Tja, Eline snapt het.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef lies1958 het volgende:
Daar maakt eline een goed punt. Ze maken ons alleen maar apathiser zonder eten. Hebben ze ons niet zo mee maar meer de kijkers.
Hoe erg he! Je doet het goed of niet, nou, dit is de ultieme egoïst!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:13 schreef snetje het volgende:
al het voedsel moet eruit ..
Marilien : maar mijn saucijzenbroodje dan ????
Noppes, krijg ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die dit krijgt? Ik krijg het als ik op een nieuwsbericht klik..
[ afbeelding ]
nope ik kreeg het ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
nee krijg het ook steeds maar als ik cancel druk ken ik weer verder lezen ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Yup, ik ook...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Is bekend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en dan mogen we weer naar nachtcamerabeelden gaan zitten kijken. Wat al genoeg uren geweest is dat donkere. Voor ons niet zo leuk om te kijken dat grijze gedoe.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef Jian het volgende:
Ik hoop toch dat de met wat originele dingen komen in Fase III en niet alleen maar met een intensivering van datgene dat we al kennen. Minder water, langer donker, minder eten, minder kleding etc, dat heb ik nu wel zo'n beetje gezien.
Fase 1 was te makkelijk maar ik ben het met je eens, dit gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef lies1958 het volgende:
Vraag me trouwens af of er voor de bunker 2 veel aanmeldingen zullen komen als er zoweinig te eten en zo is voor de kandidaten en dat met een prijzengeld van 10000 euro.
Peter was in 17 dagen 9 kilo afgevallen en eigenlijk is dat niet goed voor een mens.
Ik vind het een heel klein beetje door slaan dat minimale voor de kandidaten. Zoals het in "fase 1" ging vond ik het juist goed.
En dan nu dat gedoe met toiletpapier is gewoon te gek om ze dat te misgunnen. Doorslaan in de verkeerde richting in mijn ogen.
Ik vond dat vreten van Marielin wel lollig eigenlijk... wat mij betreft gooien ze elke dag 3 kratten bier, wijn, en chips naar keuze naar binnen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef Jian het volgende:
Ik hoop toch dat de met wat originele dingen komen in Fase III en niet alleen maar met een intensivering van datgene dat we al kennen. Minder water, langer donker, minder eten, minder kleding etc, dat heb ik nu wel zo'n beetje gezien.
Ik krijg alleen dat ik word uitgelogd als ik van een nieuwsbericht terug naar Home ga.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit wordt uithongeren en laten vervuilen van mensen. Dus zijn ze vanaf het bericht al helemaal stil alle vier en ingedut.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:29 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Fase 1 was te makkelijk maar ik ben het met je eens, dit gaat nergens meer over.
dit heeft ook weinig met back to basic te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |