ik niet, huilies, bovendien vroeg jeroen zelf om fase 3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja dit wordt uithongeren en laten vervuilen van mensen. Dus zijn ze vanaf het bericht al helemaal stil alle vier en ingedut.
En ik snap dat best dat ze er nu ook even geen zin in hebben en alles lekker afwachten.
ik hoop op een gevulde weekuitdaging ... dat ze dus tot aan het eind met iets bezig zijn..desnoods in ploegen werken dag en nacht ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:39 schreef Kaat38 het volgende:
Het valt wel mee allemaal, B en B gaan het echt niet zetten op een martelplan!
Enige wat ik hoop is dat ze wat te doen krijgen, leuk voor ons en ook voor hun.
en uitputten graagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik niet, huilies, bovendien vroeg jeroen zelf om fase 3![]()
Uithongeren en laten vervuilen
Er zijn landen waar de wat meer gestelde mensen dagelijks zo leven. De wat minder gestelden doen het gewoon helemaal zonder gas/stroom. En ik kan je verzekeren, dat dat prima te doen is. Overigens gebruiken ze in die landen meestal ook water voor de dingen waar wij toiletpapier voor gebruiken. Toiletpapier vinden ze daar maar heel vies en heel onhygiënischquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:39 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ze krijgen per dag nogmaar 15 min water en mogen nog maar 30 minuten koken per dag.
kilo uien erinquote:
geen washandjes en geen water in huis dus niet mogelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ligt er geen ander papier daar.....
Anders een washandje na het plassen dan, of eh.... het puntje van de handdoek en dan weer uitspoelen.
Het staat op de bunkersite beperkt douchen, minimale eten, 15 water en 30 min koken per dag.quote:
Er zit enorm veel ruimte tussen uithongeren en bevuilen en het bovenstaande.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:50 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Het staat op de bunkersite beperkt douchen, minimale eten, 15 water en 30 min koken per dag.
Komkom.. het is het Weekend Ter Overdenking.. ook de Spelers mogen even vrij ter lering ende Vermaak...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jezussssssssss wat een zeikmiepen hier ook. Ze weten toch waar ze zich voor op hebben gegeven?
Het had alle 25 dagen fase III moeten zijn, althans, daar ging ik al vanuit.
Het is tot nu toe een zomerkamp geweest, dus laat ze maar ff 6 dagen goed door het stof bijten.
Als je als vrouw geen toiletpapier kan gebruiken na het plassen voel je jezelf niet fris. Vraag het eens aan de vrouwen om je heen en je hebt het antwoord. En qua uithongeren als er iemand in 17 dagen 9 kilo afvallen toen er nog redelijk genoeg te eten was lijkt het me niet handig om nog minder eten naar binnen te brengen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zit enorm veel ruimte tussen uithongeren en bevuilen en het bovenstaande.
Als er water is, hoeft niemand te vervuilen, en als er voldaan wordt aan de basisvoorwaarden mbt voeding, hongert er ook niemand uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zit enorm veel ruimte tussen uithongeren en bevuilen en het bovenstaande.
kannetje water en dan spoelen is ook een optie ....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als je als vrouw geen toiletpapier kan gebruiken na het plassen voel je jezelf niet fris. Vraag het eens aan de vrouwen om je heen en je hebt het antwoord. En qua uithongeren als er iemand in 17 dagen 9 kilo afvallen toen er nog redelijk genoeg te eten was lijkt het me niet handig om nog minder eten naar binnen te brengen.
Precies.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef snetje het volgende:
[..]
kannetje water en dan spoelen is ook een optie ....
Ja, we zijn allemaal van enthousiasme over de huidige stream in slaap gevallen, wat ga je er aan doen ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
eline: iemand nog een grappig verhaalover uitgaan ofzo?
Jeroen: ja, maar heb ik al verteld
lekker inspiratievol die mensen!
Uithongeren en vervuilen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:54 schreef lies1958 het volgende:
Als je als vrouw geen toiletpapier kan gebruiken na het plassen voel je jezelf niet fris.
... vertel..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uithongeren en vervuilen.![]()
Fase II duurt maximaal 48 uur.
Zeker nog nooit een paar dagen zonder schone kleren in een politiecel gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |