abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69146508
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef martine1984 het volgende:
Faja

Ik heb een kleine drukte maker in mn buik, gekietel en geplop

Hihi, dat van visueel ingesteld zijn, dat heb ik ook, eeks een tiet die dingen kan!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69147462
Waarom moet ik nu opeens aan de fembots van Austin Powers denken?
pi_69148135
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur! Van harte nog!
Dank je
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 18 mei 2009 @ 13:11:25 #254
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69148437
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom moet ik nu opeens aan de fembots van Austin Powers denken?

nounounou
hihi das wel erg drastisch gelijk he...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 mei 2009 @ 13:16:55 #255
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69148567
Nou we het toch over onsmakelijke dingen hebben, ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap wat groengelige afscheiding, maar ik ben getest op alle schimmels, bacteriën en SOA's die er zo'n beetje bestaan en er kwam niks uit. Het was iets hormonaals zij de HA. Nou ja, het zal wel.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:18:56 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69148626
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Tan het volgende:
Nou we het toch over onsmakelijke dingen hebben, ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap wat groengelige afscheiding, maar ik ben getest op alle schimmels, bacteriën en SOA's die er zo'n beetje bestaan en er kwam niks uit. Het was iets hormonaals zij de HA. Nou ja, het zal wel.
het is voornamelijk voor jezelf heel vervelend, hier dus precies het zelfde.
en de ene keer is het ook echt veel, en de andere keer amper iets.

even leek het erop dat het laten staan van melkprodukten hielp, maar na verloop van tijd kwam het toch weer terug.
maar als ik nu terug denk aan 2004, toen had ik dat naar het einde van zwangerschap toe ook best wel wat last van.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator maandag 18 mei 2009 @ 13:20:36 #257
5428 crew  miss_sly
pi_69148673
Vlindur, nog gefeliciteerd

Hier gaat het wel verder. Beetje slapjes nog, maar goed, ik zit voornamelijk op een stoel dus omvallen zal wel meevallen.

nog 18.5 dag....ik tel af, valt het op

Helaas nog geen vervangster en ook nog geen beslissing over de vervangster...wordt dus op z'n vroegst volgende week denk ik. Tja, dan nog 16 dagen max, afhankelijk van hoe ik me voel, want ik begin het echt wel steeds zwaarder te vinden. Ik heb het aantal uren teruggebracht door eigen verlofuren in te leveren, maar als er nog meer af moet omdat ik het niet trek, gaat het toch echt in de vorm van ziektewet/wettelijke verlofuren ivm zwangerschap of wat dan ook...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69148707
Goedemiddag dames!
Huup, lekkende tiet
Tan, vervelend zeg. Hoop dat je er verder geen last van hebt? ik heb al twee keer een schimmelinfectie gehad deze zwangerschap

Kraamintake gehad, hele lieve vrouw, was allemaal prima. Hele huis opgeruimd natuurlijk, inclusief slaapkamer... komen we boven, heeft er een kat op bed gekotst! Terwijl die beesten er niet eens mogen komen

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 18 mei 2009 @ 13:23:05 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69148757
* _Bar_ zet bij miss_Sly een grote schaal vol lekkere snoepjes neer
(hier zei de vlos tegen mij omdat ik ook geregeld mezelf behoorlijk slapjes voel, doe maar wat lekkere snoepjes of druivesuikers in je tas/jas enz en neem daar maar van als je je slap voelt worden)
  maandag 18 mei 2009 @ 13:23:35 #260
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69148776
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

het is voornamelijk voor jezelf heel vervelend, hier dus precies het zelfde.
en de ene keer is het ook echt veel, en de andere keer amper iets.

even leek het erop dat het laten staan van melkprodukten hielp, maar na verloop van tijd kwam het toch weer terug.
maar als ik nu terug denk aan 2004, toen had ik dat naar het einde van zwangerschap toe ook best wel wat last van.
Dat heb ik dus ook, de ene keer niks, en de andere keer best een flinke sliert, maar het geurt en jeukt niet, dus ik geloof de huisarts maar, dat het onschuldig is. Ik herinner het me alleen niet van de andere keren. Dan had ik wel meer afscheiding, maar was het 'gewoon' wit.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:25:05 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69148818
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef Tan het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, de ene keer niks, en de andere keer best een flinke sliert, maar het geurt en jeukt niet, dus ik geloof de huisarts maar, dat het onschuldig is. Ik herinner het me alleen niet van de andere keren. Dan had ik wel meer afscheiding, maar was het 'gewoon' wit.
hier geurt het alleen rond de tijd dat ik normaal een eisprong zou moeten hebben. en daarna is het weer weg.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:25:24 #262
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69148828
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef innepin het volgende:
Kraamintake gehad, hele lieve vrouw, was allemaal prima. Hele huis opgeruimd natuurlijk, inclusief slaapkamer... komen we boven, heeft er een kat op bed gekotst! Terwijl die beesten er niet eens mogen komen

Oh erg Zou mij ook kunnen overkomen, kat mag ook niet op de slaapkamer komen, maar die keer dat ze dat dan toch doet zul je dat net treffen.
pi_69149214
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nounounou
hihi das wel erg drastisch gelijk he...

Hoezo? Die hadden ook tieten die dingen kunnen
pi_69149680
heb nog niet teruggelezen, sorry

Ik zou vanmi naar Mikoxx op bezoek, maar krijg een sms waarin ze schrijft dat ze een onrustige nacht heeft gehad en vandaag een slaapdag inlast. Of het bezoekje een andere keer kan...

Zou me niet verbazen als de bevalling is begonnen!
(of ze heeft echt een slaapdag ingelast )
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69149806
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens mij zit ik me zelf gewoon knettergek te maken. Ik voel me niet misselijk meer, tot eergisteren nog wel. Mijn borsten doen nog wel pijn en ik heb ook geen bloed meer verloren sinds gisterenavond. Ik wil misselijk zijn, ik wil 100% zeker weten dat het goed zit. Eigenlijk wil ik gewoon met mijn kop onder de dekens verdwijnen tot ik een week of 12 ben en zekerheid heb.
Oh wat erg. Zo zenuwslopend voor je.
Als ik zo je berichten lees, ga ik weer terug naar 1 april. Toen ik zelf bloedverlies kreeg en 2 april was het weg.

Ben blij voor jouw dat het bloeden gestopt is. En ik snap dat je misselijk wilt zijn, maar he, het hoeft helemaal niets te betekenen!! Waarschijnlijk ben je gewoon nog steeds happy zwanger hoor
  maandag 18 mei 2009 @ 13:56:11 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69149850
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Hoezo? Die hadden ook tieten die dingen kunnen
jamaar zulke dingen kunnen de mijne nog niet hoor, das advanced technology man

Innepin! haha oooh stom beest ghehe. Zul je altijd zien inderdaad.
Fijn dat het verder allemaal prima was enzo, weer wat geregeld/gedaan

Oeh Karin, spannend van Mikoxx tenzij ze idd ligt te slapen, dan is t iets minder spannend...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69149877
Tan! je bent echt zwanger, wat fijn!
Ik zag al eens op je blog dat je erover dacht, en nu is het dus zover.. Gefeliciteerd!
  maandag 18 mei 2009 @ 14:01:45 #268
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69150068
Ow spannend bij Mikoxx... of jij maakt het in elk geval spannend Karin
Hoe gaat het met jouzelf Karin?

Ik meld me trouwens
Vanmorgen bij de vk geweest, mijn hb is eindelijk op peil, maar zo op peil, dat ze toch overleg hebben gehad met de ass.gyn., die me uiteraard graag wil zien.
Hoge hb kan namelijk ook komen door de hoge bloeddruk, dan zou mijn bloed indikken namelijk

Dus ik ben net in het zkh geweest om bloed te laten prikken en urine in te leveren. En vertrek zo weer naar het zkh voor de uitslagen en afspraak met die ass.gyn
Hopelijk alles gewoon weer goed en zou het wel fijn vinden als ze ook een ctg maken voor de zekerheid.

Dus ik meld me later weer met meer nieuws
No more games, no more drama...
  maandag 18 mei 2009 @ 14:03:45 #269
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69150142
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef poemojn het volgende:
Tan! je bent echt zwanger, wat fijn!
Ik zag al eens op je blog dat je erover dacht, en nu is het dus zover.. Gefeliciteerd!
Klopt en dankje, maar op mijn blog heb ik nog niks gemeld dat het toch zover is nu, dat komt nog wel Eigenlijk waren we er tot voor kort nog totaal niet over uit, maar nu dan toch de knoop door gehakt.
  maandag 18 mei 2009 @ 14:05:10 #270
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69150205
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Angel-Eyez het volgende:

Hoge hb kan namelijk ook komen door de hoge bloeddruk, dan zou mijn bloed indikken namelijk
Meten ze dat niet meteen na dan?
  maandag 18 mei 2009 @ 14:06:26 #271
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69150250
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:05 schreef Tan het volgende:

[..]

Meten ze dat niet meteen na dan?
uh weet niet hoe je dat bedoelt.
maar ik heb dus al een week of 10 een te hoge bloeddruk.. en mijn hb ineens op peil was dus "verdacht" in mijn geval voor de vk
  maandag 18 mei 2009 @ 14:07:42 #272
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69150296
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

uh weet niet hoe je dat bedoelt.
maar ik heb dus al een week of 10 een te hoge bloeddruk.. en mijn hb ineens op peil was dus "verdacht" in mijn geval voor de vk
Ah, dat stuk heb ik dus niet meegekregen

Maar dan neem ik dus aan dat je bloeddruk nog steeds te hoog is?
pi_69150589
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ow spannend bij Mikoxx... of jij maakt het in elk geval spannend Karin
Hoe gaat het met jouzelf Karin?

Ik meld me trouwens
Vanmorgen bij de vk geweest, mijn hb is eindelijk op peil, maar zo op peil, dat ze toch overleg hebben gehad met de ass.gyn., die me uiteraard graag wil zien.

Dus ik ben net in het zkh geweest om bloed te laten prikken en urine in te leveren. En vertrek zo weer naar het zkh voor de uitslagen en afspraak met die ass.gyn
Hopelijk alles gewoon weer goed en zou het wel fijn vinden als ze ook een ctg maken voor de zekerheid.

Dus ik meld me later weer met meer nieuws
Nou hou je nog bloed over met al dat geprik?
Hang in there!

Hier is alles oke... voel me prima, heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho.
We hebben afgelopen week de 20w echo gehad, en die is ons toch een beetje tegengevallen (qua duur van de echo, we hebben geen hartje gehoord (wel gezien) en veel vage beelden....ze racete er nogal doorheen) We hebben onszelf maar getrakteerd op een pretecho met 30 weken.

Pfff en ik vind het allemaal zo spannend bij Mikoxx.... ik droom al over haar kids ipv mijn eigen

Faja, dat is zenuwslopend. Hoe lang moet je nog wachten op een volgend vkbezoekje of echo?
pi_69150616
poe....in ieder geval flink spannend en onzeker voor Mikoxx dus!!

Huup hep lekkende tetjes, hooray!

Blegh... mijn slokdarm brand echt mn strot uit..bah! Alhoewel Perenijsjes goed helpen... voor 10 minuutjes
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 18 mei 2009 @ 14:17:37 #275
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69150647
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef Tan het volgende:

[..]

Ah, dat stuk heb ik dus niet meegekregen

Maar dan neem ik dus aan dat je bloeddruk nog steeds te hoog is?
yep nog steeds onderdruk 95

en Karin, jammer dat ze zo hard ging met de echo dan... maar wel leuk dat jullie voor een pretecho gaan
  maandag 18 mei 2009 @ 14:17:47 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69150654
Hoe was de intake bij jou Poppedein? Of zijn ze nog niet geweest?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69150824
Ja..t was hier een gezellig kraamzorgochtendje Eerst vanochtend "mijn" kraamverzorgster op bezoek gehad, gewoon voor de gezellig en vervolgens 15 min later de intaker, die heeft alles nog eens doorgenomen, maar stelde vooral veel vragen aan mij ter update van welke "regels" wij hanteren mbt een thuisbevalling etc, haha! Ze is niet eens op de babykamer geweest... (En ik had alles nog wel zooooooooo netjes gepoetst enzo vanochtend heel vroeg )
Alles verder oké... ik "moet" alleen nog een dienblad

Innepin, ik lees jouw ervaring net pas, hahahaha! Ohh wat voel je je dan genant door zoiets he.. Een "dat doet ie anders noooooooooit" durf je bijna niet te laten vallen uit angst dat ze toch zal denken "dat zal wel..."
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 18 mei 2009 @ 14:26:37 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_69150944
Hier kreeg ik een brief dat de intake telefonisch plaats zal vinden bij 37 weken zwangerschap. Denk dat ik maar ga bellen dat gezien de voorgeschiedenis het misschien verstandig is om die intake eerder te doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 mei 2009 @ 14:32:59 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69151157
Ja shit... lange post, doe ik iets stoms, verhaal weg...

Ik deed een voor Ziggy3, tof he, dat hartje!
En een voor AE, ik vind dat van dat indikken eng klinken. Hopelijk valt het mee, maar ze mogen jouw kindje ook best een zetje geven nu hoor.

Karin, dat van Mikoxx klinkt bijna wel alsof... Ik ben benieuwd, hopelijk is het alleen maar een slaapdagje.

Nou ja, en verder...

Oh, en over geruststellende verhalen van gyn's over evt. eerder helpen... Ik zou het zeker over hebben, maar wat ik hier zo in al die jaren OUD er zo van mee krijg komt het bij heel veel gevallen neer op geruststellen vroeg in de zwangerschap en trekken ze tegen die 40 weken de moeders vaak toch nog wel een paar dagen verder door, oa. door van dag tot dag uit te gaan. Dagje strippen, dagje wachten op resultaat, nog maar eens een keertje strippen etc. etc.
pi_69151190
Ik heb zo'n zin in een kroket

Waarom krijg ik van zwanger zijn geen onbedwingbare zin in groene salades ofzo
  maandag 18 mei 2009 @ 14:37:57 #281
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69151302
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

yep nog steeds onderdruk 95

en Karin, jammer dat ze zo hard ging met de echo dan... maar wel leuk dat jullie voor een pretecho gaan
Oh wat vervelend zeg. Heb je er verder klachten van? Hoofdpijn of zo?
Beetje cliché, maar rustig aan dan maar Ben benieuwd wat de uitslagen zijn. Heb je nu niet zoiets van.. doe maar inleiden?
pi_69151652
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Faja, dat is zenuwslopend. Hoe lang moet je nog wachten op een volgend vkbezoekje of echo?
3 juni kan ik pas terecht en dan maken hun nog geen eens een echo. Ik krijg dan een verwijsbrief voor een echo.
pi_69151849
Zoooo....ben ik weer na gigantisch veel slaap
Mijn buik was vanmorgen keihard toen ik wakker werd en ineens een heel stuk gegroeid! En links zat een deuk en rechts puilde het uit (Ligt mijn meisje dan met haar ruggetje rechts ofzo?)
Oooh ik ben toch zó blij dat ik zwangert ben!!!!

Dalijk ga ik babykleertjes strijken en de kast opnieuw inruimen

Faja, van mij een dikke meid...!

Mikoxx...what are you doing????

Ik hou het hier even bij, ik moet nog heel veel teruglezen maar heb de energie er niet voor
#geen
pi_69151886
Innepin, dat zul je altijd zien fijn dat alles in orde was, ook bij poppedein.

Hier ook alles in orde bij de intake, het was duidelijk te merken dat ze in Rotterdam vaak een ander soort mensen treft. Ze was helemaal verbaasd dat ik de brochure had doorgelezen en alles al in huis had. Op het eind vroeg ze of ze de babykamer mocht zien, omdat ze dat altijd zo leuk vond. Ze vond de wieg geweldig en dat maakte me toch wel weer trots zoveel werk maar een super resultaat!

10 voor half 6 naar de VK en dan hebben we alles voor vandaag weer gehad.
pi_69151934
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

3 juni kan ik pas terecht en dan maken hun nog geen eens een echo. Ik krijg dan een verwijsbrief voor een echo.
pff dat lijkt me echt niet grappig at all
Ik zou ze denk ik bellen om zo vroeg mogelijk een echo te krijgen.
Dan ben je in ieder geval gerustgesteld.
Hoewel, als het bloed maar wegblijft is dat natuurlijk heel positief!
  maandag 18 mei 2009 @ 14:57:32 #286
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69151975
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb zo'n zin in een kroket

Waarom krijg ik van zwanger zijn geen onbedwingbare zin in groene salades ofzo
Dat heb ik wel gehad, bakken met groentes gingen erin! en fruit enzo.
Maarja, gehad. Ging wel weer over

BE dat is ook het idee wat ik heb eigk hoor, over gyn's enzo.
En terug
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69151993
Hé Duchess! Dat klinkt gezellig, die bobbel op je buik! Wat is zwanger zijn toch heerlijk hè, op de momenten dat je je goed voelt . Fijn dat je zo lang geslapen hebt! Maar kennelijk nog niet genoeg? Merk je al iets van de Ferro enzo?
pi_69151997
quote:

[..]

jeetje dat duurt nog lang, hopelijk ben je snel weer misselijk en gaan je borsten gespannen aan voelen, normaal gesproken zou ik dat niemand toewensen, maar voor jou gemoedstoestand zal het wel helpen hoop ik
pi_69152060
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat heb ik wel gehad, bakken met groentes gingen erin! en fruit enzo.
Maarja, gehad. Ging wel weer over

En nu? Nog gekke voorkeuren?

Met fruit heb ik het wel. En van die verse vruchtensappen. De AH heeft een goede klant aan me! Maar verder... ik heb vooral zin in Tompoucen, BOssche bollen, ijsjes en kroketten. Moet me dus constant inhouden... En somsss gewoon even aan toegeven natuurlijk
pi_69152071
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Net het hartje van onze koter in wording weer gehoord. Zo tof.
`

Kloppende hartjes rule!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69152162
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Met fruit heb ik het wel. En van die verse vruchtensappen. De AH heeft een goede klant aan me! Maar verder... ik heb vooral zin in Tompoucen, BOssche bollen, ijsjes en kroketten. Moet me dus constant inhouden... En somsss gewoon even aan toegeven natuurlijk
noem nou die roze dingen met een T niet!!
* XXXKarinXXX vreest dat ze straks eindelijk gaat toegeven in de supermarkt.... maar het zou de eerste tompouce zijn in heel mijn zwangerschap....dan mag het he? ja he?

Duchess in de wolken, lekker meid! Lekker zo doorgaan!

Trouwens, ik heb steeds steken in mijn linkerborst, hoort dat zo? Ik gok dat het erbij hoort, maar vind het vreemd dat het maar een kant zit!
pi_69152164
Dat van die afscheiding heb ik ook last van, de ene keer is het veel en de andere dag bijna niks.
Vooral met warm weer is het erger dan anders...
  maandag 18 mei 2009 @ 15:06:12 #293
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69152220
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet
geen gekke voorkeuren ofzo. Wel dingen die ik normaal gesproken erg lekker vond en die ik nu nauwelijks meer hoef. Mn rijst intake is gedaald van 6 keer per week naar eens per maand ofzo en afhaal-chinees hoef ik helemaal niet meer.
Achja, gaat vast vanzelf wel weer over
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69152224
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

noem nou die roze dingen met een T niet!!
* XXXKarinXXX vreest dat ze straks eindelijk gaat toegeven in de supermarkt.... maar het zou de eerste tompouce zijn in heel mijn zwangerschap....dan mag het he? ja he?

Duchess in de wolken, lekker meid! Lekker zo doorgaan!

Trouwens, ik heb steeds steken in mijn linkerborst, hoort dat zo? Ik gok dat het erbij hoort, maar vind het vreemd dat het maar een kant zit!
Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce Tom pouce

Nu moet je wel! (en ik ook, en een kroket )
pi_69152238
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet
geen gekke voorkeuren ofzo. Wel dingen die ik normaal gesproken erg lekker vond en die ik nu nauwelijks meer hoef. Mn rijst intake is gedaald van 6 keer per week naar eens per maand ofzo en afhaal-chinees hoef ik helemaal niet meer.
Achja, gaat vast vanzelf wel weer over
Ja over een dag of 92 denk ik
  maandag 18 mei 2009 @ 15:09:06 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_69152301
Hier valt het ook wel mee met voorkeuren. Mijn liefde voor pannenkoeken is in ieder geval niet zo erg als toen bij Ruben. Die combicrackertjes vliegen er wel behoorlijk hard doorheen en ook grote brokken kaas met de mosterdsaus van de AH
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 mei 2009 @ 15:09:07 #297
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69152302
quote:

[..]

Dat is balen... kun je niet een soort van heel erg bezorgd doen aan de telefoon? Dat je dan misschien eerder mag? (ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf niet zo gauw zou doen, maar goed, als je echt bezorgd bent...)
pi_69152355
Ik moet zeggen trouwens dat de intake mevrouw me wel wat gerust heeft weten te stellen met betrekking tot mijn angst voor de aller eerste nacht. Ze gaf aan dat ze echt niet weg gaan totdat ik me er zeker bij voel en als er 's nachts iets is ik altijd de nachtzuster kan bellen.

huup ik ga werkelijk van alleen al de geur van afhaal chinees, terwijl ik het voor de zwangerschap wel iedere week kon eten!
Verder heb ik ook niet echt bijzonder veel trek in iets, ik drink wel veel melk
  maandag 18 mei 2009 @ 15:12:16 #299
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69152406
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja over een dag of 92 denk ik

wat klinkt dat nog maar kort zeg

FTA ja ik dus ook haha, de gedachte alleen al *ril* terwijl ik er normaal niet echt in spuug hoor
misschien dat mn maag die vettigheid minder goed trekt ofzo? raar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69152773
Melk is ook wel een favoriet hier. Net als Brinta als ontbijt

Trouwens gisteren een superlief gebaar van mijn schoonzus (en vriendin ). We mogen haar kinderkamer, box, kinderwagen, wippertje etc... eigenlijk gewoon ALLES gebruiken voor ons kindje. Het is allemaal maar voor één kindje gebruikt en in prima staat. Dit scheelt ons zo ontzettend veel geld! Zo lief van haar. Zelf kan ze het helaas niet meer gebruiken. Ze kan door ziekte geen kinderen meer krijgen, terwijl ze dat graag zou willen. En in het verdriet dat ze daarover heeft kan ze het gewoon opbrengen om superblij voor ons te zijn, mee te leven én dit aan te bieden. Had ik al gezegd dat ik de liefste schoonzus ter wereld heb?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')