soms vraag ik me af ... wat nu als Jeroen een fanatieke roker was geweest en niet Peter ... wat had ze dan gedaan ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilien, als die een situatie gaat analyseren... dan maakt ze het meestal erger.. is me al een paar keer opgevallen.
Ze bedoelt het wel goed, maar haar manier van verwoorden is vaak een verergering ipv een geruststelling.
Maar dat geeft niet
Hoe laat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:19 schreef BobbyRond het volgende:
Komt Robert helemaal voor niets daarheen!
Heeft iemand trouwens de uitbarsting van Peter van vanmorgen? Ik sliep nog door het latertje van afgelopen nacht.
Anders bij deze een request aan HiDiHo
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die discussie is al eerder geweest en Danny zegt van wel en dat kan je dan in twijfel trekken
Terug naar zijn oude plek in de roedel. Goed idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.
Aanvankelijk moet iemand (Huub vermoed ik) bij de redactie gedacht hebben dat je met Jeroen spannende streams kunt maken. Maar dat heeft zich tegen ze gekeerd. Toch is het niet te laat om Jeroen weer op zijn oude positie als gewone medespeler te zetten. Begin eens met het verbieden zijn sigaretten te delen (dan zit hij er maar mee): Eline moest ook haar spiegel inleveren toen ze hem met Marielin deelde.
3x??hoor hem de hele dag al sniffen........gussie die peter ook.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Peter die tot 3 keer toe in huilen uitbarst...?
Ja ik viel me mijn neus in de boter toen ik online kwamquote:
Dat ene pakje peuken zal geen verschil maken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Terug naar zijn oude plek in de roedel. Goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |