Tot ie ontmaskerd zou worden hé... gelukkig voor hem heeft niemand hem al door...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij krijgt de mogelijkheden dan ook in zijn schoot geworpen, met 'secret mission' na 'secret mission'.
En wat denk je van deze? Zomaar een blikje bier? Rond 4min 20..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Duidelijk voorbeeld dus, dat de redactie slaafs de opdrachten van Jeroen uitvoert.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef akveor het volgende:
Tot ie ontmaskerd zou worden hé... gelukkig voor hem heeft niemand hem al door...
Ja, toen was het begonnen. Toen kreeg hij al zaken toegespeeld en dat nog steeds door.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat denk je van deze? Zomaar een blikje bier? Rond 4min 20..
Bij dgk kon je ook smsen en hier kun je als 'streamer' ook niets beslissen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
de streamer heeft invloed, dat was bij dgk niet zo, of ga je nu ontkennen dat de streamer uberhaupt invloed heeft
Iedereen was toch hartstikke brak van die 36 uurs opdracht... en weinig interessante polls... Ook de redactie was in afwachting van Jeroens terugkeer blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Gisteren was een dag zonder Jeroen... Niet alleen de streamers vielen in slaap... ook uit de rest van de groep kwam geen enkel initiatief, geluid of leuk moment.
Dus het is niet Jeroen die de groep overschaduwt, zonder hem is het ook niets....
Laat Jeroen maar schuiven en zijn ding doen!
Nee hij vroeg van middag om een pakje sigareten aan de regie en dan had hij voor morgen nog een expirimentjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef snetje het volgende:
[..]
dit was het item volgens mij wat hij heeft verdiend voor het wegnemen van lucifers&aanstekers..
Nee dit is dus meewerken door de regie in een spel van jeroen richting anderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Disana het volgende:
Wel verdomme. Een pakje sigaretten verstopt onder het mom van iets aan de camera's doen. Ik vind dit echt niet kunnen redactie.
juist jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Duidelijk voorbeeld dus, dat de redactie slaafs de opdrachten van Jeroen uitvoert.
HIj heeft die sigaretten verdiend met het laten verdwijnen van de aansteker en wil het morgen gebruiken voor een experimentje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hij vroeg van middag om een pakje sigareten aan de regie en dan had hij voor morgen nog een expirimentje![]()
Hij vroeg vanochten in de luchtruimte om peuken dat hij die vanacht graag wou... zodat hij dan morgen een expirimentje heb ,kwa peukenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hij vroeg van middag om een pakje sigareten aan de regie en dan had hij voor morgen nog een expirimentje![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt geen hol van dat die Jeroen de ene na de andere geheime opdracht krijgt, vind het een beetje John de Mol achtig .
Als ze zo door gaan brengt de bunker dus helemaal niks nieuws dan wordt het een beetje van hezefde beetje gepikt van DGK beetje gepikt van wie is de mol , Jeroen is de Brian van de Bunker die wordt ook beschermt en mag alles doen!!!
Ik kan helaas niet overheen boksen, was het een bekende van mij dan had ik het er nog wel voor over gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ach boeie verder ook..........centjes........mensen.......uit de portemonee halen zeg maar.
Juist, het was gewoon "Als ik sigaretten krijg dan doe ik morgen een kunstje". En dat kunstje gaat vrijwel zeker tegen de rokers. Dus de redactie steunt hem om 2 anderen te grazen te nemen - ten gunste van Jeroen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja. Dus nu ook niet zeuren als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De stemmers hebben toch accoord gegeven voor geheime opdrachten?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Er heeft nog niemand de woorden gesproken: Bij deze ontmasker ik Jeroen las uitvoerder van de geheime missies. En zolang die exacte zin niet wordt uitgesproken, is Jeroen niet ontmaskerd.
Ja maar ik dacht dat hij dat wel als beloning voor de geslaagde opdracht vroeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat maakt het ook wel erg tricky...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Er heeft nog niemand de woorden gesproken: Bij deze ontmasker ik Jeroen las uitvoerder van de geheime missies. En zolang die exacte zin niet wordt uitgesproken, is Jeroen niet ontmaskerd.
En daar is niet een poll over geweest???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist, het was gewoon "Als ik sigaretten krijg dan doe ik morgen een kunstje". En dat kunstje gaat vrijwel zeker tegen de rokers. Dus de redactie steunt hem om 2 anderen te grazen te nemen - ten gunste van Jeroen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |