quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef Espabilado het volgende:
TBO is gewoon (nog) te kleinschalig waardoor enkelen met geld de uitslag in handen hebben. Was je publiek 100x groter dan was het al veel minder een probleem.
Uh. Maargoed, zolang Peter niet wint is er nog hoop.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja,hij brent t project zo snel ten einde , jammer
daar zorgt de crew wel voorquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus er wordt iets met alle kritiek gedaan. Fijn.
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh zeer zeker,
kritiek is daarom ook prettig om te krijgen want je kunt er meer mee als met complimenten. Wij maken tenslotte dit programma voor en met de streamer
ligt eraan wat danny wilquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Uh. Maargoed, zolang Peter niet wint is er nog hoop.
Toch denk ik dat het B&B niet uitmaakt waar het geld vandaan komt, áls het maar binnenkomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Alleen je snapt ook wel dat als men nu invoert dat de volgende 2de kamer verkiezingen ook zo zullen werken, het land op z'n kop staat![]()
TBO is gewoon (nog) te kleinschalig waardoor enkelen met geld de uitslag in handen hebben. Was je publiek 100x groter dan was het al veel minder een probleem.
in een tijdbestek van 3 uur....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wie zegt dat het 1 user is? Je hebt toch kunnen zien hoeveel er werd gestemd afgelopen zaterdag, duizenden en duizenden credits gingen er doorheen,
maar eens... als je veel geld erin stopt en veel stemt heb je veel invloed. Heel logisch en heel eerlijk
ja, maar daar heb ik wijselijk genoeg geen mening over, die ene user moet doen wat hij wil, net zoals iedereen dat moet doen die geld voor credits heeft bepaald. Conform het formatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Op zich ook prima!De wet van de grote getallen zou dit echter een beetje recht moeten trekken, maar dat komt hopelijk nog wel.
Vind het alleen niet slim van een gelieerd opperhoofd om hier op deze manier aan mee te doen. My two cents.
Edit: Hij zegt zelf (die ene "user" dat hij het doet om jullie de les te lezen omdat jullie het concept niet uitvoeren naar zijn idee)
Idd, als Danny ons nu gewoon verteld wie hij gaat laten winnen dan scheelt het ons ook veel tijdquote:
Ja de A zit vlak naast het caPSLOCK KNOPJE HČ.quote:
quote:
Dido komt haar zusje bezoeken??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
er staat vnvnd wel wat leuks te gebeuren,
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wie zegt dat het 1 user is? Je hebt toch kunnen zien hoeveel er werd gestemd afgelopen zaterdag, duizenden en duizenden credits gingen er doorheen,
maar eens... als je veel geld erin stopt hebt en veel stemt heb je veel invloed. Heel logisch en heel eerlijkoneerlijk
Vanaf dat moment pas ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maar om een uur of 18:00 staat er iets leukste gebeuren,
Bart zal binnenkomen met een behoorlijk heftige mededeling en direct vanaf dat moment heeft de streamer een heel groot aandeel in hoe het leven in the bunker er de komende dagen uit gaat zien
haha een Huub die wijs zijn mond houd... kan iemand dat even cappen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik wijselijk genoeg geen mening over, die ene user moet doen wat hij wil, net zoals iedereen dat moet doen die geld voor credits heeft bepaald. Conform het format
Ik vertrouw idd op de wet van de grote getallen (achterban stemt ook altijd, laten we zeggen, zeer behoorlijk)
Had best wat credits willen kopen, maar heb totaal geen invloed op deze wijze. Dus geen credits meer voor mij. Misschien ooit, als de bunker meer kijkers en dus meer stemmers heeft. Hier geldt alleen de wet van het geld en niet van het enthousiasme.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:41 schreef bunkerman het volgende:
[..]
net zoals jaap al in DGK zei IK SNAP MEZELF NIET ..........huub je kunt me niet wijsmaken dat hier pure winstgeving inzit om 1 persoon te laten stemmen voor 1000 credits op een persoon (bewoner)die ook nog redelijk popi is te stemmen.....
.....realistisch?....of een bewustje?.....
Jawel, dat is wel zo, maar je hoeft er maar vier te hebben die er een paar honderd inpleuren en een afwijkende mening hebben, en 't is gedaan voor de rest van de kijkers.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het B&B niet uitmaakt waar het geld vandaan komt, áls het maar binnenkomt.
En ja, degene die stemt bepaalt, maar dat is toch de bedoeling?
ach het is gewoon jammer dat degene die bereid is hetm eeste geld in de stemmen te stoppen kan bepalen wat er in de verloop van het spel gebeurt, en aangezien the bunker nou niet een miljoenen succes is , is er helaas maar 1 gast gek genoeg om genoeg credits te verspillen aan zo ietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Doe eens niet zo confronterend. Houden vrouwen en Peter niet van
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
uiteraard wordt er wel gewacht tot Robert uit the Bunker is voordat Bart the Bunker zal betreden!
Per brancard ws.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
uiteraard wordt er wel gewacht tot Robert uit the Bunker is voordat Bart the Bunker zal betreden!
nee, ze komt mij bezoekenquote:
ja sorry, ik wilde het zo graag wetenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja de A zit vlak naast het caPSLOCK KNOPJE HČ.
Ik denk dat dat ook aan z'n bui kan liggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, als Danny ons nu gewoon verteld wie hij gaat laten winnen dan scheelt het ons ook veel tijd
Dat gaat dus niet opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik wijselijk genoeg geen mening over, die ene user moet doen wat hij wil, net zoals iedereen dat moet doen die geld voor credits heeft bepaald. Conform het format
Ik vertrouw idd op de wet van de grote getallen (achterban stemt ook altijd, laten we zeggen, zeer behoorlijk)
net een vrouw die gozerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook aan z'n bui kan liggen![]()
![]()
![]()
QFTquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach het is gewoon jammer dat degene die bereid is hetm eeste geld in de stemmen te stoppen kan bepalen wat er in de verloop van het spel gebeurt, en aangezien the bunker nou niet een miljoenen succes is , is er helaas maar 1 gast gek genoeg om genoeg credits te verspillen aan zo iets
Precies, misschien moeten de regels veranderen een max voor iedereen.quote:
Neuh. Persoonlijk had ik liever piepnokkio eruit gestemd maar verder een superactie.quote:
oke Robert gaat even naar boven .. Bart komt met een heftige mededeling naar binnen ... daarna Robert weer met zijn creadingetjes .... spannend!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
Of er IN!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
Als er vanavond dan toch een schokkende mededeling komt waarbij onze hulp nodig is, plan dan meteen een exit. BAM, iemand eruit, binnen een uur. DOEI
kaat dit is een bewustje om mensen nog meer geld uit hun portemonee te halenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Precies, misschien moeten de regel veranderen een max voor iedereen.
Ofwel: Niemand kan meer dan 50 keer stemmen.
Pfff....iets in die richting maar wel zo dat het eerlijker gaat.
Wat men ook vind van Jeroen, ik vind dit niet eerlijk gaan!
Niet iedereen kan/wil er zo'n berg geld tegenaan gooien, met nadruk op kan!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Neuh. Persoonlijk had ik liever piepnokkio eruit gestemd maar verder een superactie.
*ook mee gaat helpen Jeroen eruit te stemmen
Als je Jeroen er uit wil hebben, a-dohquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Neuh. Persoonlijk had ik liever piepnokkio eruit gestemd maar verder een superactie.
*ook mee gaat helpen Jeroen eruit te stemmen
Het is nu niet zozeer 'degene die stemt bepaalt', maar 'degene die er het meeste geld tegenaan smijt bepaalt. 'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het B&B niet uitmaakt waar het geld vandaan komt, áls het maar binnenkomt.
En ja, degene die stemt bepaalt, maar dat is toch de bedoeling?
zo gaat het toch eerlijk, iedereen kan credits komen en stemmen ????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Precies, misschien moeten de regels veranderen een max voor iedereen.
Ofwel: Niemand kan meer dan 50 keer stemmen.
Pfff....iets in die richting maar wel zo dat het eerlijker gaat.
Wat men ook vind van Jeroen, ik vind dit niet eerlijk gaan!
Niet iedereen kan/wil er zo'n berg geld tegenaan gooien, met nadruk op kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |