abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2009 @ 13:12:12 #26
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69114956
Tan, fijn als het hoge woord eruit is he? Hoef je tenminste geen smoezen meer te bedenken enzo. Ook leuk dat ze zo blij waren hoor

Mjah, ik twijfelde eigenlijk, ben dan altijd bang dat ik dan toch niet zo'n spoedgeval blijk te zijn en ze me als zeurpiet bestempelen. Maar ik denk dat ik jullie advies toch maar ga opvolgen en ga bellen (het is een pieper, dat geeft ook al zo'n drempel), want met de huisartsenpost heb ik eigenlijk niet zulke beste ervaringen.. Thnx voor jullie zorgen in elk geval
3!
pi_69114982
Ik sluit mij aan bij de rest en roep: Jeetje Incantrix doe je voorzichtig en heb je al gebeld?!

Tan, wat fijn dat je het niet meer geheim hoeft te houden voor je kinderen Nou kan je gewoon lekker uitbuiken

Huup, doe gewoon waar je je goed bij voelt joh Als jij geen pufclub wil, doe je geen pufclub. Simpel zat. Je hebt Fok!, als je wil weten hoe je moet puffen, vraag je het hier gewoon
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 17 mei 2009 @ 13:15:39 #28
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69115066
gewoon bellen hoor Icantrix...
Ik hoop dat ze je een beetje kunne helpen, want dat flauwvallen iedere keer lijkt me erg vervelend...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 17 mei 2009 @ 13:16:15 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69115090
Nou, over dat 'je hebt FOK' gesproken... Ik heb heel wat keren op mijn tong moeten bijten omdat ik vanaf hier al zo vreselijk veel wist en weet over allerlei scenario's die langs kwamen enzo. Maar ik wilde ook niet constant betweterig zijn. Heb me dus braaf gedragen.
pi_69115099
Ja heel simpel Huup, klein beetje inademen, en dan uit puffen kort kort langgggg En als je persweeen tegen moet houden puf je op 5 keer op de lettergrepen van altijd is kortjakje ziek (of ik ben sterker dan de wee, of deze wee komt niet meer terug) Heel simpel
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69115155
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, over dat 'je hebt FOK' gesproken... Ik heb heel wat keren op mijn tong moeten bijten omdat ik vanaf hier al zo vreselijk veel wist en weet over allerlei scenario's die langs kwamen enzo. Maar ik wilde ook niet constant betweterig zijn. Heb me dus braaf gedragen.
BE toch, ik zie het helemaal voor me. "Jamaar juuhuuf, op Fok! zeggen ze..."
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 17 mei 2009 @ 13:18:52 #32
11753 Roonaan
Strictly
pi_69115159
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
(Althans, als het door je verzekering vergoed wordt, anders is het wel zonde van je geld natuurlijk. )
Bij ons was het 'maar' 50 euro voor tien lessen, kom je ook wel overheen als je een keertje mist, als je kijkt hoeveel je voor de rest al uitgeeft.
  zondag 17 mei 2009 @ 13:19:03 #33
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69115164
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Incantrix gewoon even dat 06-nummer bellen!

Tan fijn dat de kinderen het weten en zo blij waren!

Over die cursus: geven ze geen andere cursussen bij jou, huup? Wij hebben even gezocht, en kwamen toen bij deze uit. Vrienden hadden verteld dat zij ook iets van Samen Bevallen hadden gedaan en dat ze dat heel fijn hadden gevonden. Ook omdat vriendlief dan iets meer wist, en ze dus ook echt samen naar de bevalling toeleefden. En samen onthoud je dingen toch beter, misschien.
ja ze geven er hier eentje (wel een eind uit de richting nog maar goed) die me wel nuttig lijkt voor met zn twee. Als enige van alle cursussen. Die gaat elke les over iets anders en daar worden onderwerpen meegenomen als "De bevalling" (1 les dus.), borstvoeding, opvoeden, slapen van het kind, voedsel, veiligheid dat soort dingen. Dat lijkt mij persoonlijk veel nuttiger en handiger dan een pufclub. Ik geloof best dat het gezellig is enzo maar ik heb het idee dat het "nuttige" of informatieve gedeelte ook wel in 1 avond kan. (waarom hoeven de vaders anders maar 1 keer te komen? )
Maar goed, nadeel van die cursus die ik gezien heb is dat hij dus uit de buurt is (overkomelijk op zich) maar dat ie ook 120 euro per deelnemer kost (dus 240 voor met zn 2) en dat is me dan ook weer iets te veel

Yoga is niet echt mijn ding. Ik hou er gewoon niet van haha. En dingen als partnercursussen waar massages bij komen kijken enzo hoeven van mij helemaal niet. ik word uitermate aggressief van massages vind het helemaal niets, als enige in NL geloof ik...

Tan wat fijn dat het hoge woord eruit is en dat ze het zo leuk vinden
komen er eeneiige tweelingen aan jouw kant van de familie voor? Misschien groeit je buik wel tweeling hard zeg maar? Of misschien wel gewoon omdat je zwangerschap van Ayden toch nog wel relatief kort geleden is?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69115176
Tan, wat fijn dat je kids zo positief reageerden! Geruststelling zeker?

Icantrix, doe je voorzichtig? En idd, huisartsenpost kan je ook bellen als je de VK niet wil "lastig vallen"

Sssserpente 22 weken

Hier 22 weken en 3 dagen. Nog 3 daagjes en dan nog maar 100 te gaan! Woensdag weer controle bij de gyn en dan ook nog een keertje spieken voor het geslacht. We verwachten een meisje en tante die ook gyn is dacht het ook nav wat ik vertelde, maar ze vond het verstandig dat de arts niks gezegd had. Vrijdag jarig en neemt me van donderdag tot zaterdag mee naar de Ostsee, lekker saampjes in een hotelletje en aan het strand! Onze eerste "vakantie" samen

Nog even een vraagje...als we seks hebben, krijg ik na een tijdje een beetje een drukkend en trekkend gevoel op mn buik, mn buik lijkt dan ook wat steviger aan te voelen. Is dat normaal en is dat nou een harde buik?

Owja, pufclub edit: Hier wordt het vergoed voor de verzekering voor de mama, als papa meewilt moettie betalen. Ik wil ook niet denk ik. Het beeld dat ik er van heb (klopt waarschijnlijk voor geen meter) is beetje in een kringetje zitten en kletsen over zwangerschappen en kwaaltjes. "Ik heb zooooo'n striae! Ja, nou ik ook! Ow, en heb jij ook steeds..." Das dus echt helemaal niks voor mij, daar ga ik me alleen maar aan irriteren. En ik ken mezelf, ik moet alleen, omdat onregelmatig werkt en daar gewoon echt geen rekening mee kan houden en dan na 2x heb ik geen zin meer en die 2x heb ik me er al met lood in m'n schoenen naar toe gesleept. In Afrika krijgen ze ook kindjes en daar hebben ze ook geen pufclub.
En ik zat net heel lomp in mn bedje de pufjes van Tessie te doen, dus dat komt wel goed

[ Bericht 28% gewijzigd door Linda2205 op 17-05-2009 13:25:07 ]
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 13:21:29 #35
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69115240
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Bij ons was het 'maar' 50 euro voor tien lessen, kom je ook wel overheen als je een keertje mist, als je kijkt hoeveel je voor de rest al uitgeeft.
hier is de normale pufclub 90 euro. En persoonlijk zit ik niet enorm ruim in mn geld kutauto dat ik dan zeg van och ik ga gewoon es kijken. Vooral ook als ik kijk naar wat ik voor de rest al uitgeef en nog moet uitgeven voor ons kind...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 mei 2009 @ 13:25:19 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69115343
quote:
[b]Op zondag 17 mei 2009 12:47 schreef tessie het volgende:

En ik vind zo´n cursus samen ook een stuk fijner. Mijn geheugen is echt zo prut, ik denk dat als ik weeen heb, het sowieso dan allemaal niet meer weet. Dan is het wel handig dat mijn Lief het nog wel weet en het ff kan uitleggen/voordoen enzo

I
Ach, als het zo ver is dan herinner je je wel hoe je moet puffen hoor
En mocht dat niet zo fijn dan heb je binnen 2 weeen wel een manier gevonden die prettig is voor je om ze op te vangen
Ik had iets geleerd in de trant van 7 keer uitblazen maar vond op het moment zelf fijner om het in 5 keer te doen ofzo...
  zondag 17 mei 2009 @ 13:25:41 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69115359
tan, wat fijn dat je kinderen het nu weten, en hopelijk blijft het goed inderdaad

incatrix, heb je al gebeld?
  zondag 17 mei 2009 @ 13:27:41 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69115405
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef innepin het volgende:

[..]

BE toch, ik zie het helemaal voor me. "Jamaar juuhuuf, op Fok! zeggen ze..."
Nou ja, het is meer die honderden kennisen die je hebt: 'een kennis van mij had dat ook en bij haar zus en zo... '

Huup, krijg je het niet van je verzekering terug? Die van mij vergoed het nl. wel.
  zondag 17 mei 2009 @ 13:30:23 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69115478
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef Linda2205 het volgende:
Hier 22 weken en 3 dagen. Nog 3 daagjes en dan nog maar 100 te gaan!
Hoe tel jij dan?
Ik ben 26w4d en heb nog 94 dagen te gaan. Dan zou jij toch nog een stukje moeten wachten op die 100 dagen?

Oh, en je beeld van pufclubjes klopt idd totaal niet.
Je kan het het beste vergelijken met dit hier.
Ja, er zijn mensen die het over kwaaltjes hebben, maar ook mensen die komen vragen of ze nou een harde buik krijgen van seks of niet.

Huup, lekker niet doen dan als je het niet ziet zitten! Even met je vk over hebben de volgende keer en die zal je wrsch zeggen dat het helemaal niet per se hoeft, dat zij je ook prima kan begeleiden.
pi_69115572
Maar...dat staat in Mefke's teller...en die hou ik altijd aan omdat die net zo ver is Stom...ik wil ook nog maar 100 dagen

En ik ging er idd al vanuit dat het beeld niet klopte, maar dat is toch 1 van die rare kronkeltjes in mn hoofd die me tegenhoudt. (Wrs ook door mn eerste VK hier die begon of ik geen interesse had in een lotusbevalling en zij doet ook de pufclub )
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 13:34:43 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69115635
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:32 schreef Linda2205 het volgende:
Maar...dat staat in Mefke's teller...en die hou ik altijd aan omdat die net zo ver is Stom...ik wil ook nog maar 100 dagen
Huh? Als ik daarop klik, in de OP moet ze nog 123 dagen.
Nog even geduld dus. Die mijlpaal komt echt wel hoor!
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 13:36:02 #42
5428 crew  miss_sly
pi_69115667
Ik weet niet of de cursus wordt vergoed, heb ik niet eens nagevraagd zal het eens doen, want het was ook 182 euro, maar wel met tweeen. Hier in Amsterdam wordt trouwens ook een gratis cursus gegeven, is dat bij jou in de buurt niet zo, huup?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69115685
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Huh? Als ik daarop klik, in de OP moet ze nog 123 dagen.
Nog even geduld dus. Die mijlpaal komt echt wel hoor!
Ben ik nou echt zo scheel of hebben jullie stiekem in de laatste minuut die teller veranderd? Ik kijk namelijk best vaak op haar teller en ik ga er al een week vanuit dat mn 100 dagen mijlpaal er aan zat te komen
Lotte!
Noah!
pi_69115710
Volgende week zaterdag precies 37 weken. Het is wel Kermis hier in het dorp dan. En hoewel kermis voor veel plaatsen in nederland niet spannend is betekend het hier bier bier en nog een bier. (west friesland he, degene die er wonen weten precies wat ik bedoel)

Anyway, word een rustig jaartje voor mij, moet er niet aan denken dat ik half dronken een telefoontje krijg dat we gaan beginnen . Nee..... even koest.

Het gaat nog altijd goed! Gelukkig
pi_69115723
Huup hier eigenlijk precies hetzelfde als wat jij zegt, Ik heb 's avonds wel iets anders aan mijn hoofd, yoga is niks voor mij en daar komt bij dat ik het gewoon best duur vind.
Gelukkig heb ik een schoonmoeder, moeder en buurvrouw die alle drie zeggen dat je het zonder ook echt wel red dus dat stelt weer wat gerust.

Ik ga zo ook aan de schoonmaak, ook hier morgen de intake voor kraamzorg, ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten, maar ik denk dat er best wat dingen zullen zijn waar ze hier over zullen vallen, we zien wel. Morgen eind van de dag ook weer naar de VK, ben benieuwd hoeveel ik dit keer aangekomen ben, hopelijk niet zoveel als vorige keer (5kg)
  zondag 17 mei 2009 @ 13:42:11 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69115828
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ben ik nou echt zo scheel of hebben jullie stiekem in de laatste minuut die teller veranderd? Ik kijk namelijk best vaak op haar teller en ik ga er al een week vanuit dat mn 100 dagen mijlpaal er aan zat te komen

Ik heb er niks aan gedaan hoor!
Kusje erop?
pi_69115843
Linda, je vraag over seks, dat heb ik ook. Heb her en der gelezen dat dat heel normaal is. Vooral wanneer je klaarkomt. Dan trekt je baarmoeder samen.
pi_69115970
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kusje erop?
Graag...en een dubbel feestje als het echt zo ver is, om m'n teleurstelling van de eerste valse mijlpaal weg te vieren

Enne..Sssserpente, ja dat doet tegenwoordig gewoon pijn...maar dat trekkerige is gewoon irritant en komt ook gewoon zomaar zeg maar. En dan als een oude oma vriendlief vragen of ik ff mag uitrusten
Lotte!
Noah!
  zondag 17 mei 2009 @ 13:54:11 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69116184
Bij mij staat de boel alleen strak na het klaarkomen idd.
En stiekem vind ik dat best leuk. Kan ik namelijk echt precies dat kleine ventje voelen liggen. Zo'n mooi bolleke in mijn buik.
pi_69116296
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij staat de boel alleen strak na het klaarkomen idd.
En stiekem vind ik dat best leuk. Kan ik namelijk echt precies dat kleine ventje voelen liggen. Zo'n mooi bolleke in mijn buik.
Zelfs als dat hier het geval zou zijn zou ik het nog niet zeggen...vriendlief denkt sowieso teveel aan de baby ivm pijn doen enzo Maar wel leuk voor stinkie, BE, verplichte seks omdat de baby dan beter te voelen is
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')