/jank jank huil huilquote:
Zou goed kunnen. Is er ergens te zien dat ie gegeven wordt?quote:
Nee, vermoedelijk nog veel botter en ik zou Jeroen veel meer op z'n huid zitten. Eens kijken hoeveel hij kan hebben.quote:
Ja,Peter is een janksjjjmoelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:04 schreef Espabilado het volgende:
Peter denkt dat Jeroen alle touwtjes in handen heeft daar'als hij om bier roept komt er bier..'
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist, Eline is al Calimero vanaf dag 1
Ik mis niets hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 23:55 schreef BobbyRond het volgende:
Bij mij vallen er ook stukjes van de puzzel op z'n plek!
Eline is een Calimero, Peter zegt 'het is nieeeeet eerlijk'. Ze zoenen... Bunker-kuikentjes!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:06 schreef Tessio het volgende:
Jeroen tegen Marie en Peter: mag het iets zachter, ik hoor alles gewoon..........
filmpjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef akveor het volgende:
tnx Jimbo
[..]
Zou goed kunnen. Is er ergens te zien dat ie gegeven wordt?
Na het opdrinken staat ie daar. ff verder terugzoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef akveor het volgende:
tnx Jimbo
[..]
Zou goed kunnen. Is er ergens te zien dat ie gegeven wordt?
Hij wil alleen maar in beeld komen hoor, die gaat niet weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:06 schreef Fosfolipide het volgende:
wat is er gebeurt met peter waarom wil hij weg
Ik ben niet Salvida en al helemaal geen Voller.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is van zaterdag op zondag... toen Marielin naar buiten werd gestuurd.
Rond 2.53u gemeld op Fok door Htje.
Op VOL gemeld door Salvida zelfde tijd. Ik weet niet of dat aliassen zijn van dezelfde persoon.
Dat kan Htje bevestigen want die is hier.
Je zoekt iemand die een biertje geeft aan Jeroen...
Tijd voor Pim dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:06 schreef wicky. het volgende:
Marielin moest is weten ,ze staat nu vet boven aan (al veranderd dat met de minuut)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef Maanvis het volgende:
Peter met zijn gedreig. Wat doet hij in de bunker, agressief kereltje.
hij is gewoon zn alu hoedje vergeten !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef Maanvis het volgende:
Peter met zijn gedreig. Wat doet hij in de bunker, agressief kereltje.
Die gaat er echt niet uit! Slaat het hele programma dood.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:08 schreef wicky. het volgende:
Echt als Jeroen eruit gaat zaterdag dan zal je dat gelijk! merken in de groep(negatief)
Jeroen gaat er niet uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:08 schreef wicky. het volgende:
Echt als Jeroen eruit gaat zaterdag dan zal je dat gelijk! merken in de groep(negatief)
Ik wil Pim het wel eens zien proberen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:08 schreef Shauri het volgende:
Nah Peter moet meer doen en minder zeggen.
Jeroen is ontmaskerd dus mag er een andere 007 komen wmb.
Denk dat Marielin het ook wel goed zal doen.
FF serieus, het lijkt erop dat die kerel een verleden zou kunnen hebben agressief gedrag.Heb ook wat gelezen van een voorwaardelijke straf... Heeft iemand wat gegraafd in zijn verleden om dit te kunnen bevestigen danwel ontkennen?quote:
Dan is het extra dom van Peter om er zó op in te gaan toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:07 schreef Lavenderr het volgende:
Toch begrjp ik Peter heel goed. Jeroen weet precies welke buttons hij moet pushen om Peter gek te krijgen.
wat mooi dit, en wie slaapt er straks weer heerlijk in het grote bedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:04 schreef Espabilado het volgende:
Peter denkt dat Jeroen alle touwtjes in handen heeft daar'als hij om bier roept komt er bier..'
Okay tnx en sorry...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:08 schreef Htje het volgende:
[..]
Ik ben niet Salvida en al helemaal geen Voller.
en mijn singletje flopt ook, het leven is zo oneerlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:10 schreef Fosfolipide het volgende:
MIJN GEL IS AFGEPAKT IK TREK HET NIET MEER![]()
![]()
![]()
![]()
Nee en Terecht ! hij zit daar goed op zijn plekquote:
Klopt, telefoon ging, hij ging naar het rolluik dat open ging ,hij terug in bed en daarna er weer uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:11 schreef Htje het volgende:
Ik had trouwens meer het idee dat het eigen initiatief was van de redactie,
dat blikje. Als aanmoediging voor Jeroen's nachtelijke escapades.
Ik heb hem er niet om horen vragen, er werd volgens mij wel gebeld voordat
het aangegeven werd.
"Ontmaskerd" als wat precies?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:08 schreef Shauri het volgende:
Jeroen is ontmaskerd dus mag er een andere 007 komen wmb.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:10 schreef BobbyRond het volgende:
Wat zal Peter balen als hij weer buiten staat en de COS'sen terugleest.
Ook wel erg dat ie dus z'n kop kaal heeft laten scheren om Jeroen af te bluffen...
Peter heeft een week eerder al toegegeven dat hij al een keer in de bak heeft gezeten (kort) voor een vechtpartij. Hij heeft dus een voorwaardelijke straf en als hij Jeroen slaat dan is het een veroordeling voor hetzelfde delict en dan moet ie zitten. Hij durft om deze reden dus niet te slaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FF serieus, het lijkt erop dat die kerel een verleden zou kunnen hebben agressief gedrag.Heb ook wat gelezen van een voorwaardelijke straf... Heeft iemand wat gegraafd in zijn verleden om dit te kunnen bevestigen danwel ontkennen?
Mijn eerste reactie toen ik dat las was lachenquote:
Gratis en voor niets, geen extra peuken, en dan nog uren er over door zitten/liggen malen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef Gert het volgende:
Eline legt nog eens uit dat het een opdracht is, en dat het in principe iedereen had kunnen zijn. Maar Peter blijft maar in zijn trip zitten. "Ik leg alle stukjes aan elkaar."
klopt volgens mij ook, hij werd gebeld en liep meteen naar de deur waar ie dat blikje kreegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:11 schreef Htje het volgende:
Ik had trouwens meer het idee dat het eigen initiatief was van de redactie,
dat blikje. Als aanmoediging voor Jeroen's nachtelijke escapades.
Ik heb hem er niet om horen vragen, er werd volgens mij wel gebeld voordat
het aangegeven werd.
Alles is gezegdquote:
Trustenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:15 schreef Toverheks het volgende:
nou leuke mensen ik vlieg naar bed.
als jullie gaan slapen, slaap lekker, blijven jullie nog kijken, veel streamplezier.
Bedankt voor deze infoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Peter heeft een week eerder al toegegeven dat hij al een keer in de bak heeft gezeten (kort) voor een vechtpartij. Hij heeft dus een voorwaardelijke straf en als hij Jeroen slaat dan is het een veroordeling voor hetzelfde delict en dan moet ie zitten. Hij durft om deze reden dus niet te slaan.
Hij heeft ook een strafblad had ie gezegd volgens mij.
Zijn wát?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Alles is gezegd
Dat hij de spullen had verzameld, dat hij ze in de kist had gedaan en dat hij een geheime opdracht had en heeft.
Kom op, zijn cover is zo lek als een mandje.
Mjah de woorden van de BO zelf.quote:
Oh jaaaaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
De FOK!dracht - stemronde!
na wat er nu gebeurd is, is het toch superleuk om op optie 2 te stemmenals dan voor jeroen gekozen wordt
Maar verder niets of ben je nog aan het zoeken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopt, telefoon ging, hij ging naar het rolluik dat open ging ,hij terug in bed en daarna er weer uit
Moeten we eigenlijk nog 'animated' hebben.. zo is het niet zo zichtbaardat ie iets krijgtquote:
Jeroen mag het van mij winnen. Hij is de enige die dit spel probeert te spelen. Ik had oprecht een 'shit, hij is me voor'-moment toen hij in die grafkist lag met die bak water op z'n buik en een onderhandeling begon.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info. Wat vind jij nou van dit alles? Is het lekker snood van Jeroen of moet ie stoppen?
precies en nu baalt hij dat zijn kop kaal geschoren is voor die 7 pakjes sigaretten die hij nu niet meer heeft.quote:
Dat wisten de meesten al.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info. Wat vind jij nou van dit alles? Is het lekker snood van Jeroen of moet ie stoppen?
Wormpje wordt aangekeken doro gier!quote:
Super!!!quote:
Yep, hij is ook nog eens tweemaal betrokken geweest bij een ongeluk (rijden onder invloed)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Peter heeft een week eerder al toegegeven dat hij al een keer in de bak heeft gezeten (kort) voor een vechtpartij. Hij heeft dus een voorwaardelijke straf en als hij Jeroen slaat dan is het een veroordeling voor hetzelfde delict en dan moet ie zitten. Hij durft om deze reden dus niet te slaan.
Hij heeft ook een strafblad had ie gezegd volgens mij.
Wordt een youtube danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk nog 'animated' hebben.. zo is het niet zo zichtbaardat ie iets krijgt
Jep erg interessante interactie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen en Peter maken het regelmatig echt de moeite waard om te kijken
Maar dat rolluik was weer iets er voor of erna bij de isolatiecel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopt, telefoon ging, hij ging naar het rolluik dat open ging ,hij terug in bed en daarna er weer uit
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jeroen mag het van mij winnen. Hij is de enige die dit spel probeert te spelen. Ik had oprecht een 'shit, hij is me voor'-moment toen hij in die grafkist lag met die bak water op z'n buik en een onderhandeling begon.
Ik had pas zoiets willen doen na een dag of 5-8. Ik moest dus mezelf anders gaan profileren. Hij is de enige die geen woord te veel of te weinig zegt, hij is nog geen enkele keer boos geweest. Pim en Eline zijn de enige twee die zich ook nog geen enkele keer hebben laten kennen. Dat is hoe je dit moet spelen imo.
Wat is zijn "cover" dan precies? Behalve dan de boel (inclusief "opdrachten") niet serieus nemen en daarmee anderen perfect kan opnaaien indien ze daar gevoelig voor zijn?quote:
En wat voor conclusies mogen we trekken? Dat ie buiten het douchen om extra beloond werd?quote:
is er geen heel filmpje van? dat ie het aanpakt, in bed ligt te drinken en het weer weg zet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Super!!!
Toch meende ik dat er ook nog iets moet zijn dat ie met z'n biertje en of z'n duim omhoog staat.
iig buiten ons toestemming/medewetenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat voor conclusies mogen we trekken? Dat ie buiten het douchen om extra beloond werd?
Ook als is het natuurlijk maar een biertje.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:15 schreef Toverheks het volgende:
nou leuke mensen ik vlieg naar bed.
als jullie gaan slapen, slaap lekker, blijven jullie nog kijken, veel streamplezier.
Done optie 2!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
De FOK!dracht - stemronde!
na wat er nu gebeurd is, is het toch superleuk om op optie 2 te stemmenals dan voor jeroen gekozen wordt
Zo blijkt een nachtelijk onbeduidend postje misschien ineens een toppost te zijn...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:21 schreef Htje het volgende:
[..]
Maar dat rolluik was weer iets er voor of erna bij de isolatiecel.
Want hij werd ook gebeld omdat hij moest checken of Marielin
nog leefde die buiten sliep. Misschien kun je t moment vinden dat t blikje aangegeven werd,
bij het voorraadhok.![]()
Ja, kan zomaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo blijkt een nachtelijk onbeduidend postje misschien ineens een toppost te zijn...
in elk geval voelt Jeroen zich hierdoor wél specialer en dat geeft natuurlijk ook een boostquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat voor conclusies mogen we trekken? Dat ie buiten het douchen om extra beloond werd?
Ook als is het natuurlijk maar een biertje.
Geweldig man... zoiets toch nog even terug te kunnen zoeken....quote:
Het kenmerk van het hebben van geheime opdrachten is toch dat het geheim is?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:22 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat is zijn "cover" dan precies? Behalve dan de boel (inclusief "opdrachten") niet serieus nemen en daarmee anderen perfect kan opnaaien indien ze daar gevoelig voor zijn?
En happen doen ze.... Zie er zo 2 die het niet kunnen hebben
Truste!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
schattig om slapende mensen te zien, ik houd het ook voor gezien,
zal nu niks meer gebeuren, want ze slapen allemaal als een blok![]()
slaap lekker allemaal
Daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:26 schreef BobbyRond het volgende:
Wat mij betreft mogen Peter en Jeroen best als een Jaap en een Huub met de voorhoofden tegen elkaar aan komen te staan, maar hoop niet dat het echt knokken wordt, want verheug me wel een beetje op een Bunker-reünie
Trustenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
schattig om slapende mensen te zien, ik houd het ook voor gezien,
zal nu niks meer gebeuren, want ze slapen allemaal als een blok![]()
slaap lekker allemaal
Post niet zo vaak, maar vond t wat vreemd, kon me niet bedwingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo blijkt een nachtelijk onbeduidend postje misschien ineens een toppost te zijn...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:11 schreef F.M.D. het volgende:
En die Peter wou in de Gouden Kooi. Hij kan hier al niet tegen.
Top !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
Onze geheime agent krijgt straks een nieuwe opdracht on stream.
Thnx, dan wacht ik nog even.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
zoek je ook even de biertjes die de andere 4 vandaag hebben gekregen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
Hier krijgt ie het biertje (2:47:00)
[ afbeelding ]
Ach Jeroen steekt sowieso al met kop en schouders boven de rest uit. Maar what's next?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
in elk geval voelt Jeroen zich hierdoor wél specialer en dat geeft natuurlijk ook een boost
Ik denk dat men hier duidelijkheid wilt wanneer zijn 007-rol echt mislukt..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor...
ah daar is al iemandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach Jeroen steekt sowieso al met kop en schouders boven de rest uit. Maar what's next?
Ik dacht dat je me de gek aan zat te steken...
Ja tog ,is de moeite wel even waard togquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
nou vooruit dan maar, nog heeeel even
Ik vind het des te knapper als hij opdracht 2 af weet te ronden als men hem zo strak in de gaten houdt. Van mij mag het doorgaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:31 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat men hier duidelijkheid wilt wanneer zijn 007-rol echt mislukt..
Is dat pas wanneer hij betrapt wordt op zijn huidige taak? of ook als ie voor eerdere taken ontmaskert wordt die al afgerond zijn?
Ik neem nu alles op, het gebeurt me niet meer dat ik net een paar seconden misquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Geweldig man... zoiets toch nog even terug te kunnen zoeken....![]()
ik zit me nu even af te vragen wie nachtdienst had.
Het is maar een blikje bier maar principe is principe.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
Bob de "moppentrommel" kan dat best zelf vindenquote:
hij moet nu iedereen vermoorden in de slaapquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah daar is al iemand
waarom een nieuwe opdracht, hij weet toch al wat ie moest doen? of is de aanstekers verduisteren opdracht gecanceld
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:34 schreef BobbyRond het volgende:
Ik krijg een beetje Hitman flashbacks bij het zien van Jeroen
Als je een vrouw was geweest, was ik nu verliefd op je geweest...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem nu alles op, het gebeurt me niet meer dat ik net een paar seconden mis![]()
En ik kan het afspelen op mijn mobieltje, bijna live
Peter6m kom d'r maar in.......quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij moet nu iedereen vermoorden in de slaap
Als je me dan tenminste een zetje in de goede richting wil geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:34 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Bob de "moppentrommel" kan dat best zelf vinden
Hahaha, ja wat was dat ook alweer een paar dagen daarvoor geloof ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem nu alles op, het gebeurt me niet meer dat ik net een paar seconden mis![]()
* Maanvis wacht met smacht ;Dquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Geüpload (bezig, even geduld)
laat me weten als het luktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:37 schreef Jimbo het volgende:
goed idee van de telefoon , i kga ook eens kijken of dat lukt op de n95
Winamp Remote ftwquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
laat me weten als het lukt![]()
(mij namelijk nog niet)
de opdracht liep tot 15.00 uur gisteren om hem te volbrengen er lagen toen toch 10 items in de grafkist?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Het kenmerk van het hebben van geheime opdrachten is toch dat het geheim is?
Het is niet meer geheim want ze weten er van, hij is zelfs op heterdaad betrapt bij het aannemen van een beloning.
Zodra iemand was ontmaskerd zou de 007 rol overgaan naar iemand anders. Dat zou nu moeten gebeuren dus.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:30 schreef snetje het volgende:
[..]
zoek je ook even de biertjes die de andere 4 vandaag hebben gekregen?![]()
Hoe laat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:30 schreef snetje het volgende:
[..]
zoek je ook even de biertjes die de andere 4 vandaag hebben gekregen?![]()
Ik heb toch niks gemist hè, vertel...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:33 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja tog ,is de moeite wel even waard tog
Dan zou je mij moeten zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:44 schreef wicky. het volgende:
Wat zijn ze tog allemaal Liefals ze slapen!
Nee nog niet ,ook ik wacht op de volgende geheime missie van Jeroenquote:
O dat is wel gaaf, wat voor extensie gebruik je dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kan amber een plezier doen als je wilt....quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef AmberTheBunker het volgende:
Ik heb helaas gemist dat ze mijn mail hebben gehad. Kan iemand mij vertellen hoe ze er op gereageert hebben of heeft iemand daar een filmpje van?
same here, niet geluktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
laat me weten als het lukt![]()
(mij namelijk nog niet)
Heb ff tijdstip nodig, voor Amber altijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan amber een plezier doen als je wilt....
[..]
alsof ze die nog wakker kunnen krijgen nuquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:46 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nee nog niet ,ook ik wacht op de volgende geheime missie van Jeroen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:49 schreef BobbyRond het volgende:
Ik hoor dat de regie de camera's aan het positioneren is... Something's gonna happen?
dat is mij maar 1 keer gelukt en toen zaten we op bedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:26 schreef BobbyRond het volgende:
Wat mij betreft mogen Peter en Jeroen best als een Jaap en een Huub met de voorhoofden tegen elkaar aan komen te staan, maar hoop niet dat het echt knokken wordt, want verheug me wel een beetje op een Bunker-reünie
.asf neem ik op en speel af met winamp remote (die er zelf 3gp van maakt)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O dat is wel gaaf, wat voor extensie gebruik je dan?
11-05 2:38quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ff tijdstip nodig, voor Amber altijd![]()
yup, geheime opdracht komt zo binnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:49 schreef BobbyRond het volgende:
Ik hoor dat de regie de camera's aan het positioneren is... Something's gonna happen?
Ik heb een filmpje gezien waar Jaap zegt: 'Loop maar door het poortje, kabourtertje'. Nadat jullie Jaap z'n bed uit hadden gejaagd door hem te stofzuigen en te bezemen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is mij maar 1 keer gelukt en toen zaten we op bed
Brian en ik daarentegen scheelden niet zoveel in lengte, dat ging een stuk beter
Top !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
yup, geheime opdracht komt zo binnen
Niet te lang wachten ajb, ik wil het nog wel even zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
yup, geheime opdracht komt zo binnen
ja idd, maar daar gaat hij wel door zijn knieenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien waar Jaap zegt: 'Loop maar door het poortje, kabourtertje'. Nadat jullie Jaap z'n bed uit hadden gejaagd door hem te stofzuigen en te bezemen...
Daarna is ook een voorhoofd-moment...
Filmpje staat er. Erg verhelderend! Enne, kei bedankt!!!!quote:
te moeilijk zo laatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
.asf neem ik op en speel af met winamp remote (die er zelf 3gp van maakt)
Hidiho neemt alles op, dus hopelijk is ie er nog!quote:
Bedoel je Dennis niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Brian en ik daarentegen scheelden niet zoveel in lengte, dat ging een stuk beter
Voor de liefhebberquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja idd, maar daar gaat hij wel door zijn knieen
ik las toch net zoiets van Dementor, dus Jeroen is nog niet wakker gemaakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:46 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nee nog niet ,ook ik wacht op de volgende geheime missie van Jeroen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hidiho neemt alles op, dus hopelijk is ie er nog!
's middags ?quote:
nee, hij slaap nog (zo ver ik weet, cam staat namelijk niet op zijn bed)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik las toch net zoiets van Dementor, dus Jeroen is nog niet wakker gemaakt?
Concentreren jullie je nu maar ff op die geheime opdracht, DGK is al een tijdje voorbijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Namens Huub alvast bedankt ( we hadden het er net over).
Agh, dat ge-etter heeft me lang wakker gehouden toenquote:
dat gebruikt mijn telefoon helaas niet de mijne werkt met quicktimequote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
.asf neem ik op en speel af met winamp remote (die er zelf 3gp van maakt)
hij had gewoon op je moeten gaan liggen, weg huubquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:06 schreef Espabilado het volgende:
ja godver knalt mn stream er uit voor het eerst sinds het begin van TB.. lekker moment
's nachtsquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:05 schreef Espabilado het volgende:
Super Mario komt binnen via het bevoorradingshok?
Ik heb perfecte streams... Nog geen enkele keer problemen gehad eigenlijk...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Ze proberen de verbinding te herstellen?
Het ligt dus niet aan mijn provider
Dan laat Ziggo mij in de steek midden in een level van Mario2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb perfecte streams... Nog geen enkele keer problemen gehad eigenlijk...
Hmz, jij kijkt naar de onbetaalde stream?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken ook perfecte streams zonder buffering etc.. maar nu liggen er denk ik gewoon meerdere servers platquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
doet de onbetaalde stream het wel dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hmz, jij kijkt naar de onbetaalde stream?
Al een update op de site met wat er op dat briefje staat?quote:
Da's toch Salcido/Alcides?quote:
ga je hier nu ook weer iets achter zoeken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:13 schreef akveor het volgende:
Streams doen het hier alweer. Maar moment supreme... was niet te zien... tssss
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
doet de onbetaalde stream het wel dan?
Oh ja, ik was even vergeten wat voor mega-eikel die Eric ook alweer was. Huub ook trouwens, maar die had dan weer wél iets grappigsquote:
Bij mij ook en nu heb ik het gemist, nu doet de stream het weerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:06 schreef Espabilado het volgende:
ja godver knalt mn stream er uit voor het eerst sinds het begin van TB.. lekker moment
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaapquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:00 schreef BobbyRond het volgende:
Deze kan ik jullie ook niet ontzeggen. Dit is voor mij DGK ten top!
Vooral hoe Erik hier praat
stream werkt hier weerquote:
BAN !quote:
Die zou ik maar weghalen, want het levert een ban opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef akveor het volgende:
mms://xxx.xx.xx.xxx/thebunker
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zou ik maar weghalen, want het levert een ban op
Dat mag .quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wil je deze niet weg-editen voordat Danny wakker wordt?
ja, dan moet jij hem gaan quotenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wil je deze niet weg-editen voordat Danny wakker wordt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zou ik maar weghalen, want het levert een ban op
Bij mij viel die net dus ook wegquote:
Bij mij ook, gofferdegoffer!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef Maanvis het volgende:
Bedankt voor de caps mensen, bij mij viel heel mijn verbinding weg.
Op deze cap lijkt Jeroen wel een zombie! Doet me vaag denken aan een videoclip, weet alleen ff niet welke.quote:
Wel toevallig na twéé weken perfecte streams snachts om één uur, tijdens een insluiper is de site plat en de stream dood...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je hier nu ook weer iets achter zoeken?
Ook abonnement bij de KPN en geen probleem met internet of streams...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef Maanvis het volgende:
denk dat het een probleem is met KPN. Ikzelf heb mijn internetverbinding bij hun en ik barst van de problemen nu.
Maar na een F5 doet ie het dan weerquote:
\quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef Flow3r het volgende:
[quote]Op dinsdag 12 mei 2009 01:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
![]()
die sla ik even op in mijn favorietenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef akveor het volgende:
[Discussie] Gratis kijken, eerlijk ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ja, dan moet jij hem gaan quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |