quote:Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef martine1984 het volgende:
Faja![]()
Ik heb een kleine drukte maker in mn buik, gekietel en geplop
hij kan lekken hoor, das voorlopig voor zover ik weet het enige wat ie kanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef pinquit het volgende:
een lekkende tiet vind ik niet zo erg om te zien, maar een tiet die dingen kan*raar*
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef martine1984 het volgende:
Faja![]()
Ik heb een kleine drukte maker in mn buik, gekietel en geplop
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom moet ik nu opeens aan de fembots van Austin Powers denken?
het is voornamelijk voor jezelf heel vervelend, hier dus precies het zelfde.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Tan het volgende:
Nou we het toch over onsmakelijke dingen hebben, ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap wat groengelige afscheiding, maar ik ben getest op alle schimmels, bacteriën en SOA's die er zo'n beetje bestaan en er kwam niks uit. Het was iets hormonaals zij de HA. Nou ja, het zal wel.
Dat heb ik dus ook, de ene keer niks, en de andere keer best een flinke sliert, maar het geurt en jeukt niet, dus ik geloof de huisarts maar, dat het onschuldig is. Ik herinner het me alleen niet van de andere keren. Dan had ik wel meer afscheiding, maar was het 'gewoon' wit.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
het is voornamelijk voor jezelf heel vervelend, hier dus precies het zelfde.
en de ene keer is het ook echt veel, en de andere keer amper iets.
even leek het erop dat het laten staan van melkprodukten hielp, maar na verloop van tijd kwam het toch weer terug.
maar als ik nu terug denk aan 2004, toen had ik dat naar het einde van zwangerschap toe ook best wel wat last van.
hier geurt het alleen rond de tijd dat ik normaal een eisprong zou moeten hebben. en daarna is het weer weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, de ene keer niks, en de andere keer best een flinke sliert, maar het geurt en jeukt niet, dus ik geloof de huisarts maar, dat het onschuldig is. Ik herinner het me alleen niet van de andere keren. Dan had ik wel meer afscheiding, maar was het 'gewoon' wit.
Oh ergquote:Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef innepin het volgende:
Kraamintake gehad, hele lieve vrouw, was allemaal prima. Hele huis opgeruimd natuurlijk, inclusief slaapkamer... komen we boven, heeft er een kat op bed gekotst!Terwijl die beesten er niet eens mogen komen
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
nounounou
hihi das wel erg drastisch gelijk he...
Oh wat erg. Zo zenuwslopend voor je.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens mij zit ik me zelf gewoon knettergek te maken. Ik voel me niet misselijk meer, tot eergisteren nog wel. Mijn borsten doen nog wel pijn en ik heb ook geen bloed meer verloren sinds gisterenavond. Ik wil misselijk zijn, ik wil 100% zeker weten dat het goed zit. Eigenlijk wil ik gewoon met mijn kop onder de dekens verdwijnen tot ik een week of 12 ben en zekerheid heb.
jamaar zulke dingen kunnen de mijne nog niet hoor, das advanced technology manquote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hoezo? Die hadden ook tieten die dingen kunnen
Klopt en dankje, maar op mijn blog heb ik nog niks gemeld dat het toch zover is nu, dat komt nog welquote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef poemojn het volgende:Tan! je bent echt zwanger, wat fijn!
Ik zag al eens op je blog dat je erover dacht, en nu is het dus zover.. Gefeliciteerd!
Meten ze dat niet meteen na dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hoge hb kan namelijk ook komen door de hoge bloeddruk, dan zou mijn bloed indikken namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |