Beetje bikkel knoopt er nog een afterparty aan vast....quote:
Van mij wel, maar ik vermoed dat de gemiddelde streamer gaat zitten zeiken als ze om 20.00 uur gaan slapen omdat er dan "weer geen reet te doen is" op de streams.quote:
om 20.00 zijn ze allemaal blij ..yeahhh!! we hebben het gehaald! en dan moeten ze nog wakker blijven tot 24.00quote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was het een 36-uurs uitdaging, dus als ze gisteren rond 08.00 uur opgestaan zijn, dan zijn die 36 uur vanavond om 20.00 voorbij, maar ik kan het mis hebben.....
van mij mogen ze ook slapen... maar er zal vast nog wel een dagduel gehouden wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik vermoed dat de gemiddelde streamer gaat zitten zeiken als ze om 20.00 uur gaan slapen omdat er dan "weer geen reet te doen is" op de streams.
Het zal mij een zorg zijn, als iemand 36 uur op is mag hij/zij van mij sowieso slapen, maar ik weet niet wat de redactie voor vanavond ik gedachten heeft.
Ik meen wel dat hij heeft gezegd dat zoenen en knuffelen moet kunnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef snetje het volgende:
[..]
zou Peter ook een vrijbriefje hebben net zoals Jeroen?
Dus dat. Hij was bijna pleitos.Ik vind het zielig voor dat beessie.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:06 schreef Danny het volgende:
dat konijn hupt straks zo tussen de spijlen door en is weg
Altijd prettig om live op de streams van je verkering te horen dat hij er geen zin meer in heeftquote:Op maandag 11 mei 2009 15:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik meen wel dat hij heeft gezegd dat zoenen en knuffelen moet kunnen.
Alleen maakte hij er gisteren tijdens het luchten toch van dat hij niet meer met haar in een relatie wilde zitten en dat hij liever vrij is om te doen wat hij wilt
Hij wilde nog een kindje maken bij zijn vriendin, maar dat lukte nietquote:Op maandag 11 mei 2009 15:10 schreef Toverheks het volgende:
jeroen heeft wel een vriendin met een kindje vertelde hij, alleen de sex was niet denderend of zoiets het lukte niet (wat lukte niet weet ik ff niet meer) maar dat vertelde hij met de kennismakings ronde.
Het licht is weer aan, dat kijkt toch een stuk fijner zoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, kan Johan Vlemmix er niet in om een paar liedjes te zingen? Lampen aan en feestje bouwen, kijken waar het schip strand.
*Ik zie het zo voor me...Koppie erbovenuit.
*
o ja dat was het hahaha gelukkig heb jij beter geluisterdquote:Op maandag 11 mei 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wilde nog een kindje maken bij zijn vriendin, maar dat lukte niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |