De regels van het stemmen veranderen omdat iemand bedacht heeft ik zet al mijn credits in op............quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:14 schreef blomst het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.......ik zou de redactie het advies willen geven dat je niet vaker dan 10x mag stemmen op dezelfde persoon.en ja ik sn komen,maar wel op een manier dat het spel eerlijk gespeeld word.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Huub voorspelde nog zo dat het om 18:00 leuk zou worden ........
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet je deze stemronde ook beslist niet doen natuurlijk. Dat zou diefstal zijn.
Maar in toekomstige stemrondes zou dat wel kunnen. Of beter: pas vanaf TBO2 (want er zijn nu al mensen die enorme paketten credits hebben aangeschaft om die grootschalig in te kunnen zetten).
Ik heb geen frustratie tegen jeroen als persoon, alleen als hij dronken is moet ik hem niet, maar dat het in mijn ogen niet eerlijk is gegaan met jeroen zijn bonusartikelen dat die in het geheim aan hem gegeven worden en daarom anders gaan dan bij de andere.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Juist Lies, Daarom ben ik zo FEL op Peuter en heb ik geen medelijden, Jeroen houd hem een spiegel voor. De frustratie die Jeroen oproept komt niet door Jeroen, maar UIT Peuter.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter is alweer sjaggie...omdat hij te dom is om het touwtje te begrijpen!
Ik vermoed dat hij een moeilijker touwtje had dan Jeroen!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
JeroenPeter is denk ik in het normale leven best dominant in een groep aanwezig, heel soms zie je hem ook best leuk uit de hoek komen. Hij is het echter niet gewend dat de focus niet op hem ligt.
Zijn ego kan dit niet verkroppen, en gaat malen... daar je van malen niet slimmer word, maar juist het overzicht kwijt raakt... llijd tot onmacht.. Onmacht roept agressie op, en daar worstelt hij mee.
Hij is geil op in de picture staan: Dat zie je aan zijn singletje, kleding en gedrag. ook heeft hij zich al meerdere male opgegeven voor andere reality shows.
Nu is hij er eindlijk en hij dacht hier even flink de show te stelen...
Maar daar was plots Jeroen...
Die doorzag dat nogal snel én blijk ook nog eens verbaal en psychisch sterker te zijn... Plots stortte het hele beeld van Peutertje in... Jeoreon is nu de duivel... Zelfs de meest normale vraag is nu voor Peuter al een aanval... Door zijn boosheid ziet hij niets normaals meer...en zijn frustratie groeit en groeit... relativeren kan al niet meer... En zelfs Dr4. freud verteld onzin... Peuter kent nog maar één waarheid... zijn eigen..en één kwaad... Jeroen en de regie.
Nee, Arie Boomsma is de antichrist.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:11 schreef Maanvis het volgende:
Eline zou best wel eens de antichrist kunnen zijn.. eerst inlikken met dat hoge stemmetje en dan genadeloos toeslaan!
Dat zou dan toch gepland zijn !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef wicky. het volgende:
[..]
Hij heeft het hier vermelt dat bart na deze man zou komen
Dus het gaat zéker door Bunker 2?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet je deze stemronde ook beslist niet doen natuurlijk. Dat zou diefstal zijn.
Maar in toekomstige stemrondes zou dat wel kunnen. Of beter: pas vanaf TBO2 (want er zijn nu al mensen die enorme paketten credits hebben aangeschaft om die grootschalig in te kunnen zetten).
vertel?waarom is dat dan niet eerlijk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef bunkerman het volgende:
[..]
De regels van het stemmen veranderen omdat iemand bedacht heeft ik zet al mijn credits in op............
Dan zou juist niet eerlijk zijn.
Ik denk dat Eline d'r wiskunde leraar net zoiets is als de vieze tennisleraar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vraag mij af op welke opleiding/cursus men wiskunde geeft met dit soort opdrachten
Toch denk ik dat het ergens bij jou aan ligt, ik heb nog geen 1 keer een hapering gehad sinds het begin v/d bunkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef Jimbo het volgende:
t ligt serieus aan de stream dat ik lag :R godverdomme betaal ik hier voor ! :R
OPGELOST, heb mn eigen IP camera maar even uitgezet en alles is gelijk perfectquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef Jimbo het volgende:
t ligt serieus aan de stream dat ik lag :R godverdomme betaal ik hier voor ! :R
Ach Bobby is er ook door een klotestreek van hier uitgaan,.Bobby stond het dichtst bij Renate,dus hoppa Bobby moest eruit.Nadeel was dat ze nu alletwee gingen,dus dat was ook raar.Zie dus nu het probleem ook niet.Vind het wel een toffe actie van Dannyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De regels van het stemmen veranderen omdat iemand bedacht heeft ik zet al mijn credits in op............
Dan zou juist niet eerlijk zijn.
vmboquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline d'r wiskunde leraar net zoiets is als de vieze tennisleraar.
Zeg Eline, we zitten aan elkaar vast touwtjes, ga maar kronkelen Eline!
quote:
Tnx! (haha heb ik mijn hele verhaal met het eerste woord verprutst}quote:
Dat is dan al de tweede keer dat het fout gaat. De eerste keer namelijk ook. En afgelopen keer wilde de deelneemster er zelf uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef bunkerman het volgende:
[..]
idd deze stemronde moeten we vergeten......maar bij de volgende ,zou ik zeggen "hou er rekening mee"
Ja ik deel je cynisme wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu zijn mijn credits toch al op, maar idd: zo`n achterstand werkt zeer demotiverend.
En als een smaakmaker als Jeroen zaterdag vertrekt, en een miscast als Pim wel mag blijven, zullen jullie MIJ een stuk minder in de COS zien iig, de laatste 6 dagen.
Weet je wat? Gaan jullie toch lekker terug naar het oorspronkelijke concept: met zijn allen elkander er doorheen slepen.![]()
En niet vergeten de spulletjes op tijd terug te geven hoor.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef bunkerman het volgende:
[..]
Ach Bobby is er ook door een klotestreek van hier uitgaan,.Bobby stond het dichtst bij Renate,dus hoppa Bobby moest eruit.Nadeel was dat ze nu alletwee gingen,dus dat was ook raar.Zie dus nu het probleem ook niet.Vind het wel een toffe actie van Danny
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline d'r wiskunde leraar net zoiets is als de vieze tennisleraar.
Zeg Eline, we zitten aan elkaar vast touwtjes, ga maar kronkelen Eline!
Je hebt nu eenmaal de moegelijkheid om veel credits te kopen en te gebruiken zoals je zelf wilt, zouden ze dan opeens de regels veranderen dan zouden je credits dus voor niets gekocht zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |