Hidiho neemt alles op, dus hopelijk is ie er nog!quote:
Bedoel je Dennis niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Brian en ik daarentegen scheelden niet zoveel in lengte, dat ging een stuk beter
Voor de liefhebberquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja idd, maar daar gaat hij wel door zijn knieen
ik las toch net zoiets van Dementor, dus Jeroen is nog niet wakker gemaakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:46 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nee nog niet ,ook ik wacht op de volgende geheime missie van Jeroen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hidiho neemt alles op, dus hopelijk is ie er nog!
's middags ?quote:
nee, hij slaap nog (zo ver ik weet, cam staat namelijk niet op zijn bed)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik las toch net zoiets van Dementor, dus Jeroen is nog niet wakker gemaakt?
Concentreren jullie je nu maar ff op die geheime opdracht, DGK is al een tijdje voorbijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Namens Huub alvast bedankt ( we hadden het er net over).
Agh, dat ge-etter heeft me lang wakker gehouden toenquote:
dat gebruikt mijn telefoon helaas niet de mijne werkt met quicktimequote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
.asf neem ik op en speel af met winamp remote (die er zelf 3gp van maakt)
hij had gewoon op je moeten gaan liggen, weg huubquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:06 schreef Espabilado het volgende:
ja godver knalt mn stream er uit voor het eerst sinds het begin van TB.. lekker moment
's nachtsquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:05 schreef Espabilado het volgende:
Super Mario komt binnen via het bevoorradingshok?
Ik heb perfecte streams... Nog geen enkele keer problemen gehad eigenlijk...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Ze proberen de verbinding te herstellen?
Het ligt dus niet aan mijn provider
Dan laat Ziggo mij in de steek midden in een level van Mario2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb perfecte streams... Nog geen enkele keer problemen gehad eigenlijk...
Hmz, jij kijkt naar de onbetaalde stream?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb perfecte streams... Nog geen enkele keer problemen gehad eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |