hij moet nu iedereen vermoorden in de slaapquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah daar is al iemand
waarom een nieuwe opdracht, hij weet toch al wat ie moest doen? of is de aanstekers verduisteren opdracht gecanceld
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:34 schreef BobbyRond het volgende:
Ik krijg een beetje Hitman flashbacks bij het zien van Jeroen
Als je een vrouw was geweest, was ik nu verliefd op je geweest...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem nu alles op, het gebeurt me niet meer dat ik net een paar seconden mis![]()
En ik kan het afspelen op mijn mobieltje, bijna live
Peter6m kom d'r maar in.......quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij moet nu iedereen vermoorden in de slaap
Als je me dan tenminste een zetje in de goede richting wil geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:34 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Bob de "moppentrommel" kan dat best zelf vinden
Hahaha, ja wat was dat ook alweer een paar dagen daarvoor geloof ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem nu alles op, het gebeurt me niet meer dat ik net een paar seconden mis![]()
En ik kan het afspelen op mijn mobieltje, bijna live
* Maanvis wacht met smacht ;Dquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Geüpload (bezig, even geduld)
laat me weten als het luktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:37 schreef Jimbo het volgende:
goed idee van de telefoon , i kga ook eens kijken of dat lukt op de n95
Winamp Remote ftwquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
laat me weten als het lukt![]()
(mij namelijk nog niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |