Nee, die is ook lekker paranoia, laat die nog maar een weekje zitten.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
marielin = next exit !
Het lijkt een beetje op een felle discussie tussen de presentator en het publiek van Knoop in je Zakdoek.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Totaal niet het begint een beetje gênant te worden.
Er is iid een cap met een blik bier... maar of hij die op dat moment gekregen heeft van de regie.. weet ik zo niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
dat slaat idd nergens op als dat gebeurd is. zijn daar caps van?
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een felle discussie tussen de presentator en het publiek van Knoop in je Zakdoek.
Dus datquote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
Jeroen is niet betrapt, die peuken heb hij gekregen voor missie 1.
Missie twee loopt nog
bullshit. het zou eerlijk verlopen en een transparant concept zijn. Niets ten nadele van huub hoor, maar sinds zijn bemoeienis lijkt het meer en meer op DGK te gaan lijken en als dat zo is hoeft er van mij geen deel 2 te komen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
Suspense om zeep helpen door alles te gaan verklappen is in elk concept fout.
Ermm, zowel Marielin als Eline hebben meerdere keren DUIDELIJK gezegd dat hij geheime opdrachten heeft (en dat hij ook achter de verborgen kleding zat).quote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
wat loopt iedereen hier dom te zeuren, er is niks mislukt, het loopt nog steeds, niemand gelooft jeroen
Leeft die nogquote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde ogen als Barbra Streisand
Mag wel iets vrolijker, bunker is zo voorbijquote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde ogen als Barbra Streisand
Jeroen is niet betrapt, die peuken heb hij gekregen voor missie 1.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef lies1958 het volgende:
weer zegt jeroen dat hij nog doorgaat met de missie want hij is geheim. Dit klopt toch niet ze weten er nu toch van. Hij is toch mislukt.
Komt nu zeker een poll wat wij er van vinden op de site.
Nee nogmaals om die peuken heeft hij gevraagd tot 3x toe overnieuw moeten doen in de badkamer voor zijn 2e opdracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
Missie twee loopt nog
Dit kan hij nooit winnen van Jeroen en vergeet niet dat het Jeroen niet om het geld gaat maar om het spel dat is een groot verschil tussen de andere overlevers.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik daar zou zitten. Dat is het enige pressiemiddel dat je hebt om ook iets los te krijgen. De redactie vind dat niet leuk, de mede-overlevers verliezen 2500 euro.
voor missie 1 kreeg hij 5 dagen warm douchen. Eerder op de avond vroeg hij peuken voor missie 2. Die missie moet nog beginnen en toch heeft hij de peuken al.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
Missie twee loopt nog
ik heb geen caps, heb het live gezien, de deur ging open nadat ie de spullen in de kist had gelegd en toen kreeg ie een blikje bier van Bram? of Bart? dat heeft ie opgedronken half onder de dekens en toen ergens bovenin de kast verstopt, de rest lag lekker te slapen en heeft niks gemerktquote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is iid een cap met een blik bier... maar of hij die op dat moment gekregen heeft van de regie.. weet ik zo niet...
Ik ga ff zoeken.
hij heeft in 2002/2003 idd als vetslet gepost op de fp trouwens. niet gelogen dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Marrije het volgende:
Peter vraagt hoe Jeroen zich heeft aangemeld.
Jeroen zegt dat hij op de frontpage van Fok een banner zag voor de Bunker en zich toen heeft opgegeven.
Als je het mij vraagt stond ie daar te liegen.
En warempel, Peter zegt: maar je kent wel iemand van de regie.
Jeroen ontkent.
Peter weet het zeker.
Hoe dat dan zit weet ik niet maar de aanmelding van Jeroen is niet zo gegaan als hij heeft gezegd, als je het mij vraagt. Het kan onschuldig zijn hoor, dat iemand hem er al op heeft gewezen en dat hij dat alleen maar verzwijgt.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Gert het volgende:
Eline: "Tuurlijk is er niets oneerlijks aan de hand, hij heeft gewoon een missietje gehad. Gesaboteerd... whoehoehoe.. gewoon een paar kleertjes gejat"
Marilien zegt nu ook ,de enige twee die ze er weer mee hebben zijn de rokers.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
voor missie 1 kreeg hij 5 dagen warm douchen. Eerder op de avond vroeg hij peuken voor missie 2. Die missie moet nog beginnen en toch heeft hij de peuken al.
Ik ben er iig wel weer klaar mee. Wat een enorme fokking tegenvaller weer van de redactie.
Qua blik in de ogen jaquote:
Probleem is dat er niet goed gedefinieerd is hoe en wanneer de opdracht is afgelopen. Er is toch ook niet verteld dat de redactie het dan kenbaar zal maken? Nee hij krijgt simpel een vervolg opdracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef Danny het volgende:
[..]
bullshit. het zou eerlijk verlopen en een transparant concept zijn. Niets ten nadele van huub hoor, maar sinds zijn bemoeienis lijkt het meer en meer op DGK te gaan lijken en als dat zo is hoeft er van mij geen deel 2 te komen.
[..]
Ermm, zowel Marielin als Eline hebben meerdere keren DUIDELIJK gezegd dat hij geheime opdrachten heeft (en dat hij ook achter de verborgen kleding zat).
Het is gewoon einde opdracht. Zo niet hebben we de nieuwe blunder van de redactie alweer vrij snel na de vorige gevonden...
Dacht dat Jeroen een item kreeg voor missie 1 en een week warm douchen voor missie 2.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee nogmaals om die peuken heeft hij gevraagd tot 3x toe overnieuw moeten doen in de badkamer voor zijn 2e opdracht.
Voor de 1e heeft hij een week warm douchen voor gekregen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Niets ten nadele van huub hoor, maar sinds zijn bemoeienis lijkt het meer en meer op DGK te gaan lijken en als dat zo is hoeft er van mij geen deel 2 te komen.
Met het blijven herhalen van deze mening, begin je Scanman-achtige trekjes te vertonen.quote:Ermm, zowel Marielin als Eline hebben meerdere keren DUIDELIJK gezegd dat hij geheime opdrachten heeft (en dat hij ook achter de verborgen kleding zat).
Het is gewoon einde opdracht. Zo niet hebben we de nieuwe blunder van de redactie alweer vrij snel na de vorige gevonden...
Ik proef overal de hand van DGK Huub. Heel jammer. Hier is weinig aan, het zou straightforward om opdrachten en beloningen gaan, en zoals ik het zie is de opdracht van Jeroen mislukt.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
voor missie 1 kreeg hij 5 dagen warm douchen. Eerder op de avond vroeg hij peuken voor missie 2. Die missie moet nog beginnen en toch heeft hij de peuken al.
Ik ben er iig wel weer klaar mee. Wat een enorme fokking tegenvaller weer van de redactie.
Ja zie je. Ik snapte al niks van die peuken.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet! Het gaat niet om het spel maar om het groepsgevoel!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef wicky. het volgende:
Peter vergeet geloof ik dat hij nog steeds in een spel zit en niet in een vakantie huisje
dat bedoel ik ook niet, het ging mij om de manier waarop hij zich heeft aangemeld, hij zei dat hij de frontpage las (dat geloof ik wel) en dat hij een banner zag en zich toen heeft aangemeld en dáár twijfel ik aan, en of dat nou is omdat iemand hem al over de bunker had verteld of niet weet ik niet maar dat laatste stukje in die zin klopt gewoon niet helemaal. Als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
hij heeft in 2002/2003 idd als vetslet gepost op de fp trouwens. niet gelogen dus.
Ja, das hetzelfdequote:
heeft Jeroen ook een blikje bier gekregen wat die andere 4 vanmiddag hebben gehad ? zo kun je bezig blijven...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is iid een cap met een blik bier... maar of hij die op dat moment gekregen heeft van de regie.. weet ik zo niet...
Ik ga ff zoeken.
tot morgenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef Danny het volgende:
adios mensen. tot van de week ergens. dit gaat werkelijk nergens meer over.
Nou, dat zou echt belachelijk zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef Rica het volgende:
Ze gaan wellicht zo vraagtekens bij het overlijden van die vriend zetten. Dat het ook deel van het scenario is.
hier geen last vanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
Stream deed het net weer ff maar is nu weer hopeloos
Ja, vind ik ook, heel terecht.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het echt wel terecht dat Peter boos is. Hij is zo het spel niet ingegaan!
-voor de 10kquote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef mooiiiiii het volgende:
Roken is ook een rot verslaving,weet er alles van
Is het ook !!!!!!!! Renate waarom ging je erin??????????
[quote]
Deze geheime missie is juist gekomen om ons leukere streams te geven, dat er elk moment wat kon gebeuren en er ook meer zou gebeuren. Volgens mij zit Huub niet zozeer achter deze opdracht, maar is er gezamenlijk gezocht naar een manier om de kijker's aandacht vast te houden.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik proef overal de hand van DGK Huub. Heel jammer. Hier is weinig aan, het zou straightforward om opdrachten en beloningen gaan, en zoals ik het zie is de opdracht van Jeroen mislukt.
Jeroen heeft vast wel iets gehad bij die uitvaart, het gaat er om dat ie dat blikje midden in de nacht kreeg nadat ie zijn opdracht had volbracht en de rest nog lag te slapen, een soort extraatje zeg maar...kortom, is het de Jeroen show?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef snetje het volgende:
[..]
heeft Jeroen ook een blikje bier gekregen wat die andere 4 vanmiddag hebben gehad ? zo kun je bezig blijven...
Vanaf de eerste dag dat ik ging kijken en zo te zien blijft dat dus ook zo!quote:
Dat is-ie misschien ook wel. Maar om het dan zo "straightforward" te maken dat je deze interessante suspense meteen om zeep gaat helpen als redactie, zou k zonde vinden. Ik vind het heel interessant om te kijken hoe de anderen (en Jeroen) hierop reageren. Maar da's denk ik ook een kwestie van smaak.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik proef overal de hand van DGK Huub. Heel jammer. Hier is weinig aan, het zou straightforward om opdrachten en beloningen gaan, en zoals ik het zie is de opdracht van Jeroen mislukt.
Wat bracht je ertoe om je kut in een etenspan te wassen?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
-voor de 10k
-om een andere kant van mezelf naar boven te zien komen
heb geen spijt van mijn deelname, alleen de prikkelarme omgeving brak me op i.c.m. op met weinig activeiten
ik denk als ik meer activiteiten had dan was dat rookgezeik ookniet zo geweesr maar da's achtergepraat life is life en nu gaat ie weer goed!
Is niet erg gelukt, zag alleen maar zwart/wit beeld. Had niet eens zin om het geluid aan te zettenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze geheime missie is juist gekomen om ons leukere streams te geven, dat er elk moment wat kon gebeuren en er ook meer zou gebeuren. Volgens mij zit Huub niet zozeer achter deze opdracht, maar is er gezamenlijk gezocht naar een manier om de kijker's aandacht vast te houden.
En daar houd ik dus niet vanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
marielin krabbelt alweer terug , as usual
Ja tog ,in een spel kan je alles verwachten ,je win niet zomaarquote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef mooiiiiii het volgende:
Wat een gezeur.Iedereen had na een telefonische opdracht van de regie een geheime missie aangegaan.
Ok !! Maar ik rook met te pletter en dat zou me tegenhouden om aan zo iets mee te doen. Triest eigenlijk maar waarquote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
-voor de 10k
heb geen spijt van mijn deelname, alleen de prikkelarme omgeving brak me op i.c.m. op met weinig activeiten
ik denk als ik meer activiteiten had dan was dat rookgezeik ookniet zo geweesr maar da's achtergepraat life is life en nu gaat ie weer goed!
Ben blij voor je dat het weer lekker gaat ,kan me dat van het roken goed voorstellen hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
-voor de 10k
[/b]quote:[b]Op zondag 10 mei 2009 03:04 schreef Htje het volgende:
[..]
Hij kreeg al een blikje bier van achter via het voorraadhok. Hoort ook bij zijn opdracht?
Misschien was dat het geheim van BB1 ookquote:
Ja, laat ze het lekker zélf uizoeken.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is-ie misschien ook wel. Maar om het dan zo "straightforward" te maken dat je deze interessante suspense meteen om zeep gaat helpen als redactie, zou k zonde vinden. Ik vind het heel interessant om te kijken hoe de anderen (en Jeroen) hierop reageren. Maar da's denk ik ook een kwestie van smaak.
Uhhh dat zijn hun kijkers ...quote:
Dat is niet echt betrappen toch, op deze manier kan geen elke geheime opdracht worden uitgevoerd.Dan hoef je alleen maar 5 namen te noemen en te zeggen dat je denkt dat ze een geheime opdracht hebben.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef Danny het volgende:
[..]
bullshit. het zou eerlijk verlopen en een transparant concept zijn. Niets ten nadele van huub hoor, maar sinds zijn bemoeienis lijkt het meer en meer op DGK te gaan lijken en als dat zo is hoeft er van mij geen deel 2 te komen.
[..]
Ermm, zowel Marielin als Eline hebben meerdere keren DUIDELIJK gezegd dat hij geheime opdrachten heeft (en dat hij ook achter de verborgen kleding zat).
En dit is dus het leukste moment in de afgelopen 36 uur, oh ja kanelen was ook wel lollig, en wederom dankzij Jeroen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef wicky. het volgende:
Ik vind dit wel lachuh... is beter dan sip zitten wachten tot 00uur
si die even lelijk aan t zijnquote:
Zou van mij nog wel méér mogen. Regelmatig chatsessies e.d.quote:
Peter slaat echt door, Marielin fluit hem terug. Eline is al opgehouden met terugfluiten.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:36 schreef Jimbo het volgende:
haha ze denken echt dat alles een grote mindfuck is
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat bracht je ertoe om je kut in een etenspan te wassen?
Peter is er ingegaan met het idee dat hij tig pakjes sigaretten wel even zou krijgen via zijn achterban en dat zijn gel niet afgepakt zou wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het echt wel terecht dat Peter boos is. Hij is zo het spel niet ingegaan!
je zal maar 10 vreemden in je kelder hebben zittenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef BobbyRond het volgende:
Ik snap niet waarom Peter en Marielin (en sommige FOK!kers) zich hier druk om kunnen maken. De streamers stemmen op een geheime opdracht.
Ik vind het schitterend. Mis de bunker alleen nog maar meer, dit is smullen man!
Ben het wel met Danny eens dat opdracht 2 verneuqt is...
Overigens weet ik dat de regie geen link heeft met Jeroen. De grootste 'link' die er geweest tussen regie en spelers is Peter en Vlemmix en Vlemmix werkt niet eens mee aan dit project.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
Jeroen speelt het gewoon goed, en wij als streamer hebben hem aangewezen om een geheime opdracht te doen toch ?
\quote:Op maandag 11 mei 2009 23:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Peter slaat echt door, Marielin fluit hem terug. Eline is al opgehouden met terugfluiten.
Precies en dan hoor je er waarschijnlijk niks over.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef mooiiiiii het volgende:
Wat een gezeur.Iedereen had na een telefonische opdracht van de regie een geheime missie aangegaan.
Nu ben ik het zatquote:
dude mn eten komt omhoog alleen bij die gedachte alquote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Opdracht twee loopt nu volgens mij, vuur weg nemen en hij doet dat dmv. cigaretten te vragen voor zijn eerste missie om zo dichter bij het vuur (aanstekers/lucifers) te komenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef BobbyRond het volgende:
Ik snap niet waarom Peter en Marielin (en sommige FOK!kers) zich hier druk om kunnen maken. De streamers stemmen op een geheime opdracht.
Ik vind het schitterend. Mis de bunker alleen nog maar meer, dit is smullen man!
Overigens weet ik dat de regie geen link heeft met Jeroen. De grootste 'link' die er geweest tussen regie en spelers is Peter en Vlemmix en Vlemmix werkt niet eens mee aan dit project.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Peter is er ingegaan met het idee dat hij tig pakjes sigaretten wel even zou krijgen via zijn achterban en dat zijn gel niet afgepakt zou worden![]()
![]()
maar jij was of bent toch ook een vriend van bart ?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef BobbyRond het volgende:
Bij mij thuis, aan het strijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Maanvis het volgende:
kijk kijk kijk, de effecten van niet slapen beginnen op te breken!
PS: Waar is de kopijkat?
privatequote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeroen ja!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
Jeroen speelt het gewoon goed, en wij als streamer hebben hem aangewezen om een geheime opdracht te doen toch ?
Tuurlijk is dat onderdeel van het spel, Marielin en Peter hebben geen sigaretten meer, Jeroen wel, zijn volgende missie is alle aanstekers en lucifers laten verdwijnen. Hij loopt ze lekker ter maken met die sigaretten, dus hiephoi sigaretten tja jammer maar helaas zijn de middelen om ze aan te steken niet meer voor handen. Wel uitkijken regie, er is een sigaret aangestoken aan de kookplaat!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:38 schreef stillive het volgende:
ik denk dat dat pakje peuken gewoon een onderdeel is van de geheime missie, geen vuur, maar wel peuken, zou dat niet kunnen?
mooi, jij hebt t ook gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef Htje het volgende:
Dat met dat blikje bier is op 10 mei tegen drie uur 's nachts gebeurd, COS #150 via het voorraadhok,
je zag vaag iemand van de regie.
Wedden dat ze nu gauw naar bed moetenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef lies1958 het volgende:
Peter heeft dus hier een punt dat er niet getreiterd mocht worden en dat hij door de makers is teruggeroepen hierover. Jeroen doet nu dus wat hij zelf wilde doen. En peter mocht dat niet van de makers en dat zit peter terrecht dwars.
Dit is toch geen treiteren, De makers bedoelde waarschijnlijk, ga niet elkaars kleren in de fik steken, kots niet over elkaars bed etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef lies1958 het volgende:
Peter heeft dus hier een punt dat er niet getreiterd mocht worden en dat hij door de makers is teruggeroepen hierover. Jeroen doet nu dus wat hij zelf wilde doen. En peter mocht dat niet van de makers en dat zit peter terrecht dwars.
deur ging open en je zag alleen iemands arm die een blikje bier aan jeroen gafquote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef Htje het volgende:
Dat met dat blikje bier is op 10 mei tegen drie uur 's nachts gebeurd, COS #150 via het voorraadhok,
Peter is sneu bezig nu.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:41 schreef Gert het volgende:
Peter mocht niet treiteren van de redactie omdat dit niet de opzet van het programma zou zijn, en Jeroen mag dat volgens hem nu wél. En dat is niét eerlijk, ooooo nee!
Ben, maar het feit dat ik er uitlig zegt genoeg denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
maar jij was of bent toch ook een vriend van bart ?
Ja iddquote:Op maandag 11 mei 2009 23:41 schreef Jimbo het volgende:
jammer dat t bijna slaaptijd is , de irritaties komen eindeloijk boven
heeft ie toch gewoon gelijk in?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:41 schreef Gert het volgende:
Peter mocht niet treiteren van de redactie omdat dit niet de opzet van het programma zou zijn, en Jeroen mag dat volgens hem nu wél. En dat is niét eerlijk, ooooo nee!
En nog steeds die cap niet.quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4041329#4041329]zondag 10 mei 2009 @ 02:53[/target] schreef Salvida het volgende:
Jeroen kreeg een biertje of zoiets van iemand.
Dat dacht ik ook maar op de bunkersite staat dat hij die opdracht nog moet krijgen. Ik snap er ook geen moer meer van.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Opdracht twee loopt nu volgens mij, vuur weg nemen en hij doet dat dmv. cigaretten te vragen voor zijn eerste missie om zo dichter bij het vuur (aanstekers/lucifers) te komen
Daarom had Peter het over het "groepsgevoel" toen Jeroen de opdrachten liet falen. Dat was hem immers verteld. Geen manipulatie en treiterspelletje.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef lies1958 het volgende:
En krijg jij nou veel eters over de vloer?quote:
Bovendien snap ik de vergelijking niet tussen het uitvoeren van een opdracht en doelbewust de bunker in gaan om te treiteren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dit is toch geen treiteren, De makers bedoelde waarschijnlijk, ga niet elkaars kleren in de fik steken, kots niet over elkaars bed etc.
slaaptijdenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:41 schreef Jimbo het volgende:
jammer dat t bijna slaaptijd is , de irritaties komen eindeloijk boven
Welke cap? hoe laat?quote:
Peter wilde agressief gedrag vertonen en Jeroen speelt het spel door sneaky opmerkingen te makenquote:
Ik denk eerder dat dat over het niveau ging. Als Peter zogenaamd gaat "treiteren" dan doet die dat zo vreselijk kinderachtig dat mijn neefje van 6 zich er voor zou schamen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Daarom had Peter het over het "groepsgevoel" toen Jeroen de opdrachten liet falen. Dat was hem immers verteld. Geen manipulatie en treiterspelletje.
zondag 10 mei 2009 @ 02:53quote:
Ik stem voor!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:45 schreef Maanvis het volgende:
omg peter wordt para, brother.
plak er nog ff 36 uur niet slapen aan vast, ik geniet hier!
Ja ik heb je post hier al ergens neer gezet....quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef Htje het volgende:
Ze zijn inderdaad aan het gissen en is geen bewijs.terwijl ik dit tik zegt Marielin dat streamers bepaalde dingen willen zien Televisiemaakster in spe met dat dingetje boven de e die ik dus niet. hebquote:Op maandag 11 mei 2009 23:36 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat is niet echt betrappen toch, op deze manier kan geen elke geheime opdracht worden uitgevoerd.Dan hoef je alleen maar 5 namen te noemen en te zeggen dat je denkt dat ze een geheime opdracht hebben.
zo bedoel ik het ook niet , maar die link met de regie is toch wel ff groter dan peterquote:Op maandag 11 mei 2009 23:43 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ben, maar het feit dat ik er uitlig zegt genoeg denk ik
Misschien speelt Peter dit wel hoor, net als hij gespeeld heeft dat hij weg wou gaan om zijn gel. Dat heeft ie nog toegegeven aan Jeroen ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Bovendien snap ik de vergelijking niet tussen het uitvoeren van een opdracht en doelbewust de bunker in gaan om te treiteren.
Heerlijk, die paranoia van Peter.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef lies1958 het volgende:
Maandag 11 mei, 23.00 uur
Busted!
Jeroen heeft zojuist zijn pakje sigaretten ontvangen die hij verdiend heeft met de geheime opdracht. 'Helaas' zag Marielin dit gebeuren en breekt de hel los. Alle rokende overlevers zijn woedend omdat Jeroen wel sigaretten krijgt en zij niet. Peter trekt direct de conclusie dat Jeroen achter het verdwijnen van de persoonlijke items zit.
Jeroen krijgt vanavond een nieuwe geheime opdracht waarin hij al het vuur uit The bunker in het voorraadhok moet verstoppen. Zal hem dit nog wel lukken nu zijn mede Overlevers extra alert op hem zijn?
En dit klopt dus niet omdat hij al aan het begin van de avond voor sigaretten vroeg voor zijn geheim opdracht die hij moest doen.
Of hij heeft en douchen en nog een item gehad
past precies dat pakje sigarettenquote:Zaterdag 9 mei 15:04 De geheime opdracht van FOK! gaat zo de luchtcel in. Overlever Jeroen is de uitverkorene die deze mysterieuze missie in ontvangst mag nemen.
Hij zal een brief vinden waarin staat dat hij 24 uur de tijd krijgt om 10 persoonlijke items van zijn mede Overlevers in de doodskist te verstoppen. Mocht hem dit lukken, dan krijgt Jeroen een passende beloning . Zal Jeroen de partner in crime zijn waar de kijker hem voor houdt?
Volg het hier bij the Bunker.
Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier togquote:Op maandag 11 mei 2009 23:46 schreef FuTilE het volgende:
Toch heeft Jeroen ook wel wat psychopathische trekjes...
Ik zou na de crematie van een goede vriend weinig animo meer hebben om de boel nog op de kast te jagen of ellenlange discussies te voeren.
Je hebt van die mensen die hebben goede vrienden die ze al in geen 10 jaar meer hebben gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 23:46 schreef FuTilE het volgende:
Toch heeft Jeroen ook wel wat psychopathische trekjes...
Ik zou na de crematie van een goede vriend weinig animo meer hebben om de boel nog op de kast te jagen of ellenlange discussies te voeren.
ik zou jou wel willen zien als je 36 uur wakker bentquote:
preciesquote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef wicky. het volgende:
[..]
Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier toch
Danny denk eens aan je bloeddruk, je bent echt een instabiele borderliner hierquote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter en Vlemmix kennen elkaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:44 schreef Toverheks het volgende:
van vleminx is toch de bunker, dus werkt hij er toch aan mee lijkt mij, en jeroen en hij kennen elkaar toch???
Mission possible, want ze zijn daar niet zo slim.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
Van mij mogen ze naar bed, ze hebben hun rust hard nodig.
Oh nee, Jeroen moet eerst dat vuur nog jatten.
Tuurlijk, momentquote:Op maandag 11 mei 2009 23:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zondag 10 mei 2009 @ 02:53
kun jij dat terughalen?
En zo is het en nu is hij aan missie twee bezig.quote:
Er zijn sowieso 2 posten op 2 fora waarop gemeld is dat ie een biertje van iemand kreeg.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef Tessio het volgende:
Peter: ik wens jou de bunker uit Jeroen
Jeroen: weet je wat mijn wens is?
Dat jij mij de Bunker uitwenst! Mijn wens is in vervulling gegaan.![]()
![]()
Die passende beloning is een week warm douchen voor hem.quote:
Eters in die zin van mensen die gezellig mee-eten op zekersquote:Op maandag 11 mei 2009 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En krijg jij nou veel eters over de vloer?
De deur ging heel kort iets verder open, je zag een silhouette.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
deur ging open en je zag alleen iemands arm die een blikje bier aan jeroen gaf
onzin, iedereen heeft zo z'n momenten dat ie opleeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef moppie65 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo aan jeroen te zien dat hij wakker is gebleven daar is hij veel te fris voor.
zijn ogen staan nog vrij normaal vergeleken met de andere
Hij heeft buitenlucht en afleiding tussendoor gehad. Geen leuke afleiding, maar het is afleiding.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef moppie65 het volgende:
[..]
ik zou jou wel willen zien als je 36 uur wakker bent
ik vind het top wat ze hebben gedaan hebben.
Ik geloof niet zo aan jeroen te zien dat hij wakker is gebleven daar is hij veel te fris voor.
zijn ogen staan nog vrij normaal vergeleken met de andere
Ik heb nu op de 1e plaats Jeroen en de 2e plaats staat Marielin dit omdat zij gewoon een bikkel is.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Tessio het volgende:
[..]
Vanaf de eerste dag dat ik ging kijken en zo te zien blijft dat dus ook zo!
de anderen dalen alleen maar bij mij.......moet wel eerlijk zeggen dat ik Eline symphatieker vindt dan ik in eerste instantie vond en dus een stijgende lijn bij mij heeft.
Hoe verzint 'ie het?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
Jeroen "neemt steekpenningen aan, van achter de deur", aldus Peter.
Hidiho heeft capsquote:Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn sowieso 2 posten op 2 fora waarop gemeld is dat ie een biertje van iemand kreeg.
Ge bent 'n peer, een toffe!quote:
Was je thuis je kut ook in een etenspan dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Eters in die zin van mensen die gezellig mee-eten op zekersbacteriendoden en dan hoppakee
Hij mocht voor de geheime opdracht ook een privè item kiezenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef lies1958 het volgende:
Maandag 11 mei, 23.00 uur
Busted!
Jeroen heeft zojuist zijn pakje sigaretten ontvangen die hij verdiend heeft met de geheime opdracht. 'Helaas' zag Marielin dit gebeuren en breekt de hel los. Alle rokende overlevers zijn woedend omdat Jeroen wel sigaretten krijgt en zij niet. Peter trekt direct de conclusie dat Jeroen achter het verdwijnen van de persoonlijke items zit.
Jeroen krijgt vanavond een nieuwe geheime opdracht waarin hij al het vuur uit The bunker in het voorraadhok moet verstoppen. Zal hem dit nog wel lukken nu zijn mede Overlevers extra alert op hem zijn?
En dit klopt dus niet omdat hij al aan het begin van de avond voor sigaretten vroeg voor zijn geheim opdracht die hij moest doen.
Of hij heeft en douchen en nog een item gehad
lol, bij die opdracht?quote:
kloptquote:Op maandag 11 mei 2009 23:51 schreef logicc123 het volgende:
Peter is gewoon "tv"aan het maken, hij meent er geen reet van, maar denkt dat dit positief voor hem kan uitpakken qua stemmen etc.
(denk ik dan)
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb nu op de 1e plaats Jeroen en de 2e plaats staat Marielin dit omdat zij gewoon een bikkel is.
Jeroen staat op 1 omdat hij voor deze reuring zorgt al geloof ik van dag 1
Ja, dat klopt. Maar dat is niet het enige, er zijn ook wel andere indicatoren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef wicky. het volgende:
[..]
Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier tog
nadat Jeroen de spullen in de kist had verstopt kreeg ie van de regie een blikje bierquote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zitten aan tafel, wat zoek ik precies?
je moet de dag ervoor kijken denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op een kalmerend, haast moederlijk toontje. Ik word er wel lekker rustig van, maar Peter niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:54 schreef Maanvis het volgende:
Eline probeert het goed te praten. Doet ze goed.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:55 schreef BobbyRond het volgende:
Bij mij vallen er ook stukjes van de puzzel op z'n plek!
Eline is een Calimero, Peter zegt 'het is nieeeeet eerlijk'. Ze zoenen... Bunker-kuikentjes!
![]()
![]()
wat een inhoudvolle vraagquote:Op maandag 11 mei 2009 23:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Was je thuis je kut ook in een etenspan dan?
hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Op een kalmerend, haast moederlijk toontje. Ik word er wel lekker rustig van, maar Peter niet.
Het is van zaterdag op zondag... toen Marielin naar buiten werd gestuurd.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en nu heeft hij ook zijn kop nog kaalgeschoren voor 7 pakjes sigaretten en dat houdt dan toevallig ook nog morgen opquote:Op maandag 11 mei 2009 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Peter is er ingegaan met het idee dat hij tig pakjes sigaretten wel even zou krijgen via zijn achterban en dat zijn gel niet afgepakt zou worden![]()
![]()
ja en neequote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef Shauri het volgende:
Helloooooooooooo nog een keertje hahah.
Is jeroen ontdekt en krijgen we een nieuwe 007?
Jeroen antwoord dat hij het alleen maar grappig vindt als Peter hem zo noemt. "En ik heb je sigaretten ook al, hihihihi!"quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef mazaru het volgende:
Peter noemt Jeroen een strontboer. Wat is het toch een eng ventje.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze willen wel Jeroen zijn sigaretten, bah
jij hebt dus ook geen adaptatievermogen?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stel je voor, je gaat in die bunker met de opdracht dat je het samen moet rooien. Opeens zit er een sneaky motherfucker tussen die net iets andere intenties heeft, die niet stroomlijnen met het concept. Je weet verder niets, dan zou ik net als Peter reageren. Die anderen, die niet reageren, dat zijn pas echt lammetjes
Je hebt iets gemist, Eline is al Calimero vanaf dag 1quote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Kunnen we Peter vanaf nu Calimero noemen? 'Het is nieeeeeeeeeet eerlijk!'
Hopelijk wel iets intelligenterquote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stel je voor, je gaat in die bunker met de opdracht dat je het samen moet rooien. Opeens zit er een sneaky motherfucker tussen die net iets andere intenties heeft, die niet stroomlijnen met het concept. Je weet verder niets, dan zou ik net als Peter reageren. Die anderen, die niet reageren, dat zijn pas echt lammetjes
Waarom is die bacterie dodende actie dan nodig als je eters krijgt?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
wat een inhoudvolle vraaggelukkig heb ik een warme douche thuis met bad
Je moet bij de nacht van 9-10 mei zoeken, ergens voor drieën op 10 mei.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nadat Jeroen de spullen in de kist had verstopt kreeg ie van de regie een blikje bier
we zoeken het BIER
Jeroen heb die opdracht gekregen door de streamersquote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Straks gaat Peter stampvoeten en huilenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Jeroen antwoord dat hij het alleen maar grappig vindt als Peter hem zo noemt. "En ik heb je sigaretten ook al, hihihihi!"
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef wicky. het volgende:
[..]
Marielin denkt ook, ik hou me veder stil dan krijg ik vast wel peuken van Jeroen
Post je ook onder Salvida op Vol?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Htje het volgende:
[..]
Je moet bij de nacht van 9-10 mei zoeken, ergens voor drieën op 10 mei.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
THnxxxxxx haha. Maar was het niet zo dat als hij ontdekt was dat er een nieuwe 007 zou komen?quote:
Slap toch...........quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze willen wel Jeroen zijn sigaretten, bah
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Htje het volgende:
[..]
Je moet bij de nacht van 9-10 mei zoeken, ergens voor drieën op 10 mei.
Niet wat dat betreft, omdat het gewoon wel ietwat stinkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij hebt dus ook geen adaptatievermogen?
Dit blikje?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is van zaterdag op zondag... toen Marielin naar buiten werd gestuurd.
Rond 2.53u gemeld op Fok door Htje.
Op VOL gemeld door Salvida zelfde tijd. Ik weet niet of dat aliassen zijn van dezelfde persoon.
Dat kan Htje bevestigen want die is hier.
Je zoekt iemand die een biertje geeft aan Jeroen...![]()
ben blij dat ik zelfspot hebquote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Waarom is die bacterie dodende actie dan nodig als je eters krijgt?
Wasknijper op je neus en triggeren voor das Vaterland!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet wat dat betreft, omdat het gewoon wel ietwat stinkt.
Die heeft trek in een sigaret.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:59 schreef lies1958 het volgende:
waar ik om moet lachen is dat marielin begint tegen jeroen en nu weer begrip voor jeroen heeft en het allemaal begrijpt.
Aan de andere kant vind ik het ook wel weer OK om, na er even over te hebben kunnen nandenken, te besluiten dat het niet zoveel zin heeft om Jeroen persoonlijke verwijten te gaan maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:59 schreef lies1958 het volgende:
waar ik om moet lachen is dat marielin begint tegen jeroen en nu weer begrip voor jeroen heeft en het allemaal begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |