Precies... en de rest blijft positief!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:40 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Over een half uur is Marielin alles vergeten wat ze de afgelopen uren heeft gekregen.Ondankbaar kind.
er werd echter wel degelijk gerooktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef Toverheks het volgende:
Het janken kan beginnen, alles terug alle sigaretten Back to Basic, ja in het jaar 3000 voor Cristis bestonden er ook geen sigaretjes.
Plus blommetjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nog 86 berichten te gaan, en ik krijg een nieuwe bezemsteelvan je.....
Ja ik heet geen Marilien, ik vergeet zulke dingen niet hoor!!!![]()
er is ze al een paar keer verteld creatief te zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:47 schreef lies1958 het volgende:
ik ga me ergeren aan jeroen. Nu weer niet slapen tegen eline. Hij dut zelf regelmatig even in. Wat logisch is toch er is helemaal geen input voor ze dus slaapverwekkend lijkt mij.
in de opdracht die ze kreeg stond 'de komende 24 uur'. Ze kreeg de opdracht om 15:19.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:35 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Vrijdag 15 mei 2009, 14:20 uur
FOK!dracht
De streamer via FOK! is weer heel creatief geweest en is tot de volgende opdracht gekomen.
van de homepage ven the bunker stukje van nieuwsitem dus klopt precies
noem eens een voorbeeld? ik zou daar ook niets kunnen bedenken hoor. Als je niets hebt valt er weinig te macgyveren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
er is ze al een paar keer verteld creatief te zijn
Volgens mij wel. Vraag me ook af of dat restant van het champagneontbijt nog in de koelkast staat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:52 schreef NrTH het volgende:
Marielin moet nog steeds haar slaapzak inleveren toch?
In de lijst van irritante Nederlandersquote:
Bakken vol negativiteitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat heeft zij dan wat de rest niet heeft volgens jou?
karakter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat heeft zij dan wat de rest niet heeft volgens jou?
Vertel, toen bestonden er toch geen sigaretjes??quote:
Helemaal eens, gelijk mieperen nadat ze alles moest inleveren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |