abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 19:14:58 #201
137949 Disana
pi_68880361
Zondagavond

De bewoners hebben zonder er weet van te hebben telefonisch allemaal dezelfde opdracht gekregen. Van de site:

Zondag 10-05-09, 19:08 uur
De Overlevers denken dat ze allemaal uitverkoren zijn om te ontdekken wie de geheime opdrachten aan het uitvoeren is. Dit is ze allemaal persoonlijk meegedeeld via de telefoon. Check The Bunker Online voor foto's en verslagen over deze gesprekken. Later vandaag zal de volgende geheime opdracht voor Jeroen the Bunker binnnenkomen. Zal deze opdracht het nodige wantrouwen in de groep zaaien? We blijven het volgen!

Momenteel staan Jeroen en Peter elkaar tijdens het luchten wijs te maken dat er werd gevraagd of het goed met ze gaat. Jeroen lijkt wel bijna enige achterdocht te koesteren.
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 19:24:27 #202
137949 Disana
pi_68880641
Zondagavond

19.23
Er komt een briefje binnen met één zin: Eline en Marielin, bereid je voor op een aanslag.

19.50
Er klinken wat enge geluiden uit de speakers maar verder is er nog niets gebeurd.

20.00
De telefoon gaat en Marielin neemt op... maar het is alleen een verzoek de batterijen te wisselen.

20.01
De telefoon gaat opnieuw en direkt weer opnieuw. Peter neemt op: de meiden moeten met hun rug tegen het aanrecht gaan staan.

20.02
Alweer gaat de telefoon: Peter moet een emmertje water vullen en het naast de meiden neerzetten. De jongens gaan aan tafel zitten en iedereen wacht in spanning af.

20.05
Huub roept iets onverstaanbaars om over dobbelstenen. Eline: Ik vind het toch niet helemaal leuk, ik vind het niet helemaal prettig. Er komt een man binnen met een kastje waarop rode letters oplichten, en een tang. De meiden krijgen een brief. Onduidelijk is wat hier gebeurt:

De meiden gooien om beurten met de dobbelstenen richting het kastje dat op de grond staat. Blijkbaar mag het hoogste nummer iets met de bedrading op het kastje doen. Eline knipt iets door. Uiteindelijk klinkt er een vaag knalletje als Marielin nog een draadje doorknipt en er komt wat rook uit het kastje. De meiden nemen weer plaats aan tafel en de 'aanslag' lijkt voorbij. In de COS wordt gemeld dat Marielin een pakje sigaretten wint en Eline een muts inlevert.

cap door NrTH

cap door NrTH

[ Bericht 13% gewijzigd door Disana op 10-05-2009 20:14:07 ]
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 20:41:38 #203
137949 Disana
pi_68883028
Zondagavond

20.40
De overlevers krijgen een doos condooms. Ze hebben tot tien uur morgenochtend de tijd die allemaal op te blazen. Slaagt de opdracht, dan gaat er 500 euro in de prijzenpot. Mislukt hij, dan moeten er twee mensen buiten slapen.

De condooms worden op tafel gelegd en iedereen begint te blazen. Eline: Dit vind ik nou écht een leuke opdracht.
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef ditisHuub het volgende:
8 dozen van 3x48 keer elk, 1152? uit mijn hoofd?

cap markvanrinsum

[ Bericht 15% gewijzigd door Disana op 10-05-2009 21:02:49 ]
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 21:20:08 #204
137949 Disana
pi_68884505
Zondagavond

21.18
Marielin wordt steeds bozer dat ze spullen mist (sokken, sjaal, muts). Enige tijd geleden werd er van boven gebeld dat Amber geen spullen van haar had meegenomen. Ze dreigt nu al haar 12 uur aan te vragen.

21.43
Er komen wat knabbels binnen zoals tomaat, meloen, komkommer. Peter krijgt een telefoontje maar zegt niet waarover het gaat.

cap door NrTH

cap door ruudpuntenel

cap door snetje

[ Bericht 11% gewijzigd door Disana op 11-05-2009 00:20:03 ]
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 00:26:55 #205
137949 Disana
pi_68891396
Nacht zondag - maandag
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
We hebben wel geluisterd naar jullie streamerts, maar we zijn momenteel harder aan het werk in de regie en op de redactie, dan op FOK!. We hebben de tijd genomen met Jeroen en zijn opdracht, om te zien of hij zelf iets zou zeggen. Niet dus. Tijd voor Marielin om haar spullen te herontdekken.

Wie blijven er wakker?
De overlevers krijgen allemaal een bord macaroni

cap door snetje

1.22
De overlevers moeten een salade maken en over twee uur bonen eten. Ze zijn bezig aan hun 36 uur waken. Er mogen steeds twee overlevers rusten en drie moeten er aktief zijn. Jeroen heeft nagevraagd wat dit inhield: rusten is aan tafel zitten en niets hoeven doen, aktief zijn is praten, rondlopen, thee zetten, en dergelijke.

1.47
Er komen nog meer voedingsmiddelen binnen. Coffee creamer, suiker zout... Wat een fantastische mensen, zegt Peter. De salades (o.a. tomaat en witlof) worden gegeten. De sperziebonen staan op de kookplaat.

Eerder stond Eline in haar spiegeltje te kijken en zei 'Ik baal van die condoomharen'.

2.38
De overlevers krijgen post van Bobby en Amber. Bobby zit te kijken. Hij heeft Ambers mail voor ons uitgetikt:
quote:
Op maandag 11 mei 2009 03:08 schreef BobbyRond het volgende:
Bericht van Amber (verstuurd op 10 mei rond 18.00):

Hey lieverds!

Wat is het heerlijk om weer thuis te zijn! Toen ik gisteravond boven kwam, was Bobby er ook, leuk om hem weer te zien.

Verder was het echt leuk om jullie van boven te volgen. Meiden, wat een schande dat jullie niet eens een beetje pannenkoeken kunnen bakken. Hahaha, Eline, dat zout! Ik lag helemaal in een deuk!

Oh ja, Eline, ik heb je zus en hondje nog gezien. Wat een schatje!

Ik ben gisteravond toen ik thuiskwam om een uur of drie nog ff snel de stad in gedoken en heb heerlijk al mijn vrienden weer kunnen zien. Ben echt heel blij dat ik eruit ben gegaan en niet een van jullie.

Blijf allemaal goed je best doen en de 32 uur zonder slaap kunnen jullie. Jullie staan ook echt al weer de hele dag op achtergrond.

Peter: Foei! Beetje zoenen met Eline terwijl je een vriendinnetje hebt. Verder heb ik ontzettend van je genoten.
Jeroen: Ik heb beelden van het feestje teruggezien en jij hebt je echt misdragen!
Pim: Trek je mond een beetje meer open. Op de streams lijk je nog wel stiller, maar ook lief hoor!
Eline: Je bent een lieverd! Op FOK! heb je een leuke bijnaam, Calimero.
Marielin: Wijf, je gaat winnen! Blijf lekker je stoere zelf. Micha heeft me al een berichtje op Hyves gestuurd.

Verder jongens, blijf sterk. Het gaat namelijk met de dag heftiger en zwaarder worden. Er is superveel op jullie gestemd en jullie hebben allemaal een hoop fans.

Ik zie jullie allemaal hoop ik tijdens de finale.

Ik stuur jullie snel weer een mail.

Dikke kus,

Ex-bunker Amber

P.S. De tieten en naakt-caps staan al overal!
De anderen vragen zich af wat Jeroen heeft misdaan maar Jeroen doet of zijn neus bloedt. 'Nou wil ik weten wat ik gedaan heb ook.'

3.08
Er komt een telefoontje. De condoomballonnen mogen worden doorgeprikt en opgeruimd, het konijn moet dan even in het 'washok' vanwege de knallen.

3.26
De lucifers waren op en de aansteker is zoek. Een pakje sigaretten en een aansteker worden bezorgd. Verder werd er veel ingezoomd op de bilnaad van Peter, maar er zit dan ook een vrouw boven.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 03:52 schreef Peter6000 het volgende:
EN WEER WORDT ELINE VOORGETROKKEN DOOR DE FEBO, WANT ZE MAG ALS ENIGE 2 KEER LUCHTEN.

[ Bericht 8% gewijzigd door Disana op 11-05-2009 03:53:59 ]
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 12:04:39 #206
137949 Disana
pi_68900131
Maandagmiddag

Even voor twaalven kwam Bart Jeroen ophalen voor de uitvaartdienst van zijn vriend. Bart stelde nadrukkelijk dat hij erop toeziet dat Jeroen wakker blijft; valt Jeroen toch in slaap, dan belt Bart meteen door dat de opdracht is mislukt.

De overlevers zitten nu eens in het donker, dan eens in het licht. Het valt ze allemaal heel zwaar de ogen open te houden. Uit een stukje op de site valt op te maken dat de opdracht tot vanavond acht uur duurt.

12.35
Telefonisch wordt gemeld dat de overlevers 4,5 uur mogen slapen als ze het opgeven. Ze voelen daar niets voor.

[ Bericht 11% gewijzigd door Disana op 11-05-2009 12:36:56 ]
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 12:07:45 #207
137949 Disana
pi_68900217
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Disana op 11-05-2009 12:08:02 ]
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 13:12:56 #208
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68902092
Eline zet haar kak-calimerostemmetje op en smeekt om eten. Ze verwacht dat ze snel iets krijgt.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 17:14:46 #209
137949 Disana
pi_68910787
Maandagmiddag
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:05 schreef beequeen het volgende:
Calimero mag de Bunkerbunny uitlaten, dolletjes.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:06 schreef Pek het volgende:
Oeps, nijntje kwijt
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef Kinga het volgende:
Pim pakt dat beest heel mannelijk aan zijn nekvel
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef evaxsis het volgende:
Ojee de peuken van Marilin zijn alweer op
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
btw, ff inside info...
extreame eating wordt the cinamon test, maar daar zijn wel nog wat stemmen voor nodig
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
Gaat zo een brief in!
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:41 schreef Loedertje het volgende:
Ze zaten vanmiddag te zeuren over de viezigheid, Eline wilde graag een mop om te dweilen maar zo niet, ach dan bleef het maar vies. Niemand die op het idee komt om gewoon met een natte lap ff te gaan dweilen (douchewater opvangen en met de handdoeken dweilen o.i.d.)
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:44 schreef Loedertje het volgende:
3 minuten later:
Wow, Marilien gaat vegen en de wc doen
Marilien krijgt een schoonmaakaanval
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
het gevilde konijn ziet er echt wel creapy uit btw
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef ditisHuub het volgende:
er komt een goede brief mee met een duidelijke uitleg, zodat ze het niet licht opvatten, aan de andere kant. Ik ken genoeg mensen die liever tien minuutjes proesten dan een sprinkhaan naar binnen werken
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 17:52:53 #210
137949 Disana
pi_68912204
Maandagmiddag

17.51
Jeroen is nog niet terug.

De overlevers zijn aan het koken. Met veel verve snijdt en roert Peter door de stukjes kip in de pan die helemaal geen mes verdraagt. Ondertussen staat Eline alle cruesli op te eten. Pim veegt zijn neus met zijn vingers af en duikt met dezelfde vingers meteen weer in de sla.

[ Bericht 5% gewijzigd door Disana op 11-05-2009 18:03:08 ]
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 18:09:27 #211
137949 Disana
pi_68912733
Maandagavond

18.08
Bart komt Jeroen afleveren, die mooi op tijd voor het eten is.

Jeroen heeft veel moeite gehad met wakker blijven. De uitvaartplechtigheid was goed, Jeroen heeft 'nog een dingetje gedaan, heel kort'. Zijn vriendin was er ook.

Jimbo uit de COS eet kaneel

Bekijk deze YouTube-video

18.29
Eline heeft geen zin in corvee. Afdrogen wil ze wel doen. Iemand heeft tegen Jeroen gezegd dat Eline hem eng vindt.

De vloer is moeilijk schoon te krijgen omdat hij glad is van het glijmiddel dat aan de condooms zat. Jeroen is nu een dweilpoging aan het wagen.

19.09
De overlevers die het dagduel gaan spelen zijn Pim en Eline. 'Bereid u voor op een heel zware opdracht.' Daar heb ik helemaal geen zin in, zegt Eline. Ze moppert verder terwijl ze (toch) de vloer dweilt, ze wil gewoon slapen.

19.21
De vloer is moeilijk schoon te krijgen vanwege het glijmiddel van de condooms. Jeroen deed een dweilpoging en Marielin neemt het van hem over.

Eline: Als ik de battle niet leuk vind ga ik gewoon huilen en geef het op. Huub gooit er prompt een poll in:

Bij niet aannemen duel?
»Buiten slapen! 21 Votes
»Geen alcohol 0 Votes
»Persoonlijke items inleveren 1 Votes

[ Bericht 27% gewijzigd door Disana op 11-05-2009 19:42:17 ]
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 20:10:45 #212
137949 Disana
pi_68916594
Maandagavond

Dagduel Extreme Eating, The Cinnamon Challenge

20.08
De twee duellisten moeten tegenover elkaar gaan zitten aan de lege tafel en er moeten twee potten water worden neergezet. De anderen mogen er op afstand bij gaan zitten.

Bart komt binnen met een dienblad en een brief. Het is op het oog een eenvoudig dagduel: eet één lepel kaneel op, degene die daar het eerst klaar mee is wint. Bart heeft voor de gelegenheid zilveren lepels meegebracht en vult die met kaneel.

De lepel moet in één keer in de mond gestopt worden, als hij eruit is mag er geen kaneel meer op liggen. Het water is niet voor de opdracht. De mond moet voldoende vochtig zijn. Er worden verschillende tips van Fokkers opgenoemd, zoals van Maanvis, Futile en nmns. Jimbo's poging wordt genoemd en Bart zegt dat hij het niet heeft gehaald.

Beloning: Week lang warm douchen en twee persoonlijke items naar keuze. De sanctie wordt alleen genoemd als iemand de opdracht weigert.

Eline en Pim verzamelen speeksel in hun mond. Dan nemen ze een hap. Eline giechelt, Jeroen trekt een gezicht. Lukt het jongens, vraagt Bart lachend. Ze kauwen maar krijgen het nog niet weg. Owwww, zegt Pim. Eline giechelt opnieuw.

Eline laat haar mond zien maar Bart zegt dat hij nog niet leeg is. Dan is hij echter wel leeg. Eline heeft de opdracht als eerste gehaald, Pim moet nog even verder; dan is Pim ook klaar. Bart is verbaasd omdat hij op Youtube menig filmpje heeft gezien van mensen die dit niet voor elkaar kregen.

Marielin is gepikeerd, zij wil ook wel eens een opdracht waarmee ze meer kan winnen. Jij twee items, ik maar één. Eline wil haar mascara en misschien wil ze ook haar zwarte colbertje wel hebben.

animatie door mazaru

cap door NrTH

cap door NrTH

animatie door mazaru

animatie door mazaru

[ Bericht 21% gewijzigd door Disana op 11-05-2009 20:52:54 ]
pi_68917517

† In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 22:13:22 #214
137949 Disana
pi_68921239
Maandagavond

22.10
Het konijn is al een paar uur weg. Over enkele ogenblikken wordt een gevild konijn afgeleverd.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef ditisHuub het volgende:
nog een paar minuten, ben benieuwd hoe ze gaan reageren
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
ik denk serieus dat de mogelijkheid bestaat dat één (of misschien twee) personen direct weg willen
De telefoon gaat, Jeroen neemt op en zegt ja... ja... ja... is goed. Er staat zo een apparaat in het voorraadhok dat ze op tafel moeten zetten zonder het deksel eraf te halen. De begeleidende brief moeten ze eerst voorlezen. De overlevers moeten aan tafel gaan zitten tot de sirene gaat.

22.19
De sirene gaat. Er komt een dienblad met een stolp uit het voorraadhok, Jeroen zet het op tafel. De brief: hier een cadeautje van de streamers.

Een konijn natuurlijk, roept Eline. 'Ze hebben er expres haartjes van onze Flap op geplakt.' Jeroen: Natuurlijk is dat hem niet! Ze moeten erom lachen en frunniken er wat aan. Jeroen: Kan dat zo de koelkast in? En: Dank jullie wel streamers, bedankt. Marielin: Ik dacht dat er heel wat ging gebeuren. Ze lopen bij de tafel weg en het leven gaat verder.

cap door NrTH

[ Bericht 19% gewijzigd door Disana op 11-05-2009 22:24:37 ]
pi_68921804

† In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 01:26:25 #216
137949 Disana
pi_68927216
Nacht maandag op dinsdag

Jeroen gaat zijn tweede geheime opdracht krijgen.
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 00:51 schreef ditisHuub het volgende:
yup, geheime opdracht komt zo binnen
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef akveor het volgende:
Hey...streams vast

cap markvanrinsum

cap 5thencounter

cap akveor

cap bobbyrond

cap bobbyrond
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
Zojuist heeft Jeroen zijn tweede geheime opdracht ontvangen.

De brief:

Opdracht: Voor 12 mei 12.00 uur alles waar je vuur mee maakt uit Bunker goed verstoppen achter gordijn in BEVO hok.

Winst: Persoonlijk item

Verlies: Persoonlijk item

Voorwaarden: Binnen de tijd, niet betrapt worden

Communicatie: Zacht in camera op toilet. Ons antwoord “iedereen zendercheck” over speaker

VERNIETIG DIT DOCUMENT DIRECT!
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 01:26:27 #217
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68927218
quote:
Dinsdag 12-05-2009 1:13

Zojuist heeft Jeroen zijn tweede geheime opdracht ontvangen.

De brief:

Opdracht: Voor 12 mei 12.00 uur alles waar je vuur mee maakt uit Bunker goed verstoppen achter gordijn in BEVO hok.

Winst: Persoonlijk item

Verlies: Persoonlijk item

Voorwaarden: Binnen de tijd, niet betrapt worden

Communicatie: Zacht in camera op toilet. Ons antwoord “iedereen zendercheck” over speaker

VERNIETIG DIT DOCUMENT DIRECT!

† In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 12:11:45 #218
137949 Disana
pi_68934701
Dinsdagmiddag

12.10
Peter ziet het even niet meer zitten, hij zit te huilen op de rand van een bed en Marielin praat met hem. Hij is 'al die dingetjes' zat, zoals het stelen van de aansteker, dat Jeroen wel een colbert en schoenen met hoge hakken mag dragen en hij niet, het feit dat de regels verdraaid worden, en het punt dat hij om zijn sokken vraagt maar ze niet krijgt. Ook is hij het getreiter van Jeroen zat: Ik sla hem het liefst op zijn bek, dan ga ik er maar uit.

cap hidiho

[ Bericht 6% gewijzigd door Disana op 12-05-2009 12:19:02 ]
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 12:25:35 #219
137949 Disana
pi_68935114
Dinsdagmiddag

12.23
De aansteker ligt in het voorraadhok. Er was discussie in de COS over het teruggeven van voorwerpen als een opdracht eenmaal was afgelopen. Van de week kreeg Marielin haar sjaal en muts niet meteen terug namelijk, en dat vonden kijkers niet eerlijk (ze moest immers buiten slapen). En eerder vandaag werd het gebruik van de kookplaat als aansteker afgestraft door de kookplaat uit te schakelen; ook hierop volgde kijkersprotest. Hierop volgde een poll of de aansteker de bunker weer in moest.

12.26
Eline en Peter luchten.

Peter: Al twee weken hou ik me in en slik ik het. Peter wil best een klap uitdelen en er dan uit gestemd worden, maar aan de andere kant wil hij dat weer niet doen. 'Ik heb al een kort lontje.' 'Ik loop altijd in een colbertje, ik heb erom gesmeekt.'

Peter vindt dat Jeroen dingen krijgt die zij niet krijgen en denkt dat Jeroen weet hoe de poll ervoor staat. 'Ik werd helemaal para jongen, hij loopt zo te triggeren, kijk jullie worden niet getreiterd.' 'Ik word helemaal uit mijn voegen getrokken weet je.'

'Ik zit hier gewoon om een beetje humor te brengen, niet om het treiteren. Hij moet steeds mij hebben.' Peter huilt heftig. 'Ik rook en ik kan niets anders kiezen dan sigaretten.' Iemand geeft een kopje melk voor hem door en Eline geeft het hem.

'Ik ben niet bevoorrecht omdat ik Johan ken.' 'Ik heb die screening gedaan en kwam er bijna niet in.' Eline vindt dat hij zich niet zoveel zorgen moet maken, ze denkt dat mensen heus wel zien hoe hij echt is. Peter mist de sokken die niet terugkwamen met de was, hij vindt dat toch wel minimaal om te vragen.

In de badkamer praat Jeroen met de cam. De cam knikt dat zijn opdracht is geslaagd.

Peter: Alles wat HIJ zegt wordt in een poll gezet, IK moet alles verdienen. Eline zegt dat dat niet allemaal tegen Peter is, maar dat Peter gewoon teveel hapt. Eline aait hem over zijn arm en zegt dat de streamers heus wel zien dat Peter een hartstikke leuke gozer is.

Peter: Het is een beetje een sadistisch spelletje geworden. Hij vindt het geen beloning dat je één ding mag uitkiezen en dat al je luxe dan weer wordt afgepakt. Eline: Je wordt flink op de proef gesteld. Eline vindt het jammer dat er een straf op verliezen staat, het buiten slapen van Marielin vond ze zwaar. Ze adviseert Peter opnieuw Jeroen links te laten liggen.

Als Eline zegt dat het hartstikke stoer was zijn haar af te laten scheren, kan Peter weer lachen. Ze gaan weer naar binnen.

cap NrTH

[ Bericht 70% gewijzigd door Disana op 12-05-2009 12:47:15 ]
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:30:28 #220
254906 siep86
take a look at yourself first
pi_68935290
foutje
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 12:35:10 #221
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68935438
Jeroen vraagt in de badkamer of de opdracht is gelukt, de camera laat weten dat dat zo is door te knikken.

Peter staat ondertussen huilend aan Eline te vertellen dat hij zichzelf vaak niet onder controle heeft en noemt het voorbeeld dat hij al eens eerder een werkgever *op z'n bek heeft geslagen*
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 12:40:02 #222
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68935603
Peter is tevens boos omdat hij geen colbertje aanheeft en ook geen schoenen met hakjes heeft en Jeroen wel. Tevens is hij 4 van de 6 paar sokken kwijt.
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef NrTH het volgende in [TBO COS #173] Waar Peter doordraait

Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mag
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 12:44:59 #223
137949 Disana
pi_68935788
Dinsdagmiddag

12.43
Er is telefoon voor Peter en hij luistert lange tijd zwijgend. Okee, zegt hij dan. Hij vertelt de anderen niets en er heerst een lange stilte.

12.45
Er komt een brief binnen over de kleding. Jeroen moet zijn zwarte kleren inleveren. Ze moeten aangeven welke kleding er nog mist. Ze mogen was ophangen maar niet voor de camera's.
pi_68937863
streamverslagen

12.50 Peter lijkt na het telefoontje met Bart, waarin wordt aangegeven dat hij met Robert een gesprekje kan aangaan,
wat rustiger te worden. Hij smeert zijn boterhammetjes en lijkt 't wel gewoon even te laten bezinken.

13.02 Eline, Marielin en Pim keuvelen rustig over de slijtage van de vloer terwijl Peter om hen heen cirkelt.

13.13 Peter pakt de bezem om een beetje bezig te blijven.

13.30 Pim, Marielin en Eline beginnen op het bankje te condoomballen met elkaar.
Jeroen zit op zijn gemakje op de andere bank en volgt Peter die in de keuken aan het opruimen is.
Het spel is al snel afgelopen en de sfeer is een beetje gespannen.

13.33 Maru geeft op COS een mooi recept door voor konijnenbout
Konijn moet sudderen, dan moet je wel iets hebben waar het in suddert

* Ingrediënten
o 1 konijn
o 3 el boter
o Zout
o Peper
o 1 ui
o 1 dl droge witte wijn
o 1 blikje tomatenpuree

* Bereiding:
o Verdeel het konijn in stukken en wrijf ze in met peper en zout
o Verhit de boter en braad de stukken konijn daarin snel bruin
o Doe er dan de gesnipperde ui bij en laat deze even mee fruiten
o Voeg, als de ui zacht is, de wijn en de tomatenpuree toe en laat alles ± 45 minuten gaar smoren
o Het konijn is gaar als het vlees gemakkelijk van de bouten loslaat

13.40 Pim vraagt of ze al iets met het konijn moeten gaan doen.
Eline vraagt zich af of ze de konijnenbout niet moeten braden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 12-05-2009 13:51:43 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68939180
13.48 De groep is verhuisd naar het keukenblok en Pim ontfermd zich over het broodbakken.
Peter is weer actief met de potten en pannen. Iedereen is iets wat stilletjes

14.03 Het belletje van het voorraad hok klinkt weer in de bunker.
Het recept voor het Konijn wordt gevonden door Peter, die de bereidingswijze opleest voor de andere bewoners.
Ook is er fanmail uitgedeeld aan de overlevers. Iedere bewoner heeft een mailtje gekregen met complimentjes en steunende woorden.
Jeroen is gefocused op het recept van het konijn en deelt zijn bevindingen over kleine feitjes van het konijnenrecept.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68940589
14.13 Peter komt even close up in beeld. Hij ziet er enorm vermoeid uit met donkere ogen. Hij zit stilletjes voor zich uit te kijken.
De rest is nog aan het bespreken of het nou een wild of tam konijn zou zijn.

14.22 Pim is bijna klaar met zijn broodje kneden en stampt hem even aan in het bakblik om het te laten rijzen.
Hij lijkt wel te goochelen met zijn theedoek, terwijl hij met Jeroen babbelt over zijn rol in de bunker.
Jeroen vindt hem iets wat stil en Pim geeft als respons dat als het iets wat drukker is in de Bunker dat hij zelf ook wat drukker is.
Hij hoopt dat er weer wat gaat gebeuren.

14.32 Eline gaat een poging doen om te helpen koken. Zij gaat zich wagen aan het schillen van aardappels met een schilmesje.
Zij en Peter staan samen in de keuken om wat voorbereidingen te treffen voor het avondeten.
De overige overlevers zitten zwijgzaam naast elkaar op het bankje.
pi_68941192
14.55 De overlevers fantaseren hoe het zou zijn als zij een cake zouden kunnen bakken. Zij denken dat zij met een beetje meel, een ei en een scheutje melk al een eind komen.

15.03 Eline en Marielin die missen het bunkerkonijntje. En praten hier in het kort over. Eline gooit het gesprek over op een ander onderwerp.
Zij polst bij Marielin of het een idee zou zijn om de vloer met wat bleekmiddel te soppen. Zij vindt het maar ranzig dat de vloer onder het glijmiddel blijft zitten van de condoomopdracht.
Jeroen en Pim drogen de afwas af. Pim toont Eline dat de vloer echt wel schoon gaat als zij een beetje harder poetst.
Eline zwabbert weer zachtjes door na de kleine demonstratie van Pim.
Eline: "In het leger moeten ze de vloer toch schoonmaken met de tandenborstel?"
Pim: "Dat is alleen in films, dat je eerst de vloer moet schoonmaken en dan hun tanden."
pi_68941889
15.17 Eline vraagt: "hoe lang zou het er over doen voor een ei uit komt."
Jeroen; " Jouw eieren?"
Eline: " Nee die worden alleen bevrucht en dan.. " Zij houdt op met haar zin. En vraagt dan:" Maar hoe zit dat dan met het cyclus van de vrouw?"
"Is dat nou 3 of 4 weken. Ik snap daar niets van!"
Pim; " Ooit heb ik dat wel bij biologie gehad, maar precies weet ik het niet meer."
pi_68942978
15.35 Peter loopt rondjes en vraagt zich af waar zijn sokken blijven. Pim en Jeroen houden de wacht bij het broodje in de oven.

15.52 De overlevers zitten ondertussen zwijgzaam aan hun avondmaaltje. Peter heeft omeletjes gebakken voor op het brood door Pim gebakken.
Er is een kaartje via het voorraad hok de bunker ingekomen. Het is steunende post voor Peter, die het duidelijk eventjes kan gebruiken.
Peter leest hem voor nadat hij zijn mond leeg heeft gespoeld met wat water.
Hij leest hem zachtjes voor aan de overige bewoners. Hij moet er lang over denken om het kaartje te verwerken. Hij leest hem stilletjes een paar keer voor zichzelf.
pi_68943760
16.13 Peter en Marielin staan buiten te luchten en hebben het over hoe Peter zich voelt en over wat Jeroen mogelijk in zijn dagboek aan het schrijven is.
"Waarschijnlijk schrijft hij in zijn dagboek over zijn geheime opdracht."

16.18: De telefoon gaat om door te geven dat er een camera nagekeken gaat worden door twee monteurs.
pi_68944493
16.19 Pim en Eline mogen buiten gaan luchten.
Eline: "Heb jij er al een streepje bijgezet?"
Pim: "Ja, wij gaan nu al naar 16 dagen toe." En begint zijn streepjes erbij te zetten.
Pim: "Wil jij al naar huis?"
Eline: "Ik ben blij dat het einde in zichtkomt en wij bijna naar huis kunnen."

16.35 Pim en Eline worden naar binnen geroepen door Peter, omdat de tijd voorbij is van het luchten.
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 16:44:18 #232
137949 Disana
pi_68944748
Dinsdagmiddag

16.40
Medewerker Alsido verstopt onder het mom van camera's controleren een pakje sigaretten voor Jeroen.

In de COSsen is met regelmaat discussie over de fairness van deze geheimzinnigheid en of een pakje sigaretten wel een persoonlijk item is voor iemand die niet rookt.

animatie mazaru

cap NrTH

cap bobbyrond
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 17:37:59 #233
137949 Disana
pi_68946825
Dinsdagmiddag
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef lies1958 het volgende:
de peut is er voor peter. Kijken of het weer zo een goed gesprek wordt als met amber.
Maar het is geen echte peut hij is een groepspeut zonder opleiding.
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Psycho: Als het zo is .. dan heb je het toch te accepteren?

Peuter: Ik weet niet of je zo iemand in leven moet laten...

Psycho: maakt iemand jou het leven zuur... of dioe je dat zelf?

Peuter: Ik ben heel sterk...
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Espabilado het volgende:
"of ben jij nou net zo dom als hem? Vraag ik me nu echt af... zit jij nou met je bril naar het beeldscherm te kijken of zonder bril?:

Peter tegen Robert
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef NrTH het volgende:

Robert legt precies de vinger op de zere plek nu ja, had ik niet verwacht dat hij dat kon
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef Espabilado het volgende:
Peter hebt wel gelijk natuurlijk dat het duf is van Robert dat ie beweert dat dat langslopen van jeroen bij zn stilstaan opdracht niet was om te irriteren
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef lies1958 het volgende:
ja maar wat dat stilstaan betreft heeft peter gelijk dat sloeg nergens op wat die peut zei. Dat was gewoon treiteren van Jeroen. Nee zegt Peut dat was gewoon langs lopen. Die man is niet echt geschikt hiervoor.
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Jimbo het volgende:
'Waarom pesten mensen'

heel benieuwd naar antwoord
Na verloop van tijd wil de therapeut off air om nader in te gaan op het feit dat Peter het pesten niet van zich af laat glijden.
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 18:06:11 #234
137949 Disana
pi_68947655
Dinsdagavond 18.04

Huub en Dementor hebben leuke aktie beloofd, maar eerst komt therapeut Robbert nog even binnen voor een oefening voor iedereen om wat losser te komen zitten.

Iedereen wordt aan één ander verbonden via twee touwtjes. Eline-Marielin, Peter-Pim, Robbert-Jeroen. Ze hebben 5 minuten de tijd los te komen. Robbert: kinderen van een jaar of acht kunnen dit binnen vijf minuten meestal.

Marielin en Eline zijn als eersten los, Robbert laat zich uitleggen hoe ze het deden... Eline wist het nog van wiskunde.

De moraal van het verhaal: Ga op zoek naar de kleine gaatjes om tot oplossingen te komen.

cap NrTH

cap NrTH

Na deze oefening doen ze nog een oefening: ze moeten een verhaal aanvullen. 'Ik was in de woestijn en...'

[ Bericht 22% gewijzigd door Disana op 12-05-2009 18:14:45 ]
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 18:23:15 #235
137949 Disana
pi_68948187
Dinsdagavond
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Huub voorspelde nog zo dat het om 18:00 leuk zou worden ........
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit Bart nog te poepen of wat is er aan de hand
18.36
Jeroen staat buiten het zicht van de anderen iets met sigaretten te doen en laat dit gniffelend aan de camera zien. Binnen gekomen vraagt hij of Peter nog een sigaretje wil.

Marielin zou bij een volgende opdracht voor gezichtscreme willen kiezen en niet voor sigaretten. Peter vindt dit niet zo leuk, want hij heeft zich kaal laten scheren voor zeven pakjes en die met haar gedeeld.

[ Bericht 23% gewijzigd door Disana op 12-05-2009 18:41:00 ]
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 18:44:35 #236
137949 Disana
pi_68949033
Dinsdagavond
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:39 schreef ditisHuub het volgende:
Bart gaat bijna naar binnen!
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Aardig, maar jouw voorspellingen zijn niet echt betrouwbaar ........
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Verdomme Huub, beloften van niets... 1800 uur was het....

Dit soort dingen helpen niet !!
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 18:50:25 #237
137949 Disana
pi_68949310
Dinsdagavond

18.46
De camera gaat op de trap. Bart komt binnen en wenst iedereen goedenavond. Men moet aan tafel gaan zitten.

Bart leest een mededeling voor. Bunker Fase II gaat nu in, de streamer wil dat jullie harder aangepakt gaan worden, sancties worden bepaald door de streamer. Er lopen 3 polls waarmee jullie leefomstandigheden voor de komende drie dagen worden bepaald. De magnetron en kookplaat hebben hun eigen functie: geen bakjes water meer in de magnetron zetten en niet je handen warmen aan de kookplaat. Alle kleding en persoonlijke items moeten op tafel komen en het voedsel wordt geinventariseerd. Het kan zijn dat de streamer zaken in wil nemen. Persoonlijke gesprekken met boven zijn voorbij. Het wordt tijd dat jullie je gaan gedragen als overlevers.

Iedereen is er stil van.

De polls:

Persoonlijke items...
Alles the Bunker uit.
De helft the Bunker uit.
Niets the Bunker uit.

Voedsel...
Alles the Bunker uit.
De helft the Bunker uit.
Niets the Bunker uit.

Kleding...
Alles the Bunker uit.
De helft the Bunker uit.
Niets the Bunker uit

[ Bericht 10% gewijzigd door Disana op 12-05-2009 19:02:15 ]
pi_68949473
18.37
Robert is net weer uit de bunker die de overlevers onderworp aan creatieve groepsopdrachten. De groep staat lekker in de keuken te koken. Peter beheerd de pannen en de rest kijkt gezellig toe.
De kookplaat wordt ongemerkt uitgezet voor de overlevers. Na vijf minuten hebben de overlevers nog niet door dat de pannen niet meer verhit worden. Bart komt mededelen dat de overlevers al hun persoonlijke items moeten pakken en zichtbaar wegleggen op tafel.
De streamers kunnen straks kiezen welke items gekozen kunnen worden om te gunnen en misgunnen. Het spel zal vanaf nu af aan weer een tandje strakker gespeeld worden.
De overlevers zijn verrast om Bart te zien en zij mogen plaats nemen aan tafel.

Beste overlevers,
De bunker fase twee gaat vanaf nu in. De streamer heeft beslist jullie wat harder aan te pakken.
Op acties kunnen sancties volgen die vanaf nu bepaald gaan worden door de streamers. Alle kleding willen wij op tafel zien en alle persoonlijke items moeten getoond worden. De voorraad moet geinventariseerd worden.
Kookplaat en magnatron hebben duidelijke functies. Deze mogen niet meer gebruikt worden om handen te warmen etc.
Het wordt tijd dat jullie je eens gaan gedragen als overlevers.

De streamers wensen jullie een fijne avond.

De overlevers blijven een beetje geschokt achter aan tafel zitten. Marielin begint haar items op te schrijven.
Jeroen is bezig met al zijn kelding te pakken. Peter is terug gelopen naar de keuken en kijkt bedenkelijk naar de anderen.
pi_68950121

een aangeslagen groepje overlevers naar aanleiding van fase 2 van de bunker.

Had gehoopt dat mijn 500ste (en nu dus ook gezien de ontwikkelingen van de redaktie en de polls de laatste) een wat vrolijker/leukere cap zou zijn.
pi_68950194
19.00 de waszakken zijn naar binnen gebracht en ook deze moeten worden uitgezocht om te verdelen en te registreren.
De dames zijn actief in de stapels aan het rommelen terwijl Jeroen op de lijst aan het noteren is wat er aanwezig is.
Pim en Peter staan synchroom handen in de zakken te houden.
pi_68951660
19.57 Alle kleding en spullen zijn geinventariseerd en mogen terug worden gelegd. De bewoners wachten geduldig af wat er gaat gebeuren met hun spulletjes.
Volgzaam volgen zij de opdrachten vanuit de regie op.
pi_68951761
20.01 Aan de telefoon wordt verteld tegen Peter dat zij een kwartier de tijd krijgen om het gekookte eten op te eten.
Het kooktoestel wordt weer aangezet. Peter duikt weer achter de pannen en de andere overlevers zorgen dat de spulletjes opgeruimd worden.
pi_68953088
20.44 De bewoners zitten zwijgzaam aan de stamtafel en wachten duidelijk op het lot met hun spulletjes.

20.53: Telefoon. Peter neemt op en wordt gewezen op een defecte cam in de isolatiecel. Bij het stapavondje was deze aangestoten door Peter en Eline.
Peter licht de rest van de overlevers in, dat dit niet de bedoeling is en het een zeer kostbaar apparaat is.
pi_68953711
20.57 Bart komt de bunker binnen. De overlevers zitten aan de tafel en krijgen de dagopdracht te horen.
Jeroen en Pim krijgen een fysieke opdracht. Zij moeten bij het keukenblok staan terwijl de rest aan tafel moet plaatsnemen.
Bart legt de opdracht uit.

1e deel van de opdracht valt 1 punt te winnen. De deelnemers moeten met de ruggen naar elkaar toestaan en hun benen van 90 graden laten zakken.
Jeroen geeft aan dat hij verkeerde schoenen aan heeft voor dit onderdeel. En hij mag snel zijn schoenen en sokken uittrekken.
Pim volgt zijn voorbeeld.
Jeroen begint na 30 seconden al een beetje te trillen in zijn benen en Pim lijkt zijn adem wel in te houden.
1 minuut is ervoorbij en Jeroen zakt als eerste in. Pim wint zijn eerste punt

2de deel van de opdracht vallen 2 punten te winnen. Dat is door kniebuigingen maken totdat een van de twee opgeeft.
Pim en Jeroen moeten naar elkaar kijken en armen strekken. Bart geeft het tempo aan waarin zij moeten zakken.
Jeroen zakt iets verder door zijn hurken dan Pim, waardoor Jeroen het enorm zwaar heeft en het opgeeft na 89 keer.
Pim heeft 3 punten.

Hij wint de 3 minuten douchen en het grote bed. Over het artikel loopt de poll nog.

Jeroen is helemaal buiten adem en Pim is licht in zijn hoofd. Direct na de opdracht begon hij ook wat te wankelen op zijn benen.
pi_68954218
21.13 Pim drinkt het biertje op en de verdeling van het grote bed wordt besproken.
De telefoon gaat en de bewoners moeten hun inventarisatiepapieren afgeven. Jeroen moet zijn ingezette luxe artikel inleveren.
pi_68954656
21.13 Pim drinkt het biertje op en de verdeling van het grote bed wordt besproken.
De telefoon gaat en de bewoners moeten hun inventarisatiepapieren afgeven. Jeroen moet zijn ingezette luxe artikel inleveren.

21.18 Pim en Jeroen mogen gaan luchten. Jeroen schittert met zijn rolling stones shirtje in de buitenlucht.
Beide zijn ze lacherig over de zojuist geleverde inspanning.
Binnen zijn de twee dames en Peter bij de tafel aan het schrijven op het inventarisatieblad.
Jeroen krijgt een kleine hoestbui.Marielin en Peter mogen nu luchten. Beide zien zij er enorm vermoeid uit.
Pim duikt onder zijn verdiende douche minuutjes. Eline mag even alleen gaan luchten en geeft aan dat het niet erg is dat zij alleen gaat luchten.

21.36 Pim staat nog steeds onder de warme stralen en geniet van zijn extra warm water minuutjes.

22.06 Bevoorraadhok geeft een briefje door aan de overlevers. Eline leest het voor. Alle artikelen moeten worden ingeleverd. De Luxe artikelen, kleding en voedsel.
Peter leest samen met Eline nogmaals het briefje door. De vuilniszakken moeten gevuld worden met de spullen. Eline: " Ik heb niets aan mijn gewonnen week warm douchen zo."

[ Bericht 38% gewijzigd door Dottey op 12-05-2009 22:12:27 ]
pi_68957764
22.10 Pim moet als volgende zijn vuilniszak bij het voorraadhok weg zetten.
Marielin krijgt te horen dat zij haar tampons mag houden. Peter moet zijn aansteker en zijn sigaretje die hij in zijn hand hield ook inleveren.
Het konijn mogen zij houden omdat het beperkt houdbaar is en het een cadeautje van Fok was.
Eline haar oorbellen, de pot vasiline en kussentjes van de bank moeten ook in het voorraad hok gelegd worden.
Het eten mag nu in het hok gezet worden.
pi_68958042
22.23 Bart klinkt via de speakers. Zegt dat zij 5 minuten krijgen om alle "vergeten" artikelen die achter zijn gebleven ingeleverd moeten worden.
De bewoners doen nog een laatste rondje door de bunker om alles even na te kijken.
pi_68958300
22.30 De Overlevers zijn aangeslagen doordat er bruut nu een streep is getrokken door de regie en streamers.
Zij zwijgen in alle talen en wachten op verdere instructies.
pi_68958908
22.42 Er komt nieuwe post binnen.
Beste overlevers,
Een trieste mededeling. De streamer heeft beslist dat er niets terug komt tot morgen ochtend vroeg.
Jeroen breekt het ijs. " Ik dacht dat ik mij had opgegeven voor een SPA."
pi_68960598
23.10 Peter is in slaap gevallen op de stamtafel
pi_68961762
23.40 De bewoners zakken steeds verder met hun lichaam richting tafel. Nog even en zij liggen allemaal plat op de tafel.
pi_68962662
0.04 De bewoners zijn naar bed gegaan en wij krijgen een fijne kijknacht gewenst.
pi_68964308
0.40 er is aangekondigd in COS dat de geheim agent wordt wakker gemaakt rond half een!
Hij krijgt de nieuwe opdrachten toegewezen. Het gaat nog een nacht vol actie worden!
pi_68964743
1.16 De overlevers slapen nu al vredig een uurtje in hun bedjes.
pi_68964921
1.16 De overlevers slapen nu al vredig een uurtje in hun bedjes.
1.24 Een van de crew gaat naar binnen om Peter wakker te maken. Het is een beetje spannend want Jeroen lijkt wel met een oog open te slapen.
1.26 op sluip teentjes sluipt het uitverkoren crew lid richting de bedden
Hij loopt al rakelings langs et bed van Jeroen en bukt weg achter de kist.
pi_68964963
1.28 Peter wordt wakker gemaakt. Hij is helemaal van de wereld en kijkt versuft naar de opdracht. Het crewlid gaat weer sluipend terug naar de regiekamer.
Jeroen blijft lekker slapen terwijl Peter het kaartje bestudeert.
Hij lijkt er nog niet veel van te snappen.
pi_68964999
1.31 Peter ligt te glimlachen in zijn bed en je ziet hem gewoon denken hoe hij dit gaat doen.
pi_68965062

pi_68965212

pi_68965311
1.35 Peter begint met op te staan en stopt het kokertje weg. Hij gaat richting de douches en toilet.
Hij leest het briefje nogmaals goed en kijkt dan naar de douchegordijnen. Hij kijkt gewoon ernaar van hoe ga ik dit doen.
Hij begint met de douchstangen eraf te halen en zachtjes het douchegordijn los te maken.

1.39 Marielin wordt wakker van geluiden. Peter heeft nog niets door en loopt met de douchegordijnen naar het voorraad hok.
Marielin laat haar hoofd weer zakken terwijl Peter de douchegordijnen dropt. Marielin richt weer haar hoofd op en gaat langzaam der bed open maken.

1.40 Marielin gaat uit haar bed en gaat kijken in de badkamer. Peter gaat zijn bed weer in en Marielin is naar het toilet gegaan.

1.42 Marielin loopt naar de wasbakken en het valt haar niet op dat de douchegordijnen weg zijn en duikt haar bedje weer in.
pi_68965395
* Dottey wijst op de klok van 3 uur.. dan gaat er weer wat gebeuren!
pi_68965841
2.55 De regie is druk bezig met voorbereiden van de "wakker maak actie"
pi_68965878
2.57 Jeroen is wakker geworden van het rolluik dat open wordt gezet voor het ventileren.
Hij gaat gewoon weer lekker terug zijn bed in om verder te slapen.
pi_68965983
3.07 Eline wordt langzaam aan onrustig in haar slaap en lijkt wel wakker te worden.

3.10 Eline is wakker geworden, maar schijnt nog niets te beseffen. Even is er lichte paniek of de stream wel werkt of niet.
De regie kamer polst eerst of er uberhaupt mensen zijn die stream kunnen kijken voor zij verder gaan met wakker maken.
pi_68966003
peter wordt wakker en denkt dat jeroen tegen het bed aan het tikken is, de 2e hebben een woordenwisseling

peter ramt jeroen op zn bek de lichten gaan aan en bart en bram stormen naar beneden

ondertussen liggen eline en marilin bij elkaar in bed, en de dekens vallen er bijna af, ze zijn iets spannends aan het doen
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 03:41:45 #267
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68966250
Onder het genot van
waarbij Jeroen direct ontwaakt en vol speedadrenaline roept *harder, harder!!!* ,

Peter angstig kijkend als een baby die net wakker en is bang geworden vanonder zijn slaapzakje naar het licht wat aan en uit gaat worden er door een crewmedewerker rookbommen geplaatst nadat het signaal GASMASKERS was gegeven.

Ondertussen neemt het geluid af, de overlevers liggen in bed, hun gasmaskers lopen vol met transpiratievocht.
pi_68966406
3.17 Peter begint nu grotere bewegingen te maken in bed en draait zich eens flink om.

3.18 De bewoners blijven voorals nog in bed liggen. Alleen Peter steekt zijn hoofd buiten de dekens om eens te luisteren.

3.20 Peter heeft zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd en ligt met half geopende ogen te kijken en luisteren naar de geluiden.

3.21 De regie heeft een hardere geluidje erin gezet en begint met lichtflitsen te werken.
3.22 jeroen zegt: " harder.. harder .. harder"
3.23 de eerste rotjes gaan erin. Per ongeluk kwam er een rotje in het bed van Jeroen.
uiteraard was dit niet de bedoeling. (brandblussers staan klaar voor het geval dat)
3.24 "gas aanval" weerklinkt er uit de speakers. alle bewoners springen uit bed en trekken een gasmasker over hun gezicht.

3.25 Peter gaat weer in bed liggen compleet met gasmasker en al.
3.26 Iedereen volgt Peter en ze duiken allemaal het bed in met hun gasmaskers. De eerste rookbommen worden geplaatst door onze crewmedewerker.
Binnen notime staat het helemaal vol met de rook bij de stamtafel.
De bunkerbewoners worden helemaal uit hun bed gerookt.

3.29 Jeroen gaat zijn bed uit en loopt een rondje in de bunker, maar kruipt dan weer zijn bedje in.
3.50 De rook is lang blijven hangen en geeft in combinatie met de "Spooky" muziek een perfect plaatje weer.
De overlevers moeten hun gasmasker even ophouden tot de lucht weer oke is om in te kunnen slapen.
De regie geeft een mooi staaltje in-en uitzoom acties voor op de stream weg. Mooi gespeeld met lichten en beelden van de hele ruimte.

4.02 "gasaanval ........................ voorbij" klinkt er in de speakers.
4.03
eline zegt:" ik ga lekker met mijn gasmasker om slapen"
speaker: " Gasmaskers af.. en als er wordt gesproken dan zenders om!"

stilte

speaker: " Slaap lekker"
Jeroen: "Jij ook!"
pi_68967014
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 04:05 schreef Dottey het volgende:
"Spooky"
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_68967112
8.09: De afwisseling van de wacht laat de overlevers weer ontwaken uit hun mooie dromen.
Het was weer een kort nachtje voor de bunkertjes. De lampen floepen aan en de intro schalt door de speakers.
pi_68967141
8.13 Jeroen is al volledig aangekleed gevolgd door Pim die zich in zijn boxer hijst. De rest ligt nog in het bed totdat de speaker galmt.
"Nog een halve minuut. Actie!"
pi_68967273
8.20 Jeroen begint met ochtendgymnastiek op de hometrainer. Jeroen veegt de kruidsporen van vanacht bij elkaar.
8.22 Marielin valt op dat de douchegordijnen missen en verdenkt de regie van het weghalen. Eline wordt ingelicht door Marielin.
Zij en Peter hebben het er in het kort over wie er verantwoordelijk voor kan zijn.
"Misschien wordt het wel als persoonlijke items gezien?" wordt er ingegeven.
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 10:50:41 #273
137949 Disana
pi_68971115
Woensdagochtend
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 08:54 schreef koffieleutjuh het volgende:
8.50 de sirene ... het noodrantsoen komt binnen ... vers fruit , brood , 6 peuken , 1 eitje , aardappeltje met brief erbij dit is jullie ontbijt
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Tessio het volgende:
Handdoek, Bunkertrui, Bunkerpolo, sokken, tandenborstel en 1 onderbroek krijgen ze nu net allemaal.
Marielin: gelukkig een onderbroek, maar we hebben geen tandpasta.zeur.........zeur
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Hebben ze het al over gehad, Marielin en Peter, dat het ws een missie van Jeroen zou zijn.
Marielin denkt het ook, en volgens haar kan het ook zijn dat de regie de douchegordijnen vannacht mee hebben genomen.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:03 schreef tonja het volgende:
Heeft Peter Jeroen echt op zijn bek geslagen? En zo ja, heeft dat nog gevolgen?
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Danny het volgende:
[..]
nee dat was een grapje van een streamer geloof ik.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef rooie3 het volgende:
Jeroen wil op bed gaan liggen met de hele groep,de rest twijfelt nog.
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 11:02:29 #274
137949 Disana
pi_68971510
Woensdagochtend

In de COS zijn er vragen over de wildcard poll op de site. Hier is een uitleg:
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:

[..]

FYI:

Een bunker wildcard is het volgende. Een wildcard is een plaatsbewijs voor The Bunker voor iemand die er uit is gestemt. Mochten jullie dit een leuk idee vinden kan men hier voor kiezen. Wanneer dit doorgaat zal in een later stadium een poll komen over wie deze felbegeerde wildcard dan moet ontvangen.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Nee senor Danny. Plus- of minstemmen is zeker niet onnodig. Degene met de minste stemmen gaat er gewoon uit, mag dat duidelijk zijn. De persoon die de wildcard ontvangt (DAT IS DUS IEMAND DIE WEGGESTEMT IS UIT THE BUNKER) zou dan de bunker weer in mogen.

De poll staat dus op de homepage om te kijken of de streamer dat wil ja of te nee. Het is dus aan de streamer of er eventueel een wildcard komt.

Weet niet hoe ik het duidelijker moet verwoorden...

[ Bericht 34% gewijzigd door Disana op 13-05-2009 11:15:55 ]
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 13:20:31 #275
137949 Disana
pi_68976448
Woensdagmiddag
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef Susi het volgende:
Marielin krijgt haar biefstukje
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
het konijn gaat nu in stukken
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef snetje het volgende:
Marilien hoopt dat Jeroen gaat want ze houdt niet van die spelletjes... nu nog de vraag hoe ze gaat reageren als ze er achter komt dat Peter het net zo hard doet...
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef D. het volgende:
Marielin vindt d'r biefstukje niet groot genoeg
13.19
Peter is in zijn eentje aan het luchten. Hij heeft sigaretten gekregen voor het halen van zijn nachtelijke opdracht (verwijderen van douchegordijnen). Peter vraagt of hij ze mag delen en de camera zegt ja. Even later meldt Bart in de COS dat dit niet de bedoeling was en dat ze het gaan rechtzetten.

Binnen gaat de telefoon en Peter neemt op. Hij vraagt hoe het met Eline gaat en die zegt 'mwoah...'. Eline is een beetje duizelig en moet meer water drinken.

13.25
De telefoon gaat voor Eline. Ze is een beetje dizzy, vooral als ze staat. Maar het gaat wel goed hoor, zegt ze tegen Marielin. Ze moet veel eten en drinken.

13.38
Marielin ziet dat Peter rookt en vraagt hoe hij daaraan komt. Hij zegt niets, en dat vindt ze maar 'zielig gedrag'. Peter zegt dat hij niet mag delen. Marielin denkt dat de sigaret van Jeroen komt. 'Mij heb je er niet mee.'

Jeroen: De aktiviteit roken levert wel de meeste discussies op. Hij noemt Peter een secret agent. Peter: Ze zijn verdiend. Marielin vindt het maar kinderachtig; Peter is niet de vent die ze dacht dat hij was. Jeroen weet zeker dat Peter een missie heeft gedaan. 'Ik gun ze je.' Marielin: Niet delen is vast niet gezegd.

Marielin ergert zich aan de bemoeizucht van Jeroen. Je bent toch een kerel en geen klein kind. Kom gezellig naast me staan lieffie, zegt Jeroen vanachter het konijn in de pan.

13.58
Pim en Jeroen proeven het konijn en vinden het 'echt lekker'. Pim kiest konijn als hij mag kiezen tussen biefstuk en konijn. Ondertussen lijkt Eline steeds beroerder te worden... het lijkt of alles steeds langzamer voor haar gaat. Ze snijdt een sinaasappel in stukjes voor de groep en zegt dat ze door het weinige eten niet kon slapen.

cap door beequeen

[ Bericht 18% gewijzigd door Disana op 13-05-2009 14:02:23 ]
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 14:05:34 #276
137949 Disana
pi_68978016
Woensdagmiddag

14.03
Jeroen vraagt zich af of het bij Eline niet psychisch is, of ze niet geestelijk uitgeput is. Eline praat traag en zegt dat het lichamelijk is. Er is telefoon voor Pim: Eline moet even haar hartslag opmeten en ze moet haar ogen naar de camera draaien. Dit is wel een beetje vreemd, zegt Eline. Pim wil haar hartslag wel opmeten maar heeft geen klok. Er wordt 'start' geroepen en hij telt haar polsslag. Stop, klinkt het dan, en Pim zegt: 25 (een kwart minuut).

14.08
Het konijn wordt opgediend. Eline zou wel rijst willen, maar van het konijn zal ze niet eten.

14.11
Eline krijgt telefoon: ze MOET wat van het konijn eten. Marielins biefstukje, dat nog bevroren was, ligt nu ook in de pan.

[ Bericht 13% gewijzigd door Disana op 13-05-2009 14:14:31 ]
pi_68978316
14.08 het konijn is klaar. Jeroen en Pim laten het konijn eten. Jeroen en Marielin staan aan het keukeblok om het biefstukje te bereiden.
De regie roept om dat Eline echt een stukje moet eten, omdat zij echt moet aansterken. Eline is verbaasd over de smaak van het konijn.
Zij vraagt zich af of er iets mee is gedaan dat het konijn niet naar konijn smaakt.
pi_68978674
14.16 Eline lijkt weer te kunnen glimlachen nu zij een smakelijk stukje vlees naar binnen heeft gewerkt.
Pim en Jeroen laten het zich smaken en kluiven de stukjes af tot op het bot.

14.20 Marielin is nu ook aan het eten ondertussen. Peter is de enige die geen vlees heeft gegeten vandaag.
Jeroen is in de keuken begonnen met de ruggegraat op te bakken. Datzelfde stukje dat Pim vanochtend weg had gegooit.
De regie gaf aan dat het stuk rug ook gewoon gebakken moest worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 13-05-2009 22:48:14 ]
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 15:17:25 #279
137949 Disana
pi_68980614
Woensdagmiddag
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef akveor het volgende:
Het gaat bij Marielin weer over de peuken en Peter.
Uh, het was toch zo dat gewonnen items toch sowieso niet meer gedeeld mochten worden...

Marielin vraagt de streamers of ze haar misschien wat peuken willen gunnen ... al was het er maar eentje.
15.16
De overlevers prikken aan het aanrecht nog een aardappeltje weg en ook de rug van het konijn wordt gegeten. Eline vindt dat de mannen best lang met het konijn zijn bezig geweest. Peter gokt een uurtje of drie. Duiven kun je ook eten, voegt Eline toe.

15.25
Marielin zit geisoleerd in een hoekje bij het luchtgat, ze kijkt voor zich uit. Dan komt Peter bij haar zitten: Heb je je afgezonderd. Het is een spel, zegt Marielin, dat weet ik ook wel. Ze wil gewoon even alleen zijn om na te denken. Nog een paar dagen, zegt Peter, even op je tandjes bijten. Marielin vindt het jammer dat er 'zulke dingen gedaan worden met sigaretten'.

15.31
Iedereen zit weer aan tafel. Pim voelt zich fitter door het eten van het konijn. Eline vindt het niet goed zo scheel als Jeroen kan kijken. Ze babbelen wat.

15.46
Ze zitten nog steeds aan tafel te babbelen. Eline denkt dat ze iets dunner is. Wanneer hebben we ons voor het laatst gewogen, vraagt ze. Dan gaat het over ballonnen; Eline wordt er heel licht van in haar hoofd.

15.55
Na een lange stilte zegt Marielin dat ze hoofdpijn heeft. Eline heeft ook hoofdpijn.

16.04
Er vallen steeds langere stiltes. Eline ligt met haar hoofd op haar armen, Peter verbrandt papiertjes in een kaars. Er wordt gezucht. Uiteindelijk gaat Jeroen maar even fietsen.

animatie door mazaru

[ Bericht 2% gewijzigd door Disana op 13-05-2009 16:11:13 ]
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 16:25:56 #280
137949 Disana
pi_68982992
Woensdagmiddag

16.24
Marielin staat in haar eentje in de luchtruimte. 'Ik mis je schatje.' Eline komt erbij zitten. Marielin hoopt dat de kijkers haar sigaretten gaan gunnen.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:30 schreef Gert het volgende:
Marielin, in de camera kijkend: "Ik hoop dat de streamers me wel even peuken gunnen. Want dat je ze Peter gunt dat snap ik niet. Of eh.... dat je ze Peter gunt dat snap ik wel, maar niet dat hij ze niet mag delen."
Secret Mission voor...
»Peter 3 Votes
»Eline 5 Votes
»Marielin 10 Votes
»Jeroen 0 Votes
»Pim 7 Votes
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef Gert het volgende:
Eline: "Ik heb er niet eens de energie voor, om te bedenken wie nou wat gedaan heeft."
Marielin: "Dat hebben wij allemaal."

Eline meldt dat ze zich nu iets beter voelt, maar vanochtend echt dacht dat ze van haar stokje ging. "Ik ben fysiek niet zo heel sterk."
Marielin countert dat ze het gevoel heeft dat ze door kan slaan. Maar dat ze haar best doet om rustig te blijven.
Eline: "Het blijft maar een spelletje."
Marilien geeft aan dat het gebrek aan sigaretten het ergst zijn. "Peter heeft die peuken puur gekregen om mij te stangen."
Eline oppert dat dit de beloning voor een opdracht zou kunnen zijn. Het douchegordijn. "Waarom zou de regie dat doen?" Marilien vertelt dat ze Peter tegenkwam vannacht, dus dat dit wel zou kunnen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Disana op 13-05-2009 17:06:46 ]
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 17:07:01 #281
137949 Disana
pi_68984311
Woensdagmiddag

16.49
Iedereen zit weer aan tafel. Er wordt wat gekletst over seksblaadjes, Eline heeft de Hustler nog nooit gezien. Jeroen: Als je het met jezelf doet, waar denk je dan aan? Eline vindt dat geen vragen die je meisjes stelt. Ze praat heel sloom en zachtjes. Jeroen zelf is niet van de verhaaltjes, hij ziet meestal iemand voor zich.

Jeroen vraagt opnieuw naar Eline's fantasieen maar zij vindt het geen nette vraag. Ook Marielin wil er niet op antwoorden, waarop Jeroen zegt dat hij haar best wel gesloten vindt. Hij blijft aandringen bij beiden, en ook Peter vindt dat ze maar gesloten zijn. Da's toch gewoon je privacy, sluit Marielin af.

Kom jij maar eens met iets intelligents, spoort Jeroen Marielin aan. Peter vindt haar de laatste twee dagen niet te genieten. Marielin moppert: Waarom zou ik dat met jou gaan delen, dat gaat jullie toch helemaal niets aan, ik ken jullie amper. Maar het is toch een grote grap hier, zegt Jeroen.

Jeroen is tevreden dat het programma maar 25 dagen duurt, maar vindt wel dat het de volgende keer langer moet duren. Gewoon omdat je elkaar dan beter kunt triggeren. Hij vindt het wel grappig om Marielin zonder sigaretten te zien. Marielin sputtert tegen en zegt dat Jeroen maar door en door gaat met 'slimme' vragen stellen; ze zegt dat ze prima zonder roken kan. Eline valt haar bij.

Wanneer vind je iets private en wanneer niet, drukt Jeroen door. Pim zegt dat het ook van de stemming afhangt. Dan heeft het dus niets met privacy te maken, concludeert Jeroen, dan moet je gewoon zeggen dat je niet in de stemming bent. Met wat drankjes zou je misschien wel iets vertellen, zegt Pim. Jeroen vindt dat maar raar: waarom trek je die grens. Omdat mensen zich ongemakkelijk voelen, antwoordt Pim. Nou zijn we eruit, is de conclusie van Jeroen.

Eline vindt het te persoonlijk worden. 'Dat jij nou toevallig alles vertelt.' Ze vindt dat ze al heel veel heeft verteld. Er valt een stilte.
pi_68984937
17.25 Jeroen gaat op de bankliggen. De bewoners gaan nu zoeken naar eigen vermaak. Zij gaan hun eigen eerder aangegeven opdracht zelf uitvoeren. Jeroen krijgt een waterdruppel op zijn voorhoofd
Na nog geen minuut geeft jeroen het al op.
pi_68985405
17.35 de mannen zijn bezig met een of ander systeem te maken om iets te bedruppelen.
Zij hebben een net op een glazenpot vastgebonden, zodat deze pot op zijn kop kwam te hangen. De deksel van de pot krijgt een gaatje geprikt, waardoor er druppeltjes water uit de pot lopen.
pi_68987024
17.56 Jeroen zeult met de deksel van de doodskist en gaat hier op liggen. Het is blijkbaar de bedoeling dat de druppel op zijn hoofd beland.
Jeroen ligt stilloos op de deksel. Eline schrijft in haar dagboek, gevolgd door Marielin.
De mannen stellen de druppelpot een beetje bij.

Zij lijken wel een beetje een soort manier van martelen uit te proberen. Het gek maken met een constant gedruppel op het voorhoofd.

De regie geeft via de telefoon een tip aan: "misschien alleen in een onderbroek liggen, handen vastbinden en dan de druppels op het hoofd laten neerkomen."

De mannen reageren lacherig en het spel komt al snel ten einde.

[ Bericht 40% gewijzigd door Dottey op 13-05-2009 19:37:48 ]
pi_68988825
19.25 Peter wordt onder vuur genomen aan de stamtafel door de rest van de overlevers. Zij geven aan dat zij hem verdenken van de douchegordijnen-ontvreemding.
pi_68989561
19.42 De bewoners zitten aan tafel te kletsen en er zijn weer een beetje lachende gezichten te zien.
Er wordt een opdracht in het voorraad hok gelegd. De sirene klinkt in de bunker. Peter en Marielin lopen naar de Bevoorraadkast.
De streamers hebben gekozen via de poll, waar zij jullie mee bezig willen houden. Zij krijgen tot vrijdag 14.00 de tijd om 5000 luciferhoutjes te lijmen in de juiste vorm.
De bewoners moeten een eiffeltoren bouwen van luciferhoutjes. Deze moeten worden vastgelijmd. Zij hebben een voorbeeld gehad van de eiffeltoren.
De grootte mogen zij zelf bepalen. De bewoners zijn enthousiast en roepen allemaal : " Dit vinden wij leuk!"
Ze gaan gelijk beginnen met een plan uitdenken hoe zijn beginnen met de opbouw.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dottey op 13-05-2009 20:00:30 (correctie gegevens) ]
pi_68989639
19.44 De overlevers pulliken aan de folie van de lucifersdoosjes.
Eline: " Het is eigenlijk een opdracht voor 1 persoon"
Jeroen: "Ik ben nu al moe!"
pi_68989971
19.49 De overlevers puzzelen samen hoe zij een stabiele ondergrond kunnen maken voor de eifeltoren.
Jeroen geeft veel input. Peter en Pim kijken bedenkelijk naar de houtjes.
19.51 Jeroen belt naar de regie met de vraag of de figuurtjes en lijnenspellen nagemaakt moeten worden.
Antwoord van de regie: " De opdracht luid maak de manquette na, dus dat wil zeggen zo nauwkeurig mogelijk!"
Jeroen: " Oke"
pi_68990882
20.11
Bart gaat de overlevers mededelen dat de dagopdracht gespeeld moet gaan worden.
Hij leest aan de groep de opdracht voor.
Het dagduel gaat tussen Eline en Marielin. Het wordt een mentale opdracht.
Hij heeft een aantal teksten bij die zij uuit het hoofd moeten leren.
Als de studietijd over is dan gaat de muziek lopen en dan moeten de dames meezingen.
Diegene die de meeste tekst mee kan zingen die heeft gewonnen. Zij geven beide aan dat zij de makkelijke tekst begeren.
Eline: "De meeste dromen zijn bedrog"
Marielin: "Dan heb ik moeilijk. WMCA!"

Bart: "Jullie moeten dit keer echt zingen! Als ik straks terug kom wordt gelijk bekend gemaakt wat verlies en winst zal zijn."
pi_68990932
20.15 Marielin geeft aan dat zij het echt een rot tekst vindt. "Ik kan wel en beetje engels, maar dit zijn echt rot coupletten."
pi_68990984
20.17 Eline zit in de isoleerruimte haar tekst door te nemen. Marielin is in de douche aan het studeren.
De mannen zitten aan tafel en werken aan de eiffeltorenpootjes.
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 21:30:17 #292
137949 Disana
pi_68994454
Woensdagavond

21.29
Eline wist de meeste tekst van haar liedje te produceren en heeft daarmee het duel gewonnen. Maar: Marielin krijgt eindelijk de snoepjes waarvoor de kijkers hadden gestemd.

animatie door mazaru

animatie door mazaru

[ Bericht 39% gewijzigd door Disana op 13-05-2009 21:39:00 ]
pi_68994634
21.03 bart komt de deelneemsters overhoren. De dames moeten beide een luxe artikel naar keuze inzetten wat zij kunnen verliezen met de dagopdracht.
Beide dames zetten hun sjaal in.
Eline zet haar nummer fanatiek "vroeg" in, maar zingt de regels wel volgens de ingestudeerde tekst. Zij zong in totaal 5 regels verkeerd. Marielin die had er iets minder goed.
Zij starte fanatiek het nummer en zette zelfs lacherig enkele danspasjes in om sfeer weg te zetten. Helaas raakte zij het spoor een beetje kwijt.
Ondanks haar goed inzet, is het haar niet gelukt om te winnen. Zij moest haar sjaal inleveren.

Marielin krijgt wel haar snoepjes die haar nog waren beloofd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 14-05-2009 00:36:57 ]
pi_68998902
De overlevers zijn al bezig met de eerste vierkantjes maken voor de pootjes. Er klinkt muziek uit de boxen en de bewoners zingen vrolijk mee met de deuntjes.

De poten beginnen al enigsinds wat vorm te krijgen en de eerste verbindingstukken worden al geplaatst.

[ Bericht 62% gewijzigd door Dottey op 14-05-2009 00:35:11 ]
pi_69000741
De overlevers zijn zich klaar aan het maken om te gaan slapen.
pi_69002300
pi_69002327
1.05 Eline: "Nu vind ik het wel welletjes hoor!"

slaappraten?
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:30:38 #298
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69002668
Huhhhh en nog iets..? zegt Jeroen in z'n slaap en leunt even op z'n rechter schouder en gaat weer liggen ..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 08:55:16 #299
137949 Disana
pi_69004598
Donderdagochtend
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:05 schreef blomst het volgende:
Muziek, Pim en Jeroen staan als eerste naast bed
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Recce het volgende:
Whaha, Marielin is een minuut wakker en heeft het al over een sigaret.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:08 schreef blomst het volgende:
Peter en Marielin overtreding slaapkamer protocol sanctie volgt, roept Huub door de speakers.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:09 schreef Recce het volgende:
Sanctie volgt omdat Peter en Marielin niet optijd uit bed waren. Dacht dat Eline er net optijd uit was.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:15 schreef blomst het volgende:
Marielin, Peter en Pim zitten alweer te plakken aan de eiffeltoren.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:36 schreef blomst het volgende:
Boodschappen, en Marielin zegt, gelukkig ook een sigaret.
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 09:01:31 #300
137949 Disana
pi_69004736
Donderdagochtend

9.01
Er zat een pakje sigaretten bij de boodschappen dus Marielin kan weer roken. Ze is er duizelig van.

9.08
De rolluiken gaan open en Peter en Marielin mogen als eersten luchten. Marielin zit minder in haar vel, ze is haar zelfvertrouwen aan het kwijtraken, ze merkt bij de opdrachten dat ze zichzelf naar beneden haalt. Peter vindt dat ze dat niet moet doen en Marielin zegt dat ze dat in het dagelijks leven ook helemaal niet doet. Peter vindt het het ergst dat hij geen tandpasta en schone kleren heeft en niet even kan douchen. 'Ik ben geen zwerver weet je.'

Ze denken dat de sanctie voor het te laat opstaan slapen zonder slaapzak is. 'Moet ik weer in m'n kleren slapen,' moppert Peter. Marielin praat weer verder over haar gebrek aan zelfvertrouwen.

[ Bericht 42% gewijzigd door Disana op 14-05-2009 09:20:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')