quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:02 schreef ditisHuub het volgende:
Binnenkomst Bart laat nog eens even op zich wachten, eerst nog even Robert naar binnen
Nou, Peter hapt dus dan verziekt ie het toch voor zichzelf ? Hij hoeft niet te reageren op Jeroen. Marielin geeft een grote bek terug, Eline lacht liefjes of maakt een grapje en Pim maakt een halve opmerking die niet overkomt en dan is het. Peter zit gelijk op het dak.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:02 schreef lies1958 het volgende:
jeroen doet het ook alleen bij peter. Dus wat hij nu zegt van ik wil kijken hoe mensen reageren, waarom doet hij het dan niet bij de andere 3.
Hij kiest gewoon peter omdat die reageert en hij weet dat hij die ermee pest.
Ja zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:04 schreef Jimbo het volgende:
haha peter en jeroen aan elkaar vastbinden ?
Ik denk, om kwart voor 6... ik wacht wel even met boodschappen, tot na 6 uur.... noem dan geen tijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:02 schreef ditisHuub het volgende:
Binnenkomst Bart laat nog eens even op zich wachten, eerst nog even Robert naar binnen
Ik hoor het gister nog zeggen ik doe niets met konijnen en kippen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En Peter staat het VLEES te bereiden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:05 schreef BobbyRond het volgende:
Ik mis de a-ram-sam-sam, a-ram-sam-sam, koelie koelie koelie koelie koelie ram-sam-sam
Echt waar volgens mij weet hij zelf niet meer wat hij doet,zeg of wilquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik hoor het gister nog zeggen ik doe niets met konijnen en kippen.
Of eenj uitlaatservice voor deelnemers! Dat kijkers een kandidate naar keuze kunnen oppikken om die een halsband om te doen en aan de ketting even mee naar buiten te mogen nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik heb voor de komende programma's met stream nog wel een cash-cow ideetje...
Hondenuitlaatservice voor streamers
Juist Lies, Daarom ben ik zo FEL op Peuter en heb ik geen medelijden, Jeroen houd hem een spiegel voor. De frustratie die Jeroen oproept komt niet door Jeroen, maar UIT Peuter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik hoor het gister nog zeggen ik doe niets met konijnen en kippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |