Heeft hij allang gedaan, het boeit niemand ietsquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Peter nu slim is dan gaat hij Jeroen beschuldigen van het verwijderen van douchegordijnen. Jeroen staat bekend als "geheim agent" en iedereen gaat het geloven.
Hebben \e het al over gehad, Marielin en Peter, dat het ws een missie van Jeroen zou zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Peter nu slim is dan gaat hij Jeroen beschuldigen van het verwijderen van douchegordijnen. Jeroen staat bekend als "geheim agent" en iedereen gaat het geloven.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft hij allang gedaan, het boeit niemand iets
Ja, maar er zijn er die hem weer naar beneden stemmen, waaronder ik zelfquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
damn, jeroen nog flink eronder
dacht dat ieman gister like 800 stemmen erin had gepropt om hem ook weer omhoog te halen ?
Nee, 100 geloof ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
dacht dat ieman gister like 800 stemmen erin had gepropt om hem ook weer omhoog te halen ?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn er die hem weer naar beneden stemmen, waaronder ik zelf
Hoort bij de harde aanpak.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
Heeft Bart een beetje een ochtendhumeur?
Ja, balen he! Ik vind het toch de gangmaker maar ja, enige wat we kunnen is hem omhoog krikken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn er die hem weer naar beneden stemmen, waaronder ik zelf
Neequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
Heeft Bart een beetje een ochtendhumeur?
Het lijkt er idd op dat ze met zijn allen zitten te wachten tot ze door ons allen weer eens geëntertaind gaan wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ze vervelen zich scheef, tijd voor een opdracht!Aktie!
Morgenavond ben ik er weerquote:
Harde aanpak kan heus wel op een normale toon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Harde aanpak. Geen gezellig geneuzel meer, maar je plaats kennen. In The Bunker.
Zo komt het beter aan en snappen die Overlevers ook dat het menens is. Ik vind het perfect in het plaatje passen wat ik van The bunker heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef blomst het volgende:
Harde aanpak kan heus wel op een normale toon.
Ik vind het ook prima hoor,vond ze steeds veel te soft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo komt het beter aan en snappen die Overlevers ook dat het menens is. Ik vind het perfect in het plaatje passen wat ik van The bunker heb.
Jups, maar ik bedacht mij vannacht, net voor het slapen gaan, dat het tandje harder wel aardig zou zijn als het zou vallen na iedere exit. De laatsten krijgen het het zwaarst?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo komt het beter aan en snappen die Overlevers ook dat het menens is. Ik vind het perfect in het plaatje passen wat ik van The bunker heb.
Nee maar ze doet wel leuk kleuterwerkjes makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:04 schreef beequeen het volgende:
Marielin wil wel oefeningen doen, de rest niet echt. Vooral Elientje niet, die mist wrs haar mascaraatje, beertje, lipglossje en haarborsteltje. Ze vorkt niet eens.![]()
[ afbeelding ]
ik weiger dat te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja, balen he! Ik vind het toch de gangmaker maar ja, enige wat we kunnen is hem omhoog krikken!
Vind het niet leuk.
4\quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:03 schreef tonja het volgende:
Heeft Peter Jeroen echt op zijn bek geslagen? En zo ja, heeft dat nog gevolgen?
Kraanvogels?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:06 schreef rooie3 het volgende:
Nee maar ze doet wel leuk kleuterwerkjes maken![]()
![]()
nee dat was een grapje van een streamer geloof ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:03 schreef tonja het volgende:
Heeft Peter Jeroen echt op zijn bek geslagen? En zo ja, heeft dat nog gevolgen?
laat die maar weg! die zijn echt niet meer serieus te nemen...quote:
quote:
Kan zeggen wat je wilt van Eline maar ik vond haar een bikkel bij de opdracht wakker blijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:04 schreef beequeen het volgende:
Marielin wil wel oefeningen doen, de rest niet echt. Vooral Elientje niet, die mist wrs haar mascaraatje, beertje, lipglossje en haarborsteltje. Ze vorkt niet eens.![]()
[ afbeelding ]
en kaneel vretenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wilt van Eline maar ik vond haar een bikkel bij de opdracht wakker blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |