Dat weet ie wel.... Hij is het er alleen niet helemaal mee eens, maar snapt ook dat ik sowieso niet nog een keer het traject inwil. Deze Sjakie is er namelijk ook al allesbehalve makkelijk gekomen.quote:
nou dat was ik mooi ook nie van plan neequote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik las gister het baby-boek dat ik van m'n moeder kreeg...."Sommige mensen hebben 2 weken na de geboorte al weer seks. Meeste stellen moeten echter rekenen op een pauze die 6 maanden tot een jaar kan aanhouden." En bedankt voor de waarschuwing, mooi niet dus![]()
En Laura, gooi het excuus van een broertje of zusje voor je beeb erin, dan moettie wel
Dan heb je geluk...Mijne begon laatst over dattie het toch echt wel saai vond om alleen maar "anfass-sex" te hebben. Ja, fijn voor je, maar jij piept steeds na 5 minuten dat je het niet meer kan door die babyquote:Op zondag 17 mei 2009 17:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
De mazzelaarHaha, nee hoor, buiten het werkelijke 'laatste honken' is er natuurlijk nog veel meer te doen op sexgebied. Dus droog sta ik niet
Whaha, waar woon je?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:20 schreef Linda2205 het volgende:
Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen! Kunnen wij lekker dikke-buiken-baby-kletsen en dan kunnen ze die sexuele frustraties op elkaar loslaten
Och, gelukkig woon ik in Noordnederlandquote:
Dan PM je maar als je wegrijdt, ik ben thuisquote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef McLaura het volgende:
[..]
Och, gelukkig woon ik in Noordnederland
Ik weet niet of dat zo'n strak plan is, ik heb geen winterbandenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dan PM je maar als je wegrijdt, ik ben thuis
En Faja, ik duim voor je!
Haha, ja, dan krijg ik misschien ook weer eens een beurt Neeee Laura, dat is de man van iemand anders, dat magnie!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef innepin het volgende:
FajaHoop dat het vals alarm is inderdaad...
Linda en McLaura, ik vind jullie echt heel grappigZal ik mijn vent ook naar jullie toesturen, zodat die enthousiast dingen kan roepen over hoe prachtig "ultiem vrouwelijk" zwangere vrouwen zijn enzo?
Hopelijk is het niet nodig, maar wel fijn dat jullie er allebei helemaal achterstaan!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
De schrik zit er idd goed in. Heb net even huilend met mijn wederhelft aan de telefoon gehangen, die is weer werken, en we zijn het over 1 ding eens. Mocht het mis gaan dan hang ik nog de zelfde week aan de telefoon met de gyn om weer aan de hormonen te gaan. We zijn er allebei achter dat we toch wel heel graag nog een 3e willen.
Nou, tot morgenochtend dan! Vriendlief is thuis, ik heb een korte afspraak, maar dat duurt max een uurtje! Winterbanden trouwens nergens voor nodig. Zonnetje en strak blauw hierquote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n strak plan is, ik heb geen winterbanden
Hoppaaaaaaaa
snelste route over 633,3 km
in ongeveer 6 uur en 15 minuten
Nou, als je in Duitsland een aanrijding krijgt, dan is degene zonder winterbanden aansprakelijk. Of het nou je schuld is of niet. Schtomme regels. We daten wel op de helft, das veel socialerquote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nou, tot morgenochtend dan! Vriendlief is thuis, ik heb een korte afspraak, maar dat duurt max een uurtje! Winterbanden trouwens nergens voor nodig. Zonnetje en strak blauw hier![]()
En innepin, jouw vent mag alleen komen alsie die van ons iets leert over het niet eng zijn van seks met zwangere vrouwen! Kom je ook dan? Heb hier om de hoek een erg leuke cocktailbar ontdekt, waar ook de alcoholvrije cocktailszijn!
En Faja, hopelijk is dat allemaal niet nodig. Maar in ieder geval fijn dat jullie het er over eens zijn!
Maar dan gaat Innepin huilen omdat ze graag terug wilde naar Berlijn En nee hoor, dat is helemaal niet mijn excuus omdat ik dan lekker niet in de trein hoefquote:Op zondag 17 mei 2009 19:10 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, als je in Duitsland een aanrijding krijgt, dan is degene zonder winterbanden aansprakelijk. Of het nou je schuld is of niet. Schtomme regels. We daten wel op de helft, das veel socialer
Dan voel je meteen de baby heel goed, hè BEquote:Op zondag 17 mei 2009 19:11 schreef Brighteyes het volgende:
Het is vanbinnen ook allemaal veel gevoeliger dus ook gewoon niet altijd even lekker meer. Maar goed, als we het dan doen...
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Haha, ja, dan krijg ik misschien ook weer eens een beurt Neeee Laura, dat is de man van iemand anders, dat magnie!
Nogmaalsquote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef McLaura het volgende:
Tsssss laat Innepin maar huilen, dat is gewoon een hormonale jankerd. Zwangere vrouwen, pffffffffff.
Je mag geen zwangere soepkippen slaan, en hen al helemaal niet aanrekenen wat ze zeggen. Ontoerekeningsvatbare, ongeleide projectielen zijn het.....quote:
Hmmm.... ik hou al op, straks krijg ik blauwe plekken, mevrouw die 3 dagen verder is dan ikquote:
Kom jij serieus weg met dat soort smoesjes?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Je mag geen zwangere soepkippen slaan, en hen al helemaal niet aanrekenen wat ze zeggen. Ontoerekeningsvatbare, ongeleide projectielen zijn het.....
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Kom jij serieus weg met dat soort smoesjes?Dat werkt bij mij thuis niet helaas
maar ja, ík heb tenminste wel seks.![]()
Neeeeeeee, wil ik zelf ook niet. Ik ben dan wel zwanger, maar ook nog steeds bij mijn volle verstand. Hoewel... mijn laptop heeft het een keer moeten ontgelden. Die deed boem, en harde schijf deed niks meer. Toen was mijn wederhelft wel zo aardig een nieuwe harde schijf te bestellenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Kom jij serieus weg met dat soort smoesjes?Dat werkt bij mij thuis niet helaas
![]()
Natrappen hè, heb je nog niet genoeg gemept?quote:maar ja, ík heb tenminste wel seks.![]()
Heldere redeneringquote:Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
Zou daar miss een verband liggen? Ik zeg ook met alles: ik mag dat, ik ben zwanger. En meestal legtie zich er dan bij neer. Dus mannen die dat niet doen, hebben nog seks met hun vrouw. Conclusie: mannen die zich niet laten leiden door hormonen (van vrouwlief of van zichzelf) kunnen seks hebben met zwangere vrouwen!
Nou, hier ligt het nog anders : voor veel vrouwen zal mijn man onder de noemer 'mietje' vallen. Zachtaardig, veel inlevingsvermogen etc.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
Zou daar miss een verband liggen? Ik zeg ook met alles: ik mag dat, ik ben zwanger. En meestal legtie zich er dan bij neer. Dus mannen die dat niet doen, hebben nog seks met hun vrouw. Conclusie: mannen die zich niet laten leiden door hormonen (van vrouwlief of van zichzelf) kunnen seks hebben met zwangere vrouwen!
En uw animatieteam bestaat uit :quote:Op zondag 17 mei 2009 19:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Heldere redenering
Huup: Gratis entertainment, voor en door zwangere vrouwen
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, hier ligt het nog anders : voor veel vrouwen zal mijn man onder de noemer 'mietje' vallen. Zachtaardig, veel inlevingsvermogen etc.
Dus ik verander je statement naar 'ongevoelige, op zichzelf gerichte mannen kunnen sex hebben met zichtbaar zwangere vrouwen'
*duikt weg voor Innepin*
Nu snap ik het, al dat gekat van jou is gewoon omdat ik m'n vent niet uit wil lenenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:25 schreef McLaura het volgende:
[..]
En uw animatieteam bestaat uit :
Links : Linda en Laura die sexueel verwaarloosd worden met als excuus een ongeboren kind
Rechts : Innepin, die wel sex heeft en haar man niet wil uitlenen
Dan stuur ik mijn goedaardige gozer op jouw Johnny Bravo af om te onderhandelen.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef innepin het volgende:
[..]Pas op hoor, ander stuur ik mijn ongevoelige machoman type hersenloze bodybuilder op je af!
mensen wat gaan we off topic![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dan stuur ik mijn goedaardige gozer op jouw Johnny Bravo af om te onderhandelen.
[ afbeelding ]
Sorry, we gaan hier zo snel, ik volg je niet! Welke regeling bedoel je nou?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
Innepin ja ik vind het wel een mooie regeling zo![]()
Heyhey, geen bijdrage maar wel aan de consumpties zitten, mag datquote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dankje!![]()
Innepin ja ik vind het wel een mooie regeling zo![]()
Waarmee? Met mijn computernerd met poedelhaar?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat moet ik dáár nou weer mee...
Wanhopige poging tot ontopic praten: Ik heb de hele slaapkamer schoongemaakt en heel eigenwijs een veel te zwaar kastje van z'n plaats gesjouwd enzo. En nou doet alles pijn. Goh, wie had dat nou verwacht
*springt op en neer*quote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef innepin het volgende:
Wedden dat ik vannacht zwetend wakker word van een nachtmerrie over mijn vriend met een hele zwangere-Fok!-dames-harem
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Heyhey, geen bijdrage maar wel aan de consumpties zitten, mag dat
Ik haaaaaaaaaat retorische vragenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef Lois het volgende:
Eh lieve dames?? We gaan dit topic toch niet volslowchatten he? Toch?
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat moeten ingrijpen in een topicquote:
Nu is alles naar je buik gezaktquote:Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef McLaura het volgende:
Wat had ik daar nog een dikke kop in vergelijking met nu![]()
Mijne valt niet echt onder 1 van beide categorieen. Alhoewel miss de eerste beter is. Hij lag vanmorgen mn buik te vertellen hoeveel die van 'm hieldquote:Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, hier ligt het nog anders : voor veel vrouwen zal mijn man onder de noemer 'mietje' vallen. Zachtaardig, veel inlevingsvermogen etc.
Dus ik verander je statement naar 'ongevoelige, op zichzelf gerichte mannen kunnen sex hebben met zichtbaar zwangere vrouwen'
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef Lois het volgende:
Eh lieve dames?? We gaan dit topic toch niet volslowchatten he? Toch?
Ik hoop het (dat eerste dus).quote:Op zondag 17 mei 2009 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik weet zeker dat er heul veel lurkers zijn die zich kostelijk vermaken met deze posts
![]()
Innepin woehoe! Ben je dr klaar voor voor morgen? Ben je zenuwachtig?![]()
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat.En voor vanavond, lekker rustig zitten enzo, bijkomen en lekker niets doen.
Das zeker!quote:
Ik haat mijn werk ook wel eensquote:Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat moeten ingrijpen in een topic
Iemand van het bureau, vaak een ex-kraamhulp.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Linda2205 het volgende:
Komt er dan gewoon iemand van het bureau, of echt degene die bij jou in huis komt? Succes dan, hopen dat ze lief is
99% ervan is pure onzinslowchat hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef DuchessX het volgende:
Jeee dames wat hebben jullie veel gepost vandaag!Zo raak ik nog meer achter
![]()
Herkenbaar Be, ik was het stukje intypen voor het estafette topic, en moest een paar keer herzitten omdat ik schopjes kreeg op plekken waarvan ik dacht, wat doe jij nouquote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
100 dagen is ok!
Hier een druk kindje vanavond.
En daardoor al een paar harde buiken ook. Vaag, ik zit toch alleen maar op de bank te zitten.
Datumtweeling vind ik alleen prima als we het doen als ik 40 weken ben en jij 36, maar dat zal jij wel weer niet zo prettig vindenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb t vandaag ook een paar keer tegen mezelf moeten zeggen.. 26 weken gewoon alweer, een halluf jaar al!Man, t is echt snel gegaan tot nu toe. toch herken ik ook wle t gevoel dat t op dit moment even wat minder snel lijkt te gaan dan t de afgelopen weken is gegaan...
Hier morgen ook al de Kraam-intake... We gaan steeds gelijk op Innepin... We kregen volgens mij t kamertje ook al op dezelfde dag, nu de intaker... We zouden haast voor een datumtweeling moeten gaan, maar dat zal ik je niet aandoen, aangezien ik er stellig van overtuigd ben dat ik richting de 41+ wkn zal gaan!
Ghehe toch wel te laat?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:50 schreef innepin het volgende:
Heeft het echt zoveel invloed dan, wanneer je moeder is bevallen?
En wat flauw dat Ons Zwangere Vrouwen dat 40+5 verhaal nooit verteld wordt![]()
Maar eh, drie september is mij wat te laat hoor Poppedein
Neuh lijkt me een bakerpraatjequote:Op zondag 17 mei 2009 21:50 schreef innepin het volgende:
Heeft het echt zoveel invloed dan, wanneer je moeder is bevallen?
Ja he !? Ik "schrok" er zelf ook van, maar ach, of ze nou nu of over 2 maanden komen, t maakt maar weinig uit....quote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar jij hebt je kraamintake ook snel dan al Poppedein?
Als mijn werk íets niet is dan is dat "volgens de boekjes"... iedere zwangerschap, bevalling en vrouw is anders... Ik noem alleen de ervaringen en statistieken.. Ik neem iedereen serieus, bij wélke termijn dan ook!! Mijn werk draait júist om het luisteren naar vrouwen en het begeleiden van die gevoelens!! Bovendien meld ik bovengenoemde niet op t moment dat mensen weeën hebben, maar slechts als antwoord op de door hun gestelde vraag wanneer de meeste eerste kinderen geboren worden...quote:Op zondag 17 mei 2009 22:00 schreef marlieske het volgende:
het is dan wel frustrerend om bij de gyn te zitten met 37 weken en 1 dag en dat je dat praatje krijgt terwijl je al ween hebt .... en de keizersnede gewoon naar week 39 word gezet. Soms is luisteren naar de moeder wel essentieel en word dat praatje dus te snel aangewend is mijn persoonlijke ervaring.
Ik was dus blij dat mijn huidige gyn me wel op mijn woord geloofde anders waren Ties en ik er misschien niet meer geweest als ik de vk mag geloven.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:09 schreef innepin het volgende:
Ik ga gewoon voor 41+6, dan beval ik op 07-08-09, vind ik ook wel een leuke. Plus dan valt het niet tegen als mijn uitgerekende datum komt en gaat zonder dat er iets gebeurt
Mijn moeder beviel van mijn broer op de uitgerekende dag, en van mij twee uur na de uitgerekende datum... maar ja, haar zwangerschap was ook heel anders dan die van mij ze vindt het nodig om er steeds in te wrijven hoe geweldig en pijn- en probleemloos haar zwangerschappen waren als ik roep dat ik moe ben of bekkenklachten heb of bandenpijn... zucht Dus ik ga daar maar niet van uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |