Laat ze dan eerst even etenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
Ter voorbereiding van Fase III trekken we nu al het voedsel The Bunker uit.
Edit: luxe items blijven er nog even in.
Wordt tijd ook, tis veel te gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
Ter voorbereiding van Fase III trekken we nu al het voedsel The Bunker uit.
Edit: luxe items blijven er nog even in.
Ze had graag willen zeggen van ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef mooiiiiii het volgende:
Whaaa haa Marielin vraagt aan Eline of ze chagerijnig is
ze hebben nog het kartonnen rolletje... alhoewel Marilien die nu aan het opmaken is ... eens kijken of ze nog een stukje over houdt voor Eline....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef lies1958 het volgende:
dit vind ik niet kloppen dat er geen toiletpapier is voor de vrouwen. Mannen hebben dat niet nodig na het plassen maar vrouwen wel. Dit is echt geen luxe maar een hygienische noodzaak.
En wat ze daar nu mee willen bereiken snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef lies1958 het volgende:
dit vind ik niet kloppen dat er geen toiletpapier is voor de vrouwen. Mannen hebben dat niet nodig na het plassen maar vrouwen wel. Dit is echt geen luxe maar een hygienische noodzaak.
Druppel kijkdoosquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:08 schreef Toverheks het volgende:
MarlboroMiep heeft nou een DruppelDoos.
Mogen we even een close-up daarvan hebben dan, zodat ik dat zelf kan beoordelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:10 schreef koffieleutjuh het volgende:
gaat ze met dr armen over dr tieten lopen omdat het geen gezicht is zonder bh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |