hoe heb jij deze caps gemaaktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar toen was waarschijnlijk de enige actie van vannacht al voorbijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar na een F5 doet ie het dan weer
(random ip)
die slapen allebei dus doe zelf je best eensquote:
euhhh wat zullen we eens doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel toevallig na twéé weken perfecte streams snachts om één uur, tijdens een insluiper is de site plat en de stream dood...
Ehhhh wat zal ik denken dan??
Thnx!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben lui, sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die slapen allebei dus doe zelf je best eens
idd, was erg kortquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar toen was waarschijnlijk de enige actie van vannacht al voorbij![]()
Dat lijkt me wel een leuke complottheorie voor Peterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hoe heb jij deze caps gemaakt
je hebt niet gekopieerd naar voorvertoning toch?
Command + Shift + 3quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hoe heb jij deze caps gemaakt
je hebt niet gekopieerd naar voorvertoning toch?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
[..]
euhhh wat zullen we eens doen?
ah! jah!! Bobby zit ook in het complot ... die had nog wel streams![]()
Had m'n quote al aangepastquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ja, dan moet jij hem gaan quoten
Wat Bobby hep zal me een zorg zijn, IK had nix! en zéker geen Internetstoring...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
[..]
euhhh wat zullen we eens doen?
ah! jah!! Bobby zit ook in het complot ... die had nog wel streams![]()
Ok thanks, ik doe het altijd anders ik weet niet welke sneller is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Command + Shift + 3
En dan uploaden bij mijnalbum.nl
stopte precies om 1 uurquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
HIDIHO:
heb jij ook storing gehad? of kan je een youtubeje maken van de nachtelijke actie net ?
Thnxquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
Zojuist heeft Jeroen zijn tweede geheime opdracht ontvangen.
De brief:
Opdracht: Voor 12 mei 12.00 uur alles waar je vuur mee maakt uit Bunker goed verstoppen achter gordijn in BEVO hok.
Winst: Persoonlijk item
Verlies: Persoonlijk item
Voorwaarden: Binnen de tijd, niet betrapt worden
Communicatie: Zacht in camera op toilet. Ons antwoord “iedereen zendercheck” over speaker
VERNIETIG DIT DOCUMENT DIRECT!
nee joh geen Peter alsjeblieft die heeft het al moeilijk zatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een leuke complottheorie voor Peter
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
Zojuist heeft Jeroen zijn tweede geheime opdracht ontvangen.
De brief:
Opdracht: Voor 12 mei 12.00 uur alles waar je vuur mee maakt uit Bunker goed verstoppen achter gordijn in BEVO hok.
Winst: Persoonlijk item
Verlies: Persoonlijk item
Voorwaarden: Binnen de tijd, niet betrapt worden
Communicatie: Zacht in camera op toilet. Ons antwoord “iedereen zendercheck” over speaker
VERNIETIG DIT DOCUMENT DIRECT!
Joh !quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:01 schreef Maanvis het volgende:
ff iets meer switchen jongens, zodat we weten dat de stream het nog doet!
Dat weet je niet, want die sneak leek op Brianquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:31 schreef Espabilado het volgende:
Mja achteraf boeiend dat stream ff weg viel.. bobby heeft caps en op site staat inhoud briefje... niks gemist dus
Nou als Peter dit zou weten dan verdenkt ie de redactie ervan dan Jeroen zijn medicatie wél heeft gekregen en hij niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:31 schreef Espabilado het volgende:
Mja achteraf boeiend dat stream ff weg viel.. bobby heeft caps en op site staat inhoud briefje... niks gemist dus
Mijn naam is haas,ik weet van niks.was er iets gebeurd dan.\? Daar weet ik niks vanquote:
Boeie, die kut polls kosten credits. Wat denk je dat ik ben ? eenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:33 schreef swarmahoer het volgende:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Physical challenge
»Physical challenge 2 Votes
»Bunkerhints 3 Votes
»In de knoop 3 Votes
nieuwe poll
Ben ik de enige die Jaaps reaktie er erg apart/komisch uit vind zien?quote:
Ik denk een geheime opdracht. Kan ernaast zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef BobbyRond het volgende:
Weet iemand wat er op het briefje stond?
Jeroen werd gewaarschuwd dat iemand 'm wakker wilde maken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef BobbyRond het volgende:
Dinsdag 12-05-2009 1:13quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef BobbyRond het volgende:
Geen idee, ik heb hem meteen vernietigd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef BobbyRond het volgende:
Komt van TBO af hoor,niet van @ Snetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |