Dat krat bier heeft ie al... hij loopt ook al met een kale knar. Na Peters kale kop vond ik dat vreemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Z'n "macht" is, dat hij nu een pakje sigaretten eist, straks wordt dat 'n krat bier en zo gaat het stapje voor stapje verder. Z'n werkwijze is als een visser langszaam de buit naar binnen halen.
Ik heb meer het idee dat hij dit als "attribuut voor het experiment" heeft gevraagd. Zonder zelfs uit te leggen wat het experiment dan wel is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij krijgt ze volgens mij voor de geslaagde opdracht van het verduisteren van alles wat vuur maakt. En hij zei dat hij er voor morgen een plannetje mee heeft.
daar is een poll voor geweest! had dan nee gestemd .....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt geen hol van dat die Jeroen de ene na de andere geheime opdracht krijgt, vind het een beetje John de Mol achtig .
Als ze zo door gaan brengt de bunker dus helemaal niks nieuws dan wordt het een beetje van hezefde beetje gepikt van DGK beetje gepikt van wie is de mol , Jeroen is de Brian van de Bunker die wordt ook beschermt en mag alles doen!!!
de streamer heeft invloed, dat was bij dgk niet zo, of ga je nu ontkennen dat de streamer uberhaupt invloed heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt geen hol van dat die Jeroen de ene na de andere geheime opdracht krijgt, vind het een beetje John de Mol achtig .
Als ze zo door gaan brengt de bunker dus helemaal niks nieuws dan wordt het een beetje van hezefde beetje gepikt van DGK beetje gepikt van wie is de mol , Jeroen is de Brian van de Bunker die wordt ook beschermt en mag alles doen!!!
Ik denk toch dat jij, net als veel anderen, het uitgangspunt van het spel wat uit het oog verloren bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:49 schreef wicky. het volgende:
Ik vind Jeroen 1 van de weinige die het Spel tenminste snapt! en ook speelt
Tot ie ontmaskerd zou worden hé... gelukkig voor hem heeft niemand hem al door...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij krijgt de mogelijkheden dan ook in zijn schoot geworpen, met 'secret mission' na 'secret mission'.
En wat denk je van deze? Zomaar een blikje bier? Rond 4min 20..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Duidelijk voorbeeld dus, dat de redactie slaafs de opdrachten van Jeroen uitvoert.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef akveor het volgende:
Tot ie ontmaskerd zou worden hé... gelukkig voor hem heeft niemand hem al door...
Ja, toen was het begonnen. Toen kreeg hij al zaken toegespeeld en dat nog steeds door.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat denk je van deze? Zomaar een blikje bier? Rond 4min 20..
Bij dgk kon je ook smsen en hier kun je als 'streamer' ook niets beslissen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
de streamer heeft invloed, dat was bij dgk niet zo, of ga je nu ontkennen dat de streamer uberhaupt invloed heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |