en als hij dan toch uit het mandje springt, blijft ie gewoon aan het riempje hangenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het licht is weer aan, dat kijkt toch een stuk fijner zo![]()
Ik vind de overlever, sinds ik terug ben, wel weer levendig gewordendat gaat vast goed komen hopelijk gaat Jeroen het ook halen.
*hij zit dan wel aan een riempje vast zodat hij er niet uit kan springen of vliegen, handig hoor zo'n fiets van moeders
Peter heeft een enorme stinkbom achtergelaten.. ze zijn inene allemaal klaarwakkerquote:Op maandag 11 mei 2009 15:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind de overlever, sinds ik terug ben, wel weer levendig gewordendat gaat vast goed komen hopelijk gaat Jeroen het ook halen.
*hij zit dan wel aan een riempje vast zodat hij er niet uit kan springen of vliegen, handig hoor zo'n fiets van moeders
Maar...... dat het niet lukte lag niet aan hemquote:Op maandag 11 mei 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wilde nog een kindje maken bij zijn vriendin, maar dat lukte niet
oei, eline moet nog een paar honderd minstemmen hebben zie ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin blijft uitlopen
[ afbeelding ]
Dat zal wat zijn zeg, of misschien moeten ze er een paar aanwijzen die ons nog bezig moeten houden op de stream en dat de rest mag gaan slapen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:05 schreef snetje het volgende:
[..]
om 20.00 zijn ze allemaal blij ..yeahhh!! we hebben het gehaald! en dan moeten ze nog wakker blijven tot 24.00
goed hequote:Op maandag 11 mei 2009 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja dat was het hahaha gelukkig heb jij beter geluisterd
De thee plant is een groen blijvende plant. De officiële naam is Thea Sinensis en stamt af uit de familie van de Camellia.quote:
Laat Eline en Pim dan maar samen een paar wasjes doen.... ouderwets uiteraard; met een wastobbe, wasbordje en mangelquote:Op maandag 11 mei 2009 15:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat zal wat zijn zeg, of misschien moeten ze er een paar aanwijzen die ons nog bezig moeten houden op de stream en dat de rest mag gaan slapen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:14 schreef Danny het volgende:
[..]
oei, eline moet nog een paar honderd minstemmen hebben zie ik.
Net als haar mascaraquote:Op maandag 11 mei 2009 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin blijft uitlopen
[ afbeelding ]
Ik krijg het idee dat Jeroen niet echt weet hoe de kraan werkt.....quote:Op maandag 11 mei 2009 15:15 schreef Dottey het volgende:
Jeroen beschreef vrouwen als een kraan..
die vriendin van hem.. druppelde alleen een beetje
Natuurlijk ligt het niet aan Jeroenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar...... dat het niet lukte lag niet aan hem![]()
Het is volgens mij een veel voorkomend probleem dat vrouwen spontaan onvruchtbaar raken na een bevalling
ik begreep dat hij juist vond dat ze het te weinig deden - weer wat nieuws geleerd hierquote:Op maandag 11 mei 2009 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar...... dat het niet lukte lag niet aan hem![]()
Het is volgens mij een veel voorkomend probleem dat vrouwen spontaan onvruchtbaar raken na een bevalling
Ik denk dat Jeroen er niet is.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Jeroen niet echt weet hoe de kraan werkt.....
Zo leerzaam, Fok!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
De thee plant is een groen blijvende plant. De officiële naam is Thea Sinensis en stamt af uit de familie van de Camellia.
Als ik Amber was zou ik toch ff een testje doen!quote:
nou maar wat ik me aanvraag wat heeft Eline met deze info gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd prettig om live op de streams van je verkering te horen dat hij er geen zin meer in heeft
Ze heten niet voor niets "blauwvingers"quote:Op maandag 11 mei 2009 15:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Net als haar mascara
Rijke mensen, daar in zwolle
Een beetje leven in de brouwerij.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En zo wordt ie dus ook wel genoemd ipv High Theequote:
Dat ookquote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef siep86 het volgende:
[..]
ik begreep dat hij juist vond dat ze het te weinig deden - weer wat nieuws geleerd hier
Eline wilde toch ook gewoon een beetje fun?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef evaxsis het volgende:
als iemand tegen mij zou zeggen waar ik mee gezoend had, dat hij wel een dinnetje heeft maar eigenlijk geen zin meer in heeft, had ik toch zeker ook niet meer met hem willen sjansen want als die zo met zijn relaties omgaat hoeft het voor mij niet meer
Het lukte niet haar te bezwangeren maar daar hebben zij zich bij neergelegd want het is ook fijn om van elkaar en de wereld te kunnen genieten wanneer zoonlief groot genoeg isquote:Op maandag 11 mei 2009 15:10 schreef Toverheks het volgende:
jeroen heeft wel een vriendin met een kindje vertelde hij, alleen de sex was niet denderend of zoiets het lukte niet (wat lukte niet weet ik ff niet meer) maar dat vertelde hij met de kennismakings ronde.
ja ik vond het ook wel vreemd hoor, zoiets vertel je niet na een kwartier na binnenkomst.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goed he![]()
Het was de eerste dag dat Jeroen binnen was dat hij dit vertelde, vond ik zo vreemd.
Dat vond hij ook, de sexuele behoefte van hem en vriendin lopen niet synchroonquote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef siep86 het volgende:
[..]
ik begreep dat hij juist vond dat ze het te weinig deden - weer wat nieuws geleerd hier
Ja eigenlijk wel bruut hèquote:Op maandag 11 mei 2009 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en als hij dan toch uit het mandje springt, blijft ie gewoon aan het riempje hangen
eeft amber gister in een brief gestuurdquote:
Dat ligt er maar net aan wat Eline zelf wil.... volgens mij ziet ze in Peter sowieso geen potentiële verkering, maar als stukje vermaak tijdens "donkere dagen" in de bunker voldoet hij ook voor Eline prima.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou maar wat ik me aanvraag wat heeft Eline met deze info gedaan.
als iemand tegen mij zou zeggen waar ik mee gezoend had, dat hij wel een dinnetje heeft maar eigenlijk geen zin meer in heeft, had ik toch zeker ook niet meer met hem willen sjansen want als die zo met zijn relaties omgaat hoeft het voor mij niet meer
Amberquote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Dottey het volgende:
Hoe weet Calimero dat zij Calimero is?
Als in een grote boodschap gedaan?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Peter heeft een enorme stinkbom achtergelaten.. ze zijn inene allemaal klaarwakker
heeft amber in de mail neer gezet dat FOK haar zo noemt.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:14 schreef Danny het volgende:
[..]
oei, eline moet nog een paar honderd minstemmen hebben zie ik.
Eline kan maar beter niets met Peter doen, ze heeft er geen enkel plezier van, acht uur later heeft ze immers een zwart gat en weet ze van niets meer?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat Eline zelf wil.... volgens mij ziet ze in Peter sowieso geen potentiële verkering, maar als stukje vermaak tijdens "donkere dagen" in de bunker voldoet hij ook voor Eline prima.
Dus ik denk dat het vanuit het oogpunt van het toekomstperspectief voor Eline geen bal uitmaakt dat Peter het iets minder nauw neemt als het om relaties gaat.
ja leuk maar dan wel eerst de kleren in een badje met modder doen en dan moeten zij het schoon schrobbenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat Eline en Pim dan maar samen een paar wasjes doen.... ouderwets uiteraard; met een wastobbe, wasbordje en mangel
Dat denk ik ook, die meid wil gewoon een beetje fun. En Peter is daar en vindt het ook leuk, dus waarom niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat Eline zelf wil.... volgens mij ziet ze in Peter sowieso geen potentiële verkering, maar als stukje vermaak tijdens "donkere dagen" in de bunker voldoet hij ook voor Eline prima.
Dus ik denk dat het vanuit het oogpunt van het toekomstperspectief voor Eline geen bal uitmaakt dat Peter het iets minder nauw neemt als het om relaties gaat.
Neemt toch toe? Die grafiek staat in de min hè. Ze heeft van iedereen de meeste negatieve stemmen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe kan het aantal negatieve stemmen afnemen
het zijn de totalen per dag, dus de ene dag meer negatieve stemmen dan de anderequote:Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Door de toename van positieve stemmen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Ojee de peuken van Marilin zijn alweer opquote:Op maandag 11 mei 2009 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een beetje leven in de brouwerij.![]()
*10 punten voor moeders fiets!*
Dan kun je misschien mooier een staafdiagrammetje maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edit: iedere dag begint natuurlijk met 0 negatieve stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |