Shock-effect van het konijn viel beetje tegen he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
maar om een uur of 18:00 staat er iets leukste gebeuren,
Bart zal binnenkomen met een behoorlijk heftige mededeling en direct vanaf dat moment heeft de streamer een heel groot aandeel in hoe het leven in the bunker er de komende dagen uit gaat zien
Zorg even voor wat vertraging. Ik heb tegenwind op de fiets en moet eerst nog boodschappen doen voordat ik mijn laptop thuis kan aanslingeren.quote:
Dat is net voor het onkruid wieden en tijdens het etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
Bart zal binnenkomen met een behoorlijk heftige mededeling en direct vanaf dat moment heeft de streamer een heel groot aandeel in hoe het leven in the bunker er de komende dagen uit gaat zien
een feestje? om Danny weer te sussen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
er staat vnvnd wel wat leuks te gebeuren,
http://tree.schwippy.com/2008/quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Gaaf! We kunnen via de website de rolluiken, lichten en apparatuur bedienen!!!
Dus er wordt iets met alle kritiek gedaan. Fijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
En dat doen jullie daar allemaal Perfect !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach, mensen spreken de mensen die ze kennen erop aan, heb het al vaker gezegd (jij komt hier wel eens, dus jij weet het ook) het is echt niet zo dat ik hier de shots roep. We zijn hier allemaal vrij gelijk qua input en verzinnen het met zijn allen
nieteens rokenquote:
Ik moet peuken kopen, maar ik kan me niet losrukken van de streamsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zorg even voor wat vertraging. Ik heb tegenwind op de fiets en moet eerst nog boodschappen doen voordat ik mijn laptop thuis kan aanslingeren.
O zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, maar ik ken wicky. niet en die vond het nogal grappig, maar wicky gaf net al aan dat ze niet wist dat zijn moeder is overleden. Ik dacht dat 'iedereen' hier dat wel wist maar niet dus.
ach danny heeft iniddels als de hele poll verkracht met 250equote:
wij proberen zoveel mogelijk de tijden erbij te zetten, dit maakt t ook makkelijk streamen voor julliequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Dan zet ik dan maar de streams aan. Prettig dat je er een tijdstip bij zet.
Say whoat, kom je nog wel langs deze woche?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zorg even voor wat vertraging. Ik heb tegenwind op de fiets en moet eerst nog boodschappen doen voordat ik mijn laptop thuis kan aanslingeren.
Ja valt niet mee he ,om even weg te gaan. Ik weet er alles van hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik moet peuken kopen, maar ik kan me niet losrukken van de streams
Zit al de hele rotdag zonder sigaretten!
gewoon papier met een beetje shag van renatequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
oh zeer zeker,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus er wordt iets met alle kritiek gedaan. Fijn.
Ik denk serieus dat jij met dat streamen het zwaarder voor jezelf maakt dan je het in de bunker had gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |