Hij staat er nog steeds, en heeft de hele winter op balkon gestaan, en is gegroeid zit zo vol met groen, zelf mijn bezemsteel is gegroeidquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
karakter.
Pim is zo goed als onzichtbaar.
Eline heeft maar één stand en dat is happy happy joy joy (vind haar wel leuk trouwens, goeie tweede wmb)
Jeroen is vaag en vunzig en heeft ook eigenlijk maar één stand.
Marielin toont emotie (en daarmee dat ze mens is). Dat ontbreekt er bij de rest aan voor mij.
Dat dus.
eline toont posietieve emoties en marielin negatief heel de tijd maar dat vind jij dus aantrekkelijk om te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
karakter.
Eline heeft maar één stand en dat is happy happy joy joy (vind haar wel leuk trouwens, goeie tweede wmb)
Marielin toont emotie (en daarmee dat ze mens is). Dat ontbreekt er bij de rest aan voor mij.
Dat dus.
snap het alquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef Rijpie het volgende:
Ik snap dat "schaken" niet, hoe moet iemand winnen?
En die moest bijgevoerd worden voor de eindstrijd.. om aldus te vookomen dat het arme kind voortijdig flippend inzakt...de "Missie" sloeg nergens op natuurlijk..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
karakter.
Dat dus.
de maya's rookten al in 500adquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Toverheks het volgende:
Vertel, toen bestonden er toch geen sigaretjes??
Ik garandeer je dat dat niet zo isquote:Kijk aan de ene kant snap ik haar wel, een roker denkt vooruit, niemand hoeft mij te vertellen hoe moeilijk het is, maar echt, nog niet eens de opdracht 1 minuut geleden en ja hoor het woord kwam er al weer uit.
en ze is goed in de min gestemd door deze 24 uurs aktie, ik voorspel hedat blijft zo.
Aangesterkt, volgepompt en strak van de doping weer "fit" voor de volgende rondequote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die moest bijgevoerd worden voor de eindstrijd.. om aldus te vookomen dat het arme kind voortijdig flippend inzakt...de "Missie" sloeg nergens op natuurlijk..
Bij Eline zie ik ook het standje "doorbijter" en "mentaal stabiel".quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
karakter.
Dat dus.
En ze komt uit Zwollequote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
karakter.
Dat dus.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Aangesterkt, volgepompt en strak van de doping weer "fit" voor de volgende ronde
Jeroen zeurt best wel, maar hij weet het aardig te verpakken en bindt snel in als hij geen succes mee kan boeken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ben heel positief over Jeroen en Eline hoor, echte doorzetters, nooit zeuren, gewoon doorgaan
En geen één keer iets in de richting zeggen van: jemig, vond het wel lullig om zoveel te eten enz. te krijgen voor jullie neus!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:05 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik begin weer een beetje bij te komen zucht Marielin.Is toch om helemaal gek van te worden.Jeetje .Bedoeld ze dat ze eindelijk uitgebuikt is?
Dank voor je antwoord, weer wat geleerd, en over dat andere, we zullen zien, maar dit heeft haar populariteit geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:03 schreef Danny het volgende:
[..]
de maya's rookten al in 500ad
in china werd lang daarvoor al gebruik gemaakt van diverse kruiden waarvan de rook werd geïnhaleerd.
Overigens ging je vergelijking sowieso niet op. 3000 jaar geleden hadden ze geen bunkers.
Als ik een bunker zou laten bouwen en ik rookte zou ik ook zorgen dat er een forse sigarettenvoorraad klaar zou liggen natuurlijk
[..]
Ik garandeer je dat dat niet zo is
Als iemand anders het zou zeggen, dan komt er wel een had ik ook, en dan erger natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En geen één keer iets in de richting zeggen van: jemig, vond het wel lullig om zoveel te eten enz. te krijgen voor jullie neus!
Alleen maar ikke, ikke, ikke en zaniken!
Al kwam ze uit Lutjebroek, ik heb me kostelijk geirriteerd aan haarquote:
Doe ik nog steedsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al kwam ze uit Lutjebroek, ik heb me kostelijk geirriteerd aan haar
blijkbaar vindt ze dat niet, nou, dan kun je veel van dr zeggen maar hypocriet is ze nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En geen één keer iets in de richting zeggen van: jemig, vond het wel lullig om zoveel te eten enz. te krijgen voor jullie neus!
en we zullen dat zeker weten nog al deze Bunker dagen blijven doenquote:
Danny woont ook in Zwollequote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al kwam ze uit Lutjebroek, ik heb me kostelijk geirriteerd aan haar
Super irritant iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Alleen maar ikke, ikke, ikke en zaniken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |