Nee, die is ook lekker paranoia, laat die nog maar een weekje zitten.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
marielin = next exit !
Het lijkt een beetje op een felle discussie tussen de presentator en het publiek van Knoop in je Zakdoek.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Totaal niet het begint een beetje gênant te worden.
Er is iid een cap met een blik bier... maar of hij die op dat moment gekregen heeft van de regie.. weet ik zo niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
dat slaat idd nergens op als dat gebeurd is. zijn daar caps van?
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een felle discussie tussen de presentator en het publiek van Knoop in je Zakdoek.
Dus datquote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
Jeroen is niet betrapt, die peuken heb hij gekregen voor missie 1.
Missie twee loopt nog
bullshit. het zou eerlijk verlopen en een transparant concept zijn. Niets ten nadele van huub hoor, maar sinds zijn bemoeienis lijkt het meer en meer op DGK te gaan lijken en als dat zo is hoeft er van mij geen deel 2 te komen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
Suspense om zeep helpen door alles te gaan verklappen is in elk concept fout.
Ermm, zowel Marielin als Eline hebben meerdere keren DUIDELIJK gezegd dat hij geheime opdrachten heeft (en dat hij ook achter de verborgen kleding zat).quote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
wat loopt iedereen hier dom te zeuren, er is niks mislukt, het loopt nog steeds, niemand gelooft jeroen
Leeft die nogquote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde ogen als Barbra Streisand
Mag wel iets vrolijker, bunker is zo voorbijquote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde ogen als Barbra Streisand
Jeroen is niet betrapt, die peuken heb hij gekregen voor missie 1.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef lies1958 het volgende:
weer zegt jeroen dat hij nog doorgaat met de missie want hij is geheim. Dit klopt toch niet ze weten er nu toch van. Hij is toch mislukt.
Komt nu zeker een poll wat wij er van vinden op de site.
Nee nogmaals om die peuken heeft hij gevraagd tot 3x toe overnieuw moeten doen in de badkamer voor zijn 2e opdracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
Missie twee loopt nog
Dit kan hij nooit winnen van Jeroen en vergeet niet dat het Jeroen niet om het geld gaat maar om het spel dat is een groot verschil tussen de andere overlevers.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik daar zou zitten. Dat is het enige pressiemiddel dat je hebt om ook iets los te krijgen. De redactie vind dat niet leuk, de mede-overlevers verliezen 2500 euro.
voor missie 1 kreeg hij 5 dagen warm douchen. Eerder op de avond vroeg hij peuken voor missie 2. Die missie moet nog beginnen en toch heeft hij de peuken al.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
Missie twee loopt nog
ik heb geen caps, heb het live gezien, de deur ging open nadat ie de spullen in de kist had gelegd en toen kreeg ie een blikje bier van Bram? of Bart? dat heeft ie opgedronken half onder de dekens en toen ergens bovenin de kast verstopt, de rest lag lekker te slapen en heeft niks gemerktquote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is iid een cap met een blik bier... maar of hij die op dat moment gekregen heeft van de regie.. weet ik zo niet...
Ik ga ff zoeken.
hij heeft in 2002/2003 idd als vetslet gepost op de fp trouwens. niet gelogen dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Marrije het volgende:
Peter vraagt hoe Jeroen zich heeft aangemeld.
Jeroen zegt dat hij op de frontpage van Fok een banner zag voor de Bunker en zich toen heeft opgegeven.
Als je het mij vraagt stond ie daar te liegen.
En warempel, Peter zegt: maar je kent wel iemand van de regie.
Jeroen ontkent.
Peter weet het zeker.
Hoe dat dan zit weet ik niet maar de aanmelding van Jeroen is niet zo gegaan als hij heeft gezegd, als je het mij vraagt. Het kan onschuldig zijn hoor, dat iemand hem er al op heeft gewezen en dat hij dat alleen maar verzwijgt.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Gert het volgende:
Eline: "Tuurlijk is er niets oneerlijks aan de hand, hij heeft gewoon een missietje gehad. Gesaboteerd... whoehoehoe.. gewoon een paar kleertjes gejat"
Marilien zegt nu ook ,de enige twee die ze er weer mee hebben zijn de rokers.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
voor missie 1 kreeg hij 5 dagen warm douchen. Eerder op de avond vroeg hij peuken voor missie 2. Die missie moet nog beginnen en toch heeft hij de peuken al.
Ik ben er iig wel weer klaar mee. Wat een enorme fokking tegenvaller weer van de redactie.
Qua blik in de ogen jaquote:
Probleem is dat er niet goed gedefinieerd is hoe en wanneer de opdracht is afgelopen. Er is toch ook niet verteld dat de redactie het dan kenbaar zal maken? Nee hij krijgt simpel een vervolg opdracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef Danny het volgende:
[..]
bullshit. het zou eerlijk verlopen en een transparant concept zijn. Niets ten nadele van huub hoor, maar sinds zijn bemoeienis lijkt het meer en meer op DGK te gaan lijken en als dat zo is hoeft er van mij geen deel 2 te komen.
[..]
Ermm, zowel Marielin als Eline hebben meerdere keren DUIDELIJK gezegd dat hij geheime opdrachten heeft (en dat hij ook achter de verborgen kleding zat).
Het is gewoon einde opdracht. Zo niet hebben we de nieuwe blunder van de redactie alweer vrij snel na de vorige gevonden...
Dacht dat Jeroen een item kreeg voor missie 1 en een week warm douchen voor missie 2.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee nogmaals om die peuken heeft hij gevraagd tot 3x toe overnieuw moeten doen in de badkamer voor zijn 2e opdracht.
Voor de 1e heeft hij een week warm douchen voor gekregen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Niets ten nadele van huub hoor, maar sinds zijn bemoeienis lijkt het meer en meer op DGK te gaan lijken en als dat zo is hoeft er van mij geen deel 2 te komen.
Met het blijven herhalen van deze mening, begin je Scanman-achtige trekjes te vertonen.quote:Ermm, zowel Marielin als Eline hebben meerdere keren DUIDELIJK gezegd dat hij geheime opdrachten heeft (en dat hij ook achter de verborgen kleding zat).
Het is gewoon einde opdracht. Zo niet hebben we de nieuwe blunder van de redactie alweer vrij snel na de vorige gevonden...
Ik proef overal de hand van DGK Huub. Heel jammer. Hier is weinig aan, het zou straightforward om opdrachten en beloningen gaan, en zoals ik het zie is de opdracht van Jeroen mislukt.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
voor missie 1 kreeg hij 5 dagen warm douchen. Eerder op de avond vroeg hij peuken voor missie 2. Die missie moet nog beginnen en toch heeft hij de peuken al.
Ik ben er iig wel weer klaar mee. Wat een enorme fokking tegenvaller weer van de redactie.
Ja zie je. Ik snapte al niks van die peuken.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet! Het gaat niet om het spel maar om het groepsgevoel!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef wicky. het volgende:
Peter vergeet geloof ik dat hij nog steeds in een spel zit en niet in een vakantie huisje
dat bedoel ik ook niet, het ging mij om de manier waarop hij zich heeft aangemeld, hij zei dat hij de frontpage las (dat geloof ik wel) en dat hij een banner zag en zich toen heeft aangemeld en dáár twijfel ik aan, en of dat nou is omdat iemand hem al over de bunker had verteld of niet weet ik niet maar dat laatste stukje in die zin klopt gewoon niet helemaal. Als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
hij heeft in 2002/2003 idd als vetslet gepost op de fp trouwens. niet gelogen dus.
Ja, das hetzelfdequote:
heeft Jeroen ook een blikje bier gekregen wat die andere 4 vanmiddag hebben gehad ? zo kun je bezig blijven...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is iid een cap met een blik bier... maar of hij die op dat moment gekregen heeft van de regie.. weet ik zo niet...
Ik ga ff zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |