Precies.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef snetje het volgende:
[..]
kannetje water en dan spoelen is ook een optie ....
Ja, we zijn allemaal van enthousiasme over de huidige stream in slaap gevallen, wat ga je er aan doen ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
eline: iemand nog een grappig verhaalover uitgaan ofzo?
Jeroen: ja, maar heb ik al verteld
lekker inspiratievol die mensen!
Uithongeren en vervuilen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:54 schreef lies1958 het volgende:
Als je als vrouw geen toiletpapier kan gebruiken na het plassen voel je jezelf niet fris.
... vertel..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uithongeren en vervuilen.![]()
Fase II duurt maximaal 48 uur.
Zeker nog nooit een paar dagen zonder schone kleren in een politiecel gezeten?
Deze tijdslimiet stond er eerst niet bij. Zag het net ook op de site staan die poll.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uithongeren en vervuilen.![]()
Fase II duurt maximaal 48 uur.
Zeker nog nooit een paar dagen zonder schone kleren in een politiecel gezeten?
Nou, als je mag douchen, maar er is geen deodorant en er zijn geen schone kleren, is dat niet zo heel erg fris.quote:
Of te weinig heeft gegeten in The Bunker.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:13 schreef Bangel het volgende:
Als iemand zoveel afvalt, zoals Peter, terwijl er toch voldoende eten was om te overleven, dan denk ik dat Peter gewoon heel erg (te)veel eet in het dagelijks leven!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
En dat in het weekendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld spannender dan de COS nu..
Inspiratie heb ik tot dusverre maar weinig gezien, wel in overvloed de afwachtende houding en leven naar het moment dat ze weten dat er iets komt...Tijd dus om van het "normale" af te stappen en ze te overladen met onverwachte wendingen! Ook leuk voor de streamer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Die blubberkont kon nog wel een kilo of 10 missen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:13 schreef Bangel het volgende:
Als iemand zoveel afvalt, zoals Peter, terwijl er toch voldoende eten was om te overleven, dan denk ik dat Peter gewoon heel erg (te)veel eet in het dagelijks leven!
Hallelujaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef Bangel het volgende:
[..]
Inspiratie heb ik tot dusverre maar weinig gezien, wel in overvloed de afwachtende houding en leven naar het moment dat ze weten dat er iets komt...Tijd dus om van het "normale" af te stappen en ze te overladen met onverwachte wendingen! Ook leuk voor de streamer.
Ooh de bunker is 'normaal'?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef Bangel het volgende:
[..]
Inspiratie heb ik tot dusverre maar weinig gezien, wel in overvloed de afwachtende houding en leven naar het moment dat ze weten dat er iets komt...Tijd dus om van het "normale" af te stappen en ze te overladen met onverwachte wendingen! Ook leuk voor de streamer.
fase 3 komt eraanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef Bangel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |