ik schakel net in en vraag me hetzelfde afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef Danny het volgende:
Ze hebben de opdracht vroegtijdig gestaakt?
Dit omdat hij gisteren om 15:19 de bunker in ging en het nog geen 15:19 is?
Ontbijt met champagne, broodjes kaas/ham, haar koffer met alle kleren, joint, sigaretten, patat + hamburgers, sinas, 7up, 2 x koffie met gevulde koeken, koekjes, snoep.. en ik vergeet vast nog wel watquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef TheBomb het volgende:
Goedemiddag
Heeft Marielin nog veel besteld vanochtend?
Ah jammer dat ik het gemist hebt, maar ze heeft er dus wel aardig gebruik van gemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:30 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ontbijt met champagne, broodjes kaas/ham, haar koffer met alle kleren, joint, sigaretten, patat + hamburgers, sinas, 7up, 2 x koffie met gevulde koeken, koekjes, snoep.. en ik vergeet vast nog wel wat
verhip! dat klopt .... nou alles weer terug dan en om 15.19 weer inleveren dan maarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef Danny het volgende:
Ja, dat waren nog eens tijden ! Toen was het leven nog basic en toverheksen gingen op de brandstapelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef Toverheks het volgende:
Het janken kan beginnen, alles terug alle sigaretten Back to Basic, ja in het jaar 3000 voor Cristis bestonden er ook geen sigaretjes.
Vrijdag 15 mei 2009, 14:20 uurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef Danny het volgende:
of werden gestenigdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat waren nog eens tijden ! Toen was het leven nog basic en toverheksen gingen op de brandstapel
Scherp!quote:
Over een half uur is Marielin alles vergeten wat ze de afgelopen uren heeft gekregen.Ondankbaar kind.quote:
Nog 86 berichten te gaan, en ik krijg een nieuwe bezemsteel van je.....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:40 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Over een half uur is Marielin alles vergeten wat ze de afgelopen uren heeft gekregen.Ondankbaar kind.
Precies... en de rest blijft positief!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:40 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Over een half uur is Marielin alles vergeten wat ze de afgelopen uren heeft gekregen.Ondankbaar kind.
er werd echter wel degelijk gerooktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef Toverheks het volgende:
Het janken kan beginnen, alles terug alle sigaretten Back to Basic, ja in het jaar 3000 voor Cristis bestonden er ook geen sigaretjes.
Plus blommetjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nog 86 berichten te gaan, en ik krijg een nieuwe bezemsteelvan je.....
Ja ik heet geen Marilien, ik vergeet zulke dingen niet hoor!!!![]()
er is ze al een paar keer verteld creatief te zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:47 schreef lies1958 het volgende:
ik ga me ergeren aan jeroen. Nu weer niet slapen tegen eline. Hij dut zelf regelmatig even in. Wat logisch is toch er is helemaal geen input voor ze dus slaapverwekkend lijkt mij.
in de opdracht die ze kreeg stond 'de komende 24 uur'. Ze kreeg de opdracht om 15:19.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:35 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Vrijdag 15 mei 2009, 14:20 uur
FOK!dracht
De streamer via FOK! is weer heel creatief geweest en is tot de volgende opdracht gekomen.
van de homepage ven the bunker stukje van nieuwsitem dus klopt precies
noem eens een voorbeeld? ik zou daar ook niets kunnen bedenken hoor. Als je niets hebt valt er weinig te macgyveren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
er is ze al een paar keer verteld creatief te zijn
Volgens mij wel. Vraag me ook af of dat restant van het champagneontbijt nog in de koelkast staat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:52 schreef NrTH het volgende:
Marielin moet nog steeds haar slaapzak inleveren toch?
In de lijst van irritante Nederlandersquote:
Bakken vol negativiteitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat heeft zij dan wat de rest niet heeft volgens jou?
karakter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat heeft zij dan wat de rest niet heeft volgens jou?
Vertel, toen bestonden er toch geen sigaretjes??quote:
Helemaal eens, gelijk mieperen nadat ze alles moest inleveren.quote:
Hij staat er nog steeds, en heeft de hele winter op balkon gestaan, en is gegroeid zit zo vol met groen, zelf mijn bezemsteel is gegroeidquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
karakter.
Pim is zo goed als onzichtbaar.
Eline heeft maar één stand en dat is happy happy joy joy (vind haar wel leuk trouwens, goeie tweede wmb)
Jeroen is vaag en vunzig en heeft ook eigenlijk maar één stand.
Marielin toont emotie (en daarmee dat ze mens is). Dat ontbreekt er bij de rest aan voor mij.
Dat dus.
eline toont posietieve emoties en marielin negatief heel de tijd maar dat vind jij dus aantrekkelijk om te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
karakter.
Eline heeft maar één stand en dat is happy happy joy joy (vind haar wel leuk trouwens, goeie tweede wmb)
Marielin toont emotie (en daarmee dat ze mens is). Dat ontbreekt er bij de rest aan voor mij.
Dat dus.
snap het alquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef Rijpie het volgende:
Ik snap dat "schaken" niet, hoe moet iemand winnen?
En die moest bijgevoerd worden voor de eindstrijd.. om aldus te vookomen dat het arme kind voortijdig flippend inzakt...de "Missie" sloeg nergens op natuurlijk..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
karakter.
Dat dus.
de maya's rookten al in 500adquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Toverheks het volgende:
Vertel, toen bestonden er toch geen sigaretjes??
Ik garandeer je dat dat niet zo isquote:Kijk aan de ene kant snap ik haar wel, een roker denkt vooruit, niemand hoeft mij te vertellen hoe moeilijk het is, maar echt, nog niet eens de opdracht 1 minuut geleden en ja hoor het woord kwam er al weer uit.
en ze is goed in de min gestemd door deze 24 uurs aktie, ik voorspel hedat blijft zo.
Aangesterkt, volgepompt en strak van de doping weer "fit" voor de volgende rondequote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die moest bijgevoerd worden voor de eindstrijd.. om aldus te vookomen dat het arme kind voortijdig flippend inzakt...de "Missie" sloeg nergens op natuurlijk..
Bij Eline zie ik ook het standje "doorbijter" en "mentaal stabiel".quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
karakter.
Dat dus.
En ze komt uit Zwollequote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
karakter.
Dat dus.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Aangesterkt, volgepompt en strak van de doping weer "fit" voor de volgende ronde
Jeroen zeurt best wel, maar hij weet het aardig te verpakken en bindt snel in als hij geen succes mee kan boeken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ben heel positief over Jeroen en Eline hoor, echte doorzetters, nooit zeuren, gewoon doorgaan
En geen één keer iets in de richting zeggen van: jemig, vond het wel lullig om zoveel te eten enz. te krijgen voor jullie neus!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:05 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik begin weer een beetje bij te komen zucht Marielin.Is toch om helemaal gek van te worden.Jeetje .Bedoeld ze dat ze eindelijk uitgebuikt is?
Dank voor je antwoord, weer wat geleerd, en over dat andere, we zullen zien, maar dit heeft haar populariteit geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:03 schreef Danny het volgende:
[..]
de maya's rookten al in 500ad
in china werd lang daarvoor al gebruik gemaakt van diverse kruiden waarvan de rook werd geïnhaleerd.
Overigens ging je vergelijking sowieso niet op. 3000 jaar geleden hadden ze geen bunkers.
Als ik een bunker zou laten bouwen en ik rookte zou ik ook zorgen dat er een forse sigarettenvoorraad klaar zou liggen natuurlijk
[..]
Ik garandeer je dat dat niet zo is
Als iemand anders het zou zeggen, dan komt er wel een had ik ook, en dan erger natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En geen één keer iets in de richting zeggen van: jemig, vond het wel lullig om zoveel te eten enz. te krijgen voor jullie neus!
Alleen maar ikke, ikke, ikke en zaniken!
Al kwam ze uit Lutjebroek, ik heb me kostelijk geirriteerd aan haarquote:
Doe ik nog steedsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al kwam ze uit Lutjebroek, ik heb me kostelijk geirriteerd aan haar
blijkbaar vindt ze dat niet, nou, dan kun je veel van dr zeggen maar hypocriet is ze nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En geen één keer iets in de richting zeggen van: jemig, vond het wel lullig om zoveel te eten enz. te krijgen voor jullie neus!
en we zullen dat zeker weten nog al deze Bunker dagen blijven doenquote:
Danny woont ook in Zwollequote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al kwam ze uit Lutjebroek, ik heb me kostelijk geirriteerd aan haar
Super irritant iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Alleen maar ikke, ikke, ikke en zaniken!
Ze riep zelfs Pim van de wc af toen ze haar ontbijt kreeg, hij moest het immers wel zien voordat ze er aan begon te eten..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Super irritant iddIk zou me aardig opgelaten voelen,maar het leek wel of Marielin er lol inhad om de rest van de overlevers de ogen uit te steken.Dan vind ik Eline toch wel veel socialer.
Misschien vanwegequote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:29 schreef Marrije het volgende:
Marielin heeft opeens geen praatjes meer?
Oh juist, maar denk niet dat dat mee speelt hoor, dat ze uit Zwolle evenals Danny komt.quote:
Die begrijpt er geen reet van dat Eline zo positief kan blijven en is daar stiekem wel jaloers op lijkt zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:29 schreef Marrije het volgende:
Marielin heeft opeens geen praatjes meer?
Ja hoor en daar begint het weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien vanwege![]()
![]()
die ze straks moet missen?
Ze telt áf.. en relativeerd zich de tyfus in Stand-by mode.. maar wel knap evengoed..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
ie begrijpt er geen reet van dat Eline zo positief kan blijven en is daar stiekem wel jaloers op lijkt zo.
Lach er maar omquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:36 schreef tompie63 het volgende:
marillin praat alleen maar over peuken en roken!!!!!
![]()
Koffie?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
er komt geluid uit marielin rara waar gaat het over
Alle bewoners: wie?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:40 schreef NrTH het volgende:
Han Peekel houdt van dierensex volgens Jeroen
Ga opeens anders naar tekenfilmpjes kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:40 schreef NrTH het volgende:
Han Peekel houdt van dierensex volgens Jeroen
Ga opeens anders naar zieke Jeroen kijken...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ga opeens anders naar tekenfilmpjes kijken
Ze relativeert, prima toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze telt áf.. en relativeerd zich de tyfus in Stand-by mode.. maar wel knap evengoed..
Ze doet het prima..nix mis mee.. en wie er één staat zal me echt een zorg zijn!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze relativeert, prima toch?
Btw, ze staat op de eerste plaats
Yep, dat dan weer wel, vind het nogal ver gaan om zoiets naar buiten te brengen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga opeens anders naar zieke Jeroen kijken...
Oh? Gezien je regelmatige posts dacht ik dat je daar wel in geïnteresseerd zou zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doet het prima..nix mis mee.. en wie er één staat zal me echt een zorg zijn!
Nee hoor.. ik reageer alleen op wat ik zie.. wie wint zie ik volgende week wel..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Gezien je regelmatige posts dacht ik dat je daar wel in geïnteresseerd zou zijn.
Het voordeel van die bleekheid is dat haar wallen meekleurenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
Godtering.. geef Marielin in Hemelsnaam nog wat te eten!!!
[ afbeelding ]
spook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
Godtering.. geef Marielin in Hemelsnaam nog wat te eten!!!
[ afbeelding ]
je bedoeld de boodschappenlijst?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
Ter voorbereiding van Fase III trekken we nu al het voedsel en alle luxe items The Bunker uit.
Laat ze dan eerst even etenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
Ter voorbereiding van Fase III trekken we nu al het voedsel The Bunker uit.
Edit: luxe items blijven er nog even in.
Wordt tijd ook, tis veel te gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
Ter voorbereiding van Fase III trekken we nu al het voedsel The Bunker uit.
Edit: luxe items blijven er nog even in.
Ze had graag willen zeggen van ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef mooiiiiii het volgende:
Whaaa haa Marielin vraagt aan Eline of ze chagerijnig is
ze hebben nog het kartonnen rolletje... alhoewel Marilien die nu aan het opmaken is ... eens kijken of ze nog een stukje over houdt voor Eline....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef lies1958 het volgende:
dit vind ik niet kloppen dat er geen toiletpapier is voor de vrouwen. Mannen hebben dat niet nodig na het plassen maar vrouwen wel. Dit is echt geen luxe maar een hygienische noodzaak.
En wat ze daar nu mee willen bereiken snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef lies1958 het volgende:
dit vind ik niet kloppen dat er geen toiletpapier is voor de vrouwen. Mannen hebben dat niet nodig na het plassen maar vrouwen wel. Dit is echt geen luxe maar een hygienische noodzaak.
Druppel kijkdoosquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:08 schreef Toverheks het volgende:
MarlboroMiep heeft nou een DruppelDoos.
Mogen we even een close-up daarvan hebben dan, zodat ik dat zelf kan beoordelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:10 schreef koffieleutjuh het volgende:
gaat ze met dr armen over dr tieten lopen omdat het geen gezicht is zonder bh
Tja, Eline snapt het.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef lies1958 het volgende:
Daar maakt eline een goed punt. Ze maken ons alleen maar apathiser zonder eten. Hebben ze ons niet zo mee maar meer de kijkers.
Hoe erg he! Je doet het goed of niet, nou, dit is de ultieme egoïst!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:13 schreef snetje het volgende:
al het voedsel moet eruit ..
Marilien : maar mijn saucijzenbroodje dan ????
Noppes, krijg ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die dit krijgt? Ik krijg het als ik op een nieuwsbericht klik..
[ afbeelding ]
nope ik kreeg het ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
nee krijg het ook steeds maar als ik cancel druk ken ik weer verder lezen ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Yup, ik ook...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Is bekend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en dan mogen we weer naar nachtcamerabeelden gaan zitten kijken. Wat al genoeg uren geweest is dat donkere. Voor ons niet zo leuk om te kijken dat grijze gedoe.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef Jian het volgende:
Ik hoop toch dat de met wat originele dingen komen in Fase III en niet alleen maar met een intensivering van datgene dat we al kennen. Minder water, langer donker, minder eten, minder kleding etc, dat heb ik nu wel zo'n beetje gezien.
Fase 1 was te makkelijk maar ik ben het met je eens, dit gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef lies1958 het volgende:
Vraag me trouwens af of er voor de bunker 2 veel aanmeldingen zullen komen als er zoweinig te eten en zo is voor de kandidaten en dat met een prijzengeld van 10000 euro.
Peter was in 17 dagen 9 kilo afgevallen en eigenlijk is dat niet goed voor een mens.
Ik vind het een heel klein beetje door slaan dat minimale voor de kandidaten. Zoals het in "fase 1" ging vond ik het juist goed.
En dan nu dat gedoe met toiletpapier is gewoon te gek om ze dat te misgunnen. Doorslaan in de verkeerde richting in mijn ogen.
Ik vond dat vreten van Marielin wel lollig eigenlijk... wat mij betreft gooien ze elke dag 3 kratten bier, wijn, en chips naar keuze naar binnen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef Jian het volgende:
Ik hoop toch dat de met wat originele dingen komen in Fase III en niet alleen maar met een intensivering van datgene dat we al kennen. Minder water, langer donker, minder eten, minder kleding etc, dat heb ik nu wel zo'n beetje gezien.
Ik krijg alleen dat ik word uitgelogd als ik van een nieuwsbericht terug naar Home ga.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit wordt uithongeren en laten vervuilen van mensen. Dus zijn ze vanaf het bericht al helemaal stil alle vier en ingedut.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:29 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Fase 1 was te makkelijk maar ik ben het met je eens, dit gaat nergens meer over.
dit heeft ook weinig met back to basic te maken
Ze krijgen per dag nogmaar 15 min water en mogen nog maar 30 minuten koken per dag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:36 schreef Kaat38 het volgende:
Volgens mij was de afspraak dat ze 20 liter water per dag krijgen en brood en volgens mij ook vitamine's.
Ik zie het probleem dus niet zo voor die 6 dagen.
Wacht eerst maar eens rustig af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja dit wordt uithongeren en laten vervuilen van mensen.
ik niet, huilies, bovendien vroeg jeroen zelf om fase 3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja dit wordt uithongeren en laten vervuilen van mensen. Dus zijn ze vanaf het bericht al helemaal stil alle vier en ingedut.
En ik snap dat best dat ze er nu ook even geen zin in hebben en alles lekker afwachten.
ik hoop op een gevulde weekuitdaging ... dat ze dus tot aan het eind met iets bezig zijn..desnoods in ploegen werken dag en nacht ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:39 schreef Kaat38 het volgende:
Het valt wel mee allemaal, B en B gaan het echt niet zetten op een martelplan!
Enige wat ik hoop is dat ze wat te doen krijgen, leuk voor ons en ook voor hun.
en uitputten graagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik niet, huilies, bovendien vroeg jeroen zelf om fase 3![]()
Uithongeren en laten vervuilen
Er zijn landen waar de wat meer gestelde mensen dagelijks zo leven. De wat minder gestelden doen het gewoon helemaal zonder gas/stroom. En ik kan je verzekeren, dat dat prima te doen is. Overigens gebruiken ze in die landen meestal ook water voor de dingen waar wij toiletpapier voor gebruiken. Toiletpapier vinden ze daar maar heel vies en heel onhygiënischquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:39 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ze krijgen per dag nogmaar 15 min water en mogen nog maar 30 minuten koken per dag.
kilo uien erinquote:
geen washandjes en geen water in huis dus niet mogelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ligt er geen ander papier daar.....
Anders een washandje na het plassen dan, of eh.... het puntje van de handdoek en dan weer uitspoelen.
Het staat op de bunkersite beperkt douchen, minimale eten, 15 water en 30 min koken per dag.quote:
Er zit enorm veel ruimte tussen uithongeren en bevuilen en het bovenstaande.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:50 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Het staat op de bunkersite beperkt douchen, minimale eten, 15 water en 30 min koken per dag.
Komkom.. het is het Weekend Ter Overdenking.. ook de Spelers mogen even vrij ter lering ende Vermaak...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jezussssssssss wat een zeikmiepen hier ook. Ze weten toch waar ze zich voor op hebben gegeven?
Het had alle 25 dagen fase III moeten zijn, althans, daar ging ik al vanuit.
Het is tot nu toe een zomerkamp geweest, dus laat ze maar ff 6 dagen goed door het stof bijten.
Als je als vrouw geen toiletpapier kan gebruiken na het plassen voel je jezelf niet fris. Vraag het eens aan de vrouwen om je heen en je hebt het antwoord. En qua uithongeren als er iemand in 17 dagen 9 kilo afvallen toen er nog redelijk genoeg te eten was lijkt het me niet handig om nog minder eten naar binnen te brengen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zit enorm veel ruimte tussen uithongeren en bevuilen en het bovenstaande.
Als er water is, hoeft niemand te vervuilen, en als er voldaan wordt aan de basisvoorwaarden mbt voeding, hongert er ook niemand uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zit enorm veel ruimte tussen uithongeren en bevuilen en het bovenstaande.
kannetje water en dan spoelen is ook een optie ....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als je als vrouw geen toiletpapier kan gebruiken na het plassen voel je jezelf niet fris. Vraag het eens aan de vrouwen om je heen en je hebt het antwoord. En qua uithongeren als er iemand in 17 dagen 9 kilo afvallen toen er nog redelijk genoeg te eten was lijkt het me niet handig om nog minder eten naar binnen te brengen.
Precies.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef snetje het volgende:
[..]
kannetje water en dan spoelen is ook een optie ....
Ja, we zijn allemaal van enthousiasme over de huidige stream in slaap gevallen, wat ga je er aan doen ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
eline: iemand nog een grappig verhaalover uitgaan ofzo?
Jeroen: ja, maar heb ik al verteld
lekker inspiratievol die mensen!
Uithongeren en vervuilen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:54 schreef lies1958 het volgende:
Als je als vrouw geen toiletpapier kan gebruiken na het plassen voel je jezelf niet fris.
... vertel..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uithongeren en vervuilen.![]()
Fase II duurt maximaal 48 uur.
Zeker nog nooit een paar dagen zonder schone kleren in een politiecel gezeten?
Deze tijdslimiet stond er eerst niet bij. Zag het net ook op de site staan die poll.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uithongeren en vervuilen.![]()
Fase II duurt maximaal 48 uur.
Zeker nog nooit een paar dagen zonder schone kleren in een politiecel gezeten?
Nou, als je mag douchen, maar er is geen deodorant en er zijn geen schone kleren, is dat niet zo heel erg fris.quote:
Of te weinig heeft gegeten in The Bunker.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:13 schreef Bangel het volgende:
Als iemand zoveel afvalt, zoals Peter, terwijl er toch voldoende eten was om te overleven, dan denk ik dat Peter gewoon heel erg (te)veel eet in het dagelijks leven!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
En dat in het weekendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld spannender dan de COS nu..
Inspiratie heb ik tot dusverre maar weinig gezien, wel in overvloed de afwachtende houding en leven naar het moment dat ze weten dat er iets komt...Tijd dus om van het "normale" af te stappen en ze te overladen met onverwachte wendingen! Ook leuk voor de streamer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Die blubberkont kon nog wel een kilo of 10 missen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:13 schreef Bangel het volgende:
Als iemand zoveel afvalt, zoals Peter, terwijl er toch voldoende eten was om te overleven, dan denk ik dat Peter gewoon heel erg (te)veel eet in het dagelijks leven!
Hallelujaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef Bangel het volgende:
[..]
Inspiratie heb ik tot dusverre maar weinig gezien, wel in overvloed de afwachtende houding en leven naar het moment dat ze weten dat er iets komt...Tijd dus om van het "normale" af te stappen en ze te overladen met onverwachte wendingen! Ook leuk voor de streamer.
Ooh de bunker is 'normaal'?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef Bangel het volgende:
[..]
Inspiratie heb ik tot dusverre maar weinig gezien, wel in overvloed de afwachtende houding en leven naar het moment dat ze weten dat er iets komt...Tijd dus om van het "normale" af te stappen en ze te overladen met onverwachte wendingen! Ook leuk voor de streamer.
fase 3 komt eraanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef Bangel het volgende:
[..]
9kg - 2 kg aan haar en gel = dus maar 7 kg afgevallenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:15 schreef Maanvis het volgende:
Peter zei wel dat ie zoveel afgevallen was, maar het klonk in mijn oren als populistisch gelul.
Aan de andere kant, 9 kg afvallen in 25 dagen, zou best goed voor mij zijn. Wanneer is TBO2?
tijd voor geestdodende klusjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Bangel het volgende:
De Bunker lijkt mij niet normaal, maar er is blijkbaar een soort dagritme ingeslopen, waar de overlevers op anticiperen. In plaats van zelf te bedenken over hoe ze hun tijd op een andere manier in kunnen delen, wachten ze op het moment dat er gekookt kan worden, het dagduel begint en wanneer ze naar bed mogen...
Conditionering.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Bangel het volgende:
De Bunker lijkt mij niet normaal, maar er is blijkbaar een soort dagritme ingeslopen, waar de overlevers op anticiperen. In plaats van zelf te bedenken over hoe ze hun tijd op een andere manier in kunnen delen, wachten ze op het moment dat er gekookt kan worden, het dagduel begint en wanneer ze naar bed mogen...
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:22 schreef NrTH het volgende:
Tijd voor een gasaanvalletje.. of voor íets iig
Dat zit een beetje in het concept opgesloten, constant op elkaars lip in een kleine ruimte, zonder 'normale' prikkels van buitenaf plus dat ze horen dat het steeds heftiger wordt, dan is een afwachtende niet zo heel vreemd denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Bangel het volgende:
je schijt een ijsbeer uit?quote:
Da's de trucquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In die 2 weken? met maar 1x in de 10 dagen schijten? rare stofwisseling dan...
En ik maar springen op mijn WII fitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de truc
*snel gaat posten in het aflsank-topic dat 10 dagen je schijt ophouden de oplossing is
Niet meer toch? aan het einde vd rit volgende week is de massale exit toch? Anders moet die Nieuwsrubriek even ge-update worden...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:23 schreef D. het volgende:
Is al bekend of en wanneer een volgende exit plaats zal vinden?
Geen idee, maar meestal zitten er 3 mensen in een finalequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet meer toch? aan het einde vd rit volgende week is de massale exit toch? Anders moet die Nieuwsrubriek even ge-update worden...
Jaja.. maar dit zou bij hoog en laag toch geen "meestal" programma worden??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar meestal zitten er 3 mensen in een finale
Meestal juist 4 (laatste BB`ers en DGK).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar meestal zitten er 3 mensen in een finale
Ja, dat is een goed idee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meestal juist 4 (laatste BB`ers en DGK).
Maar het lijkt me wel logisch om wo of do toch nog een eliminatie plaats te laten vinden, want er werd vorige keer flink gestemd, en dat brengt weer wat geld in het laatje.
Resultaten 1 - 10 van circa 755 voor "eline van kuijk"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. Eline toch...je bent beróemd op Google...
Resultaten 1 - 10 van circa 20.700.000 voor Eline (0,17 seconden
Grappig.. ik heb nog meer resultaten gevonden...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 755 voor "eline van kuijk"
Laatste BB? Kan het me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meestal juist 4 (laatste BB`ers en DGK).
Maar het lijkt me wel logisch om wo of do toch nog een eliminatie plaats te laten vinden, want er werd vorige keer flink gestemd, en dat brengt weer wat geld in het laatje.
Ja, las ook iets over wachtlopen en iets met het tochtgat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop op een gevulde weekuitdaging ... dat ze dus tot aan het eind met iets bezig zijn..desnoods in ploegen werken dag en nacht ...
Leuk idee voor de Bunker 2 ;quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
En dagenlange katers en moe zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef crazygirl29 het volgende:
Avond mensen.
Misschien is het een leuk idee om bij een eventuele bunker 2 dr een partybunker van te maken.
Dagenlang feest dat zal pas leuke beelden opleveren.
nah dan ga ik maar weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef NrTH het volgende:
Gebeurd daar zo mogelijk nog minder dan hier ja
ow....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef Rainesz het volgende:
Ze praten nu over downloaden en kijken via laptop of PS3...
je heb zeker niet veel gezien afgelopen wekenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:04 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
ach een paar uur slapen en ze kunnen weer joh
Een partybunker met zo'n Heineken inloopkast zekerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef crazygirl29 het volgende:
Avond mensen.
Misschien is het een leuk idee om bij een eventuele bunker 2 dr een partybunker van te maken.
Dagenlang feest dat zal pas leuke beelden opleveren.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:
Tsja...nix inderdaad..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:02 schreef FANN het volgende:
Dit is toch de COS?
ik zie helemaal geen commentaren op de streams.
gebeurd er écht helemaal niks ?
Heel weinig, het zooitje is ingekakt........ze moeten er ff een lekker muziekje tegenaan gooien, of beter, Bart moet door de luidspeakers even een drilaktie opstarten, allemaal achter elkaar rondjes lopen, beetje opzwepen, 20 keer opdrukken en weer rondjes lopen, dan haas je over bij mekaar....kunnen ze toch boven ook wel verzinnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:02 schreef FANN het volgende:
Dit is toch de COS?
ik zie helemaal geen commentaren op de streams.
gebeurd er écht helemaal niks ?
Je kunt ook de streamverslagen lezen.quote:
Dat zou goed kunnen inderdaad hehehehquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een partybunker met zo'n Heineken inloopkast zeker
heb veel gezien hoor. Wat bedoel je daarmee dan? Op deze manier worden zo ook moe van het rondhangen en zitten enzquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:05 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
je heb zeker niet veel gezien afgelopen weken
Is dat niet de joint die nog over was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:04 schreef koffieleutjuh het volgende:
marielin rookt nu maar ff stukie oud peukie op uit de asbak
OMG, jij bent echt nieuw op FOK! hèquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve meier zit te verkopen.
Je gooi 50 euro naar dat mannetje en koopt een WII voor dat geld.
Dan leg je de WII op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn WII wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
vind dat topic gewoon geweldigquote:
de dag na de feestjes komt er niks uit ze dan hangen ze alleen maar dus dat hoeft echt niet elke dag ///quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:08 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
heb veel gezien hoor. Wat bedoel je daarmee dan? Op deze manier worden zo ook moe van het rondhangen en zitten enz
Jep daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:10 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
de dag na de feestjes komt er niks uit ze dan hangen ze alleen maar dus dat hoeft echt niet elke dag ///
Overdag mogen ze niet slapen dus als ze een kater hebben van dagenlang feesten is het niet zo "even slapen en ze kunnen er weer tegen".quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:08 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
heb veel gezien hoor. Wat bedoel je daarmee dan? Op deze manier worden zo ook moe van het rondhangen en zitten enz
Ik wacht netjes tot deze dicht isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
nog 4 berichten.. dat duurt nog wel een kwartier
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
nog 4 berichten.. dat duurt nog wel een kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |