quote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Heyhey, geen bijdrage maar wel aan de consumpties zitten, mag dat
Ik haaaaaaaaaat retorische vragenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef Lois het volgende:
Eh lieve dames?? We gaan dit topic toch niet volslowchatten he? Toch?
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat moeten ingrijpen in een topicquote:
Nu is alles naar je buik gezaktquote:Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef McLaura het volgende:
Wat had ik daar nog een dikke kop in vergelijking met nu![]()
Mijne valt niet echt onder 1 van beide categorieen. Alhoewel miss de eerste beter is. Hij lag vanmorgen mn buik te vertellen hoeveel die van 'm hieldquote:Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, hier ligt het nog anders : voor veel vrouwen zal mijn man onder de noemer 'mietje' vallen. Zachtaardig, veel inlevingsvermogen etc.
Dus ik verander je statement naar 'ongevoelige, op zichzelf gerichte mannen kunnen sex hebben met zichtbaar zwangere vrouwen'
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef Lois het volgende:
Eh lieve dames?? We gaan dit topic toch niet volslowchatten he? Toch?
Ik hoop het (dat eerste dus).quote:Op zondag 17 mei 2009 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik weet zeker dat er heul veel lurkers zijn die zich kostelijk vermaken met deze posts
![]()
Innepin woehoe! Ben je dr klaar voor voor morgen? Ben je zenuwachtig?![]()
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat.En voor vanavond, lekker rustig zitten enzo, bijkomen en lekker niets doen.
Das zeker!quote:
Ik haat mijn werk ook wel eensquote:Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat moeten ingrijpen in een topic
Iemand van het bureau, vaak een ex-kraamhulp.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Linda2205 het volgende:
Komt er dan gewoon iemand van het bureau, of echt degene die bij jou in huis komt? Succes dan, hopen dat ze lief is
99% ervan is pure onzinslowchat hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef DuchessX het volgende:
Jeee dames wat hebben jullie veel gepost vandaag!Zo raak ik nog meer achter
![]()
Herkenbaar Be, ik was het stukje intypen voor het estafette topic, en moest een paar keer herzitten omdat ik schopjes kreeg op plekken waarvan ik dacht, wat doe jij nouquote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
100 dagen is ok!
Hier een druk kindje vanavond.
En daardoor al een paar harde buiken ook. Vaag, ik zit toch alleen maar op de bank te zitten.
Datumtweeling vind ik alleen prima als we het doen als ik 40 weken ben en jij 36, maar dat zal jij wel weer niet zo prettig vindenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb t vandaag ook een paar keer tegen mezelf moeten zeggen.. 26 weken gewoon alweer, een halluf jaar al!Man, t is echt snel gegaan tot nu toe. toch herken ik ook wle t gevoel dat t op dit moment even wat minder snel lijkt te gaan dan t de afgelopen weken is gegaan...
Hier morgen ook al de Kraam-intake... We gaan steeds gelijk op Innepin... We kregen volgens mij t kamertje ook al op dezelfde dag, nu de intaker... We zouden haast voor een datumtweeling moeten gaan, maar dat zal ik je niet aandoen, aangezien ik er stellig van overtuigd ben dat ik richting de 41+ wkn zal gaan!
Ghehe toch wel te laat?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:50 schreef innepin het volgende:
Heeft het echt zoveel invloed dan, wanneer je moeder is bevallen?
En wat flauw dat Ons Zwangere Vrouwen dat 40+5 verhaal nooit verteld wordt![]()
Maar eh, drie september is mij wat te laat hoor Poppedein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |