dat vind ik helemaal niet grappig, zijn moeder is dood, wat een k*tgrap zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef wicky. het volgende:
Hahaha Telefoon ging voor Peter, Eline: je moeder
Oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik helemaal niet grappig, zijn moeder is dood, wat een k*tgrap zeg
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook grappig, maar dit was mij ontschoten. Ik ga er van uit dat Eline daar ook niet aan heeft gedacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
De stemmers hebben alleen voor de eerste geheime opdracht gestemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De stemmers hebben toch accoord gegeven voor geheime opdrachten?
Nee, daar is geen poll voor geweest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:01 schreef blomst het volgende:
[..]
En daar is niet een poll over geweest???
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef lies1958 het volgende:
de peut is er voor peter. Kijken of het weer zo een goed gesprek wordt als met amber.
Maar het is geen echte peut hij is een groepspeut zonder opleiding.
Denk je nou werkelijk dat ze zoiets zegt om Peter te treiteren met z'n overleden moeder?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch niet voor een groepssessie ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef Toverheks het volgende:
oh spannend, Robert komt straks weer beneden, krijgen ze CreaBea les.
Leuk is een leeg en rekkelijk begrip.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
er staat vnvnd wel wat leuks te gebeuren,
Oh vertel wordt het lachen voor ons?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Van twee of drie minuten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Yep, Co Adriaanse tekent bij ajax.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Wat leuks ? Een DGK grap ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Kickéquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Heb je de COSsen een beetje gevolgd? Veel mensen vinden de manipulatie door en voor Jeroen niet zo fair.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Gaat peter dat ook leuk vinden?????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Graag alleen voor jezelf praten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de COSsen een beetje gevolgd? Veel sommige mensen vinden de manipulatie door en voor Jeroen niet zo fair.
En waarvoor was dat pakje sigaretten? Was het het persoonlijke item dat hij kreeg voor het halen van de geheime opdracht? Zo nee, wat zijn jullie dan aan het doen? Jeroen zelf had het over een experiment. En waarom krijgt hij dat pakje stiekem terwijl de overige beloningen altijd zichtbaar worden gegeven?
Hij zei iets van energise of zoiets met creatiefs erbij hahaha weet ik veel ik kan die man niet plaatsen hoor wat hij nu wel of niet is.quote:
ligt eraan wie het zegtquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef mazaru het volgende:
Alleen voor de reacties hier in de COS zou ik Jeroen al een hele slof sigaretten gunnen
Maak me gekquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
maar om een uur of 18:00 staat er iets leukste gebeuren,
Bart zal binnenkomen met een behoorlijk heftige mededeling en direct vanaf dat moment heeft de streamer een heel groot aandeel in hoe het leven in the bunker er de komende dagen uit gaat zien
Hadden we dat niet al?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
Bart zal binnenkomen met een behoorlijk heftige mededeling en direct vanaf dat moment heeft de streamer een heel groot aandeel in hoe het leven in the bunker er de komende dagen uit gaat zien
Dat klinkt beter!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
ach, mensen spreken de mensen die ze kennen erop aan, heb het al vaker gezegd (jij komt hier wel eens, dus jij weet het ook) het is echt niet zo dat ik hier de shots roep. We zijn hier allemaal vrij gelijk qua input en verzinnen het met zijn allenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Leuk
Huub, ben je het al zat aan het worden dat men de DGK-taferelen volledig aan jou toeschrijft?
Gaaf! We kunnen via de website de rolluiken, lichten en apparatuur bedienen!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
Zorg je voor zakdoekjes? Peuter heeft het nog al snel moeilijk zo zonder zijn sokjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
nee, maar ik ken wicky. niet en die vond het nogal grappig, maar wicky gaf net al aan dat ze niet wist dat zijn moeder is overleden. Ik dacht dat 'iedereen' hier dat wel wist maar niet dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ze zoiets zegt om Peter te treiteren met z'n overleden moeder?
Top!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
laten we t hopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Ja, onkruid wiedenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Maar die directors-chair met Bram Huub erop is toch van jou?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach, mensen spreken de mensen die ze kennen erop aan, heb het al vaker gezegd (jij komt hier wel eens, dus jij weet het ook) het is echt niet zo dat ik hier de shots roep. We zijn hier allemaal vrij gelijk qua input en verzinnen het met zijn allen
quote:
Nee egt ,wist ik niet ,vandaar dat ik mijn worden ook gelijk terug namquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, maar ik ken wicky. niet en die vond het nogal grappig, maar wicky gaf net al aan dat ze niet wist dat zijn moeder is overleden. Ik dacht dat 'iedereen' hier dat wel wist maar niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |