ik schakel net in en vraag me hetzelfde afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef Danny het volgende:
Ze hebben de opdracht vroegtijdig gestaakt?
Dit omdat hij gisteren om 15:19 de bunker in ging en het nog geen 15:19 is?
Ontbijt met champagne, broodjes kaas/ham, haar koffer met alle kleren, joint, sigaretten, patat + hamburgers, sinas, 7up, 2 x koffie met gevulde koeken, koekjes, snoep.. en ik vergeet vast nog wel watquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef TheBomb het volgende:
Goedemiddag
Heeft Marielin nog veel besteld vanochtend?
Ah jammer dat ik het gemist hebt, maar ze heeft er dus wel aardig gebruik van gemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:30 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ontbijt met champagne, broodjes kaas/ham, haar koffer met alle kleren, joint, sigaretten, patat + hamburgers, sinas, 7up, 2 x koffie met gevulde koeken, koekjes, snoep.. en ik vergeet vast nog wel wat
verhip! dat klopt .... nou alles weer terug dan en om 15.19 weer inleveren dan maarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef Danny het volgende:
Ja, dat waren nog eens tijden ! Toen was het leven nog basic en toverheksen gingen op de brandstapelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef Toverheks het volgende:
Het janken kan beginnen, alles terug alle sigaretten Back to Basic, ja in het jaar 3000 voor Cristis bestonden er ook geen sigaretjes.
Vrijdag 15 mei 2009, 14:20 uurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:29 schreef Danny het volgende:
of werden gestenigdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat waren nog eens tijden ! Toen was het leven nog basic en toverheksen gingen op de brandstapel
Scherp!quote:
Over een half uur is Marielin alles vergeten wat ze de afgelopen uren heeft gekregen.Ondankbaar kind.quote:
Nog 86 berichten te gaan, en ik krijg een nieuwe bezemsteel van je.....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:40 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Over een half uur is Marielin alles vergeten wat ze de afgelopen uren heeft gekregen.Ondankbaar kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |