dank uquote:
Ik zal er straks ff naar op zoek gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:34 schreef Dottey het volgende:
ja streamverslagje lezen is toppie!!!
ik heb geen visueel iets gedaan.. maar wel verslag getikt.
goeiemorgen . streamverslagen van dottey van vanacht lezen en je bent helemaal op de hoogtequote:Op woensdag 13 mei 2009 08:45 schreef Jimbo het volgende:
heb ik nog wat gemist sinds 12u? Oh en goedemorgen trouwens !
zouden nou eindelijk je uien binnen komen met het noodrantsoen??quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Kaat38 het volgende:
Nou, daar zit je dan haha, geen stroom, geen warm water, broodje banaan en niks te doen.
Ik weet wel iets waar ze het warm mee kunnen houden!
24 uur skippieballen!
Steek hij nu al zijn tweede peuk op? Echt slim is ie nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:11 schreef Tessio het volgende:
Peter is al weer begonnen met ijsberen.............Charlie
Peter en slim gaan ook niet samen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Steek hij nu al zijn tweede peuk op? Echt slim is ie niet
Hoi Toverheks.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:19 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen allemaal en klasse het verslag van vanacht
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:47 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
goeiemorgen . streamverslagen van dottey van vanacht lezen en je bent helemaal op de hoogte
Goed gedaan Dottey.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
dank uzal over een paar uur weer actief zijn
thanx dottey voor de verslagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
dank uzal over een paar uur weer actief zijn
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Kaat38 het volgende:
Nou, daar zit je dan haha, geen stroom, geen warm water, broodje banaan en niks te doen.
Ik weet wel iets waar ze het warm mee kunnen houden!
24 uur skippieballen!
mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:28 schreef seka het volgende:
Cry Baby Peter zal nu wel dagelijks een gesprekje met de psyc nodig hebben. Jeroen heeft hem steeds op de kast en de regie komt met opdracht op opdracht. Dat trekt hij niet lang meer.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef Copycat het volgende:
Zijn ze al omgekomen van de honger en de dorst? Naakt?
Vind dat het wel tijd wordt ja!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:12 schreef blomst het volgende:
[..]
zouden nou eindelijk je uien binnen komen met het noodrantsoen??
Skippyballen en uien zijn gaaf!quote:
Peter is niet slim en dit gaat het ook niet worden, ze denken gewoon dat de regie het heeft weggehaald.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Peter nu slim is dan gaat hij Jeroen beschuldigen van het verwijderen van douchegordijnen. Jeroen staat bekend als "geheim agent" en iedereen gaat het geloven.
mooi voor ons, kunnen we meer cappenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Tessio het volgende:
[..]
Peter is niet slim en dit gaat het ook niet worden, ze denken gewoon dat de regie het heeft weggehaald.
Jeroen is gaaf!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:42 schreef Tessio het volgende:
Peter denkt dat hij grappig is, maar het deert Jeroen totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |