quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:25 schreef bunkerman het volgende:
[..]
3x??hoor hem de hele dag al sniffen........gussie die peter ook.....
Hij is ook verkouden daar snuft hij ook van buiten zijn heftige emotie's om.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:25 schreef bunkerman het volgende:
[..]
3x??hoor hem de hele dag al sniffen........gussie die peter ook.....
Dat lijkt me inderdaad ook erg leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen moeten ze gewoon pakken met geen drank meer als de rest wel krijgt. Tenslotte is jeroen gestoord als hij gedronken heeft.
Kijken hoe jeroen zich voelt als iedereen lekker zat om hem is en hij moet toekijken.
DGK erfenisje...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat er aan Huub teveel credits worden gegeven. De verantwoording en de beslissingen worden genomen door B&B en mariel waarschijnlijk. Huub is gewoon vrijwilliger en vindt het leuk om daar te werken, en heeft echt niet de macht die hem toegedicht wordt.
Hij draagt misschien wel ideeen aan maar de eindbeslissing wordt door andere genomen.
Valt mij trouwens op dat er wel heel vaak naar huub gewezen wordt als er dingen niet kloppen.
Als ik een breekpuntje heb, dan ga ik ook altijd dreigen met geweldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jeroen had toen nog zijn nette kleding bij zich. En Peter is gewoon enorm vermoeid, waardoor het relativeren van kleine dingetjes niet meer zo gemakkelijk gaan.
Hij had gewoon even een klein "breekpuntje" toen hij zijn sokjes niet had.
Waarschijnlijk is een keertje lekker slapen niet verkeerd voor de overlevers.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die kale mafdaai is wel goed voor de omzet
[ afbeelding ]
Dat duurt een uurquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef BobbyRond het volgende:
Rondom 12.30
Zie de dubbele cap van mazaru: [TBO COS #173] Waar Peter doordraait
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
DGK erfenisje...
Ach over een jaar is het allemaal de schuld van Jeroen!
Dat laatste is niet per se raar. Het is ontegenzeggelijk veranderd vanaf het moment dat Huub erbij kwam (neem alleen al de flauwe nachtelijke grollen à la DGK). Huub put uit zijn persoonlijke DGK ervaring en heeft van tevoren gezegd dat dit concept in deze vorm minder kans van slagen had. Huub heeft mede CBML gemaakt, dat ronduit dreef op manipulatie en sturing.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat er aan Huub teveel credits worden gegeven. De verantwoording en de beslissingen worden genomen door B&B en mariel waarschijnlijk. Huub is gewoon vrijwilliger en vindt het leuk om daar te werken, en heeft echt niet de macht die hem toegedicht wordt.
Hij draagt misschien wel ideeen aan maar de eindbeslissing wordt door andere genomen.
Valt mij trouwens op dat er wel heel vaak naar huub gewezen wordt als er dingen niet kloppen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Hij is ook verkouden daar snuft hij ook van buiten zijn heftige emotie's om.
En wat voor machtsinstrument heeft ie dan tegen de redactie in handen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar zit het grote probleem van de redactie.
Jeroen kickt op macht. Eerst het grote bed in z'n macht gekregen, langszaam iedereen bang gemaakt. Daarmee heeft hij z'n plaats in de bunker verkregen.
Vervolgens doet hij 'n geheime opdracht en met 'n tussenstapje liet hij vanmiddag zien dat hij de macht over de redactie heeft gekregen. Met z'n melding "Ik wil sigaretten, dan doe ik morgen een nieuw experimentje" en het "JA" van de redactie, weet hij dat ihij de troeven van de redactie in handen heeft.
Danny heeft gezegd dat wij als collectief best tegen hem in mogen gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef Jimbo het volgende:
ik zou t mooi vinden als zde intern 1000 credits erdoorheen jagen om danny zn werk ongedaan te maken
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Hij is ook verkouden daar snuft hij ook van buiten zijn heftige emotie's om.
Als het een ander persoon door zou draaien zou die ook post krijgen. Het is denk ik niet dat er iemand favoriet is of het daar om doet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik een breekpuntje heb, dan ga ik ook altijd dreigen met geweld![]()
Heel normaal hoor, hoor je ook geen sanctie voor te krijgen. Daar hoor je gewoon fanmail voor te krijgen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Danny heeft gezegd dat wij als collectief best tegen hem in mogen gaan.
1000 credits kost 225 euro. Met 23 man een tientje investeren?
Danny gaat zijn eigen fout maar goed maken..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wij gebruiken ook zakdoeken van tempo, peter dus niet. Het toiletpapier is natuurlijk veel te hard voor hem krijgt hij een schrale neus van. Daarom snift hijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ik snuf niet de hele dag door als ik verkouden ben.................maar goed ieder mens is anders...gelukkig maar.
Dan gaat hij zuigen en treiteren en opdrachten verknetteren let maar op.Mag en vertrouw die gast voor geen meter.Alleen het zien van kop en die blik in zijn ogen doen bij mij al mijn stekels overeind komen brrquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen moeten ze gewoon pakken met geen drank meer als de rest wel krijgt. Tenslotte is jeroen gestoord als hij gedronken heeft.
Kijken hoe jeroen zich voelt als iedereen lekker zat om hem is en hij moet toekijken.
Ik wel hoor, en ik denk de meeste mensen wel, dus dat snuiven vind ik niet zo raar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ik snuf niet de hele dag door als ik verkouden ben.................maar goed ieder mens is anders...gelukkig maar.
nee, 12.08 denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef BobbyRond het volgende:
Rondom 12.30
Zie de dubbele cap van mazaru: [TBO COS #173] Waar Peter doordraait
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb alleen peuter tot nu toe horen dreigen met geweld. Net zoals ik ook alleen peuter met scheldwoorden heb horen gooien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als het een ander persoon door zou draaien zou die ook post krijgen. Het is denk ik niet dat er iemand favoriet is of het daar om doet!
Dreigen met geweld![]()
Geweldpleging is pas stokslagen krijgen kjoh
Jonges relax, Peuter kan er niets aan doen.... De meeste Peuters lopen rond met een snottebelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wij gebruiken ook zakdoeken van tempo, peter dus niet. Het toiletpapier is natuurlijk veel te hard voor hem krijgt hij een schrale neus van. Daarom snift hij
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Waarom mag Peuter wèl verkouden zijn en de rest niet?
Voortrekkerij!
Of tijdens vergaderingen en overleg is hij voor de rest verbaal te sterk. En kan ie op die manier z'n stempel drukken op dit concept. Misschien heb ik het mis maar het kwam zondag allemaal een beetje over alsof hij het daar voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste is niet per se raar. Het is ontegenzeggelijk veranderd vanaf het moment dat Huub erbij kwam (neem alleen al de flauwe nachtelijke grollen à la DGK). Huub put uit zijn persoonlijke DGK ervaring en heeft van tevoren gezegd dat dit concept in deze vorm minder kans van slagen had. Huub heeft mede CBML gemaakt, dat ronduit dreef op manipulatie en sturing.
Z'n "macht" is, dat hij nu een pakje sigaretten eist, straks wordt dat 'n krat bier en zo gaat het stapje voor stapje verder. Z'n werkwijze is als een visser langszaam de buit naar binnen halen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat voor machtsinstrument heeft ie dan tegen de redactie in handen?
Dat ie het spel levend houdt?![]()
Kom op redactie vertel maar dat Jeroen de mol is!
Die jongen heeft geen problemen met Jeroen, die jongen heeft problemen met zichzelf...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb alleen peuter tot nu toe horen dreigen met geweld. Net zoals ik ook alleen peuter met scheldwoorden heb horen gooien.
'Strontboer', 'klootzak', etc. etc.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wij gebruiken ook zakdoeken van tempo, peter dus niet. Het toiletpapier is natuurlijk veel te hard voor hem krijgt hij een schrale neus van. Daarom snift hij
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja echt he.. dat blijkt wel na gister avond en vanochtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen problemen met Jeroen, die jongen heeft problemen met zichzelf...
Om dat in te zien heb je geen Freud nodig...
Dat krijg je als de anderen alleen maar naar het aas blijven staren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Z'n "macht" is, dat hij nu een pakje sigaretten eist, straks wordt dat 'n krat bier en zo gaat het stapje voor stapje verder. Z'n werkwijze is als een visser langszaam de buit naar binnen halen.
Ik krijg die indruk ook, maar remind me, waarom precies op zondag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Of tijdens vergaderingen en overleg is hij voor de rest verbaal te sterk. En kan ie op die manier z'n stempel drukken op dit concept. Misschien heb ik het mis maar het kwam zondag allemaal een beetje over alsof hij het daar voor het zeggen heeft.
en dan is het weer wachten op dat Danny weer boos wordt op B&B en weer flink tekeer gaat met zijn credits daarbij geen rekening houden met andere streamers etc.. etc...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb er 60 euro aan uitgegeven... en zoals het nu lijkt was dat ook het laatste... het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Waarom mag Peuter wèl verkouden zijn en de rest niet?
Voortrekkerij!
Dat is Alsido.quote:
Er komt dus nóg een secret agent actie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Disana het volgende:
Wel verdomme. Een pakje sigaretten verstopt onder het mom van iets aan de camera's doen. Ik vind dit echt niet kunnen redactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |