Hehe, de mijne heeft ernstig geklaagd tijdens mijn eerste 12 weken (die voor mij te vergelijken waren met een winterslaap) en nu durftie niet meer omdattie bang is de baby pijn te doen. Miss moet je een weekje weg? Ik was vorige week in NL en hij bleef hier, en sindsdien vragen ze op zn werk waaromie er zo moe uit zietquote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef McLaura het volgende:
@ de rest : wat een mazzelaars, gewoon nog sexen. Als ik een keer wel wil, wil mijn man niet, en zo komt het dat we het sinds november al 4 keer gedaan hebben......
Dat doe ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zelfs als dat hier het geval zou zijn zou ik het nog niet zeggen...vriendlief denkt sowieso teveel aan de baby ivm pijn doen enzoMaar wel leuk voor stinkie, BE, verplichte seks omdat de baby dan beter te voelen is
Nou, hij vindt het een raar idee zijn piemel ergens in te steken waar zijn zoon zit. Begrijpelijk, maar ik vind het niet logisch.....quote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hehe, de mijne heeft ernstig geklaagd tijdens mijn eerste 12 weken (die voor mij te vergelijken waren met een winterslaap) en nu durftie niet meer omdattie bang is de baby pijn te doen. Miss moet je een weekje weg? Ik was vorige week in NL en hij bleef hier, en sindsdien vragen ze op zn werk waaromie er zo moe uit zietVoor die tijd kreegie meeeer dan genoeg slaap...en ik ook trouwens
![]()
En zeg maar tegen je vent: zin moet je maken
Misschien vindt ie het wel een rete-irritant geluid.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:09 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb trouwens een Pip-muziekdoosje gekocht en als ik die 's avonds aan doe en op mn buik leg wordt er ook altijd hevig tegenaan geschopt en geduwt
Nee, weet ikquote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef Linda2205 het volgende:
Jamaar...Laura...ik heb eiks geen argument, hij heeft ergens wel een beetje gelijkIk zeg ook altijd tegen vriendlief dat het maar goed is dattie geen zin meer heeft op het moment dat de baby door zn hoofd schiet...beter dan alsie daardoor alleen maar meer zin krijgt
![]()
En Brooklynn, niks ten nadele van uw voortplantingsorganen, maar je kan er echt niet bij
Haha, dat is wel een goeiequote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef Linda2205 het volgende:
Jamaar...Laura...ik heb eiks geen argument, hij heeft ergens wel een beetje gelijkIk zeg ook altijd tegen vriendlief dat het maar goed is dattie geen zin meer heeft op het moment dat de baby door zn hoofd schiet...beter dan alsie daardoor alleen maar meer zin krijgt
![]()
Gister zei die heel trots: Ik heb nog helemaal niet aan de baby gedacht!quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil geen seks met jou...knieen in buiken...Hoe krijg je dat voor elkaar? hehe! Enne, voorzichtig zijn kan natuurlijk nooit kwaad!
Meestal voel ik in de rechterkant van mijn buik iets onder navelhoogte een hard koppie (vooral als ik ga zitten) en dan voel ik de voetjes links of linksonder trappelen. Soms schuurt ie echt met zijn billen en rug tegen de voorkant van mijn baarmoeder en dan wordt mijn buik daar ook harderquote:Op zondag 17 mei 2009 15:09 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh, Rocka, leg eens uit hoe je dat voelt? Ik voel wel steeds schopjes enzo, de hele dag, maar echt weten hoe die ligt snap ik nog niet echt...
Ik heb trouwens een Pip-muziekdoosje gekocht en als ik die 's avonds aan doe en op mn buik leg wordt er ook altijd hevig tegenaan geschopt en geduwt
Beter dan seks? Wat dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin, je moet wat hah, bij gebrek aan beter![]()
Ja ik voel eigenlijk alleen maar beneden geschop. Nooit boven mn navel, en 80% van de tijd zo in de buurt van mn schaambot ongeveer daar. Dat gevoel als ze beneden schopt dan schopt ze echt tegen mn baarmoedermond aanquote:Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, doet die van jou ook af en toe naar beneden schoppen? Ik krijg af en toe echt zo'n soort van golf daar beneden langskomen zeg maar...
Marlies, fijn dat je weer thuis bent. Jammer dat je Joep in het ziekenhuis moet laten! Weet je al iets over wanneer hij naar huis kan?
Innepin, je moet wat hah, bij gebrek aan beter![]()
Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk nietquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:31 schreef huuphuup het volgende:
Het voelt serieus alsof er ieder moment een voetje naar buiten kan komen
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Neenee, praten erover is beter dan helemaal niks krijgen. Maar dat ken jij natuurlijk niet
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Gister zei die heel trots: Ik heb nog helemaal niet aan de baby gedacht!Ow, maar nu wel...zullen we gaan slapen?
Ik las gister het baby-boek dat ik van m'n moeder kreeg...."Sommige mensen hebben 2 weken na de geboorte al weer seks. Meeste stellen moeten echter rekenen op een pauze die 6 maanden tot een jaar kan aanhouden." En bedankt voor de waarschuwing, mooi niet dusquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef McLaura het volgende:
[..]
En ach, dat sexleven van ons komt ooit wel weer op peil denk ik. Alleen vast niet de komende 10 weken
No way, ik wil er zelf maar één!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:
En Laura, gooi het excuus van een broertje of zusje voor je beeb erin, dan moettie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |