quote:Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, over dat 'je hebt FOK' gesproken... Ik heb heel wat keren op mijn tong moeten bijten omdat ik vanaf hier al zo vreselijk veel wist en weet over allerlei scenario's die langs kwamen enzo.![]()
Maar ik wilde ook niet constant betweterig zijn. Heb me dus braaf gedragen.
Bij ons was het 'maar' 50 euro voor tien lessen, kom je ook wel overheen als je een keertje mist, als je kijkt hoeveel je voor de rest al uitgeeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
(Althans, als het door je verzekering vergoed wordt, anders is het wel zonde van je geld natuurlijk.![]()
)
ja ze geven er hier eentje (wel een eind uit de richting nog maar goed) die me wel nuttig lijkt voor met zn twee. Als enige van alle cursussen. Die gaat elke les over iets anders en daar worden onderwerpen meegenomen als "De bevalling" (1 les dus.), borstvoeding, opvoeden, slapen van het kind, voedsel, veiligheid dat soort dingen. Dat lijkt mij persoonlijk veel nuttiger en handiger dan een pufclub. Ik geloof best dat het gezellig is enzo maar ik heb het idee dat het "nuttige" of informatieve gedeelte ook wel in 1 avond kan. (waarom hoeven de vaders anders maar 1 keer te komen?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Incantrix gewoon even dat 06-nummer bellen!
Tan fijn dat de kinderen het weten en zo blij waren!
Over die cursus: geven ze geen andere cursussen bij jou, huup? Wij hebben even gezocht, en kwamen toen bij deze uit. Vrienden hadden verteld dat zij ook iets van Samen Bevallen hadden gedaan en dat ze dat heel fijn hadden gevonden. Ook omdat vriendlief dan iets meer wist, en ze dus ook echt samen naar de bevalling toeleefden. En samen onthoud je dingen toch beter, misschien.
hier is de normale pufclub 90 euro. En persoonlijk zit ik niet enorm ruim in mn geld kutautoquote:Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Bij ons was het 'maar' 50 euro voor tien lessen, kom je ook wel overheen als je een keertje mist, als je kijkt hoeveel je voor de rest al uitgeeft.
Ach, als het zo ver is dan herinner je je wel hoe je moet puffen hoorquote:[b]Op zondag 17 mei 2009 12:47 schreef tessie het volgende:
En ik vind zo´n cursus samen ook een stuk fijner. Mijn geheugen is echt zo prut, ik denk dat als ik weeen heb, het sowieso dan allemaal niet meer weet. Dan is het wel handig dat mijn Lief het nog wel weet en het ff kan uitleggen/voordoen enzo
I
Nou ja, het is meer die honderden kennisen die je hebt: 'een kennis van mij had dat ook en bij haar zus en zo... 'quote:Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef innepin het volgende:
[..]BE toch, ik zie het helemaal voor me. "Jamaar juuhuuf, op Fok! zeggen ze..."
Hoe tel jij dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef Linda2205 het volgende:
Hier 22 weken en 3 dagen. Nog 3 daagjes en dan nog maar 100 te gaan!
Huh? Als ik daarop klik, in de OP moet ze nog 123 dagen.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:32 schreef Linda2205 het volgende:
Maar...dat staat in Mefke's teller...en die hou ik altijd aan omdat die net zo ver isStom...ik wil ook nog maar 100 dagen
![]()
Ben ik nou echt zo scheel of hebben jullie stiekem in de laatste minuut die teller veranderd?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Als ik daarop klik, in de OP moet ze nog 123 dagen.
Nog even geduld dus.Die mijlpaal komt echt wel hoor!
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ben ik nou echt zo scheel of hebben jullie stiekem in de laatste minuut die teller veranderd?Ik kijk namelijk best vaak op haar teller en ik ga er al een week vanuit dat mn 100 dagen mijlpaal er aan zat te komen
![]()
Graag...en een dubbel feestje als het echt zo ver is, om m'n teleurstelling van de eerste valse mijlpaal weg te vierenquote:
Zelfs als dat hier het geval zou zijn zou ik het nog niet zeggen...vriendlief denkt sowieso teveel aan de baby ivm pijn doen enzoquote:Op zondag 17 mei 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij staat de boel alleen strak na het klaarkomen idd.
En stiekem vind ik dat best leuk.Kan ik namelijk echt precies dat kleine ventje voelen liggen. Zo'n mooi bolleke in mijn buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |