En het volgende kindje komt dan 11-11-11?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
Hey, 09-09-09 is al van mijIk beval gewoon met 38+6...niet zo lang wachten, toch een gezonde baby (als je naar het aantal weken kijkt) en een leuke datum! Perfect!
(Vriendlief en ik zijn ook samen sinds 08-08-08 dus als de beeb nou op 09-09-09 komt, kunnen we trouwen op 10-10-10)
Ho wacht misschien heb ik het wel verkeerd begrepen nu ik het zo teruglees, ik was eigenlijk gewoon van boven de 42 weken uitgegaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef Poppedein het volgende:
Oh nee..dan begrijp ik Memmels vraag verkeerd geloof ik, ik begreep dat het haar juist om vóór de 42 weken al ging...
Het beleid van de ziekenhuizen over inleiden ná 42 wkn is heel verschillend. Ik begrijp zelf ook nooit zo het nut van het nog willen rekken na deze termijn.. Absoluut, er zitten veel voordelen aan het spontaan weeën krijgen, o.a minder te verwachten complicaties. Maar die moeten wel kunnen opwegen tegen veel grotere complicaties! En écht de kans dat een kindje bij die termijn ondanks verslechterende placenta zich nog niet zelf aan zal kondigen is erg klein, maar hoe klein het percentage ook moge zijn..niemand wil degene hoeven wezen waarbij nét de hele lage procentuele kans toeslaat terwijl je zó dichtbij was!
Meestal gebeurt dat ook pas na de bevallingquote:Op maandag 18 mei 2009 07:59 schreef miss_sly het volgende:
huup, haha. Dat lijkt me nou zo raarIk heb nog steeds het idee dat er uit mijn borsten niets gaat komen. nog geen druppeltje vocht uitgekomen.
Als u het tegen mij had : over de 40 weken heen.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:18 schreef huuphuup het volgende:
Maar bedoelt je gyn dan overtijd als in over de 42 weken heen? Of wat de meeste mensen overtijd noemen zeg maar na 40 weken?
Miss_sly ik zag het ook niet echt aankomen ofzoheel idioot haha.
Oh, dat had mijn vrouw eind april ook inderdaad. Niets om van te schrikken. Ga je borstvoedingscursus etc doen trouwens?quote:
quote:
Nou echt uitzonderlijk raar, wie wil er nou lekker genieten van het zwanger zijn? Werken moet jequote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik een hormonaal dagje, en me dus net zwanger gemeld op mijn werk. Probeer thuis wel wat te doen, maar wil gewoon niet weg hiereigenlijk wil ik gewoon de hele dag op mijn rug liggen en mijn meisje voelen.... is dat raar???
Doe je wel voorzichtig Sly.... als het ten koste van jezelf gaat, maak je er maar mooi HUN probleem van hoor!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet raar, dat soort dagen heb ik zo veel. Ik vind alleen dat ik het niet kan maken om em dan ziek te melden en ga gewoon werken.
Vanochtend bijna flauwgevallen op de trap. Voel me nog steeds slapjes, maar ja, nog maar 19 dagen en veel te veel werk en nog geen vervanging. Dus tja, er moet toch gewerkt worden...
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe ego: zit bij de vkhad me al vergist in de afspraaktijd ook, maar het loopt hier 'gelukkig' weer uit.
Hartstikke fijn zeg! Hopelijk blijft het zo, en een beetje bloedverlies hebben heel veel vrouwen in de eerste weken, ik heb 2 dagen best wel wat innestelingsbloed gehad en daarna het tot en met de 8e week gehad, niet in mn ondergoed maar steeds met afvegen na het plassen, maakte mezelf ook hartstikke ongerust en bleef ook veel naar de wc gaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lief dat je er naar vraagt. Geen bloedverlies of kramp gehad vannacht, en nu ook niks van dat soort. Wel loop ik ieder half uur naar het toilet om te controleren.
Ik pleit voor een "dag 1, je weet dat je zwanger bent" en een "dag 2, je kindje is er". Geen onzekerheid meer, geen bloedverlies of het nou rood of bruin of paars of blauw is, geen andere kwaaltjes, gewoon kindjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens mij zit ik me zelf gewoon knettergek te maken. Ik voel me niet misselijk meer, tot eergisteren nog wel. Mijn borsten doen nog wel pijn en ik heb ook geen bloed meer verloren sinds gisterenavond. Ik wil misselijk zijn, ik wil 100% zeker weten dat het goed zit. Eigenlijk wil ik gewoon met mijn kop onder de dekens verdwijnen tot ik een week of 12 ben en zekerheid heb.
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Whehehe dat doen die van mij ook![]()
![]()
Ik heb toen gegoogled op: zwanger + tiet lek
Het is colostrum a.k.a. supermelk![]()
Voor de rest heb ik een hormonaal dagje, en me dus net zwanger gemeld op mijn werk. Probeer thuis wel wat te doen, maar wil gewoon niet weg hiereigenlijk wil ik gewoon de hele dag op mijn rug liggen en mijn meisje voelen.... is dat raar???
Ik geloof dat ik zelf ook het tussenstuk niet wil missen hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik pleit voor een "dag 1, je weet dat je zwanger bent" en een "dag 2, je kindje is er". Geen onzekerheid meer, geen bloedverlies of het nou rood of bruin of paars of blauw is, geen andere kwaaltjes, gewoon kindjes.
Maar ergens ben ik bang dat dat nooit zal gebeuren omdat onze mannen dat niet aankunnen, die hebben die maanden wel nodig om te wennen aan het idee
Ik zou het tussenstuk best willen missen hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 11:22 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zelf ook het tussenstuk niet wil missen hoorHet is allemaal enorm spannend, dat zeker, maar ik vind het ook léuk spannend (naast het zal-het-wel-allemaal-goed-gaan- en is-het-ons-echt-wel-gegund-spannend
)
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef martine1984 het volgende:
Faja![]()
Ik heb een kleine drukte maker in mn buik, gekietel en geplop
hij kan lekken hoor, das voorlopig voor zover ik weet het enige wat ie kanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef pinquit het volgende:
een lekkende tiet vind ik niet zo erg om te zien, maar een tiet die dingen kan*raar*
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef martine1984 het volgende:
Faja![]()
Ik heb een kleine drukte maker in mn buik, gekietel en geplop
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom moet ik nu opeens aan de fembots van Austin Powers denken?
het is voornamelijk voor jezelf heel vervelend, hier dus precies het zelfde.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Tan het volgende:
Nou we het toch over onsmakelijke dingen hebben, ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap wat groengelige afscheiding, maar ik ben getest op alle schimmels, bacteriën en SOA's die er zo'n beetje bestaan en er kwam niks uit. Het was iets hormonaals zij de HA. Nou ja, het zal wel.
Dat heb ik dus ook, de ene keer niks, en de andere keer best een flinke sliert, maar het geurt en jeukt niet, dus ik geloof de huisarts maar, dat het onschuldig is. Ik herinner het me alleen niet van de andere keren. Dan had ik wel meer afscheiding, maar was het 'gewoon' wit.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
het is voornamelijk voor jezelf heel vervelend, hier dus precies het zelfde.
en de ene keer is het ook echt veel, en de andere keer amper iets.
even leek het erop dat het laten staan van melkprodukten hielp, maar na verloop van tijd kwam het toch weer terug.
maar als ik nu terug denk aan 2004, toen had ik dat naar het einde van zwangerschap toe ook best wel wat last van.
hier geurt het alleen rond de tijd dat ik normaal een eisprong zou moeten hebben. en daarna is het weer weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, de ene keer niks, en de andere keer best een flinke sliert, maar het geurt en jeukt niet, dus ik geloof de huisarts maar, dat het onschuldig is. Ik herinner het me alleen niet van de andere keren. Dan had ik wel meer afscheiding, maar was het 'gewoon' wit.
Oh ergquote:Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef innepin het volgende:
Kraamintake gehad, hele lieve vrouw, was allemaal prima. Hele huis opgeruimd natuurlijk, inclusief slaapkamer... komen we boven, heeft er een kat op bed gekotst!Terwijl die beesten er niet eens mogen komen
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
nounounou
hihi das wel erg drastisch gelijk he...
Oh wat erg. Zo zenuwslopend voor je.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens mij zit ik me zelf gewoon knettergek te maken. Ik voel me niet misselijk meer, tot eergisteren nog wel. Mijn borsten doen nog wel pijn en ik heb ook geen bloed meer verloren sinds gisterenavond. Ik wil misselijk zijn, ik wil 100% zeker weten dat het goed zit. Eigenlijk wil ik gewoon met mijn kop onder de dekens verdwijnen tot ik een week of 12 ben en zekerheid heb.
jamaar zulke dingen kunnen de mijne nog niet hoor, das advanced technology manquote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hoezo? Die hadden ook tieten die dingen kunnen
Klopt en dankje, maar op mijn blog heb ik nog niks gemeld dat het toch zover is nu, dat komt nog welquote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef poemojn het volgende:Tan! je bent echt zwanger, wat fijn!
Ik zag al eens op je blog dat je erover dacht, en nu is het dus zover.. Gefeliciteerd!
Meten ze dat niet meteen na dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hoge hb kan namelijk ook komen door de hoge bloeddruk, dan zou mijn bloed indikken namelijk
uh weet niet hoe je dat bedoelt.quote:
Ah, dat stuk heb ik dus niet meegekregenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
uh weet niet hoe je dat bedoelt.
maar ik heb dus al een week of 10 een te hoge bloeddruk.. en mijn hb ineens op peil was dus "verdacht" in mijn geval voor de vk
Nou hou je nog bloed over met al dat geprik?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ow spannend bij Mikoxx... of jij maakt het in elk geval spannend Karin
Hoe gaat het met jouzelf Karin?
Ik meld me trouwens
Vanmorgen bij de vk geweest, mijn hb is eindelijk op peil, maar zo op peil, dat ze toch overleg hebben gehad met de ass.gyn., die me uiteraard graag wil zien.
Hoge hb kan namelijk ook komen door de hoge bloeddruk, dan zou mijn bloed indikken namelijk
Dus ik ben net in het zkh geweest om bloed te laten prikken en urine in te leveren. En vertrek zo weer naar het zkh voor de uitslagen en afspraak met die ass.gyn
Hopelijk alles gewoon weer goed en zou het wel fijn vinden als ze ook een ctg maken voor de zekerheid.
Dus ik meld me later weer met meer nieuws
yep nog steeds onderdruk 95quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef Tan het volgende:
[..]
Ah, dat stuk heb ik dus niet meegekregen
Maar dan neem ik dus aan dat je bloeddruk nog steeds te hoog is?
Oh wat vervelend zeg. Heb je er verder klachten van? Hoofdpijn of zo?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
yep nog steeds onderdruk 95
en Karin, jammer dat ze zo hard ging met de echo dan... maar wel leuk dat jullie voor een pretecho gaan
3 juni kan ik pas terecht en dan maken hun nog geen eens een echo. Ik krijg dan een verwijsbrief voor een echo.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Faja, dat is zenuwslopend. Hoe lang moet je nog wachten op een volgend vkbezoekje of echo?
pff dat lijkt me echt niet grappig at allquote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
3 juni kan ik pas terecht en dan maken hun nog geen eens een echo. Ik krijg dan een verwijsbrief voor een echo.
Dat heb ik wel gehad, bakken met groentes gingen erin!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb zo'n zin in een kroket![]()
Waarom krijg ik van zwanger zijn geen onbedwingbare zin in groene salades ofzo
jeetje dat duurt nog lang, hopelijk ben je snel weer misselijk en gaan je borsten gespannen aan voelen, normaal gesproken zou ik dat niemand toewensen, maar voor jou gemoedstoestand zal het wel helpen hoop ikquote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
3 juni kan ik pas terecht en dan maken hun nog geen eens een echo. Ik krijg dan een verwijsbrief voor een echo.
En nu? Nog gekke voorkeuren?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gehad, bakken met groentes gingen erin!en fruit enzo.
Maarja, gehad. Ging wel weer over
`quote:Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Net het hartje van onze koter in wording weer gehoord. Zo tof.
noem nou die roze dingen met een T niet!!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En nu? Nog gekke voorkeuren?
Met fruit heb ik het wel. En van die verse vruchtensappen. De AH heeft een goede klant aan me! Maar verder... ik heb vooral zin in Tompoucen, BOssche bollen, ijsjes en kroketten. Moet me dus constant inhouden... En somsss gewoon even aan toegeven natuurlijk
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En nu? Nog gekke voorkeuren?
Met fruit heb ik het wel. En van die verse vruchtensappen. De AH heeft een goede klant aan me! Maar verder... ik heb vooral zin in Tompoucen, BOssche bollen, ijsjes en kroketten. Moet me dus constant inhouden... En somsss gewoon even aan toegeven natuurlijk
Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom poucequote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
noem nou die roze dingen met een T niet!!![]()
* XXXKarinXXX vreest dat ze straks eindelijk gaat toegeven in de supermarkt.... maar het zou de eerste tompouce zijn in heel mijn zwangerschap....dan mag het he? ja he?
Duchess in de wolken, lekker meid! Lekker zo doorgaan!
Trouwens, ik heb steeds steken in mijn linkerborst, hoort dat zo? Ik gok dat het erbij hoort, maar vind het vreemd dat het maar een kant zit!
Ja over een dag of 92 denk ikquote:Op maandag 18 mei 2009 15:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet![]()
geen gekke voorkeuren ofzo. Wel dingen die ik normaal gesproken erg lekker vond en die ik nu nauwelijks meer hoef. Mn rijst intake is gedaald van 6 keer per week naar eens per maand ofzoen afhaal-chinees hoef ik helemaal niet meer.
Achja, gaat vast vanzelf wel weer over
Dat is balen... kun je niet een soort van heel erg bezorgd doen aan de telefoon? Dat je dan misschien eerder mag? (ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf niet zo gauw zou doen, maar goed, als je echt bezorgd bent...)quote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |