je heb zeker niet veel gezien afgelopen wekenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:04 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
ach een paar uur slapen en ze kunnen weer joh
Een partybunker met zo'n Heineken inloopkast zekerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef crazygirl29 het volgende:
Avond mensen.
Misschien is het een leuk idee om bij een eventuele bunker 2 dr een partybunker van te maken.
Dagenlang feest dat zal pas leuke beelden opleveren.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:
Tsja...nix inderdaad..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:02 schreef FANN het volgende:
Dit is toch de COS?
ik zie helemaal geen commentaren op de streams.
gebeurd er écht helemaal niks ?
Heel weinig, het zooitje is ingekakt........ze moeten er ff een lekker muziekje tegenaan gooien, of beter, Bart moet door de luidspeakers even een drilaktie opstarten, allemaal achter elkaar rondjes lopen, beetje opzwepen, 20 keer opdrukken en weer rondjes lopen, dan haas je over bij mekaar....kunnen ze toch boven ook wel verzinnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:02 schreef FANN het volgende:
Dit is toch de COS?
ik zie helemaal geen commentaren op de streams.
gebeurd er écht helemaal niks ?
Je kunt ook de streamverslagen lezen.quote:
Dat zou goed kunnen inderdaad hehehehquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een partybunker met zo'n Heineken inloopkast zeker
heb veel gezien hoor. Wat bedoel je daarmee dan? Op deze manier worden zo ook moe van het rondhangen en zitten enzquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:05 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
je heb zeker niet veel gezien afgelopen weken
Is dat niet de joint die nog over was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:04 schreef koffieleutjuh het volgende:
marielin rookt nu maar ff stukie oud peukie op uit de asbak
OMG, jij bent echt nieuw op FOK! hèquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve meier zit te verkopen.
Je gooi 50 euro naar dat mannetje en koopt een WII voor dat geld.
Dan leg je de WII op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn WII wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
vind dat topic gewoon geweldigquote:
de dag na de feestjes komt er niks uit ze dan hangen ze alleen maar dus dat hoeft echt niet elke dag ///quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:08 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
heb veel gezien hoor. Wat bedoel je daarmee dan? Op deze manier worden zo ook moe van het rondhangen en zitten enz
Jep daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:10 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
de dag na de feestjes komt er niks uit ze dan hangen ze alleen maar dus dat hoeft echt niet elke dag ///
Overdag mogen ze niet slapen dus als ze een kater hebben van dagenlang feesten is het niet zo "even slapen en ze kunnen er weer tegen".quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:08 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
heb veel gezien hoor. Wat bedoel je daarmee dan? Op deze manier worden zo ook moe van het rondhangen en zitten enz
Ik wacht netjes tot deze dicht isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
nog 4 berichten.. dat duurt nog wel een kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |