wat heeft Peter gedaan dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef BobbyRond het volgende:
Jeroen is de mol en Peter is de Hulk
Hij weet niet meer wat hij heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:58 schreef D. het volgende:
Als ze nou een ouijabord krijgen kan Peter z'n moeder bellen
Ik zou Jeroen ook graag slaan, bah wat een zuiger vind ik dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter moet gewoon eens gaan snappen dat hij het verbaal en psychisch gewoon niet van jeroen kan winnen.... en zich daar bij neerleggen....
Dat kan het ventje echter niet... en wil daarom gaan slaan...
Op deze wijze wordt de streamer/mogelijke stemmer een hak gezet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je Jeroen er uit wil hebben, a-dohAls hij al die stemmen op Peter had gezet, had een ander het weer een super actie gevonden. Maar die stemmen zijn er op gebaseerd dat hij de redactie een hak wil zetten, en dan wordt Jeroen het kind van de rekening
zijn dr nou al stats ? ik wil wel weten hoeveel mensen dr zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar Idols heeft genoeg stemmers om dat te verwaarlozen, TBO niet.
Ja joh, hij ziet op dit moment heel het spel als een aanval geloof ik hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:59 schreef Susi het volgende:
Ik durf te zweren dat Peter dit ook als een aanval ziet, terwijl Jeroen gewoon dingen vraagt
Dat, plus dat het aantal mensen dat zoveel stemt groot genoeg is om redelijk een weergave te zijn van de bevolking. Diversiteit in voorkeuren enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar Idols heeft genoeg stemmers om dat te verwaarlozen, TBO niet.
Ja precies. En het weerhoudt mensen er van om te gaan stemmen, want Jeroen staat toch straatlengtes achter. Ik snap er geen fluit van.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:59 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Op deze wijze wordt de streamer/mogelijke stemmer een hak gezet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar het is toch duidelijk... Peuter heeft niets opgestoken en begrepen van het gesprek met Dr. Freud.
Tuurlijk, maar als blijkd (snel! quoten!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Shit, net te laat gequote![]()
Dat is wel zo, maar het is toch ook belangrijk dát er geld binnenkomt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik heb voor de komende programma's met stream nog wel een cash-cow ideetje...
Hondenuitlaatservice voor streamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |