quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:54 schreef koffieleutjuh het volgende:
8.50 de sirene ... het noodrantsoen komt binnen ... vers fruit , brood , 6 peuken , 1 eitje , aardappeltje met brief erbij dit is jullie ontbijt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Tessio het volgende:
Handdoek, Bunkertrui, Bunkerpolo, sokken, tandenborstel en 1 onderbroek krijgen ze nu net allemaal.
Marielin: gelukkig een onderbroek, maar we hebben geen tandpasta.zeur.........zeur
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Hebben ze het al over gehad, Marielin en Peter, dat het ws een missie van Jeroen zou zijn.
Marielin denkt het ook, en volgens haar kan het ook zijn dat de regie de douchegordijnen vannacht mee hebben genomen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:03 schreef tonja het volgende:
Heeft Peter Jeroen echt op zijn bek geslagen? En zo ja, heeft dat nog gevolgen?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef Danny het volgende:
[..]
nee dat was een grapje van een streamer geloof ik.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef rooie3 het volgende:
Jeroen wil op bed gaan liggen met de hele groep,de rest twijfelt nog.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
[..]
FYI:
Een bunker wildcard is het volgende. Een wildcard is een plaatsbewijs voor The Bunker voor iemand die er uit is gestemt. Mochten jullie dit een leuk idee vinden kan men hier voor kiezen. Wanneer dit doorgaat zal in een later stadium een poll komen over wie deze felbegeerde wildcard dan moet ontvangen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Nee senor Danny. Plus- of minstemmen is zeker niet onnodig. Degene met de minste stemmen gaat er gewoon uit, mag dat duidelijk zijn. De persoon die de wildcard ontvangt (DAT IS DUS IEMAND DIE WEGGESTEMT IS UIT THE BUNKER) zou dan de bunker weer in mogen.
De poll staat dus op de homepage om te kijken of de streamer dat wil ja of te nee. Het is dus aan de streamer of er eventueel een wildcard komt.
Weet niet hoe ik het duidelijker moet verwoorden...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef snetje het volgende:
Marilien hoopt dat Jeroen gaat want ze houdt niet van die spelletjes... nu nog de vraag hoe ze gaat reageren als ze er achter komt dat Peter het net zo hard doet...
13.19quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef D. het volgende:
Marielin vindt d'r biefstukje niet groot genoeg
15.16quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef akveor het volgende:
Het gaat bij Marielin weer over de peuken en Peter.
Uh, het was toch zo dat gewonnen items toch sowieso niet meer gedeeld mochten worden...![]()
Marielin vraagt de streamers of ze haar misschien wat peuken willen gunnen ... al was het er maar eentje.![]()
Secret Mission voor...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:30 schreef Gert het volgende:
Marielin, in de camera kijkend: "Ik hoop dat de streamers me wel even peuken gunnen. Want dat je ze Peter gunt dat snap ik niet. Of eh.... dat je ze Peter gunt dat snap ik wel, maar niet dat hij ze niet mag delen."
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef Gert het volgende:
Eline: "Ik heb er niet eens de energie voor, om te bedenken wie nou wat gedaan heeft."
Marielin: "Dat hebben wij allemaal."
Eline meldt dat ze zich nu iets beter voelt, maar vanochtend echt dacht dat ze van haar stokje ging. "Ik ben fysiek niet zo heel sterk."
Marielin countert dat ze het gevoel heeft dat ze door kan slaan. Maar dat ze haar best doet om rustig te blijven.
Eline: "Het blijft maar een spelletje."
Marilien geeft aan dat het gebrek aan sigaretten het ergst zijn. "Peter heeft die peuken puur gekregen om mij te stangen."
Eline oppert dat dit de beloning voor een opdracht zou kunnen zijn. Het douchegordijn. "Waarom zou de regie dat doen?" Marilien vertelt dat ze Peter tegenkwam vannacht, dus dat dit wel zou kunnen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:05 schreef blomst het volgende:
Muziek, Pim en Jeroen staan als eerste naast bed
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Recce het volgende:
Whaha, Marielin is een minuut wakker en heeft het al over een sigaret.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:08 schreef blomst het volgende:
Peter en Marielin overtreding slaapkamer protocol sanctie volgt, roept Huub door de speakers.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:09 schreef Recce het volgende:
Sanctie volgt omdat Peter en Marielin niet optijd uit bed waren. Dacht dat Eline er net optijd uit was.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:15 schreef blomst het volgende:
Marielin, Peter en Pim zitten alweer te plakken aan de eiffeltoren.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:36 schreef blomst het volgende:
Boodschappen, en Marielin zegt, gelukkig ook een sigaret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |