eenschquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef bunkerman het volgende:
[..]
kaat dit is een bewustje om mensen nog meer geld uit hun portemonee te halen![]()
zei vanmiddag ook al ergens dat als je pa / ma / vriend oid , voor 5000¤ stemt en zorgt dat je elke x wint, dan kan je 10.000¤winnen waardoor je dus even 5k opstrijkt door geen reet te doen behalve iemand hebben die manipuleertquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Precies, misschien moeten de regels veranderen een max voor iedereen.
Ofwel: Niemand kan meer dan 50 keer stemmen.
Pfff....iets in die richting maar wel zo dat het eerlijker gaat.
Wat men ook vind van Jeroen, ik vind dit niet eerlijk gaan!
Niet iedereen kan/wil er zo'n berg geld tegenaan gooien, met nadruk op kan!
oke niet te snel beginnen sta hier mijn rijst gaar te kijken.Wil het niet missenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
uiteraard wordt er wel gewacht tot Robert uit the Bunker is voordat Bart the Bunker zal betreden!
Maak dat een aantal mensen maar wijs..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
Eline schrok er zelf van dat ze dat zei. Stak geen enkele kwade bedoeling achter.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef blomst het volgende:
[..]
zo gaat het toch eerlijk, iedereen kan credits komen en stemmen ????
Misschien brengt dit de achterban van de bunkerbewoners wel op een idee, en gaan ze samen iemand naar beneden stemmen
Grote aantallen is het enige eerlijke systeem..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nu niet zozeer degene die stemt bepaald, maar degene die er het meeste geld tegenaan smijt bepaalt.
Dat kan op een paar manieren worden genivelleerd
ik heb de mijne net uitgelaten,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:41 schreef wicky. het volgende:
Ik ga even me hondjes uitlaten (al heb ik helemaal geen zin)
Tot zo![]()
Niet te verwarren met: Haar kruis!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maak dat een aantal mensen maar wijs..
13 En zij riepen wederom: Kruis Haar.
14 Doch Pilatus zeide tot hen: Wat heeft Zij dan kwaads gedaan? En zij riepen te meer: Kruis Haar!
Dan worden de streamers toch totaal buiten spel gezet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef blomst het volgende:
[..]
zo gaat het toch eerlijk, iedereen kan credits komen en stemmen ????
Misschien brengt dit de achterban van de bunkerbewoners wel op een idee, en gaan ze samen iemand naar beneden stemmen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik wijselijk genoeg geen mening over, die ene user moet doen wat hij wil, net zoals iedereen dat moet doen die geld voor credits heeft bepaald. Conform het format
Ik vertrouw idd op de wet van de grote getallen (achterban stemt ook altijd, laten we zeggen, zeer behoorlijk)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eensch
[..]
zei vanmiddag ook al ergens dat als je pa / ma / vriend oid , voor 5000¤ stemt en zorgt dat je elke x wint, dan kan je 10.000¤winnen waardoor je dus even 5k opstrijkt door geen reet te doen behalve iemand hebben die manipuleert
Klopt. Maar dat mag de redactie aan Jeroen gaan uitleggen want zij hebben het veroorzaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je Jeroen er uit wil hebben, a-dohAls hij al die stemmen op Peter had gezet, had een ander het weer een super actie gevonden. Maar die stemmen zijn er op gebaseerd dat hij de redactie een hak wil zetten, en dan wordt Jeroen het kind van de rekening
Hij was ook al vergeten dat hij een vriendin had..én samen woontquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef BobbyRond het volgende:
Jeroen is de mol en Peter is de Hulk
Hij weet niet meer wat hij heeft gedaan.
Wel deze dan:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef BobbyRond het volgende:
Bij Idols kan je toch ook voor een ton SMS'en?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Precies, misschien moeten de regels veranderen een max voor iedereen.
Ofwel: Niemand kan meer dan 50 keer stemmen.
Pfff....iets in die richting maar wel zo dat het eerlijker gaat.
Wat men ook vind van Jeroen, ik vind dit niet eerlijk gaan!
Niet iedereen kan/wil er zo'n berg geld tegenaan gooien, met nadruk op kan!
Shit, net te laat gequotequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nu niet zozeer 'degene die stemt bepaalt', maar 'degene die er het meeste geld tegenaan smijt bepaalt. '
Dat kan op een paar manieren worden genivelleerd
30.000 stemmen ofzo is idd meer dan genoeg iemand naar de overwinning te helpenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef bunkerman het volgende:
[..]
dus conclusie het systeem is niet waterdicht..............redactie leest mee dus laten ze er maar wat aan doen ,om het dan toch maar zo eerlijk mogelijk te laten verlopen..........
ps:ik prijs de moeite overigings wel die de redactie erin steekt om toch een leuk programma op poten te zetten voor ons streamers ........dus dit even ter kennisgeving
Daar doet Jeroen niet aan meequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bij Idols kan je toch ook voor een ton SMS'en?
Maar Idols heeft genoeg stemmers om dat te verwaarlozen, TBO niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bij Idols kan je toch ook voor een ton SMS'en?
wat heeft Peter gedaan dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef BobbyRond het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:58 schreef D. het volgende:
Als ze nou een ouijabord krijgen kan Peter z'n moeder bellen
Ik zou Jeroen ook graag slaan, bah wat een zuiger vind ik dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter moet gewoon eens gaan snappen dat hij het verbaal en psychisch gewoon niet van jeroen kan winnen.... en zich daar bij neerleggen....
Dat kan het ventje echter niet... en wil daarom gaan slaan...
Op deze wijze wordt de streamer/mogelijke stemmer een hak gezet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je Jeroen er uit wil hebben, a-dohAls hij al die stemmen op Peter had gezet, had een ander het weer een super actie gevonden. Maar die stemmen zijn er op gebaseerd dat hij de redactie een hak wil zetten, en dan wordt Jeroen het kind van de rekening
zijn dr nou al stats ? ik wil wel weten hoeveel mensen dr zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar Idols heeft genoeg stemmers om dat te verwaarlozen, TBO niet.
Ja joh, hij ziet op dit moment heel het spel als een aanval geloof ik hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:59 schreef Susi het volgende:
Ik durf te zweren dat Peter dit ook als een aanval ziet, terwijl Jeroen gewoon dingen vraagt
Dat, plus dat het aantal mensen dat zoveel stemt groot genoeg is om redelijk een weergave te zijn van de bevolking. Diversiteit in voorkeuren enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar Idols heeft genoeg stemmers om dat te verwaarlozen, TBO niet.
Ja precies. En het weerhoudt mensen er van om te gaan stemmen, want Jeroen staat toch straatlengtes achter. Ik snap er geen fluit van.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:59 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Op deze wijze wordt de streamer/mogelijke stemmer een hak gezet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar het is toch duidelijk... Peuter heeft niets opgestoken en begrepen van het gesprek met Dr. Freud.
Tuurlijk, maar als blijkd (snel! quoten!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Shit, net te laat gequote![]()
Dat is wel zo, maar het is toch ook belangrijk dát er geld binnenkomt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik heb voor de komende programma's met stream nog wel een cash-cow ideetje...
Hondenuitlaatservice voor streamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |