Precies.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef snetje het volgende:
[..]
kannetje water en dan spoelen is ook een optie ....
Ja, we zijn allemaal van enthousiasme over de huidige stream in slaap gevallen, wat ga je er aan doen ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
eline: iemand nog een grappig verhaalover uitgaan ofzo?
Jeroen: ja, maar heb ik al verteld
lekker inspiratievol die mensen!
Uithongeren en vervuilen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:54 schreef lies1958 het volgende:
Als je als vrouw geen toiletpapier kan gebruiken na het plassen voel je jezelf niet fris.
... vertel..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uithongeren en vervuilen.![]()
Fase II duurt maximaal 48 uur.
Zeker nog nooit een paar dagen zonder schone kleren in een politiecel gezeten?
Deze tijdslimiet stond er eerst niet bij. Zag het net ook op de site staan die poll.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uithongeren en vervuilen.![]()
Fase II duurt maximaal 48 uur.
Zeker nog nooit een paar dagen zonder schone kleren in een politiecel gezeten?
Nou, als je mag douchen, maar er is geen deodorant en er zijn geen schone kleren, is dat niet zo heel erg fris.quote:
Of te weinig heeft gegeten in The Bunker.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:13 schreef Bangel het volgende:
Als iemand zoveel afvalt, zoals Peter, terwijl er toch voldoende eten was om te overleven, dan denk ik dat Peter gewoon heel erg (te)veel eet in het dagelijks leven!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
En dat in het weekendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld spannender dan de COS nu..
Inspiratie heb ik tot dusverre maar weinig gezien, wel in overvloed de afwachtende houding en leven naar het moment dat ze weten dat er iets komt...Tijd dus om van het "normale" af te stappen en ze te overladen met onverwachte wendingen! Ook leuk voor de streamer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Die blubberkont kon nog wel een kilo of 10 missen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:13 schreef Bangel het volgende:
Als iemand zoveel afvalt, zoals Peter, terwijl er toch voldoende eten was om te overleven, dan denk ik dat Peter gewoon heel erg (te)veel eet in het dagelijks leven!
Hallelujaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef Bangel het volgende:
[..]
Inspiratie heb ik tot dusverre maar weinig gezien, wel in overvloed de afwachtende houding en leven naar het moment dat ze weten dat er iets komt...Tijd dus om van het "normale" af te stappen en ze te overladen met onverwachte wendingen! Ook leuk voor de streamer.
Ooh de bunker is 'normaal'?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef Bangel het volgende:
[..]
Inspiratie heb ik tot dusverre maar weinig gezien, wel in overvloed de afwachtende houding en leven naar het moment dat ze weten dat er iets komt...Tijd dus om van het "normale" af te stappen en ze te overladen met onverwachte wendingen! Ook leuk voor de streamer.
fase 3 komt eraanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef Bangel het volgende:
[..]
9kg - 2 kg aan haar en gel = dus maar 7 kg afgevallenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:15 schreef Maanvis het volgende:
Peter zei wel dat ie zoveel afgevallen was, maar het klonk in mijn oren als populistisch gelul.
Aan de andere kant, 9 kg afvallen in 25 dagen, zou best goed voor mij zijn. Wanneer is TBO2?
tijd voor geestdodende klusjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Bangel het volgende:
De Bunker lijkt mij niet normaal, maar er is blijkbaar een soort dagritme ingeslopen, waar de overlevers op anticiperen. In plaats van zelf te bedenken over hoe ze hun tijd op een andere manier in kunnen delen, wachten ze op het moment dat er gekookt kan worden, het dagduel begint en wanneer ze naar bed mogen...
Conditionering.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Bangel het volgende:
De Bunker lijkt mij niet normaal, maar er is blijkbaar een soort dagritme ingeslopen, waar de overlevers op anticiperen. In plaats van zelf te bedenken over hoe ze hun tijd op een andere manier in kunnen delen, wachten ze op het moment dat er gekookt kan worden, het dagduel begint en wanneer ze naar bed mogen...
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:22 schreef NrTH het volgende:
Tijd voor een gasaanvalletje.. of voor íets iig
Dat zit een beetje in het concept opgesloten, constant op elkaars lip in een kleine ruimte, zonder 'normale' prikkels van buitenaf plus dat ze horen dat het steeds heftiger wordt, dan is een afwachtende niet zo heel vreemd denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Bangel het volgende:
je schijt een ijsbeer uit?quote:
Da's de trucquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In die 2 weken? met maar 1x in de 10 dagen schijten? rare stofwisseling dan...
En ik maar springen op mijn WII fitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de truc
*snel gaat posten in het aflsank-topic dat 10 dagen je schijt ophouden de oplossing is
Niet meer toch? aan het einde vd rit volgende week is de massale exit toch? Anders moet die Nieuwsrubriek even ge-update worden...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:23 schreef D. het volgende:
Is al bekend of en wanneer een volgende exit plaats zal vinden?
Geen idee, maar meestal zitten er 3 mensen in een finalequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet meer toch? aan het einde vd rit volgende week is de massale exit toch? Anders moet die Nieuwsrubriek even ge-update worden...
Jaja.. maar dit zou bij hoog en laag toch geen "meestal" programma worden??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar meestal zitten er 3 mensen in een finale
Meestal juist 4 (laatste BB`ers en DGK).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar meestal zitten er 3 mensen in een finale
Ja, dat is een goed idee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meestal juist 4 (laatste BB`ers en DGK).
Maar het lijkt me wel logisch om wo of do toch nog een eliminatie plaats te laten vinden, want er werd vorige keer flink gestemd, en dat brengt weer wat geld in het laatje.
Resultaten 1 - 10 van circa 755 voor "eline van kuijk"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. Eline toch...je bent beróemd op Google...
Resultaten 1 - 10 van circa 20.700.000 voor Eline (0,17 seconden
Grappig.. ik heb nog meer resultaten gevonden...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 755 voor "eline van kuijk"
Laatste BB? Kan het me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meestal juist 4 (laatste BB`ers en DGK).
Maar het lijkt me wel logisch om wo of do toch nog een eliminatie plaats te laten vinden, want er werd vorige keer flink gestemd, en dat brengt weer wat geld in het laatje.
Ja, las ook iets over wachtlopen en iets met het tochtgat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop op een gevulde weekuitdaging ... dat ze dus tot aan het eind met iets bezig zijn..desnoods in ploegen werken dag en nacht ...
Leuk idee voor de Bunker 2 ;quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
En dagenlange katers en moe zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef crazygirl29 het volgende:
Avond mensen.
Misschien is het een leuk idee om bij een eventuele bunker 2 dr een partybunker van te maken.
Dagenlang feest dat zal pas leuke beelden opleveren.
nah dan ga ik maar weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef NrTH het volgende:
Gebeurd daar zo mogelijk nog minder dan hier ja
ow....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef Rainesz het volgende:
Ze praten nu over downloaden en kijken via laptop of PS3...
je heb zeker niet veel gezien afgelopen wekenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:04 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
ach een paar uur slapen en ze kunnen weer joh
Een partybunker met zo'n Heineken inloopkast zekerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef crazygirl29 het volgende:
Avond mensen.
Misschien is het een leuk idee om bij een eventuele bunker 2 dr een partybunker van te maken.
Dagenlang feest dat zal pas leuke beelden opleveren.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:
Tsja...nix inderdaad..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:02 schreef FANN het volgende:
Dit is toch de COS?
ik zie helemaal geen commentaren op de streams.
gebeurd er écht helemaal niks ?
Heel weinig, het zooitje is ingekakt........ze moeten er ff een lekker muziekje tegenaan gooien, of beter, Bart moet door de luidspeakers even een drilaktie opstarten, allemaal achter elkaar rondjes lopen, beetje opzwepen, 20 keer opdrukken en weer rondjes lopen, dan haas je over bij mekaar....kunnen ze toch boven ook wel verzinnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:02 schreef FANN het volgende:
Dit is toch de COS?
ik zie helemaal geen commentaren op de streams.
gebeurd er écht helemaal niks ?
Je kunt ook de streamverslagen lezen.quote:
Dat zou goed kunnen inderdaad hehehehquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een partybunker met zo'n Heineken inloopkast zeker
heb veel gezien hoor. Wat bedoel je daarmee dan? Op deze manier worden zo ook moe van het rondhangen en zitten enzquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:05 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
je heb zeker niet veel gezien afgelopen weken
Is dat niet de joint die nog over was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:04 schreef koffieleutjuh het volgende:
marielin rookt nu maar ff stukie oud peukie op uit de asbak
OMG, jij bent echt nieuw op FOK! hèquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve meier zit te verkopen.
Je gooi 50 euro naar dat mannetje en koopt een WII voor dat geld.
Dan leg je de WII op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn WII wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
vind dat topic gewoon geweldigquote:
de dag na de feestjes komt er niks uit ze dan hangen ze alleen maar dus dat hoeft echt niet elke dag ///quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:08 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
heb veel gezien hoor. Wat bedoel je daarmee dan? Op deze manier worden zo ook moe van het rondhangen en zitten enz
Jep daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:10 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
de dag na de feestjes komt er niks uit ze dan hangen ze alleen maar dus dat hoeft echt niet elke dag ///
Overdag mogen ze niet slapen dus als ze een kater hebben van dagenlang feesten is het niet zo "even slapen en ze kunnen er weer tegen".quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:08 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
heb veel gezien hoor. Wat bedoel je daarmee dan? Op deze manier worden zo ook moe van het rondhangen en zitten enz
Ik wacht netjes tot deze dicht isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
nog 4 berichten.. dat duurt nog wel een kwartier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |