Even een koude douche nemen hoor! Ik raak helemaal opgewonden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan z'n singletje ook nog over de speakers, wat een FEEST!
Daar zit het grote probleem van de redactie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef Disana het volgende:
Ik word een beetje flauw van dat getreiter van Peter door Jeroen. Iedereen zit ook maar schaapachtig mee te lachen, makkelijk scoren zo. Schroef die Jeroen eens een paar tandjes lager redactie.
die discussie is al eerder geweest en Danny zegt van wel en dat kan je dan in twijfel trekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
wie zegt dat danny die zelf betaald heeft.............
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:19 schreef Kanjer het volgende:
allemaal sokken sturen
maar dan voor jeroen,haha
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die peut steek ik ook in Peter's reet.
huh uitbarsting , hbe ik wat gemist ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:19 schreef BobbyRond het volgende:
Komt Robert helemaal voor niets daarheen!
Heeft iemand trouwens de uitbarsting van Peter van vanmorgen? Ik sliep nog door het latertje van afgelopen nacht.
Anders bij deze een request aan HiDiHo
Jaquote:
Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar zit het grote probleem van de redactie.
Jeroen kickt op macht. Eerst het grote bed in z'n macht gekregen, langszaam iedereen bang gemaakt. Daarmee heeft hij z'n plaats in de bunker verkregen.
Vervolgens doet hij 'n geheime opdracht en met 'n tussenstapje liet hij vanmiddag zien dat hij de macht over de redactie heeft gekregen. Met z'n melding "Ik wil sigaretten, dan doe ik morgen een nieuw experimentje" en het "JA" van de redactie, weet hij dat ihij de troeven van de redactie in handen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |