quote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef ditisHuub het volgende:
8 dozen van 3x48 keer elk, 1152? uit mijn hoofd?
De overlevers krijgen allemaal een bord macaroniquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
We hebben wel geluisterd naar jullie streamerts, maar we zijn momenteel harder aan het werk in de regie en op de redactie, dan op FOK!. We hebben de tijd genomen met Jeroen en zijn opdracht, om te zien of hij zelf iets zou zeggen. Niet dus. Tijd voor Marielin om haar spullen te herontdekken.
Wie blijven er wakker?
De anderen vragen zich af wat Jeroen heeft misdaan maar Jeroen doet of zijn neus bloedt. 'Nou wil ik weten wat ik gedaan heb ook.'quote:Op maandag 11 mei 2009 03:08 schreef BobbyRond het volgende:
Bericht van Amber (verstuurd op 10 mei rond 18.00):
Hey lieverds!
Wat is het heerlijk om weer thuis te zijn! Toen ik gisteravond boven kwam, was Bobby er ook, leuk om hem weer te zien.
Verder was het echt leuk om jullie van boven te volgen. Meiden, wat een schande dat jullie niet eens een beetje pannenkoeken kunnen bakken. Hahaha, Eline, dat zout! Ik lag helemaal in een deuk!
Oh ja, Eline, ik heb je zus en hondje nog gezien. Wat een schatje!
Ik ben gisteravond toen ik thuiskwam om een uur of drie nog ff snel de stad in gedoken en heb heerlijk al mijn vrienden weer kunnen zien. Ben echt heel blij dat ik eruit ben gegaan en niet een van jullie.
Blijf allemaal goed je best doen en de 32 uur zonder slaap kunnen jullie. Jullie staan ook echt al weer de hele dag op achtergrond.
Peter: Foei! Beetje zoenen met Eline terwijl je een vriendinnetje hebt. Verder heb ik ontzettend van je genoten.
Jeroen: Ik heb beelden van het feestje teruggezien en jij hebt je echt misdragen!
Pim: Trek je mond een beetje meer open. Op de streams lijk je nog wel stiller, maar ook lief hoor!
Eline: Je bent een lieverd! Op FOK! heb je een leuke bijnaam, Calimero.
Marielin: Wijf, je gaat winnen! Blijf lekker je stoere zelf. Micha heeft me al een berichtje op Hyves gestuurd.
Verder jongens, blijf sterk. Het gaat namelijk met de dag heftiger en zwaarder worden. Er is superveel op jullie gestemd en jullie hebben allemaal een hoop fans.
Ik zie jullie allemaal hoop ik tijdens de finale.
Ik stuur jullie snel weer een mail.
Dikke kus,
Ex-bunker Amber
P.S. De tieten en naakt-caps staan al overal!
quote:Op maandag 11 mei 2009 03:52 schreef Peter6000 het volgende:
EN WEER WORDT ELINE VOORGETROKKEN DOOR DE FEBO, WANT ZE MAG ALS ENIGE 2 KEER LUCHTEN.
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:05 schreef beequeen het volgende:
Calimero mag de Bunkerbunny uitlaten, dolletjes.
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef Kinga het volgende:
Pim pakt dat beest heel mannelijk aan zijn nekvel
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
btw, ff inside info...
extreame eating wordt the cinamon test, maar daar zijn wel nog wat stemmen voor nodig
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
Gaat zo een brief in!
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:41 schreef Loedertje het volgende:
Ze zaten vanmiddag te zeuren over de viezigheid, Eline wilde graag een mop om te dweilen maar zo niet, ach dan bleef het maar vies. Niemand die op het idee komt om gewoon met een natte lap ff te gaan dweilen (douchewater opvangen en met de handdoeken dweilen o.i.d.)
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:44 schreef Loedertje het volgende:
3 minuten later:
Wow, Marilien gaat vegen en de wc doen
Marilien krijgt een schoonmaakaanval
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
het gevilde konijn ziet er echt wel creapy uit btw
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef ditisHuub het volgende:
er komt een goede brief mee met een duidelijke uitleg, zodat ze het niet licht opvatten, aan de andere kant. Ik ken genoeg mensen die liever tien minuutjes proesten dan een sprinkhaan naar binnen werken
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef ditisHuub het volgende:
nog een paar minuten, ben benieuwd hoe ze gaan reageren
De telefoon gaat, Jeroen neemt op en zegt ja... ja... ja... is goed. Er staat zo een apparaat in het voorraadhok dat ze op tafel moeten zetten zonder het deksel eraf te halen. De begeleidende brief moeten ze eerst voorlezen. De overlevers moeten aan tafel gaan zitten tot de sirene gaat.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
ik denk serieus dat de mogelijkheid bestaat dat één (of misschien twee) personen direct weg willen
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef akveor het volgende:
Hey...streams vast
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
Zojuist heeft Jeroen zijn tweede geheime opdracht ontvangen.
De brief:
Opdracht: Voor 12 mei 12.00 uur alles waar je vuur mee maakt uit Bunker goed verstoppen achter gordijn in BEVO hok.
Winst: Persoonlijk item
Verlies: Persoonlijk item
Voorwaarden: Binnen de tijd, niet betrapt worden
Communicatie: Zacht in camera op toilet. Ons antwoord “iedereen zendercheck” over speaker
VERNIETIG DIT DOCUMENT DIRECT!
quote:Dinsdag 12-05-2009 1:13
Zojuist heeft Jeroen zijn tweede geheime opdracht ontvangen.
De brief:
Opdracht: Voor 12 mei 12.00 uur alles waar je vuur mee maakt uit Bunker goed verstoppen achter gordijn in BEVO hok.
Winst: Persoonlijk item
Verlies: Persoonlijk item
Voorwaarden: Binnen de tijd, niet betrapt worden
Communicatie: Zacht in camera op toilet. Ons antwoord “iedereen zendercheck” over speaker
VERNIETIG DIT DOCUMENT DIRECT!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef NrTH het volgende in [TBO COS #173] Waar Peter doordraait
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mag
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef lies1958 het volgende:
de peut is er voor peter. Kijken of het weer zo een goed gesprek wordt als met amber.
Maar het is geen echte peut hij is een groepspeut zonder opleiding.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Psycho: Als het zo is .. dan heb je het toch te accepteren?
Peuter: Ik weet niet of je zo iemand in leven moet laten...
Psycho: maakt iemand jou het leven zuur... of dioe je dat zelf?
Peuter: Ik ben heel sterk...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Espabilado het volgende:
"of ben jij nou net zo dom als hem? Vraag ik me nu echt af... zit jij nou met je bril naar het beeldscherm te kijken of zonder bril?:
Peter tegen Robert
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef NrTH het volgende:
Robert legt precies de vinger op de zere plek nu ja, had ik niet verwacht dat hij dat kon
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef Espabilado het volgende:
Peter hebt wel gelijk natuurlijk dat het duf is van Robert dat ie beweert dat dat langslopen van jeroen bij zn stilstaan opdracht niet was om te irriteren
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef lies1958 het volgende:
ja maar wat dat stilstaan betreft heeft peter gelijk dat sloeg nergens op wat die peut zei. Dat was gewoon treiteren van Jeroen. Nee zegt Peut dat was gewoon langs lopen. Die man is niet echt geschikt hiervoor.
Na verloop van tijd wil de therapeut off air om nader in te gaan op het feit dat Peter het pesten niet van zich af laat glijden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Jimbo het volgende:
'Waarom pesten mensen'
heel benieuwd naar antwoord
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Huub voorspelde nog zo dat het om 18:00 leuk zou worden ........
18.36quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit Bart nog te poepen of wat is er aan de hand
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Aardig, maar jouw voorspellingen zijn niet echt betrouwbaar ........
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Verdomme Huub, beloften van niets... 1800 uur was het....
Dit soort dingen helpen niet !!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:54 schreef koffieleutjuh het volgende:
8.50 de sirene ... het noodrantsoen komt binnen ... vers fruit , brood , 6 peuken , 1 eitje , aardappeltje met brief erbij dit is jullie ontbijt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Tessio het volgende:
Handdoek, Bunkertrui, Bunkerpolo, sokken, tandenborstel en 1 onderbroek krijgen ze nu net allemaal.
Marielin: gelukkig een onderbroek, maar we hebben geen tandpasta.zeur.........zeur
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Hebben ze het al over gehad, Marielin en Peter, dat het ws een missie van Jeroen zou zijn.
Marielin denkt het ook, en volgens haar kan het ook zijn dat de regie de douchegordijnen vannacht mee hebben genomen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:03 schreef tonja het volgende:
Heeft Peter Jeroen echt op zijn bek geslagen? En zo ja, heeft dat nog gevolgen?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Danny het volgende:
[..]
nee dat was een grapje van een streamer geloof ik.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef rooie3 het volgende:
Jeroen wil op bed gaan liggen met de hele groep,de rest twijfelt nog.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
[..]
FYI:
Een bunker wildcard is het volgende. Een wildcard is een plaatsbewijs voor The Bunker voor iemand die er uit is gestemt. Mochten jullie dit een leuk idee vinden kan men hier voor kiezen. Wanneer dit doorgaat zal in een later stadium een poll komen over wie deze felbegeerde wildcard dan moet ontvangen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Nee senor Danny. Plus- of minstemmen is zeker niet onnodig. Degene met de minste stemmen gaat er gewoon uit, mag dat duidelijk zijn. De persoon die de wildcard ontvangt (DAT IS DUS IEMAND DIE WEGGESTEMT IS UIT THE BUNKER) zou dan de bunker weer in mogen.
De poll staat dus op de homepage om te kijken of de streamer dat wil ja of te nee. Het is dus aan de streamer of er eventueel een wildcard komt.
Weet niet hoe ik het duidelijker moet verwoorden...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef snetje het volgende:
Marilien hoopt dat Jeroen gaat want ze houdt niet van die spelletjes... nu nog de vraag hoe ze gaat reageren als ze er achter komt dat Peter het net zo hard doet...
13.19quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef D. het volgende:
Marielin vindt d'r biefstukje niet groot genoeg
15.16quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef akveor het volgende:
Het gaat bij Marielin weer over de peuken en Peter.
Uh, het was toch zo dat gewonnen items toch sowieso niet meer gedeeld mochten worden...![]()
Marielin vraagt de streamers of ze haar misschien wat peuken willen gunnen ... al was het er maar eentje.![]()
Secret Mission voor...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:30 schreef Gert het volgende:
Marielin, in de camera kijkend: "Ik hoop dat de streamers me wel even peuken gunnen. Want dat je ze Peter gunt dat snap ik niet. Of eh.... dat je ze Peter gunt dat snap ik wel, maar niet dat hij ze niet mag delen."
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef Gert het volgende:
Eline: "Ik heb er niet eens de energie voor, om te bedenken wie nou wat gedaan heeft."
Marielin: "Dat hebben wij allemaal."
Eline meldt dat ze zich nu iets beter voelt, maar vanochtend echt dacht dat ze van haar stokje ging. "Ik ben fysiek niet zo heel sterk."
Marielin countert dat ze het gevoel heeft dat ze door kan slaan. Maar dat ze haar best doet om rustig te blijven.
Eline: "Het blijft maar een spelletje."
Marilien geeft aan dat het gebrek aan sigaretten het ergst zijn. "Peter heeft die peuken puur gekregen om mij te stangen."
Eline oppert dat dit de beloning voor een opdracht zou kunnen zijn. Het douchegordijn. "Waarom zou de regie dat doen?" Marilien vertelt dat ze Peter tegenkwam vannacht, dus dat dit wel zou kunnen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:05 schreef blomst het volgende:
Muziek, Pim en Jeroen staan als eerste naast bed
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Recce het volgende:
Whaha, Marielin is een minuut wakker en heeft het al over een sigaret.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:08 schreef blomst het volgende:
Peter en Marielin overtreding slaapkamer protocol sanctie volgt, roept Huub door de speakers.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:09 schreef Recce het volgende:
Sanctie volgt omdat Peter en Marielin niet optijd uit bed waren. Dacht dat Eline er net optijd uit was.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:15 schreef blomst het volgende:
Marielin, Peter en Pim zitten alweer te plakken aan de eiffeltoren.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:36 schreef blomst het volgende:
Boodschappen, en Marielin zegt, gelukkig ook een sigaret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |