer wil, ze noemen dat "zoeken" dan moet ik weer een keer 24 uur komen en dan gaan ze kijken hoeveel hij zelf in die 24 uur drinkt. Als dat voldoende is, dan mag zijn sonde eruit en mag hij naar huis.
Zelf denk ik dat het iets met mijn placenta is, die was niet goed en voor 36,5 weken is hij gewoon klein vind ik. Hij zou nu in mijn buik 38,1 week zijn en hij slaapt echt nog veel. Hij is ook snel moe na het eten, dan moet ie na 1 borst even rust en kan dan pas door met borst 2. Gemiddeld ben ik met 2 borsten 1 uur bezig en hij zuigt dan in totaal 25 tot 30 minuten. Maar er zit sinds gisteren ineens zo'n stijgende lijn in! dat ik vreselijke baalde dat ik weg moest. Ik hoop zo dat hij volgend weekend thuis is.
Lieve dames, ik ga even eten en wat chillen en dan weer naar het ziekenhuis (achter op de fiets bij manlief, zegt iets over mijn toestand he ).
Niet mieten! Door gieten!
pi_69122174
Ik heb net de verloskundige gebeld en wordt straks terug gebeld. Ik had net helder bloed in mijn broek. Niet veel maar toch genoeg om me de stuipen op het lijf te jagen.
pi_69122470
oeh, faja, vervelend! Laat je even weten wat ze zei?
Lotte!
Noah!
pi_69122598
ja zodra ik wat weet laat ik het hier wel weten maar ergens in mijn achterhoofd is al een stemmetje me aan het vertellen dat ik moet rekenen op het ergste.
pi_69122708
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Gister zei die heel trots: Ik heb nog helemaal niet aan de baby gedacht! Ow, maar nu wel...zullen we gaan slapen?

En ach, dat sexleven van ons komt ooit wel weer op peil denk ik. Alleen vast niet de komende 10 weken
pi_69122819
Sjakie hier ligt bijna altijd met zijn hoofd naar beneden. Inderdaad niet meer overdwars of andersom, wat wel lekker rustig is voor mijn blaas.
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 17:27:54 #95
5428 crew  miss_sly
pi_69123020
Faja, wat naar. Ik hoop zo voor je dat het niets ergs is!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69123683
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef McLaura het volgende:

[..]

En ach, dat sexleven van ons komt ooit wel weer op peil denk ik. Alleen vast niet de komende 10 weken
Ik las gister het baby-boek dat ik van m'n moeder kreeg...."Sommige mensen hebben 2 weken na de geboorte al weer seks. Meeste stellen moeten echter rekenen op een pauze die 6 maanden tot een jaar kan aanhouden." En bedankt voor de waarschuwing, mooi niet dus

En Laura, gooi het excuus van een broertje of zusje voor je beeb erin, dan moettie wel
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 17:54:36 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69123835
hey bah Faja, ik hoop voor je dat het meevalt.... kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent...

@Marlies, fijn dat je zelf weer naar huis mag, maar lijkt me ook erg moeilijk om je mannetje daar achter te moeten laten... hoop echt voor jullie dat je hem snel mee kan nemen naar huis en dan lekker je eigen draai kan vinden en het op je eigen manier kan doen en regelen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69123898
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:

En Laura, gooi het excuus van een broertje of zusje voor je beeb erin, dan moettie wel
No way, ik wil er zelf maar één!
pi_69123915
En iedereen die een knuffel nodig heeft, bij deze!
pi_69123982
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:56 schreef McLaura het volgende:

[..]

No way, ik wil er zelf maar één!
Dat hoeftie nog niet te weten
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: