Best maf, al die mensen met een probleem met de streams. Bij mij zijn ze nog maar 1 keer gaan stilstaan en toen had iedereen het. Verder perfect.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:11 schreef goldengirl64 het volgende:
Mijn streams haperen als een gek bay the way
ja, dat treft Huub niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:13 schreef Recce het volgende:
Eline verstopt zich goed voor de camera in de douche.
naar je profiel, en daar een plaatje uploaden, of een weblink neer zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:14 schreef goldengirl64 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je een plaatje bij je naam kan zetten?? En ik weet dat het niks met dit topic heeft te maken maar ik zie wel of er iemand reageert
Mijn dank ik bvb al heel groot.
Ga naar profiel bovenaan, ga "Naar Usericon Manager" onder weergave en zoek het dan verder even zelf uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:14 schreef goldengirl64 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je een plaatje bij je naam kan zetten?? En ik weet dat het niks met dit topic heeft te maken maar ik zie wel of er iemand reageert
Mijn dank ik bvb al heel groot.
Wat moet je allemaal rechttrekken dan? Dingen thuis of dingen hier op het forum?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:10 schreef Dementor het volgende:
Zo vandaag ben ik weer thuis om een aantal zaken recht te trekken.
Betalingen/credits etc.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal rechttrekken dan? Dingen thuis of dingen hier op het forum?
Zijn er credits illegaal uitgegeven? Of bedoel je dat sommige mensen geen credits hebben gekregen die betaald hebben? Of mensen die van de hackdag nog credits terug moeten krijgen?quote:
en mensen die er teveel kregen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er credits illegaal uitgegeven? Of bedoel je dat sommige mensen geen credits hebben gekregen die betaald hebben? Of mensen die van de hackdag nog credits terug moeten krijgen?
Ze begon met te zeggen dat ze zo'n zin in een sigaret had. Misschien is ze in bikkelmode en wil ze er niet meer over nadenken.quote:
Hoofdzakelijk monitoren van het systeem (vandaag is het weer drukker dan normaal).quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er credits illegaal uitgegeven? Of bedoel je dat sommige mensen geen credits hebben gekregen die betaald hebben? Of mensen die van de hackdag nog credits terug moeten krijgen?
Nouja, dat is iets anders dan rechttrekken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk monitoren van het systeem (vandaag is het weer drukker dan normaal).
Nee, maar monitoren dekt de lading beter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, dat is iets anders dan rechttrekken.
Wat laat je harsen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef D. het volgende:
*meeleest vanuit de wachtruimte van carglass waar ik waarschijnlijk de hele ochtend mag doorbrengen
eejjjjjjjj
Moet je je ster laten maken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef D. het volgende:
*meeleest vanuit de wachtruimte van carglass waar ik waarschijnlijk de hele ochtend mag doorbrengen
eejjjjjjjj
Ik vind haar een enorme zanikkont en totaal niet sympathiek maar ik als roker kan best snappen dat je snakt naar een peuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:36 schreef blomst het volgende:
Boodschappen, en Marielin zegt, gelukkig ook een sigaret.
Test jezelf een door 2 peukjes op een dag klaar te leggen en kijk of je ook gaan zanikken en zeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vind haar een enorme zanikkont en totaal niet sympathiek maar ik als roker kan best snappen dat je snakt naar een peuk.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:40 schreef beequeen het volgende:
Instortgesprekjes mogen dus niet meer, volgens Calimero.
Goedemorgen
Kijk wel uit met mezelf testen haha! Je hebt compleet gelijk, stoppers zijn vaak niet te genieten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Test jezelf een door 2 peukjes op een dag klaar te leggen en kijk of je ook gaan zanikken en zeuren.
Ik was 3 dagen gestopt en werd door collega's verzocht weer te beginnen. Ik was niet te genieten.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:43 schreef blomst het volgende:
Marielin word dizzy van de sigaret, maar ze zet stug door met roken, het is een bikkel.![]()
quote:
Morgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ja, ziet er niet meer uit zo he!
eeeh: moet de toren vanmiddag al af? ik heb er een hard hoofd in of dat gaat lukken.
Volgens mij nog niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:48 schreef blomst het volgende:
Heeft er nog iemand een geheime opdracht gekregen??
Mooooooooi. Heb ik (onder anderen) een goede daad verricht voor ons allemaal door die sigaretten te bestellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |