Hidiho neemt alles op, dus hopelijk is ie er nog!quote:
Bedoel je Dennis niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Brian en ik daarentegen scheelden niet zoveel in lengte, dat ging een stuk beter
Voor de liefhebberquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja idd, maar daar gaat hij wel door zijn knieen
ik las toch net zoiets van Dementor, dus Jeroen is nog niet wakker gemaakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:46 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nee nog niet ,ook ik wacht op de volgende geheime missie van Jeroen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hidiho neemt alles op, dus hopelijk is ie er nog!
's middags ?quote:
nee, hij slaap nog (zo ver ik weet, cam staat namelijk niet op zijn bed)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik las toch net zoiets van Dementor, dus Jeroen is nog niet wakker gemaakt?
Concentreren jullie je nu maar ff op die geheime opdracht, DGK is al een tijdje voorbijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Namens Huub alvast bedankt ( we hadden het er net over).
Agh, dat ge-etter heeft me lang wakker gehouden toenquote:
dat gebruikt mijn telefoon helaas niet de mijne werkt met quicktimequote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
.asf neem ik op en speel af met winamp remote (die er zelf 3gp van maakt)
hij had gewoon op je moeten gaan liggen, weg huubquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:06 schreef Espabilado het volgende:
ja godver knalt mn stream er uit voor het eerst sinds het begin van TB.. lekker moment
's nachtsquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:05 schreef Espabilado het volgende:
Super Mario komt binnen via het bevoorradingshok?
Ik heb perfecte streams... Nog geen enkele keer problemen gehad eigenlijk...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Ze proberen de verbinding te herstellen?
Het ligt dus niet aan mijn provider
Dan laat Ziggo mij in de steek midden in een level van Mario2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb perfecte streams... Nog geen enkele keer problemen gehad eigenlijk...
Hmz, jij kijkt naar de onbetaalde stream?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken ook perfecte streams zonder buffering etc.. maar nu liggen er denk ik gewoon meerdere servers platquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
doet de onbetaalde stream het wel dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hmz, jij kijkt naar de onbetaalde stream?
Al een update op de site met wat er op dat briefje staat?quote:
Da's toch Salcido/Alcides?quote:
ga je hier nu ook weer iets achter zoeken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:13 schreef akveor het volgende:
Streams doen het hier alweer. Maar moment supreme... was niet te zien... tssss
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
doet de onbetaalde stream het wel dan?
Oh ja, ik was even vergeten wat voor mega-eikel die Eric ook alweer was. Huub ook trouwens, maar die had dan weer wél iets grappigsquote:
Bij mij ook en nu heb ik het gemist, nu doet de stream het weerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:06 schreef Espabilado het volgende:
ja godver knalt mn stream er uit voor het eerst sinds het begin van TB.. lekker moment
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaapquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:00 schreef BobbyRond het volgende:
Deze kan ik jullie ook niet ontzeggen. Dit is voor mij DGK ten top!
Vooral hoe Erik hier praat
stream werkt hier weerquote:
BAN !quote:
Die zou ik maar weghalen, want het levert een ban opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef akveor het volgende:
mms://xxx.xx.xx.xxx/thebunker
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zou ik maar weghalen, want het levert een ban op
Dat mag .quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wil je deze niet weg-editen voordat Danny wakker wordt?
ja, dan moet jij hem gaan quotenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wil je deze niet weg-editen voordat Danny wakker wordt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zou ik maar weghalen, want het levert een ban op
Bij mij viel die net dus ook wegquote:
Bij mij ook, gofferdegoffer!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef Maanvis het volgende:
Bedankt voor de caps mensen, bij mij viel heel mijn verbinding weg.
Op deze cap lijkt Jeroen wel een zombie! Doet me vaag denken aan een videoclip, weet alleen ff niet welke.quote:
Wel toevallig na twéé weken perfecte streams snachts om één uur, tijdens een insluiper is de site plat en de stream dood...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je hier nu ook weer iets achter zoeken?
Ook abonnement bij de KPN en geen probleem met internet of streams...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef Maanvis het volgende:
denk dat het een probleem is met KPN. Ikzelf heb mijn internetverbinding bij hun en ik barst van de problemen nu.
Maar na een F5 doet ie het dan weerquote:
\quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef Flow3r het volgende:
[quote]Op dinsdag 12 mei 2009 01:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
![]()
die sla ik even op in mijn favorietenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef akveor het volgende:
[Discussie] Gratis kijken, eerlijk ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ja, dan moet jij hem gaan quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |