Jij bent echt de jehova onder de lesbische vrouwen he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
en wie zegt dat ze geen wiskundelerares had????
Die zitten nog in opperste verbazing naar de analyse van Dr. Freud te luisteren.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij bent echt de jehova onder de lesbische vrouwen he?
Waarom gaat dat naar de kloten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
wat tof ha ha ha............het hele spelelement gaat er door naar de kloten ..........maar goed ik lach effe met je mee ha ha ha
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:25 schreef bunkerman het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal de moegelijkheid om veel credits te kopen en te gebruiken zoals je zelf wilt, zouden ze dan opeens de regels veranderen dan zouden je credits dus voor niets gekocht zijn.
Stel je laat de gestemde credits staan en verandert de regels, dan zou de in dit geval Jeroen stemmers de kans niet hebben om het verschil weg te werken.
Dat is voor jou puur eigenbelang...quote:ik snap je wel ,maar ik snap je niet.......snap je?deze stemronde laten voor wat het is ,maar in de volgende stemronde veranderingen doorvoeren dat je niet meer dit soort vreemde actie's krijgt.en tja tuurlijk moeten mensen op jeroen stemmen,de kas moet weer gespekt worden.....en weet je ik kan het me van de redactie nog voorstellen ook.geld moet rollen,maar er moet ook binnenkomen.zelfstandig zeg maar dus de nodige ervaring.
Database langzaam waardoor ie niet snel in de QR gooitquote:
+1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik deel je cynisme wel een beetje.
Ik kan me de eerste week nog herinneren in de COS, toen er echt voortdurend werd geroepen dat de redactie wat moest doén, omdat de streams zo saai waren. Het geklaag was niet van de lucht.
Er moet een balans gevonden worden tussen kijkersinvloed en redactionele sturing. Dat die balans nu wat door is geslagen naar het laatste, vind ik ook wel. Maar het is m.i. naïef en onrealistisch om te verwachten dat kijkers alles kunnen en zelfs willen bepalen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Met de meeste fans hoort ook te winnen, maar met het meeste geld niet.
Bij een Idols heb je ook dat er mensen vaker stemmen, maar doordat er daar heel veel mensen zijn die stemmen valt dat in het niet.
Hier stemmen niet zo veel mensen, als 1 iemand dan veel geld heeft heeft het voor de rest geen nut meer om te gaan stemmen, dus wint niet degene met de meeste fans/die het het beste doet, maar de gene die (in dit geval) Danny eruit wil hebben/wil dat wint.
zZzZz inmiddels 30 min laterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Die zitten nog in opperste verbazing naar de analyse van Dr. Freud te luisteren.
Ik zit niet in de organisatie, maar zou m'n geld er wel op durven zetten ja.quote:
lees even terugquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Met de meeste fans hoort ook te winnen, maar met het meeste geld niet.
Bij een Idols heb je ook dat er mensen vaker stemmen, maar doordat er daar heel veel mensen zijn die stemmen valt dat in het niet.
Hier stemmen niet zo veel mensen, als 1 iemand dan veel geld heeft heeft het voor de rest geen nut meer om te gaan stemmen, dus wint niet degene met de meeste fans/die het het beste doet, maar de gene die (in dit geval) Danny eruit wil hebben/wil dat wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |