quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:02 schreef ditisHuub het volgende:
Binnenkomst Bart laat nog eens even op zich wachten, eerst nog even Robert naar binnen
Nou, Peter hapt dus dan verziekt ie het toch voor zichzelf ? Hij hoeft niet te reageren op Jeroen. Marielin geeft een grote bek terug, Eline lacht liefjes of maakt een grapje en Pim maakt een halve opmerking die niet overkomt en dan is het. Peter zit gelijk op het dak.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:02 schreef lies1958 het volgende:
jeroen doet het ook alleen bij peter. Dus wat hij nu zegt van ik wil kijken hoe mensen reageren, waarom doet hij het dan niet bij de andere 3.
Hij kiest gewoon peter omdat die reageert en hij weet dat hij die ermee pest.
Ja zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:04 schreef Jimbo het volgende:
haha peter en jeroen aan elkaar vastbinden ?
Ik denk, om kwart voor 6... ik wacht wel even met boodschappen, tot na 6 uur.... noem dan geen tijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:02 schreef ditisHuub het volgende:
Binnenkomst Bart laat nog eens even op zich wachten, eerst nog even Robert naar binnen
Ik hoor het gister nog zeggen ik doe niets met konijnen en kippen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En Peter staat het VLEES te bereiden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:05 schreef BobbyRond het volgende:
Ik mis de a-ram-sam-sam, a-ram-sam-sam, koelie koelie koelie koelie koelie ram-sam-sam
Echt waar volgens mij weet hij zelf niet meer wat hij doet,zeg of wilquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik hoor het gister nog zeggen ik doe niets met konijnen en kippen.
Of eenj uitlaatservice voor deelnemers! Dat kijkers een kandidate naar keuze kunnen oppikken om die een halsband om te doen en aan de ketting even mee naar buiten te mogen nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik heb voor de komende programma's met stream nog wel een cash-cow ideetje...
Hondenuitlaatservice voor streamers
Juist Lies, Daarom ben ik zo FEL op Peuter en heb ik geen medelijden, Jeroen houd hem een spiegel voor. De frustratie die Jeroen oproept komt niet door Jeroen, maar UIT Peuter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij wat anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Geilquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Of eenj uitlaatservice voor deelnemers! Dat kijkers een kandidate naar keuze kunnen oppikken om die een halsband om te doen en aan de ketting even mee naar buiten te mogen nemen.
goed planquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik heb voor de komende programma's met stream nog wel een cash-cow ideetje...
Hondenuitlaatservice voor streamers
Ik dacht Elinequote:
die ' slimheid' voel je nix van als je dr neuktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
En Eline heeft 'm weer als eerste door!!!
TOPPERTJE in het kwadraat!!!!
Ze had deze test op school al eens gedaan met wiskundelesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
Moet eerlijk zeggen, dom is die Eline niet.
Top! Houd die infovoorziening op pijl! Spam het rond op alle fora! Dat helpt!quote:
We zijn trots op 'ons' meisje he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
En Eline heeft 'm weer als eerste door!!!
TOPPERTJE in het kwadraat!!!!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:11 schreef Maanvis het volgende:
Eline zou best wel eens de antichrist kunnen zijn.. eerst inlikken met dat hoge stemmetje en dan genadeloos toeslaan!
Ja dat denk ik ook ,even een klacht in dienenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter is alweer sjaggie...omdat hij te dom is om het touwtje te begrijpen!
Ik vermoed dat hij een moeilijker touwtje had dan Jeroen!
De regels van het stemmen veranderen omdat iemand bedacht heeft ik zet al mijn credits in op............quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:14 schreef blomst het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.......ik zou de redactie het advies willen geven dat je niet vaker dan 10x mag stemmen op dezelfde persoon.en ja ik sn komen,maar wel op een manier dat het spel eerlijk gespeeld word.
Nu zijn mijn credits toch al op, maar idd: zo`n achterstand werkt zeer demotiverend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef Gert het volgende:
Ik denk bijvoorbeeld niet dat veel mensen deze stemronde nog zin hebben om te proberen de gigantische achterstand van Jeroen ongedaan te maken. Zeker niet als je weet dat -indien nodig- er gewoon nķg wat honderdjes tegenaan worden gegooid om Jeroen uit de bunker te krijgen.
Dat moet je deze stemronde ook beslist niet doen natuurlijk. Dat zou diefstal zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:14 schreef blomst het volgende:
De regels van het stemmen veranderen omdat iemand bedacht heeft ik zet al mijn credits in op............
Dan zou juist niet eerlijk zijn.
Hij heeft het hier vermelt dat bart na deze man zou komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Huub voorspelde nog zo dat het om 18:00 leuk zou worden ........
Vraag mij af op welke opleiding/cursus men wiskunde geeft met dit soort opdrachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had deze test op school al eens gedaan met wiskundeles
De regels van het stemmen veranderen omdat iemand bedacht heeft ik zet al mijn credits in op............quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:14 schreef blomst het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.......ik zou de redactie het advies willen geven dat je niet vaker dan 10x mag stemmen op dezelfde persoon.en ja ik sn komen,maar wel op een manier dat het spel eerlijk gespeeld word.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Huub voorspelde nog zo dat het om 18:00 leuk zou worden ........
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet je deze stemronde ook beslist niet doen natuurlijk. Dat zou diefstal zijn.
Maar in toekomstige stemrondes zou dat wel kunnen. Of beter: pas vanaf TBO2 (want er zijn nu al mensen die enorme paketten credits hebben aangeschaft om die grootschalig in te kunnen zetten).
Ik heb geen frustratie tegen jeroen als persoon, alleen als hij dronken is moet ik hem niet, maar dat het in mijn ogen niet eerlijk is gegaan met jeroen zijn bonusartikelen dat die in het geheim aan hem gegeven worden en daarom anders gaan dan bij de andere.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Juist Lies, Daarom ben ik zo FEL op Peuter en heb ik geen medelijden, Jeroen houd hem een spiegel voor. De frustratie die Jeroen oproept komt niet door Jeroen, maar UIT Peuter.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter is alweer sjaggie...omdat hij te dom is om het touwtje te begrijpen!
Ik vermoed dat hij een moeilijker touwtje had dan Jeroen!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
JeroenPeter is denk ik in het normale leven best dominant in een groep aanwezig, heel soms zie je hem ook best leuk uit de hoek komen. Hij is het echter niet gewend dat de focus niet op hem ligt.
Zijn ego kan dit niet verkroppen, en gaat malen... daar je van malen niet slimmer word, maar juist het overzicht kwijt raakt... llijd tot onmacht.. Onmacht roept agressie op, en daar worstelt hij mee.
Hij is geil op in de picture staan: Dat zie je aan zijn singletje, kleding en gedrag. ook heeft hij zich al meerdere male opgegeven voor andere reality shows.
Nu is hij er eindlijk en hij dacht hier even flink de show te stelen...
Maar daar was plots Jeroen...
Die doorzag dat nogal snel én blijk ook nog eens verbaal en psychisch sterker te zijn... Plots stortte het hele beeld van Peutertje in... Jeoreon is nu de duivel... Zelfs de meest normale vraag is nu voor Peuter al een aanval... Door zijn boosheid ziet hij niets normaals meer...en zijn frustratie groeit en groeit... relativeren kan al niet meer... En zelfs Dr4. freud verteld onzin... Peuter kent nog maar één waarheid... zijn eigen..en één kwaad... Jeroen en de regie.
Nee, Arie Boomsma is de antichrist.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:11 schreef Maanvis het volgende:
Eline zou best wel eens de antichrist kunnen zijn.. eerst inlikken met dat hoge stemmetje en dan genadeloos toeslaan!
Dat zou dan toch gepland zijn !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef wicky. het volgende:
[..]
Hij heeft het hier vermelt dat bart na deze man zou komen
Dus het gaat zéker door Bunker 2?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet je deze stemronde ook beslist niet doen natuurlijk. Dat zou diefstal zijn.
Maar in toekomstige stemrondes zou dat wel kunnen. Of beter: pas vanaf TBO2 (want er zijn nu al mensen die enorme paketten credits hebben aangeschaft om die grootschalig in te kunnen zetten).
vertel?waarom is dat dan niet eerlijk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef bunkerman het volgende:
[..]
De regels van het stemmen veranderen omdat iemand bedacht heeft ik zet al mijn credits in op............
Ik denk dat Eline d'r wiskunde leraar net zoiets is als de vieze tennisleraar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vraag mij af op welke opleiding/cursus men wiskunde geeft met dit soort opdrachten
Toch denk ik dat het ergens bij jou aan ligt, ik heb nog geen 1 keer een hapering gehad sinds het begin v/d bunkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef Jimbo het volgende:
t ligt serieus aan de stream dat ik lag :R godverdomme betaal ik hier voor ! :R
OPGELOST, heb mn eigen IP camera maar even uitgezet en alles is gelijk perfectquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef Jimbo het volgende:
t ligt serieus aan de stream dat ik lag :R godverdomme betaal ik hier voor ! :R
Ach Bobby is er ook door een klotestreek van hier uitgaan,.Bobby stond het dichtst bij Renate,dus hoppa Bobby moest eruit.Nadeel was dat ze nu alletwee gingen,dus dat was ook raar.Zie dus nu het probleem ook niet.Vind het wel een toffe actie van Dannyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
vmboquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline d'r wiskunde leraar net zoiets is als de vieze tennisleraar.
Zeg Eline, we zitten aan elkaar vast touwtjes, ga maar kronkelen Eline!
quote:
Tnx! (haha heb ik mijn hele verhaal met het eerste woord verprutst}quote:
Dat is dan al de tweede keer dat het fout gaat. De eerste keer namelijk ook. En afgelopen keer wilde de deelneemster er zelf uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef bunkerman het volgende:
[..]
idd deze stemronde moeten we vergeten......maar bij de volgende ,zou ik zeggen "hou er rekening mee"
Ja ik deel je cynisme wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu zijn mijn credits toch al op, maar idd: zo`n achterstand werkt zeer demotiverend.
En als een smaakmaker als Jeroen zaterdag vertrekt, en een miscast als Pim wel mag blijven, zullen jullie MIJ een stuk minder in de COS zien iig, de laatste 6 dagen.
Weet je wat? Gaan jullie toch lekker terug naar het oorspronkelijke concept: met zijn allen elkander er doorheen slepen.![]()
En niet vergeten de spulletjes op tijd terug te geven hoor.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef bunkerman het volgende:
[..]
Ach Bobby is er ook door een klotestreek van hier uitgaan,.Bobby stond het dichtst bij Renate,dus hoppa Bobby moest eruit.Nadeel was dat ze nu alletwee gingen,dus dat was ook raar.Zie dus nu het probleem ook niet.Vind het wel een toffe actie van Danny
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal de moegelijkheid om veel credits te kopen en te gebruiken zoals je zelf wilt, zouden ze dan opeens de regels veranderen dan zouden je credits dus voor niets gekocht zijn.quote:
Ben 't wel met je eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Tnx! (haha heb ik mijn hele verhaal met het eerste woord verprutst}
en wie zegt dat ze geen wiskundelerares had????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Met de meeste fans hoort ook te winnen, maar met het meeste geld niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:24 schreef rooie3 het volgende:
Waarom gaat dat naar de kloten.
Dit kan een andere fan ook gaan doen,stemmen krijg je toch nooit eerlijk.
Of het nu per sms gaat of via dit.Diegene met de meeste poenfans wint gewoon.
Jij bent echt de jehova onder de lesbische vrouwen he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
en wie zegt dat ze geen wiskundelerares had????
Die zitten nog in opperste verbazing naar de analyse van Dr. Freud te luisteren.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij bent echt de jehova onder de lesbische vrouwen he?
Waarom gaat dat naar de kloten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
wat tof ha ha ha............het hele spelelement gaat er door naar de kloten ..........maar goed ik lach effe met je mee ha ha ha
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:25 schreef bunkerman het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal de moegelijkheid om veel credits te kopen en te gebruiken zoals je zelf wilt, zouden ze dan opeens de regels veranderen dan zouden je credits dus voor niets gekocht zijn.
Stel je laat de gestemde credits staan en verandert de regels, dan zou de in dit geval Jeroen stemmers de kans niet hebben om het verschil weg te werken.
Dat is voor jou puur eigenbelang...quote:ik snap je wel ,maar ik snap je niet.......snap je?deze stemronde laten voor wat het is ,maar in de volgende stemronde veranderingen doorvoeren dat je niet meer dit soort vreemde actie's krijgt.en tja tuurlijk moeten mensen op jeroen stemmen,de kas moet weer gespekt worden.....en weet je ik kan het me van de redactie nog voorstellen ook.geld moet rollen,maar er moet ook binnenkomen.zelfstandig zeg maar dus de nodige ervaring.
Database langzaam waardoor ie niet snel in de QR gooitquote:
+1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik deel je cynisme wel een beetje.
Ik kan me de eerste week nog herinneren in de COS, toen er echt voortdurend werd geroepen dat de redactie wat moest doén, omdat de streams zo saai waren. Het geklaag was niet van de lucht.
Er moet een balans gevonden worden tussen kijkersinvloed en redactionele sturing. Dat die balans nu wat door is geslagen naar het laatste, vind ik ook wel. Maar het is m.i. naīef en onrealistisch om te verwachten dat kijkers alles kunnen en zelfs willen bepalen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Met de meeste fans hoort ook te winnen, maar met het meeste geld niet.
Bij een Idols heb je ook dat er mensen vaker stemmen, maar doordat er daar heel veel mensen zijn die stemmen valt dat in het niet.
Hier stemmen niet zo veel mensen, als 1 iemand dan veel geld heeft heeft het voor de rest geen nut meer om te gaan stemmen, dus wint niet degene met de meeste fans/die het het beste doet, maar de gene die (in dit geval) Danny eruit wil hebben/wil dat wint.
zZzZz inmiddels 30 min laterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Die zitten nog in opperste verbazing naar de analyse van Dr. Freud te luisteren.
Ik zit niet in de organisatie, maar zou m'n geld er wel op durven zetten ja.quote:
lees even terugquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Bij een Idols heb je ook dat er mensen vaker stemmen, maar doordat er daar heel veel mensen zijn die stemmen valt dat in het niet.
Hier stemmen niet zo veel mensen, als 1 iemand dan veel geld heeft heeft het voor de rest geen nut meer om te gaan stemmen, dus wint niet degene met de meeste fans/die het het beste doet, maar de gene die (in dit geval) Danny eruit wil hebben/wil dat wint.
Ja ik vanmiddag ook al, maar bij sommige mensen dringt het nog niet door, vandaar de herhaling :pquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lees even terugdat zei ik een uur geleden ook al
Welke rest ? Als je mijn posts doorleest zul je merken dat ik mij ook in die mening kan vinden.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit niet in de organisatie, maar zou m'n geld er wel op durven zetten ja.
Snappen is één....quote:
waarom zijn het ALTIJD vrouwen die dat zeggen ?quote:
dat dus, en en en susi we zijn het teveel eens, dat is stomquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Welke rest ? Als je mijn posts doorleest zul je merken dat ik mij ook in die mening kan vinden.
Dat is voor jou puur eigenbelang...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik snap je wel ,maar ik snap je niet.......snap je?deze stemronde laten voor wat het is ,maar in de volgende stemronde veranderingen doorvoeren dat je niet meer dit soort vreemde actie's krijgt.en tja tuurlijk moeten mensen op jeroen stemmen,de kas moet weer gespekt worden.....en weet je ik kan het me van de redactie nog voorstellen ook.geld moet rollen,maar er moet ook binnenkomen.zelfstandig zeg maar dus de nodige ervaring.
t komt eind october, MET jimbo erinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit niet in de organisatie, maar zou m'n geld er wel op durven zetten ja.
Zolang het aantal stemmers onder de 5000 zit (gok dat het nu rond de 200 zitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Snappen is één....
Nu nog een betere oplossing die eerlijk is én opbrengsten genereert!
( Dat laatste word namelijk nog weleens vergeten bij alle goede ideeën)
Dan breekt hij maar af hoor, we zitten te wachten jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit Bart nog te poepen of wat is er aan de hand
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Welke rest ? Als je mijn posts doorleest zul je merken dat ik mij ook in die mening kan vinden.
Net werkte het gewoon ook niet lekker hoor, als er een quote binnen je quote stond ging hij flippen ;xquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:32 schreef swarmahoer het volgende:
wil degene die moeite heeft met de quoteknop/splitknop ff nakijken hoe t werkt, dank u
Ik doelde met name op JEROENquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:32 schreef bunkerman het volgende:
ach ja lekkersimpel..........ik heb niets met die gozer vind het een freak ,maar deze freak maakt wel het programma ...........zoals huub DGK op de kaart heeft gezet.zonder huub zou dgk geen s6 geworden zijn.maar goed ik stop met deze discussie ,want ik weet haast wel zeker dat de redactie hier zelf ook wel achterkomt dat met deze manier van stemmen je het proggie verkloot.
Ja ik ook ,echt zwaar irri ,doe dan lekker niet mee met dit spelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef Toverheks het volgende:
tering en weer over die sigaretten, wordt er wel moe van hoor.
cc is nog niet thuis, momentje geduld dus nogquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit Bart nog te poepen of wat is er aan de hand
Marilyn is gewoon egoistisch eerst 7 pakjes van Peter meeroken en dan nu niet sigaretten kiezen nu Peter het nodig heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef Jacquelineh het volgende:
peter toch nu is het oneerlijk als marielin bijvb creme voor gezicht zou kiezen ipv sigaretten
Waar maak je uit op dat ik lesbisch zou zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij bent echt de jehova onder de lesbische vrouwen he?
Aha oke dat is hetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
cc is nog niet thuis, momentje geduld dus nog
nee, en een tip, zet je foon uit kan je ook niks missenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
is '' het ''beloofde van huub al geweest???? ik zat aan de foon
En Marielin zat nog zo op te scheppen dat ze wel een dagje zonder zou doen als het moest vanmiddag.. en nu is het alweer nag nag nag sigaretten nag nag nag peuken nag nag nag niet eerlijk nag nagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja ik ook ,echt zwaar irri ,doe dan lekker niet mee met dit spel
nou dus datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Marilyn is gewoon egoistisch eerst 7 pakjes van Peter meeroken en dan nu niet sigaretten kiezen nu Peter het nodig heeft
ja maar......quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, en een tip, zet je foon uit kan je ook niks missen![]()
Je loopt er mee te koop.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik lesbisch zou zijn?
Met Idols en de kooi kon je niet zien hoeveel er gestemd werd,dus daar kan het ook wel bij gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja echt, ik irriteer me er mateloos aan, lijkt wel of ze geen ander onderwerp hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja ik ook ,echt zwaar irri ,doe dan lekker niet mee met dit spel
eerst horen we twee jaar over lieke..quote:
Tot nu toe deelt hij ze gewoon uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zien jullie ook dat die kale aasgier met z'n pakje sigaretten loopt te paraderen ..... Wat een creep !
En was dat nu om marielin te zieken??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef Jimbo het volgende:
dat lachje
en iemand zn eigen peuken aanbieden
Zal allemaal wel, er gaat niets gebeurenquote:
't Komt ook wel door de omgeving waar ze in zitten, dan grijp je eerder naar zulke middelen dan als je lekker rustig thuis in 't zonnetje zit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef NrTH het volgende:
[..]
En Marielin zat nog zo op te scheppen dat ze wel een dagje zonder zou doen als het moest vanmiddag.. en nu is het alweer nag nag nag sigaretten nag nag nag peuken nag nag nag niet eerlijk nag nag
gooit je haren losquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef wicky. het volgende:
Ja lekker... gooi je haar los boven het eten
ik denk tquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef blomst het volgende:
[..]
En was dat nu om marielin te zieken??
Die bied hij geen sigaret aan.
Nee niks Ja maar, dan moet ik je weer helemaal bij kleppen en dat moet ook via de foonquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef wicky. het volgende:
Ja lekker... gooi je haar los boven het eten
volgens mij iemand anders zn peuken in zn pakje doen en vervolgens aanbiedenquote:
quote:
werd tijd.quote:
quote:
hij jat gewoon van anderenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij iemand anders zn peuken in zn pakje doen en vervolgens aanbieden
quote:
Ja ik geloof het welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mag je je spullen nu wel of niet delen??
Nee, hij vulde z'n ene pakje aan met het andere pakje, de rest denkt nog steeds dat hij maar 1 pakje heeft ipv 2.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij iemand anders zn peuken in zn pakje doen en vervolgens aanbieden
Hij loopt gewoon 'mooi weer' te spelen door de zwakte van de redactie. Nu volgt zelfs zijn chantage, hij maakt de sigaretten de inzet voor een challenge.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Tot nu toe deelt hij ze gewoon uit.
En speltechnisch heeft hij groot gelijk.
Nee hoor, hij vult zijn bijna lege pakje met het volle pakje dat hij vanmiddag kreeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij jat gewoon van anderenhadden ze t ook maar niet moeten laten slingeren
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Robbert : "Als iemand nog een gesprek wil, dan kan dat ...."
Een uurtje-factuurtje-type dus !
zo mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, hij vulde z'n ene pakje aan met het andere pakje, de rest denkt nog steeds dat hij maar 1 pakje heeft ipv 2.
met die lochica word jij Reohamrawsquote:
Dat is toch slim, dit soort dingen gebeuren overal waar groepen functioneren met tekorten. (gevangenissen etc etc) En ik heb hem (nog) niets zien terugvragen , hij deelt ze gewoon uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon 'mooi weer' te spelen door de zwakte van de redactie. Nu volgt zelfs zijn chantage, hij maakt de sigaretten de inzet voor een challenge.
* JediMasterLucia wacht afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:39 schreef ditisHuub het volgende:
Bart gaat bijna naar binnen!
- Eline en Amber-fan onder je nickquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik lesbisch zou zijn?
De gluiperd,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vult zijn bijna lege pakje met het volle pakje dat hij vanmiddag kreeg.
is ze ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
- Eline en Amber-fan onder je nick
- Je continue comments over de dames
- Volgens mij heb ik er al eerder mensen over gehoord
Als Huub "bijna" zegt, dan is dat binnen nu en 2 uur.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Aardig, maar jouw voorspellingen zijn niet echt betrouwbaar ........
Hij maakt het nu inzet voor een challenge. Het is ook niet zijn slimheid, maar de zwakte van de redactie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat is toch slim, dit soort dingen gebeuren overal waar groepen functioneren met tekorten. (gevangenissen etc etc) En ik heb hem (nog) niets zien terugvragen , hij deelt ze gewoon uit.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als Huub "bijna" zegt, dan is dat binnen nu en 2 uur.
Right, ze gaan eerst eten zekerquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij maakt het nu inzet voor een challenge. Het is ook niet zijn slimheid, maar de zwakte van de redactie.
Misschien heeft dit wel te maken met de aankondiging van '18' uurquote:
mis ik wat??? het was toch Quoten van een bericht, ik klik op die 2 blauwe haakjesquote:
Duurt dat bijna altijd zolang?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:39 schreef ditisHuub het volgende:
Bart gaat bijna naar binnen!
Bedankt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:45 schreef Copycat het volgende:
Mijn boodschappen zijn binnen. Gooi Bart die bunker maar in.
quote:
Dacht je dat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:50 schreef blomst het volgende:
Wt vreemd, ze kregen toch al die boodschappen binnen die door de streamers werden gekozen????
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
en het is nu officieel de treitershow.
dag jeroen.
Zaterdag *maybe*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
dag jeroen.
Misschien koop ik zelfs wel credits danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Jimbo het volgende:
als iedereen stemt dat ALLES weg moet, krijgen we echt leuke tv , en naakte elines
Maar nu heb jij er dusdanig veel credits tegenaan gegooid, dat het niet leuk is voor de rest om te stemmen. En aan Renate heb jij ook al onwijs veel geld besteed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:
Waar ik NIET tegen kan is als de redactie allerhande rare dingen bedenkt puur en alleen voor de kijkcijfers of puur en alleen voor hun eigen lolletje, of als de redactie de kijker wegzet als dom of onbelangrijk.
De actie om bobby eruit te stemmen ten gunste van Renate werkte prima merkte ik en ik besloot hetzelfde trucje toe te passen op jeroen. That's it.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:
Voor de duidelijkheid;
ik verlang niet dat we alles kunnen beslissen. Ik verlang dat ALS we kunnen beslissen dat we EERLIJKE keuzes krijgen en dat de gemaakte keuzes worden nageleefd. Ik verwacht dat de redactie een mediair is tussen stemmer/streamer en overlever en dat de door de redactie bedachte opdrachten eerlijk en onbevooroordeeld zijn. Ik verwacht dat de redactie niet opeigen houtje doelbewust mensen tegen elkaar op gaat zetten, mensen voortrekt ten opzichte van anderen etc.
Ik verwacht dat iedereen zijn eigen spel kan en mag spelen. Als jeroen uit eigen beweging een beetje wil stoken? Prima. Wil pim de hele dag stil zijn? Ga je gang.
Waar ik NIET tegen kan is als de redactie allerhande rare dingen bedenkt puur en alleen voor de kijkcijfers of puur en alleen voor hun eigen lolletje, of als de redactie de kijker wegzet als dom of onbelangrijk.
De actie om bobby eruit te stemmen ten gunste van Renate werkte prima merkte ik en ik besloot hetzelfde trucje toe te passen op jeroen. That's it.
Als ze het koud hebben mogen er geen bakjes water in de magnetron of op de kookplaat, deze hebben een andere functie. Als ze het koud hebben verzinnen ze maar iets fysieks om het warm te krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Disana het volgende:
---
Het ging zo snel dat ik vast iets heb gemist
Ik zeg... ik hou der vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
Eindelijk die harde hand. Me like harde handen.
Je zit in een bunker, als overlever. Niet in de ballenbak, als kleuter.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
dag jeroen.
danny de bunker uit zeg ik jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
dag jeroen.
Já, dit is tenminste het stevige werk, zweep er overquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
Je zit in een bunker, als overlever. Niet in de ballenbak, als kleuter.
Thanks Disana... ik had slechts het tromgeroffel van een paar redactie leden gehoort en in een zucht en een scheet was het dus al gebeurd en het net gemist...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Disana het volgende:
18.46
De camera gaat op de trap. Bart komt binnen en wenst iedereen goedenavond. Men moet aan tafel gaan zitten.
Bart leest een mededeling voor. Bunker Fase II gaat nu in, de streamer wil dat jullie harder aangepakt gaan worden, sancties worden bepaald door de streamer. Er lopen 3 polls waarmee jullie leefomstandigheden voor de komende drie dagen worden bepaald. Alle kleding en persoonlijke items moeten op tafel komen en het voedsel wordt geinventariseerd. Het kan zijn dat de streamer zaken in wil nemen. Handen warmen is vanaf nu voorbij en persoonlijke gesprekken met boven zijn voorbij. Het wordt tijd dat jullie je gaan gedragen als overlevers.
Iedereen is er stil van.
---
Het ging zo snel dat ik vast iets heb gemist
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:52 schreef NrTH het volgende:
Persoonlijke items...
1 Alles the Bunker uit.
De helft the Bunker uit
Niets the Bunker uit.
Voedsel...
2 Alles the Bunker uit.
De helft the Bunker uit.
Niets the Bunker uit
Kleding...
3 Alles the Bunker uit.
De helft the Bunker uit.
Niets the Bunker uit
Eerst zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:53 schreef tjeez3 het volgende:
briljant bedacht , heerlijk toch, hier worden ze allemaal even hard mee gepakt!!!
zelfs je eerder gegeven stemmen zijn nu geen drol meer waard.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gelul. De huidige stand inventariseren en geen rekening houden met de "gewonnen" items volgens eerdere opdrachten. Dit slaat toch nergens op !
Het snoep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
zelfs je eerder gegeven stemmen zijn nu geen drol meer waard.
Waar blijft bv de biefstuk voor Marielin? De snoep voor Marielin?
Ja Kut he zinloos stemmen.So irriquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja tog ,wat dan ze zitten niet in een vakantie huisje ofzoquote:
Zet ik erbij, dankjewel!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als ze het koud hebben mogen er geen bakjes water in de magnetron of op de kookplaat, deze hebben een andere functie. Als ze het koud hebben verzinnen ze maar iets fysieks om het warm te krijgen
Mee eens, ik ben met een glimlach naar buiten gelopen, omdat ik eruit ben gewerkt door de streamers en door de bewoners. Het is een spel dus daar kan iedereen 'slachtoffer' van worden. Ook Jeroen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:
Voor de duidelijkheid;
ik verlang niet dat we alles kunnen beslissen. Ik verlang dat ALS we kunnen beslissen dat we EERLIJKE keuzes krijgen en dat de gemaakte keuzes worden nageleefd. Ik verwacht dat de redactie een mediair is tussen stemmer/streamer en overlever en dat de door de redactie bedachte opdrachten eerlijk en onbevooroordeeld zijn. Ik verwacht dat de redactie niet opeigen houtje doelbewust mensen tegen elkaar op gaat zetten, mensen voortrekt ten opzichte van anderen etc.
Ik verwacht dat iedereen zijn eigen spel kan en mag spelen. Als jeroen uit eigen beweging een beetje wil stoken? Prima. Wil pim de hele dag stil zijn? Ga je gang.
Juist. Huub voorspelde een hele leuke actie, maar het is in feite een grove belediging voor iedereen die stemmen (=credits) heeft gespendeerd. Een belediging voor iedereen die tot nu toe heeft meegedaan !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
die worden er absoluut ingedaan! niet zo snel concluderen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
En terecht !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zet ik erbij, dankjewel!
Moet je die polls zien, iedereen kiest voor Alles
die krijgt ze niet, da's dan toch wel weer een positief puntje aan dit verhaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
en de crew ookquote:
Doe geen moeite, vind het prima zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die worden er absoluut ingedaan! niet zo snel concluderen!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben met een glimlach naar buiten gelopen, omdat ik eruit ben gewerkt door de streamers en door de bewoners. Het is een spel dus daar kan iedereen 'slachtoffer' van worden. Ook Jeroen.
Bij waren het een mannetje of 20 die mij de min in stemden, bij Jeroen is het hoofdzakelijk Danny... Ik zie het punt niet, al vind ik het niet slim om Jeroen eruit te stemmen, omdat TBO dan doodvalt voor m'n gevoel.
Welke stemmen... die staan er nog steeds toch....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
achy daar is danny meer dan bekend mee !quote:
Ok, je leeftijd doet er nu echt niet meer toe. Ik hou van jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
dat laatste hoeft voor mij niet zo nodigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Jimbo het volgende:
als iedereen stemt dat ALLES weg moet, krijgen we echt leuke tv , en naakte elines
alles dus ook de camara s ?quote:
Danny's moodswings kennende stemt ie Jeroen morgen weer naar no1.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben met een glimlach naar buiten gelopen, omdat ik eruit ben gewerkt door de streamers en door de bewoners. Het is een spel dus daar kan iedereen 'slachtoffer' van worden. Ook Jeroen.
Bij waren het een mannetje of 20 die mij de min in stemden, bij Jeroen is het hoofdzakelijk Danny... Ik zie het punt niet, al vind ik het niet slim om Jeroen eruit te stemmen, omdat TBO dan doodvalt voor m'n gevoel.
dit is gewoon een pissige reactie van de redactie op kritiek.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die worden er absoluut ingedaan! niet zo snel concluderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |