Ze telt áf.. en relativeerd zich de tyfus in Stand-by mode.. maar wel knap evengoed..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
ie begrijpt er geen reet van dat Eline zo positief kan blijven en is daar stiekem wel jaloers op lijkt zo.
Lach er maar omquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:36 schreef tompie63 het volgende:
marillin praat alleen maar over peuken en roken!!!!!
![]()
Koffie?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
er komt geluid uit marielin rara waar gaat het over
Alle bewoners: wie?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:40 schreef NrTH het volgende:
Han Peekel houdt van dierensex volgens Jeroen
Ga opeens anders naar tekenfilmpjes kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:40 schreef NrTH het volgende:
Han Peekel houdt van dierensex volgens Jeroen
Ga opeens anders naar zieke Jeroen kijken...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ga opeens anders naar tekenfilmpjes kijken
Ze relativeert, prima toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze telt áf.. en relativeerd zich de tyfus in Stand-by mode.. maar wel knap evengoed..
Ze doet het prima..nix mis mee.. en wie er één staat zal me echt een zorg zijn!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze relativeert, prima toch?
Btw, ze staat op de eerste plaats
Yep, dat dan weer wel, vind het nogal ver gaan om zoiets naar buiten te brengen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga opeens anders naar zieke Jeroen kijken...
Oh? Gezien je regelmatige posts dacht ik dat je daar wel in geïnteresseerd zou zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doet het prima..nix mis mee.. en wie er één staat zal me echt een zorg zijn!
Nee hoor.. ik reageer alleen op wat ik zie.. wie wint zie ik volgende week wel..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Gezien je regelmatige posts dacht ik dat je daar wel in geïnteresseerd zou zijn.
Het voordeel van die bleekheid is dat haar wallen meekleurenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
Godtering.. geef Marielin in Hemelsnaam nog wat te eten!!!
[ afbeelding ]
spook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
Godtering.. geef Marielin in Hemelsnaam nog wat te eten!!!
[ afbeelding ]
je bedoeld de boodschappenlijst?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
Ter voorbereiding van Fase III trekken we nu al het voedsel en alle luxe items The Bunker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |