9kg - 2 kg aan haar en gel = dus maar 7 kg afgevallenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:15 schreef Maanvis het volgende:
Peter zei wel dat ie zoveel afgevallen was, maar het klonk in mijn oren als populistisch gelul.
Aan de andere kant, 9 kg afvallen in 25 dagen, zou best goed voor mij zijn. Wanneer is TBO2?
tijd voor geestdodende klusjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Bangel het volgende:
De Bunker lijkt mij niet normaal, maar er is blijkbaar een soort dagritme ingeslopen, waar de overlevers op anticiperen. In plaats van zelf te bedenken over hoe ze hun tijd op een andere manier in kunnen delen, wachten ze op het moment dat er gekookt kan worden, het dagduel begint en wanneer ze naar bed mogen...
Conditionering.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Bangel het volgende:
De Bunker lijkt mij niet normaal, maar er is blijkbaar een soort dagritme ingeslopen, waar de overlevers op anticiperen. In plaats van zelf te bedenken over hoe ze hun tijd op een andere manier in kunnen delen, wachten ze op het moment dat er gekookt kan worden, het dagduel begint en wanneer ze naar bed mogen...
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:22 schreef NrTH het volgende:
Tijd voor een gasaanvalletje.. of voor íets iig
Dat zit een beetje in het concept opgesloten, constant op elkaars lip in een kleine ruimte, zonder 'normale' prikkels van buitenaf plus dat ze horen dat het steeds heftiger wordt, dan is een afwachtende niet zo heel vreemd denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Bangel het volgende:
je schijt een ijsbeer uit?quote:
Da's de trucquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In die 2 weken? met maar 1x in de 10 dagen schijten? rare stofwisseling dan...
En ik maar springen op mijn WII fitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de truc
*snel gaat posten in het aflsank-topic dat 10 dagen je schijt ophouden de oplossing is
Niet meer toch? aan het einde vd rit volgende week is de massale exit toch? Anders moet die Nieuwsrubriek even ge-update worden...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:23 schreef D. het volgende:
Is al bekend of en wanneer een volgende exit plaats zal vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |